| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
ik vind bier niet lekker vanwege de smaak. het werkt verfrissend, en een pluspuntje is dat het lekker goedkoop is.
ik snap niet waarom mensen je zielig vinden als je zuipt om lam te worden ipv dat je het lekker vind, het is toch vanzelfsprekend dat als je gaat feesten je jezelf flink beschenkt. (straight edge people moeten zichzelf nu dus niet aangesproken voelen) ik vind sterke drank heel erg smerig, daarom hou ik het meestal bij bier en eventueel een slok wijn uit een glas dat wordt aangereikt door een spange chickie, ja toch
|
|
|
|
Paddo's zijn echt te vies
ze samken naar de oudste zweet sokkuh uit mn kast en ga nou nie zeggen dat je het neemt omdat het lekker iz bier drink je als je het lekker vind....... als je er lam wilt van worden bne je dom neem sterkere drank........... wiet/hasj gaat vooral ook om smaak want anders zijn er nie zoveel soorten en het effect iz lekker meegenomen..... pilluh en die sjit (harddrugs) zijn er voor het effect je raakt er verslaafd aan om dat je de kick er lekker van vind jesus wat een text
|
|
||
|
Citaat:
*geeft toe zelf te drinken om niet meer te hoeven voelen* en bij drugs gaat het uiteraard niet om de smaak maar om het effect.
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Gedraag ik me nu hypocriet? Klarijndemaan | 19 | 19-07-2008 16:16 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hypocriet of niet? siem85 | 31 | 10-02-2004 00:13 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Stelling: Sinterklaasfeest is hypocriet Knutselsmurfie | 33 | 08-07-2002 18:18 | |
| Verhalen & Gedichten |
hypocriet Missty | 1 | 07-07-2002 14:45 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Hypocriet, wie niet Undeclinable | 6 | 21-06-2002 21:17 | |
| Verhalen & Gedichten |
Hypocriet )Vampje( | 0 | 05-02-2002 09:34 | |