Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb de module met modconf eruit en er weer ingezet (8139too) Hij staat wel genoemd in lspci, maar niet in mijn interrupts IN modules staat hij unused maar bij opstarten zie ik voorbij vliegen dat de realtek IRQ 5 krijgt toegewezen. Maar Mozilla zegt dat die geen site kan vinden en apt-get kan ook geen nieuwe lijsten downloaden. NOg steeds geld dat als ik ifup doe ik de melding krijg van netwerk unreachable P&P staat niet in mijn BIOS (tenminste kan hem nergens vinden en daarnaast heeft het gewerkt) de precieze foutmelding is: Code:
failed to connect to localhost: bootpc: Network is unreachable Ik heb al route 255.255.255.255 toegevoegd maar dan krijg ik dat de kaart niet bestaat
|
![]() |
*upje*
Deze kaart (rtl8139) staat wel genoemd in mijn lspci Maar niet in mijn interrupts. Ik heb de module gewoon nog een keer geinstalleerd maar krijg daar geen errors. Heeft er iemand meer informatie? [edit] In mijn var/log/essages staan ook geen errors Wordt gewoon irq 5 toegewezen en dat lijkt geen problemen te geven [/edit]
Laatst gewijzigd op 29-12-2003 om 17:19. |
![]() |
|
|