Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
De school is verantwoordelijk voor je tijdens schooltijd... Want stel dat er iets gebeurt he... ![]() xxx's Juul |
![]() |
|
![]() |
um je kunt er gewoon afschuwelijk goed voederen... je krijgt zowat alles *tegen een normale prijs*
muziek tjah soms staat de radio aan... in de klein pauze is de hele kantine helemaal vol en in de klein word het afgewisseld in 2 uren en dan kun je binnen en buiten zitten duzz vrij rustig.... (s`zomers zitten de meesten buiten in het gras) |
![]() |
|
![]() |
krijg al lekker veel info hier en een aantal dingen vallen me op: in het westen ga veel meer. Kantines verkopen diverse etenswaren, er is muziek en soms zelfs tv maar in de oosten en noorden is dat een stuk minder.
Om een volledig beeld te krijgen toch wel handig als je de naam van de school en en plaatsnaam erbij zet. Volgende week moet ik wat inleveren. |
![]() |
|
Nadelen aan onze kantine: te duur, (automaten) sjagrijnige congierges (ohnee..we moesten ze kantinebeheerders noemen (!) )...en te weinig stoelen (!)
Voordelen: dartbord, 2 tafelvoetbal-dingen,grafitti-muur (STOER!),hangtafeltjes.. Bnieuwd? whah..kaik op www.annamaria.nl
|
![]() |
bij ons heben ze 3 automaten en een kantine waar je dus wostenbroodjes,appelflappen,roze koeken,lolly's enz..kunt halen nadeel is dat t er altijd dringen is en ze heel snel op zijn.verder is onze aula heel saai,licht houten banken,veel te weing.als je met een groepje in de pauze zit kun je bijna nooit allemaal zitten.
verder wel oke. |
![]() |
|
eten: pistoletjes van moria, emm koeken, soep, thee, in de zomer ijsjes, en van die worstenbroodjes waar de ingredienten niet te vertrouwen zijn.
1 snoep en 1 drink automaat ook hier op chipknip. muziek in de aula heeel soms. voordelen: wij zijn 1 van de 2 derde klassen op dat gebouw en er hebben er een paar geklaagd enz. en nu hebben we ons eigen hok, wat vroeger de drama kelder was. daar wel muziek. |
![]() |
|
ik weet niet of het overal zo is, maar onze 'kantine' is eigenlijk gewoon een balie in de aula waar een concierge achter staat (alleen in de pauze = 50 min. per dag).
we hebben geen muziek en geen tv. de stoelen en tafels zijn dus gewoon die van de aula. we hebben ergens anders in de aula wel 2 automaten staan: 1 snoep en 1 frisdrank. en bij de 'kantine' kan je (als je 10 min. in de rij staat, want de concierge behandelt ieder stuk voor stuk rustig op z'n gemak en dat betekent ook het afrekenen wat met moeite gaat) stroopwafels, kale broodjes, melk, chocomelk en thee halen. sinds kort zijn er een paar nieuwe dingen bij: belegde broodjes (€1,05: verschrikkelijk veel boter en dan kaas of ham) echt vies!!!!! broodje gezond (€1,70) cup a soup (€0,50) kvind het allemaal nogal duur, behalve de stroopwafels. (€0,15) maar 't is verder echt zwaar slecht hiero, dus haal dat westen maar weer naar beneden! oh ja, wij mogen ook in onze tussenuren of pauzes niet weg... niet dat we ons daaraan houden, maar toch: het mag niet en als je betrapt wordt ben je toch wel de lul! Maar de dichtsbijzijnde supermarkt is hier toch 10 minuten vandaan ![]()
|
![]() |
Bij ons op school heet de kantine de soos. Wij mogen in de pauzes en tussenuren wel de school verlaten. Je kunt je eten dus ook elders kopen. In de pauzes kun je mijn halve school bij de "Albert Heijn" vinden. Daar is het dan erg gezellig.
In de soos zelf kun je in de eerste pauze wat kopen. Er zijn wat vrijwilligers (moeders én vaders van leerlingen van onze leuke school) die dan wat verkopen. Veel is er niet. Het standaardarsortiment bestaat uit roze koeken (0,25 euro), stroopwafels (0,10) en wat andere koeken (0,25 euro). Af en toe is we wat meer te koop. Dan is de soos wat drukker bezocht. Ook kun je wat te drinken (melk, koffie, thee, enz.) kopen. Verder is een automaat voor frisdanken, maar die is meestal leeg. ![]() Er is nog een automaat voor warme dranken. Er is geen muziek in de soos. Zelf vind ik het daar ook niet gezellig. Ik zit met mijn clubje veelal voor de soos. Ik hoop dat ik je daarmee voldoende heb geinformeerd! (*Wie het gedaan heeft, heeft het gedaan ... en niemand anders*)
Laatst gewijzigd op 10-05-2002 om 18:14. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Muziiek hebben we trouwens niet in de pauzes. Ook worden de broodjes enz,gemaakt vlak voor de pauze is dus geen beschimmeld brood enz dat over de datum is. (broklede) Oja, je mag gewoon weg in de pauze als je wilt naar ''NOORD'' zoals we dat noemen. Alleen als je daarna te laat komt heb je een probleem. Ook in de tussenuren mag je gewoon ergens anders wat gaan eten of wat dan ook. Laatst gewijzigd op 09-05-2002 om 17:45. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze verkopen snoep en frisdrank in automaten. Wat ik zou willen veranderen? De school zou 2 X zo groot moeten worden, met airconditioning. Ik zit op het Twents Carmel College Locatie Lyceumstraat in Oldenzaal. Maar daar heb je weinig aan, want daar kom je toch nooit ![]() Laatst gewijzigd op 09-05-2002 om 21:52. |
Advertentie |
|
![]() |
|
wij hebben 2 kantines, oude & nieuwe. In de oude worden broodjes (croisantjes 1ste pauze, broodjes worst 2de pauze) verkocht enzo en staat meestal een radio aan ofsow. In de nieuwe kantine staan paar automaten en word elke pauze door de school dj's gedraaid.
|
![]() |
Het is allemaal informatie waar ik wat mee ga doen voor het volgend schooljaar.
Momenteel verkopen ze bij ons op school: geen chips, wel snoep in zakjes (Biggetjes en ![]() Met Sinterklaas hebben ze koeken (speculaas) in de kantine. Vanaf volgend jaar gaan ze alles veranderen en de leerlingen hebben inspraak daarin. Dus willen we een tv en een relax bank hebben in de kantine. Daarnaast frisdranken verkoop en meer broodjes oftewel meer keuze. De ouderraad was het niet zo eens met de keuze voor broodjes omdat we dan niet het brood van thuis op zouden eten. Nu halen we dan ook al dure broodjes bij de benzinepomp op de hoek. ![]() Ik heb het allemaal wel gezien over 2 jaar daar.....misschien een rwstaurant met bediening ooit in de kantine ![]() |
![]() |
|
De tv's in de ala zijn bijna nooit aan... verder zijn de blauwe m&m's altijd zacht van binnen, echt alsof ze ongeveer 6 dagen in een bak met lauw water hebben liggen rotten. Iulg... Nouwja, en het winkeltje is maar in 2 tussenuren open, das ook wel naar. Verder valt het wel mee.
|
|