Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
toen ik je verhaaltje las moest ik lachen, het las prettig en van dat soort, maar dat is mijn gevoel en dan denk ik als je mensen kan laten lachen (bedoeld of niet) met alleen tekst moet je er wat mee doen van daar ![]() en als ik reageer op je 'vraag' ja heb ik ook last van, maar ik probeer dan meteen erna mezel het tegendeel te bednken, wat als die persoon noet zo en zo is omdatie er zo uitziet gewoon in proberen te denken dat iedereen per definitie een mens is, en daarna kun je aan diegene zijn acties opmerkigen , oordelen wat voor mense het is werkt wel bij mij,
Laatst gewijzigd op 19-10-2003 om 00:38. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je krijgt nooit een tweede kans om een eerste indruk te maken.
Ik vind je eigenlijk wel erg racistisch, sorry. En dat kan ik niet hebben. Mensen afrekenen omdat ze anders zijn. Anders op wat voor manier. Aangezien je zelf ook weet dat je racistisch denkt, kan je proberen er wat aan te doen. En wanneer je een bijvoorbeeld een buitenlander ziet, ook denken aan het feit dat die mensen het hier niet makkelijk hebben. Probeer jezelf erop te corrigeren, dan komt het op een gegeven moment wel goed denk ik ![]() |
![]() |
|
eerste indruk is heel snel negatief, door vooroordelen etc
alhoewel, ik zit er best vaak goed mee in de buurt sletten zijn tegenwoordig niet moeilijk meer te herkennen. de leuke mensen, die zijn lastig.. maar agh een eerste indruk is een indruk, ik wil een totale impressie voordat ik echt oordelen ga vellen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het kleine vragen over geloven topic Verwijderd | 500 | 20-07-2008 21:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Peter R. de Vries lost zaak Holloway op Verwijderd | 500 | 27-02-2008 19:58 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
The deadly faith cycle Shade | 291 | 22-02-2008 10:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Wedstrijd-Poll: Thema "de fluitende blokeend" Halogeen | 170 | 02-07-2005 08:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal Spanish rose..* | 26 | 30-08-2004 19:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Op bezoek. karamba | 5 | 22-12-2002 14:18 |