Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2003, 15:08
Isa
Isa is offline
stelling
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2003, 15:09
Thomas
Thomas is offline
Sinds wanneer staat het vast dat je aangerand wordt als je met ontbloot bovenlijf op straat loopt?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 15:10
Verwijderd
Onzin, je vraagt er toch niet om om aangerand te worden?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 15:12
Isa
Isa is offline
Citaat:
Mushu schreef op 18-10-2003 @ 16:10:
Onzin, je vraagt er toch niet om om aangerand te worden?
jawel indirect want dat uiterlijk wekt lust op.
vaak kleden meiden zich zo om de aandacht te trekken van mannen.
en als ze dan eens aangeraakt worden gaan ze gillen
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 15:12
Goede Fee
Goede Fee is offline
Echt onzin, maar jongens die een meisje aan hebben gerand gebruiken dit excuus schijnbaar wel vaker... *zielig gewoon*
Oud 18-10-2003, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Isa schreef op 18-10-2003 @ 16:12:
Alsof zo'n meisje zich slecht kleedt om door smerige kereltjes betast te worden
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 15:20
Verwijderd
Nee, het is je eigen schuld wanneer je er letterlijk om vraagt. 'Wil je mijn aanranden?' wanneer iemand het dan doet... mja, dan vroeg ze erom.
Maar wanneer ze 'halfnaakt' op straat loopt en ze wordt aangerand, dan is het niet haar eigen schuld. Als ze wil, mag ze halfnaakt rond lopen. Vieze ventjes horen zich in te kunnen houden.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Aandacht trekken en lichamelijk aandacht krijgen is in mijn ogen iets heel anders.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 15:23
Isa
Isa is offline
Waarom moeten wij ons inhouden en gaan watertanden als zij door haar kledingkeuze WILT dat wij zulke gedachtes over haar hebben.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 15:25
Nona
Nona is offline
Als je halfnaakt op straat loopt is het waarschijnlijk hoog zomer en vraag je om wat verkoeling, niet om verhitting. Nee, dat straalt gewoon het tegenovergestelde uit: wil je even niet aan me zitten, ik heb het warm.

