![]() |
|
Verwijderd
|
download de demo van knights of insanity (mijn band) en vertel wat je ervan vind
![]() knights of insanity: http://www.knightsofinsanity.nl/audi...f_Insanity.mp3 die for pride: http://www.knightsofinsanity.nl/audi..._For_Pride.MP3 (mocht je nix te doen hebben kun je ook gewoon www.knightsofinsanity.nl bezoeken) |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
hmm goeie kwaliteit geluid opzich... maar ik vind m niet geweldig.. erg langzaam, heel standaard drums, je kan enigszins horen dat de zanger nederlands is.. gewoon niet zo spannend dus.. als ie een stuk sneller zou zijn zou ik m al veel vetter vinden
![]() [edit] oja, ik vind dat alles niet altijd even goed op elkaar aansluit, het ritme kan beter... en ik moet erbij zeggen dat ik alleen het eerste nummer gehoord heb [/edit] Laatst gewijzigd op 15-10-2003 om 17:41. |
![]() |
|
Flauwe zanger, springt er niet uit, nog het ergste is het Nederlands accentje.
Lijkt opgenomen in een put. Verder mag er enig verandering in nummers worden getoond, de hele tijd hetzelfde gaat vervelen. Ik wees eerlijk, luister nooit naar wat "vrienden" vinden, die willen alleen beleefd doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() die texten ook ![]() ![]() Maar klinkt als een band met een zekere toekomst ![]() ga zo door ![]()
Laatst gewijzigd op 15-10-2003 om 20:44. |
![]() |
|
Verwijderd
|
jullie zijn allemaal te goed voor deze wereld... *snif*
maar de zanger mag idd wel een keer op zangles, we zijn hard bezig der verandering in te brengen ![]() en eh.. tis leuk dattie op artistiek geplaatst had moeten worden, maar daar leest niemand het... volgens mij komt daar nooit iemand ![]() |
![]() |
|
echte metal kan ik het niet noemen, maar het klinkt op zich wel lekker
![]() De zanger... hij doet te erg zijn best om 'mooi' te kunnen zingen. Moet veel meer power in! Verder heeft het soms idd wel iets weg van sum41 maarja... Het is in ieder geval beter dan de rest die ik hier op 't forum hoor Toch wel complimenten hoor |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
er zijn twee verschillende mensen die zingen als k t goed heb: eentje die 'normaal' zingt en 1 die nogal ruw zingt. dat ruwe klinkt dus echt afschuwelijk in mn oren. zeker als eerst die ander gezongen heeft en je daarna dat te horen krijgt. dat past gewoon niet bij elkaar. die andere heeft trouwens wat weg van een musicalstem (uh, k kom niet meer op de naam van die ene musical, maar goed..).
vind t op zich wel goed, alleen t zang is nog niet wat t wezen moet. en soms een beetje eentonig. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
verders bedankt voor al uw moeite om de shit te luisteren en te beoordeelen dan wel goed of slecht, alles is welkom ![]() binnenkort overigens nieuwe demo ![]() |
![]() |
|
![]() |
op zich is de muziek best goed, de zangstemmen doen mij alleen ergens tikje denken aan de ruwe en normale stem van linkin park om eerlijk te zijn en daar weer een kruising mee met sum 41.
de zang ruwer en zwaarder zou een verbetering zijn. de gitaren zijn op zich geinig, maar de drum is best standaart als ik het zo hoor. maar oefening baart kunst ![]()
|
wat powermetal betreft is dit toch niet bijster interessant. Die drummer doet constant hetzelfde, en slaat de plank nog wel eens mis. Gitaar is aardig gedaan, maar nogal standaard accoorden progressie. Zangers zijn ietwat ondermaats. Niet overtuigend en ook niet echt toonvast. Gewoon doorgaan dus, k ben iig benieuwd naar de volgende demo.
|
|