Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik doe zeker mee ![]()
|
O wacht, ik moet natuurlijk wel mijn mening geven over deze topic he?
![]() Na, het lijkt me wel een goed idee eerlijk gezegd. Maar dan moeten er niet van die stomme regels komen van: het moet wel serieus zijn en het mag niet langer of groter dan ... zijn en weetikveelwatvoorgekkeregeltjes. Das gewoon kut ![]() Maar het is iig wel een ![]()
||
Citaat:
![]() Ben namelijk niet echt goed in themaatjes zoeken. Dus heeft iemand een ideetje? Anders wordt het, als ik moet kiezen, toch weer een of ander cliché ding zoals "de dood", of wordt het iets fantasy-achtigs. En ik weet dat dat niet echt in ieders smaak ligt. ![]()
||
Citaat:
![]() Regels maken het alleen maar minder leuk, naar mijn mening.
||
Citaat:
![]() Wel, ik stel dan voor dat iedereen die wil, hier iets mee mag doen. Maakt niet uit op welke manier, doe er gewoon iets mee. En laat het hier zien natuurlijk. ![]()
||
Citaat:
Mijn tekening is trouwens bijna af. Ben hem nu aan't inkleuren. ![]()
|
oja,
musschien is ut wel een goed idee als we een ongevere streefdatum hebben, niet al te stipt natuurluk maar gwoon. laten we zeggen, zo rond 20 februari? en als ut een zuukses is na die tijd een ander teema. ![]() **Goet idee Ienumien!**
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() (moet ik wel weer lang wachten op het nieuwe thema ![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik denk wel dat het wat duidelijker is om iedere maand één te doen dus...ach ja, als verder iedereen het wel tegen eind deze maand af heb vinnik ik het wel best, ikzie wel of ik het dan af heb, moet lukke. ![]()
||
Citaat:
Ik heb de mijne trouwens al af. Zal hem hier zo meteen even zetten. ![]()
|
Ok, hier is mijn interpretatie van het thema. De tekening heb ik eigenlijk redelijk snel gemaakt, maar ik vind hem toch goed gelukt. De inkleuring ging zelfs nog sneller, en ziet er een beetje... slordig uit. Maja. Ik post wel de twee versies.
De gewone potlood-versie. En de gekleurde versie. Ik hoop dat de grootte een beetje meevalt. En ik verwacht ook wat werkjes van jullie hé. ![]()
|
Oops, vergeet ik de uitleg.
Ok, dit is dus meer een symbolisch-achtige voorstelling van het thema. Met de ogen ga je natuurlijk op zoek, maar de rook belemmert het zicht een beetje. Die rook is afkomstig van het vuur dat in je brandt, je levensvuur of zoiets. De handen vormen een bescherming voor jezelf, maar ze kunnen je ook insluiten, zodat je je heel klein voelt. En dan ga je nadenken en op zoek gaan naar jezelf, je levensvuur. Ik weet het, een beetje raar. ![]()
|
wouwie... mooi, vooral ook met de symboliek die erin zit.
grote ogen zijn zeer zeer mooi ![]() waarmee heb je't ingeklurd eigelijk? Ik ga nu meteen beginnen met mijn tekeningetje, jammerlijkgenoeg is mijn skenner stuk dus ik kan em niet poste binnen een week denk ik. ![]() ![]()
|
![]() |
k voor 20 feb. is mijne ook binnen.
Kunnen we niet beter een topic openen waar alleen de eindstukken in komen(met evt. uitleg) en zonder commentaar van anderen en zonder discussie over einddatum ed (dat kan gewoon in deze topic blijven) zodat het een beetje overzichtelijk is
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriendin week weg leuk idee voor terugkomst? vinnie15 | 1 | 22-05-2011 10:43 | |
Algemene schoolzaken |
Heeft iemand een leuk idee voor een keuzepaper? Verwijderd | 5 | 13-02-2004 21:33 | |
Liefde & Relatie |
Vriendje is Jarig! Kweet nooit wat ik moet kopen.. Ideetjes? Anijs | 1 | 22-06-2003 14:48 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
iemand leuk idee voor het zelf maken van een reclamespotje??????? mij1985 | 2 | 11-12-2001 11:25 | |
Algemene schoolzaken |
leuk idee voor een nog zelf te maken reclamespotje?? mij1985 | 4 | 07-12-2001 18:39 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
leuk idee voor een nog zelf te maken reclamespotje?? mij1985 | 4 | 07-12-2001 18:39 |