![]() |
|
bij mij was het ook nogal donker...hij kreunde: ik kom...en mijn hand was ineens warm en plakkerig
![]() ![]()
|
Ik heb geen idee: ik zag het niet. We hadden de meeste kleren nog aan toen hij opeens mijn hand wegtrok. Hij vond het lullig als ik opeens helemaal onder zat. Hij kon het zelf ook niet tegenhouden ofzo, want hij had het tot dan toe alleen zelf gedaan, dus... Maar ik was eigenlijk wel trots.
![]() De eerste keer dat ik het zag vond ik het ook niet echt ranzig ofzo. Het is gewoon wittig spul, niet erg boeiend.
|
Verwijderd
|
De eerste keer dat ik mijn ex-vriend zag klaarkomen, vond ik dat erg cool, mijn hele hand en arm zaten onder en t was zo warm en meteen daarna zo koud
![]() De eerste keer dat ik mijn vriend zag klaarkomen, vond ik dat vrij normaal, maar toen hadden we ook al meerdere keren seks gehad... of tenzij je ook meetelt dat ik zij gezicht zag terwijl hij klaarkwam, in dat geval vond ik het gaaf, maar ik had het op dat moment zelf ook vrij druk met klaarkomen. |
![]() |
||
Citaat:
hahah, dat vond ik echt geweldig was trots dat ik het had gedaan enzo, zat echt zo van "yeah ![]()
|
![]() |
Ik kan natuurlijk niet voor m'n ex praten, maar ze glunderde, en ze heeft het de rest van de avond er nergens anders meer over gehad!
Ze was toen die avond bij mij, en we zouden DVD gaan kijken, en opeens vroeg ze of ze het mocht proberen. Na lang nadenken.... ![]() En heel de tijd onder de film: "het voelde wel warm aan!" "was dat nou veel in verhouding?: "t is zeker best wel moeilijk?" Helaas is het onder nare omstandigheden uitgegaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat vind ik ook wel vreemd, als er wat gebeurd bij Engelsen, en ze leven mee, zeggen ze "I'm sorry" Maar als wij dat zeggen klinkt het stom. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vond t echt vet koel
![]() ![]() dus ik ff uurtje ontcijferen... kwam ik uit op Je Hebt Mij Voor Het Eerst Een Orgasme Bezorgt ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
De eerste keer dat mijn vriendin klaarkwam vond ik geweldig. (ik streelde haar alleen tussen haar benen btw)
- Ten eerste omdat ik me best trots voelde dat me dat de eerste keer al gelijk lukte. - Ten tweede omdat het gewoon een heerlijk gevoel was om haar lichaam te voelen schokken (ik lag tegen haar aan) Haar gezicht kan ik me niet meer herinneren. Kwam er later achter dat ze alleen haar ogen dichtdoet en haar mond open (+ de nodige geluiden; ook leuk ![]() Ik vraag haar soms zo lang mogelijk haar ogen open te houden totdat ze klaarkomt. Damn, wat kijkt ze geil als ze bijna komt! ![]() Sorry, dat laatste was beetje ontopic; moest het ff kwijt. On-topic: ik heb echt geen idee wat mijn vriendin van de 'eerste-keer-dat-ik-klaarkwam' vond. ![]()
|
Ik dacht dat ie een epilepsie aanval kreeg ofzo, en hij zei alleen maar "Gvd! nu al?" en daarna "ik hou zo van je", toen ik het proefde begreep ik wat het was
![]() en hij vond het geweldig om mij te zien, en helemaal een keer toen hij het voelde terwijl hij in me zat. ![]()
|
Verwijderd
|
de eerste keer dat ik mijn exvriendje zag klaarkoemn was ik wel trots maar ook blij dat hij waqs klaargekomen omdat we in een bnogal oncomfortabele houding lagen maar ik niet wilde stoppen omdat ik dat lullig vond..
![]() later vond hij het zo fijn als ik klaarkwam dat hij het belangrjiker vond dat ik klaarkwam dan dat hij klaarkwam.. ![]() ik heb mijn huidige vriendje pas sinds vrijdag maar ik kjik er nu al naar uit om hem te zien kaarkomen.... ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
In het begin was hij nogal rustig daarmee, vertrok z'n gezicht niet ofzo. Sperma vond ik er niet vies uitzien
![]() Mja, na een tijdje werd hij wat losser en vertrok hij z'n gezicht ook, dat is mooi om te zien ![]() Nu heb ik ontdekt dat het heerlijk is om elkaar aan te kijken wanneer je klaarkomt, dat is zó intiem... alsof je even helemaal in elkaar zit (helemaal dus!!), 't voelt echt heel fijn.... En hij ziet er dan ook zo mooi uit, van die dromerige ogen met een geile blik... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seks zonder condoom.. (antwoord ajb) Fructiske | 57 | 15-05-2007 13:41 | |
Seksualiteit |
Mannen en voorspel? ABrules | 57 | 11-11-2004 18:19 | |
Seksualiteit |
geestelijk of lichamelijk? snarl | 18 | 11-08-2003 14:26 |