|
|
Bekijk resultaten poll: Moeten de sluiers verboden worden in Nederland? | |||
Ja en óók een doekje over alleen je haar... |
![]() ![]() ![]() ![]() |
25 | 28.09% |
Ja, maar je mag wel alléén je haar bedekken.. |
20 | 22.47% |
Alleen de Niqaab's. |
6 | 6.74% |
Nee |
38 | 42.70% |
Aantal stemmers: 89. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij hebt het niet over dat moslims ofzo ongelijk zijn , hiermee vermoed ik dus dat je staat voor gelijkheid. Dat vinden communisten ook. Maar ze zijn wel zwaar anti geloof. Dat vind jij ook. En je hebt zon gemeen russisisch accent, en ruikt naar vodka . ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik lust geen wodka man, alleen tequilla ![]()
|
![]() |
ANYWAY....
Ik draag een hoofddoek en heb deze zomer samen met een handjevol mensen geprotesteerd tegen het verbod op het dragen van een hidjaab (gezichtvrijlatende hoofddoek). Ik heb niet het idee dat het verbod echt leeft bij moslimmeisjes of liever gezegd meisjes met moslimouders, voornamelijk de tegenstanders vinden het een belangrijk onderwerp. Er zijn niet zo gek veel mensen onder de 25 die nog een hoofddoek dragen. Nederlanders denken vaak en graag dat de Islam de overhand gaat nemen, het tegendeel is waar, de Islam sterft uit onder jongere generaties. |
![]() |
||
Citaat:
|
we zijn toch in Nederland? kijk, er staan hier nu al zat moskeeen en andere schitterende gebouwen,maar het slaat natuurlijk nergens op he , ik bedoel je bent hier in NL om je normaal in de maatschappij te begeven en te werken of te weet ik het watten, maar als je in andere (islamitische)landen alleen al een bijbel hebt ofzo loop je al kans op een straf, dus we zijn al zo tolerant , maar de moslims willen meer en meer en meer, eerst wilden ze hun geloof houden =ok , toen wilden ze kerken ed. =ok , toen kwamen er speciale politieke partijen voor moslims, ik bedoel ...waar houdt het echt op? dadelijk wordt t hier een islamitische staat...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() HADDEN JULLIE MAAR IN DE JAREN 70 NIET DIE MOSLIMS BINNEN MOETEN HALEN. EIGEN SCHULD DIKKE BULT. Wat is er mis met politieke partijen? Mogen de moslims niks te zeggen hebben ofzo? Enne waarom altijd 'onze ' landen erbij betrekken? In de islam staat dat iedereen zijn eigen geloof mag beoefenen. Tolleranter kan het niet. Toch? |
![]() |
||
Citaat:
Actie om voor een muts op het werk te pleiten, om zo het dragen van een doekje op school te kunnen rechtvaardigen. Ik heb er niks op tegen dat een moslima een hoofddoekje draagt buiten de school en thuis; de een doet het vrijwillig, zoals jij, en de ander wordt er toe gedwongen door de familie. Al trek je een dekbed over je lichaam; zal mij een zorg zijn, maar wel graag in je vrije tijd. |
![]() |
|
Ik weet niet hoe het in jouw omgeving is geregeld, maar hier is het dragen van hoofddeksels in de klas volgens de schoolreglementen nergens toegestaan.
Er zijn geen gegronde redenen te bedenken waarom voor hoofddoek-dragenden een uitzondering op de regel moet worden gemaakt. Bovendien is het wellicht voor de meiden die van huis uit verplicht zijn om die dingen te dragen, een opluchting om ze op school eindelijk te kunnen afdoen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoofd bedekken CzechStudent | 192 | 26-11-2004 21:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoofddoekjes, II Joostje | 152 | 07-10-2004 17:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat is er mis met een hoofddoekje? Love & Peace | 203 | 07-07-2004 17:18 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
Hoofdoekjes moet af op Franse Openbare scholen; goed of fout? Verwijderd | 173 | 06-03-2004 21:04 | |
Baden-Wurttemberg verbiedt leraren hoofddoek te dragen ThaFox | 196 | 18-11-2003 14:02 |