Mannen die kleding als hint zien zijn echt heel zielig. Ze gebruiken een excuus dat eigenlijk niet volstaat. Natuurlijk kan je aan een meisje weleens zien dat ze je leuk vindt. Dan leid je dat af uit lichaamstaal enzo. Maar dat kan je ook verkeerd interpreteren en dan zal ze dat zeggen. Als je niet kan geloven dat je hints verkeerd hebt geïnterpreteerd en er heilig van overtuigd bent dat ze toch seks wil, hoe hard ze ook schreeuwt, ben je echt heel zielig bezig en zou ik je naar een dokter door willen verwijzen.
Oud 18-10-2003, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Isa schreef op 18-10-2003 @ 16:23:
Waarom moeten wij ons inhouden en gaan watertanden als zij door haar kledingkeuze WILT dat wij zulke gedachtes over haar hebben.
Omdat gedachten en handelingen twee verschillende dingen zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 15:26
Dminor
Dminor is offline
Heb je al een goede advocaat?
Oud 18-10-2003, 15:26
Verwijderd
Als mensen bewust willen dat andere mensen op hun gaan geilen is het toch deels een beetje diegene haar eigen schuld. Niet dat ik zeg dat van al die verkrachte meisjes in nederland het hun eigen schuld is, dat zou een beetje grof zijn. Ik zie wel dat het kleed gedrag door de meisjes van nu beter aangepast kan worden. Een 13 jarige meisje met een doorzichtige broek en string, vind ik wel heel erg onverantwoord.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 15:27
Nona
Nona is offline
Citaat:
Bullshit Kenny. Kleding trek je aan omdat je je daar goed in voelt. En laat me eerlijk zijn: als jij een meisje gaat verkrachten omdat ze volgens jou te sletterige kleding aan hebt kom ik persoonlijk je ballen eraf schroeven (dat hoef je niet te zien als bedreiging, ik ga er niet van uit dat je dat ook echt doet, maar zie het als aanwijzing van hoe ik er tegenover sta).
Oud 18-10-2003, 15:27
telluriet
telluriet is offline
Stierenpoep
Oud 18-10-2003, 15:29
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 18-10-2003 @ 16:26:
Een 13 jarige meisje met een doorzichtige broek en string, vind ik wel heel erg onverantwoord.
Ik ben het met je eens dat dat ronduit hoerig is. Maar al gaat ze in een bikini over straat lopen, dan nog hoor je je poten thuis te houden.
Oud 18-10-2003, 15:30
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 18-10-2003 @ 16:29:
Ik ben het met je eens dat dat ronduit hoerig is. Maar al gaat ze in een bikini over straat lopen, dan nog hoor je je poten thuis te houden.
Tuurlijk, kheb ook niet gezegd dat ie ranzige teringlijers die jonge meisjes aanranden onschuldig zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 15:31
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 18-10-2003 @ 16:29:
Idd
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 16:00
Isa
Isa is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 18-10-2003 @ 16:25:
Omdat gedachten en handelingen twee verschillende dingen zijn.
een gedachte die je niet kan uiten leid tot ellende. niemand hoeft omdat sommige meisjes zo graag aandacht willen te lijden.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 16:05
Nona
Nona is offline
Citaat:
Isa schreef op 18-10-2003 @ 17:00:
een gedachte die je niet kan uiten leid tot ellende. niemand hoeft omdat sommige meisjes zo graag aandacht willen te lijden.
Inderdaad. De mensen die dan de neiging hebben om de verkrachter daarna op een haar na dood te slaan moeten ook gewoon hun gang gaan. Niemand hoeft immers te lijden omdat een ander zijn driften niet voor zich kan houden.
Oud 18-10-2003, 16:07
Isa
Isa is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 18-10-2003 @ 17:05:
Inderdaad. De mensen die dan de neiging hebben om de verkrachter daarna op een haar na dood te slaan moeten ook gewoon hun gang gaan. Niemand hoeft immers te lijden omdat een ander zijn driften niet voor zich kan houden.
die mensen hebben geen onderdrukking nodig maar een cursus onderscheidingsvermogen tussen dader en slachtoffer!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 16:16
Nona
Nona is offline
Citaat:
Isa schreef op 18-10-2003 @ 17:07:
die mensen hebben geen onderdrukking nodig maar een cursus onderscheidingsvermogen tussen dader en slachtoffer!
Dus iemand die verkracht wordt is de dader als zij maar weinig genoeg aan had? Wat geeft jou het recht om aan iemand te gaan zitten als diegene daar geen behoefte aan heeft? Ik zal jou ook niet ongewenst betasten omdat je naar mijn idee net iets te weinig aan hebt. Want wie bepaalt of iemand erom vraagt? Jij zeker? Dan kan je op een zeker moment gaan roepen dat iedereen zonder gigantische burqa erom vraagt, lekker zieke situatie krijg je dan. Vind je het nou echt niet beter om een ander gewoon in haar waarde te laten?
Oud 18-10-2003, 16:19
rare kwast
rare kwast is offline
oke tis zeer onverantwoord en hoerig hoe sommige "vaak nog kinderen" rond lopen maar je vraagt er niet om
mensen moeten gewoon hun poten thuis houden
Oud 18-10-2003, 16:23
Verwijderd
onzin, het is toch niet normaal dat je als je haf naakt rond loopt dat gasten meteen een kronkel in hun kop krijgen en denken dat ze overal aan mogen zitten?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 16:31
Tiño
Tiño is offline
ik ben er nog steeds voor dat de topic starter, die vaak van dit soort topics begint, emigeert naar een zwaar islamitisch land...daar voel je je echt veel gewaardeerder,en zullen meer mensen je begrijpen en met je mee lullen over dit soort onzin...
Oud 18-10-2003, 16:33
Secreet
Secreet is offline
al loop je naakt over straat, je lichaam is van jou, nee is nog altijd nee (Wat mannen ook anders mogen beweren, bij vrouwen is nee ook nee) en aanranding is tegen iemands zijn zin in, nee het is niet legaal om iemand hoe hij/zij er ook bij loopt, aan te randen..
Oud 18-10-2003, 16:57
Verwijderd
Een meisje dat zich uitdagend kleedt, doet dat omdat ze het mooi vindt staan bij zichzelf. Waarschijnlijk doet ze het ook omdat ze het fijn, spannend of leuk vindt dat jongens naar haar kijken en over haar fantaseren. Maar dat wil absoluut niet zeggen dat ze ook aangerand of verkracht wil worden.

Is het nou echt zo moeilijk om het onderscheid te zien tussen zinnenprikkelendheid door fantasie en gedachten, en ook daadwerkelijk je vergrijpen aan een ander?

Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Ha! Wat een onzin. Ookal was ik bloedmooi en liep naakt over straat, dan nog vraag ik er niet om om verkracht te worden. Aandacht trekken wil niet zeggen dat je aangerand wil worden, dat wil zeggen dat je sjans wilt en eventueel een leuk persoon ontmoeten, niet dat je wilt dat elke vieze vent aan je zit.

Tjonge jonge jonge, de volgende keer als het snikheet is en ik in een rokje en hemdje over straat loop en aangerand en verkracht word, dan zal ik me realiseren dat het helemaal mijn eigen schuld is en dat ik maar een lange broek en een trui aan had moeten doen, en met een lange dikke jas en maar meteen een hoofddoek ook.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 17:44
Verwijderd
Ga je dat ook aan de rechter vertellen?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 18:02
fractuur
fractuur is offline
@Isa: misschien moet je es advocaat spelen van een serieverkrachter. Dan isset niet: 'mijn cliënt was zichzelf niet helemaal.' Mar gewoon het good old:'Het slachtofer heeft het zich aan zichzelf te danken.'
Oud 18-10-2003, 18:02
WijfMan
WijfMan is offline
Dus iedereen op een strand, die rondloopt in bikini/zwembroek, vraagt om aangerand te worden?
Oud 18-10-2003, 18:29
Verwijderd
Sommige moslims hebben al rare ideeën over vrouwen en uitdagende kleding, maar het ergste soort is toch wel de Nederlanders die zich tot de Islam bekeerd hebben. Like Kenny.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 18:59
Verwijderd
Citaat:
dus wanneer jij een halfnaakt meisje ziet...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 19:01
the tourist
the tourist is offline
Ik denk eigenlijk dat je minder snel wordt aangerand als je halfnaakt over straat loopt. Aanranders willen liever onschuldig uitziende meisjes, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 20:41
Multilot
Multilot is offline
als je in een minirokje en een soort bikinietopachtigiets op een bar staat te dansen en je wordt boos als de barmannen eronder gaan kijken of op je gaan geilen ofzo dan is dat idd je eigen schuld...

maar das natuurlijk nog geen aanranden
Oud 18-10-2003, 20:47
Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 18-10-2003 @ 16:20:
Nee, het is je eigen schuld wanneer je er letterlijk om vraagt. 'Wil je mijn aanranden?' wanneer iemand het dan doet... mja, dan vroeg ze erom.
Maar wanneer ze 'halfnaakt' op straat loopt en ze wordt aangerand, dan is het niet haar eigen schuld. Als ze wil, mag ze halfnaakt rond lopen. Vieze ventjes horen zich in te kunnen houden.
Ben ik het mee eens. Ik zie ook wel eens halfnaakte mannen op straat. Die ga ik dan toch ook niet aanranden?!
Oud 18-10-2003, 22:12
annetjuh
annetjuh is offline
je moet gewoon met je poten van een ander afblijven.
En dat boeit niet hoe je d'r uit ziet.
Dat slaat nergens op.
Oud 18-10-2003, 22:15
wissie
wissie is offline
Als je je zo kleed vraag je om aandacht. Het geeft mensen echter geen toestemming om je aan te randen. Ook al heb je geen kleding aan, ze moeten van je afblijven.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 22:16
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
mja die meisje vragen er net zo hard om als mensen met hoofddoeken e/d die voor kutmoslim worden uitgemaakt, want een hoofddoek getuigt wel van affiniteit met de aanslagen die gepleegd worden
Oud 18-10-2003, 23:04
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Stel:

Ik mag jouw smoelwerk niet, noch jouw gedachten, mag ik je nu met een honkbalknuppel op je smoel rammen?
Oud 18-10-2003, 23:20
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 18-10-2003 @ 23:16:
mja die meisje vragen er net zo hard om als mensen met hoofddoeken e/d die voor kutmoslim worden uitgemaakt, want een hoofddoek getuigt wel van affiniteit met de aanslagen die gepleegd worden
is dit serieus?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 23:33
Gwinnie
Gwinnie is offline
wat een bullshit. je vraagt er pas om als je met een bordje rondloopt 'rand mij aan' of als je die text schreeuwt.
niet als je in een minirokje met een kijk-mij-eens-een-mooie-navelpiercing-topje ronldoopt.

het ziet er (vaak) niet uit, maar dat is iets anders dan vragen om aangerand te worden..
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 23:35
PV
PV is offline
nee natuurlijk niet. slotje.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 23:48
Zaina
Zaina is offline
Nee.
Oud 18-10-2003, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Yousra schreef op 19-10-2003 @ 00:20:
is dit serieus?
Proef het sarcasme.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 23:50
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-10-2003 @ 00:49:
Proef het sarcasme.
Ik heb vandaag teveel simpelheid over me heen gekregen, ik lijk wel besmet
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Yousra schreef op 19-10-2003 @ 00:50:
Ik heb vandaag teveel simpelheid over me heen gekregen, ik lijk wel besmet
Dan hoop ik dat je dromen vannacht net zo intellectueel zijn als je posts, om die vuigheid weer een beetje van je af te wassen.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 00:46
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-10-2003 @ 00:49:
Proef het sarcasme.
Oud 19-10-2003, 08:09
snoopy
snoopy is offline
Citaat:

AAAARGH! Oh my god, wat ben jij een sukkel
Oud 19-10-2003, 10:01
Verwijderd
Maar dan , wat is halfnaakt ?

Als je in de zomer in een kort rokje met t shirt loop , is dat dan halfnaakt ?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten