Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, het is je eigen schuld wanneer je er letterlijk om vraagt. 'Wil je mijn aanranden?' wanneer iemand het dan doet... mja, dan vroeg ze erom.
Maar wanneer ze 'halfnaakt' op straat loopt en ze wordt aangerand, dan is het niet haar eigen schuld. Als ze wil, mag ze halfnaakt rond lopen. Vieze ventjes horen zich in te kunnen houden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Als je halfnaakt op straat loopt is het waarschijnlijk hoog zomer en vraag je om wat verkoeling, niet om verhitting. Nee, dat straalt gewoon het tegenovergestelde uit: wil je even niet aan me zitten, ik heb het warm.
Mannen die kleding als hint zien zijn echt heel zielig. Ze gebruiken een excuus dat eigenlijk niet volstaat. Natuurlijk kan je aan een meisje weleens zien dat ze je leuk vindt. Dan leid je dat af uit lichaamstaal enzo. Maar dat kan je ook verkeerd interpreteren en dan zal ze dat zeggen. Als je niet kan geloven dat je hints verkeerd hebt geïnterpreteerd en er heilig van overtuigd bent dat ze toch seks wil, hoe hard ze ook schreeuwt, ben je echt heel zielig bezig en zou ik je naar een dokter door willen verwijzen.
|
Verwijderd
|
Als mensen bewust willen dat andere mensen op hun gaan geilen is het toch deels een beetje diegene haar eigen schuld. Niet dat ik zeg dat van al die verkrachte meisjes in nederland het hun eigen schuld is, dat zou een beetje grof zijn. Ik zie wel dat het kleed gedrag door de meisjes van nu beter aangepast kan worden. Een 13 jarige meisje met een doorzichtige broek en string, vind ik wel heel erg onverantwoord.
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
ik ben er nog steeds voor dat de topic starter, die vaak van dit soort topics begint, emigeert naar een zwaar islamitisch land...daar voel je je echt veel gewaardeerder,en zullen meer mensen je begrijpen en met je mee lullen over dit soort onzin...
|
![]() |
|
al loop je naakt over straat, je lichaam is van jou, nee is nog altijd nee (Wat mannen ook anders mogen beweren, bij vrouwen is nee ook nee
![]()
|
Verwijderd
|
Een meisje dat zich uitdagend kleedt, doet dat omdat ze het mooi vindt staan bij zichzelf. Waarschijnlijk doet ze het ook omdat ze het fijn, spannend of leuk vindt dat jongens naar haar kijken en over haar fantaseren. Maar dat wil absoluut niet zeggen dat ze ook aangerand of verkracht wil worden.
Is het nou echt zo moeilijk om het onderscheid te zien tussen zinnenprikkelendheid door fantasie en gedachten, en ook daadwerkelijk je vergrijpen aan een ander? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tjonge jonge jonge, de volgende keer als het snikheet is en ik in een rokje en hemdje over straat loop en aangerand en verkracht word, dan zal ik me realiseren dat het helemaal mijn eigen schuld is en dat ik maar een lange broek en een trui aan had moeten doen, en met een lange dikke jas en maar meteen een hoofddoek ook. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
wat een bullshit. je vraagt er pas om als je met een bordje rondloopt 'rand mij aan' of als je die text schreeuwt.
niet als je in een minirokje met een kijk-mij-eens-een-mooie-navelpiercing-topje ronldoopt. het ziet er (vaak) niet uit, maar dat is iets anders dan vragen om aangerand te worden.. |
![]() |
|
|