Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() tja, vrouw en blond, wat verwacht je dan? ![]() Ik hoef dan btw 3112,6 dagen niet in te loggen. Is best lang. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat bevordert alleen de nickchanges terwijl dat weer extra werk is voor de fb+'s. Of je moet iets gaan invoeren van: aanmelding op verzoek oid
|
Nah ik ben ook wellis 3 maanden afwezig geweest maar dat heeft me niet minder actief lid gemaakt ofsow. Ik vind het gewoon leuk om te zien dat na een bepaalde tijd mijn nick nog gewoon voor me klaarligt.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(onzinners hebben over het algemeen toch wel erg veel posts)
|
het aantal mensen dat op een geautomatiseerde manier zonder problemen mag worden verwijderd is geloof ik 300. Dat is niet echt een getal om over naat huis te schrijven. Ik heb ooit aan Jon toestemming gevraagd dit te doen maar ik geloof niet dat hij daar de bittere noodzaak van inzag.
|
![]() |
|
Daarbij vind ik het een beetje verwend klinken. Ik bedoel als je nick naar keuze bezet is, dan kan je altijd een nieuwe kiezen die ook leuk is. Als je dan een half jaar lid bent, en hebt bewezen dat je dus idd op scholieren komt, dan kan je altijd van naam wisselen door dat aan een fb te vragen. Geen probleem dus.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en ontopic: Ik vraag me af of het iemand ioets kan schelen dat de nick van iemand die hier al langer dan anderhalf jaar niet meer post wordt verwijderd...
||
![]() |
Citaat:
Je hebt een heel sterk punt daar. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waardoor leden die nooit/vrijwel nooit op onzin komen, zoals ik, nooit een echt hoge notering op Koen's lijst krijgen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Het lijkt me prima als nicks gewoon op case-per-case basis verwijderd worden wanneer iemand anders die nick wil hebben, zoals dat nu ook gebeurt. Zo blijven de meeste nicks beschikbaar voor de oorspronkelijke eigenaar, en worden nicks die erg gewild zijn vanzelf weggegeven aan iemand anders. Wat is het probleem?
||
Citaat:
![]() ontopic: wat is het probleem? Heeft iemand last van die inactieve nick's? Als jij een bepaalde nick wilt die niet actief is kan je een FB/beheerder aanspreken toch? Komt nog bij dat een aantal vaste leden een tweede (derde) nick heeft om op fora als L&R/Psycho/L&G ed topics te kunnen plaatsen zonder dat iedereen weet dat zij het zijn. Dat soort nicks hebben dan ook maar 5 tot 10 posts....
||
Citaat:
![]() Bezoekers mogen niet op Onzin komen, maar tóch staat het er. De nick Koen die daar nl staat, bestaat niet meer. ![]() Geen probleem dus. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Puistjes R093 | 53 | 20-10-2010 14:25 | |
Beleidszaken |
Toestaan van een nickchange. Quantes | 41 | 15-11-2006 22:33 | |
De Kantine |
ff Voorstellen: Merinque | 106 | 03-01-2004 17:29 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |