Advertentie | |
|
![]() |
|
Als iemand scheld (dagelijkse gebeurtenis by the way) loop ik gewoon door, negeren die handel, hoogstens wat getik tegen m'n voorhoofd.
Als iemand mij slaat, zou ik eerst iets hebben van :'what the fuck??!!" als die persoon dus echt een lummel blijkt te zijn, dan pas mep ik terug.
|
Hangt ervan af wie het doet en waarom. Soms bedoelen mensen 'schelden' nieteens lullig... Als ik degene die mij uitscheld niet ken, hangt het er een beetje van af hoe ik me op dat moment voel. Over het algemeen zal ik het gewoon negeren of een slimme opmerking terugmaken (maar dan moet ik die eerst bedenken en dat gaat meestal niet zo snel). Als het zo'n wannabe losertje is die indruk probeert te maken op zijn groepje (bestaande uit niet al te sterke mensen), dan kan ik ook nog wel eens een beetje dreigend op hem aflopen en bang maken (staat hij voor lul). En als ik echt door degene gepest zou worden die mij (dus steeds) uitscheldt, dan moet ik die maar eens duidelijk gaan maken dat ik dat niet zo leuk vind (maar ik zou waarschijnlijk niet slaan).
Als iemand mij slaat, sla ik terug tenzij diegene een goede reden heeft (die ik zelf heel snel kan bedenken) of ik echt totaal geen schijn van kans maak als ik hem terugsla (zo laf ben ik dan weer wel). In alle andere gevallen is het waarschijnlijk pech voor degene die mij sloeg.
|
ik verzoek ze niet zo vriendelijk of ze weg willen gaan en/of hun mond dicht willen houden, en dan bedoel ik ook: niet zo vriendelijk
![]() niemand slaat een lief klein meisje, maar mocht het zo ver komen dat iemand me zou slaan, dan kan hij/zij het terugverwachten natuurlijk ![]()
|
![]() |
Als het een onbekende is die mij uitscheld doe ik niets. Het is dan meestal één of andere asociale ivbo-er die zijn (of haar natuurlijk) frustraties op de medemens wil afreageren.
Als iemand bijvoorbeeld tijdens een ruzie op mij begint te schelden, scheld ik ook niet terug. Schelden blijft een teken dat je niets inhoudelijks te zeggen hebt. Ik wordt nooit geslagen, maar ik denk dat ik niet zo snel terug zou slaan. Daar bereik je toch niets mee. |
![]() |
|
Niks van aantrekken. Ik wil niet beginnen met geweld, bovendien krijg je als je zo'n ettertje in elkaar slaat alleen maar extra problemen. Maar als iemand me zomaar mept reken dan maar dat ik terug sla, ongeacht de consequenties.
|
Het hangt van de situatie af. Gebeurt het buiten op straat en iemand roept me gewoon iets toe dan negeer ik het waarschijnlijk. Of ik moet een erg slechte bui hebben dan ga ik erop in en scheld terug.
Gebeurt het me ergens anders, dus waar dan ook binnen dan ga ik verhaal halen en waarschijnlijk niet zo vriendelijk zijn. Gabeurt het tijdens mijn werk (ik werk in een kroeg achter de bar) dan gooi ik ze de kroeg uit. Laatst was er iemand aan het zeiken dat zijn lege bord niet snel genoeg weggehaald werd, terwijl ik het hartstikke drul had. Ik heb hem eerst genegeerd maar toen ik een opmerking naar mijn hoofd kreeg in de trand van, Die kutwijfen hier die luisteren ook niet. Toen werd ik boos. En als ik boos wordt ga ik ook echt helemaal over mijn piss heen. Dus heel die gozer verrot gescholden. Komt mijn vader beneden, ziet dat ik boos ben en wordt dus ook boos op die gozer. Lang verhaal kort te maken die man komt er dus echt nooit meer in. Als zou worden geslagen, gelukkig nog nooit gebeurt terwijl ik toch echt tussen iedere vechtpartij spring, zou ik terug slaan. Daarna naar huis gaan waarna degene die mij heeft geslagen waarschijnlijk een hele hoop boze mensen achter zich aan krijgt. hehe |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Wat doe je als je boos bent? Verwijderd | 21 | 15-04-2012 01:07 | |
Eindexamens 2006 |
Wat doe je als je slaagt? Pimplicious | 57 | 19-05-2006 10:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat doe je? zonnestoeltje | 2 | 13-11-2004 17:29 | |
Liefde & Relatie |
Wat doe je eigelijk allemaal in een relatie. l00k At Me | 10 | 12-06-2003 12:55 | |
Liefde & Relatie |
Je wilt hem zien, maar je ziet er niet uit.. wat doe je? Verwijderd | 46 | 05-05-2003 17:20 | |
Seksualiteit |
wat doe je als ??? $nackel | 8 | 22-03-2002 10:57 |