Advertentie | |
|
![]() |
|
Op mijn voorhoofd (ongeluk)
Hele hoofdhuid zo'n beetje (ziekte) Net onder pols klein littekentje (eerste ervaring met een soldeerbout) Op linkerarm aantal brandwonden Rechterarm ook nog iets, geen idee waarvan Buik nog aantal kleine littekens Op mijn rug een paar schrammen Linkeronderarm ook nog wat zooj en dat was 't wel geloof ik
|
onderlip; toen ik 9 was met mn mond op zo'n metalen duikelrekje (op de stang) gevallen. bovenvoortand door mn onderlip. onder voortand door mn kin. dat van mn kin is dichtgegroeid en niks aan overgehouden, dat van mn onderlip durfde ik niet dicht te laten hechten toen
![]() mn benen; in de 1e klas, gingen we wad lopen, en ik was zo eigenwijs om laarzen aan te doen, en toen gingen die randen schuren langs mn benen, zaten op een gegeven moment echt hele grote sneëen, toen begon het vloed te worden, kwam het zout er ook nog bij ![]() ![]() ![]() en mn armen door van alles en nog wat ![]() ![]()
|
meedere, meesten zijn gebeurd teijdens ongelukjes
wenkbrauw door de midden toen ik uit de box viel ![]() eentje op mn linker onderarm toen i lang een hek schaafde tijden hardlopen eentje op mn onderlip die inscheurde toen ik met mn moen op t ijs viel eentje vlak onder mn onderlip omdat ik een keer ergens vanaf viel en mn tand door de lip had ![]()
|
Litteken op de bovenkant van mijn pols, ronde op mijn elleboog, paar van de waterpokken en puistjes, een op mijn middelvinger (aangevallen door een brievenbus), kleintje op de top van mijn wijsvinger (twee keer in geknipt
![]()
|
Verwijderd
|
1 onder mn linkerwenkbrauw (gevallen met fiets)
1 op het stukje tussen neus en bovenlip (gevallen met fiets) 1 op mn kin (int oude nint op een ijzeren rand gevallen) 1 op mn voorhoofd (tegen een bushokje opgerend) 1 op mn duim (in de staafmixer gedouwd) gevolgen van andere oenigheden zijn inmiddels weggetrokken |
![]() |
|
![]() |
Wel meerdere.
Een onder mijn kin, met mijn kin op de punt van de tafel gevallen. Een van mijn blindedarmoperatie. Een op mijn knie, ik fietste over een grote denneappel en toen viel ik in het grind. Twee in mijn oor, geopereerd aan mijn trommelvlies. Dat was het wel geloof ik. Waarschijnlijk nog wel een paar kleintjes, maar die zie je nauwelijks meer. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een redelijk grote.. had een gebroken pols.. operatie... ik haal de hechting open..
Ik was op een leeftijd dat je alles openhaalde.... Met die val heb ik ook een vaag soort schaafwonden op mn handen gekregen want hele kleine mini littekentjes zijn. Op mn beide dijen heb ik een rits.. ik weet niet waarvan... en op mn knieën een paar vage plakjes.. Die kleine littekentjes op mn hand zijn best ![]() |
![]() |
|
Ja.
Een van ong. 4 cm op mijn dijbeen die al heel erg vervaagd is, een op de binnekant van mijn rechterhand [daar zat een stuk glas in], een kleintje, en verder een soort deukje in mijn scheenbeen. Allemaal doordat ik door de garagedeur/ruit was heen gevallen, en in het glas terecht was gekomen. Heb toen nog vrij veel geluk gehad, met een paar snijwonden en een hersenschudding.
|
uhm ja....
eentje in mijn hals >> canule eentje achter mijn oor >> operatie eentje van mijn ene oor tot mijn andere oor >> operatie eentje onder mijn tong >> kaak gebroken eentje onder mijn voet >> in glas getrapt eentje op mijn buik >> stoma, nog eentje op mijn buik >> operatie, nog een kleintje in mijn nek > weet niet meer waarvan wel meer want k ben 38 keer geopereerd ![]()
Laatst gewijzigd op 18-10-2003 om 22:16. |
![]() |
|
Verwijderd
|
- een grote snee-vormige op mn wang. *geen idee hoe ik er aan kom*
- een bliksemvormige op mn vinger. *korstjes gekrabt, vrees ik* - allemaal kleintjes van opengekrabte muggenbulten - mn nagel loopt ook niet meer jofel, die vinger is ooit tussen de deur gekomen. ook een soort litteken, vinnik. ![]() |
![]() |
|
* Boven op m'n linker pols
* Zijkant van m'n rechter pols (is heel hard een touw langs geschuurd, verbrand dus) * Kleintje op m'n voorhoofd van een puistje * Op m'n linker elleboog, tegen een appelboom aangerolt * Op m'n bovenlip, tand door gevallen * Op m'n linker enkel, gevallen * En een heel mooi vlammetje van een aansteker op m'n duim ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Moedervlek of litteken bepaalde vorm ChaoticBeauty | 24 | 04-04-2008 08:35 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
De Kantine |
Heb jij een litteken dan wel een brandwond en zo ja waar! hasseltboy | 110 | 01-03-2005 13:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
Plastische Chirurgie... I'ts Moi | 6 | 28-09-2002 19:06 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |