Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik geef af en toe een tekening weg, aan zeer speesjale mensen alleen.
Ik kan alleen iets weggeven als ik van te voren weet dat ik het weg ga geven ![]() Een jongen vroeg wel eens of hij wat mocht kopen, een A3tje voor rond de 75 gulden. ik zit nog te denken of ik het doe. Ik heb nog nooit iets verkocht, maar zeer uiteindelijk is het wel de bedoeling om van mijn werkjes te gaan leven. ![]()
||
Citaat:
Was ook al weer 3 maanden gelede dat ie het eens vroeg...misschien kan ik er 40 Eurow van make ![]() ik denk wel dat ik het ga doen.
|
Ik weet van een stuk of 5 mensen dat ze iets van me willen kopen, maar ik weet nog steeds niet zeker of ik het wel wil. Ik hecht veel (emotionele) waarde aan de dingen die ik gemaakt heb, en ik weet niet of dat in geld is uit te drukken.
Zorg in elk geval dat je dingen ergens te zien zijn. Mijn schilderijen hebben een paar maanden in de gang van school opgehangen, wat me wel wat vraag heeft opgeleverd.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |
De Kantine |
Saairdappelen #1511 Verwijderd | 500 | 28-09-2011 23:15 | |
ARTistiek |
[vanalles] Chagrijnige Pinguïn, de mascotte van Catena Rooster | 182 | 21-08-2007 19:28 | |
Software & Hardware |
[Nieuw systeem] Algemene vragen Verwijderd | 33 | 30-07-2006 18:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |