Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2003, 16:14
Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Ik heb een tijdje (ongveer een half jaar) op de sportschool gezeten, toen ging ik 2x per week krachttraining doen, en ik moet zeggen dat je dat aadig snel zag kwa groei van de spieren.
Ik ben hiermee gestopt omdat ik het kwa tijd niet meer redde.
Nu wil ik eigk wel de spiermassa uitbreiden,maar tijd om naar een sportschool te gaan heb ik niet.
Ik sport daarbuiten wel nog, ik fiets 2 a 3 keer per week (wielrennen) zon 100 km per keer.
Maar ik wil het liefst meer spiermassa (dus niet droog staan zoals ze dat noemen, want dat sta ik al...maar echt meer massa)
zou je dit thuis kunnen doen? zo ja met welke oefeningen (ik beschik over halters) het gaat me dan vooral om bovenarmen (biceps,triceps), schouders en borstspieren.
Als iemand tips o.i.d heeft, alles is welkom
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2003, 18:15
Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Ik heb linkje voor je:
Klik hier
suc6
Oud 15-10-2003, 22:26
Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
verder nog tips?
thnx btw
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 07:23
Verwijderd
Citaat:
Mannetje17 schreef op 14-10-2003 @ 17:14:
Ik heb een tijdje (ongveer een half jaar) op de sportschool gezeten, toen ging ik 2x per week krachttraining doen, en ik moet zeggen dat je dat aadig snel zag kwa groei van de spieren.
Ik ben hiermee gestopt omdat ik het kwa tijd niet meer redde.
Nu wil ik eigk wel de spiermassa uitbreiden,maar tijd om naar een sportschool te gaan heb ik niet.
Ik sport daarbuiten wel nog, ik fiets 2 a 3 keer per week (wielrennen) zon 100 km per keer.
Maar ik wil het liefst meer spiermassa (dus niet droog staan zoals ze dat noemen, want dat sta ik al...maar echt meer massa)
zou je dit thuis kunnen doen? zo ja met welke oefeningen (ik beschik over halters) het gaat me dan vooral om bovenarmen (biceps,triceps), schouders en borstspieren.
Als iemand tips o.i.d heeft, alles is welkom
Hee kerel, ik ben nu op mijn stage dus ik reageer in de loop van de week wel even.
Alvast even een ding, je moet niet zo heel veel cardio trainen als je alleen massa training wil doen want dan verbrand je je massa. Ik kom hier nog op terug...
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 07:27
Verwijderd
Dit is alvast een goeie link, je moet ook even de stukjes over voeding lezen, heel belangrijk.

Succes

ps: Verwacht niet binnen een paar dagen al resultaat, na ongeveer 8 weken kan je resultaat zien. Koop ook is de menshealth, echt een leuk blad en veel leerzame artikelen.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 12:15
squat
squat is offline
Citaat:
Uitgeluld schreef op 14-10-2003 @ 19:15:
Ik heb linkje voor je:
Klik hier
suc6
Fitnessnet.nl is een slechte site. Veel informatie daar is achterhaalt.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 13:39
luckyleo
luckyleo is offline
Als je een half jaartje op Mens Health geabonneerd bent, heb je genoeg oefeningen voor je hele lichaam
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Hee Kay schreef op 16-10-2003 @ 13:15:
Fitnessnet.nl is een slechte site. Veel informatie daar is achterhaalt.
En waar baseer jij dat op? Geloof er namelijk niks van, veel onderzoeken die ik lees komen daar op terug en het is echt wel een goeie site.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 12:22
squat
squat is offline
Er word gezegd dat je je buikspieren 6 keer per week kan trainen. En er word gezegd dat een combinatie van creatine + koffie (dan bedoel ik niet op het zelfde moment) slecht is. Er is nog meer onzin op die site maar ben niet van plan om het nog een keer te lezen. Vraag het op die forum zou ik zeggen. Zelfs daar vinden ze dat de informatie op de hoofdsite in gebreke blijft en soms helemaal niet klopt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten