Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2002, 15:38
I haTe MysElF
I haTe MysElF is offline
ik ben verliefd op een leraar en ik verw8 natuurlijk geen relatie maar ik zou het leuk vinden als we gewooon vrienden waren.
Ben ik gek???Want als jullie da vinden zal ik een eind aan mijn leven moeten maken...voor hem zodat hij geen last meer van mij heeft.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2002, 15:55
autodropje
autodropje is offline
natuurlijk moet je geen eind aan je leven maken

en dat kan gebeuren het gebeurt meer mensen, misschien kan je er met hem over praten of wachten tot het overgaat ofzo. Vrienden zijn kan toch best?

(btw ik denk dat je meer zult hebben aan reacties op Psychologie of op Liefde en relatie dus als je em daarheen verplaatst wilt hebben moet je het maar even zeggen, hier mag deze topic natuurlijk ook)
Oud 10-04-2002, 17:57
DrPain
DrPain is offline
Je moet niet zo veel van andere mensen aantrekken, of ze je gek vinden. En al helemaal niet met zelfmoord drijgen. Als ik jou was zou ik het even stil houden. En vriendschap is volgens mij ook niet goed, dan hebben andere leerlingen snel dat je voorgetrokken wordt (ookal is dat niet zo).

Maar je bent echt niet gek, d'r zijn zo veel mensen die dat hebben (gehad)
Oud 10-04-2002, 18:59
Verwijderd
Ik denk dat een vriendschap voor jou zelf niet goed zal zijn, omdat je eigenlijk meer wil (je verwacht het niet, maar je bent verliefd..).

Je moet absoluut geen einde aan je leven maken, want je bent absoluut niet gek.

Het is misschien een vreemd antwoord, maar probeer over hem heen te komen... Ik weet dat dat moeilijk is (Ik ben zelf ook een tijd verliefd geweest op een leraar, het erge was dat hij mij ook erg mocht omdat we elkaar vaak tegen kwamen in de stad enzo... maar ja, leraar-leerling gaat niet, en gewoon vrienden ook niet.. dus ben ik hem gaan vermijden... dan gaat de verliefdheid over.. maar het doet pijn, soms..)

Succes he..
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 19:17
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
verliefd zijn mag hoor, als het maar niet wederzijds is. Vrienden worden lijkt me niet mogelijk, omdat een leraar altijd een bepaalde afstand houdt tussen leerlingen en hem. Goed met hem kunnen opschieten is altijd gunstig.
Oud 11-04-2002, 13:12
Severus
Severus is offline
I am there, doing that now.

Ik ben al zeker 2 jaar serieus verliefd op mijn leraar. Hij was mijn mentor in de brugklas, en ik denk dat ik toen al wat voor hem voelde (maar ik denk dat ik te jong was om te snappen wat er precies aan de hand was). Maar sinds ik in de 4e klas weer les van hem kreeg, was het raak en ging het bergaf met mij. Ik was al een beetje een onstabiel persoon (ik kan nogal eens depri zijn), maar sinds ik besef dat ik op hem verliefd ben, ben ik non-stop depri, omdat ik weet dat hij geen ene fluit om mij geeft (sowieso, want hij is getrouwd en heeft een kind dat iets jonger is dan ik) en ik dus ook nooit iets met hem zal hebben. Die wetenschap is moordend.

Gelukkig doe ik dit jaar eindexamen, dus als ik van school af ben, zal het me misschien langzaam lukken om hem te vergeten, zodat ik langzaamaan weer kan beginnen met leven. Maar veel hoop heb ik niet.

Ik sluit me trouwens bij Andijvie aan: ''een vriendschap zal voor jou zelf niet goed zal zijn, omdat je eigenlijk meer wil (je verwacht het niet, maar je bent verliefd..).''
Ik heb dat ook, ik zou ook heel erg graag vrienden met hem willen zijn, maar ik weet dat dat niet gaat, omdat ik verliefd op hem ben. Ik heb altijd al heel goed met hem kunnen opschieten, en dat doet heel erg pijn, als je verliefd bent en weet dat hij eigenlijk niet op die manier om je geeft. Hij wil zelfs met mij gaan e-mailen als ik geslaagd ben (hij zou me dan zijn e-mailadres geven), maar hoe graag ik dat ook wil, ik weet dat ik dat beter niet kan doen. Ik heb het hart niet om tegen hem te zeggen dat ik niet wil gaan e-mailen, hij zou het niet zo leuk vinden en hij zou ook vragen waarom niet. En ik kan moeilijk zeggen dat ik het niet wil omdat ik tot over mijn oren verliefd op hem ben. Dus, als hij me zijn e-mailadres geeft, neem ik het aan, maar ik zal niets van me laten horen. Nooit niet. *zucht*

Ik ben ook een beetje bezig met hem te vermijden.... Het is heel moeilijk voor mij, maar ik weet dat ik niet langer door kan gaan.... zeker als ik straks van school afga. Omdat ik al een beetje bezig ben met hem te vermijden, zal de klap (dat ik hem nooit meer zal zien) minder hard zijn dan wanneer ik helemaal niets doe om hem te vermijden, snap je een beetje wat ik bedoel? ....Ik ben veel te afhankelijk van hem; ik wil kunnen overleven, ik wil kunnen leven zonder hem.... anders, waar leef ik dan nog voor?

*zucht* Mijn God, wat houd ik toch zielsveel van hem. Hij is mijn enige echte liefde, ik denk niet dat ik ooit nog zo van iemand zal houden als van hem.

In ieder geval, IHateMyself, ik weet wat je nu meemaakt, en ik kan voor jou alleen maar hopen dat je verliefdheid minder wordt. Hoe minder, hoe beter, want dan heb je minder leed.
Geen zelfmoord plegen, trouwens, dat is niet de oplossing (al geef ik toe dat die gedachte ook wel eens in mijn hoofd heeft rondgespookt). Het is het niet waard om je leven op te geven voor iemand die geen ene moer om je geeft. Niet doen, dus.

Veel sterkte, meid!

Ripper

Laatst gewijzigd op 11-04-2002 om 13:16.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 14:00
Verwijderd
als je verliefd bent op een leraar betekent dat echt niet het einde van de wereld...volgens mij vind bijna iedereen wel een keer een leraar leuk of is dr in jou geval ook verliefd op...echt gek is het niet, zij zijn ook mensen...blablabla, het meeste wat ik wil zeggen is al gezegt, als je naam serieus is en je wil praten ofzo, mijn e-mailadres staat in mn info..ik weet hoe het voelt om verliefd te zijn op iemand waar je eigenlijk niet verliefd op mag zijn in je positie...*zuuuucht* love hurts
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 14:23
I haTe MysElF
I haTe MysElF is offline
wow!!!!Dank jullie wel voor de reacties!!!!!1Ik hoop dat ik er wat aan heb...
KiSsEs LiNdA.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 15:38
Severus
Severus is offline
Citaat:
I haTe MysElF schreef:
wow!!!!Dank jullie wel voor de reacties!!!!!1Ik hoop dat ik er wat aan heb...
KiSsEs LiNdA.
Dat hoop ik ook, meid, zet 'm op, hè! Je moet knokken!

Ripper
Oud 12-04-2002, 08:01
haai_heidi
haai_heidi is offline
Nou bij mij op school zit een leraar die gewoon een relatie heeft met een ex-scholiere dus zo gek is het niet.
Oud 12-04-2002, 08:11
Severus
Severus is offline
Citaat:
haai_heidi schreef:
Nou bij mij op school zit een leraar die gewoon een relatie heeft met een ex-scholiere dus zo gek is het niet.
Mag dat zomaar? En hoe oud zijn die man en die ex-leerlinge dan wel niet? Heeft hij gewoon gewacht tot die leerlinge van school af was?

Ripper
Oud 12-04-2002, 08:35
de abt van sion
de abt van sion is offline
Dat mag zeker niet, want het leeftijdsverschil dient in een gezonde relatie niet groter te zijn dan zo'n twee jaar.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 08:47
Severus
Severus is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Dat mag zeker niet, want het leeftijdsverschil dient in een gezonde relatie niet groter te zijn dan zo'n twee jaar.
Daar ben ik het dus helemaal niet mee eens! Uiteindelijk maakt leeftijdsverschil helemaal niks uit in de liefde. Mijn ouders verschillen 10 jaar met elkaar en ze hebben een heel goed huwelijk. Zij zijn een voorbeeld dat het wél goed kan gaan!

Oh, en Haai_Heidi, is die leraar ook getrouwd (geweest) en heeft hij kinderen? Als dat zo is, is het wel een beetje erg smerig van hem dat hij er dan met zijn ex-leerling vandoor gaat.

Ripper
Oud 12-04-2002, 22:05
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Citaat:
Ripper schreef:
I am there, doing that now.

Ik ben al zeker 2 jaar serieus verliefd op mijn leraar. Hij was mijn mentor in de brugklas, en ik denk dat ik toen al wat voor hem voelde (maar ik denk dat ik te jong was om te snappen wat er precies aan de hand was). Maar sinds ik in de 4e klas weer les van hem kreeg, was het raak en ging het bergaf met mij. Ik was al een beetje een onstabiel persoon (ik kan nogal eens depri zijn), maar sinds ik besef dat ik op hem verliefd ben, ben ik non-stop depri, omdat ik weet dat hij geen ene fluit om mij geeft (sowieso, want hij is getrouwd en heeft een kind dat iets jonger is dan ik) en ik dus ook nooit iets met hem zal hebben. Die wetenschap is moordend.

Gelukkig doe ik dit jaar eindexamen, dus als ik van school af ben, zal het me misschien langzaam lukken om hem te vergeten, zodat ik langzaamaan weer kan beginnen met leven. Maar veel hoop heb ik niet.

Ik sluit me trouwens bij Andijvie aan: ''een vriendschap zal voor jou zelf niet goed zal zijn, omdat je eigenlijk meer wil (je verwacht het niet, maar je bent verliefd..).''
Ik heb dat ook, ik zou ook heel erg graag vrienden met hem willen zijn, maar ik weet dat dat niet gaat, omdat ik verliefd op hem ben. Ik heb altijd al heel goed met hem kunnen opschieten, en dat doet heel erg pijn, als je verliefd bent en weet dat hij eigenlijk niet op die manier om je geeft. Hij wil zelfs met mij gaan e-mailen als ik geslaagd ben (hij zou me dan zijn e-mailadres geven), maar hoe graag ik dat ook wil, ik weet dat ik dat beter niet kan doen. Ik heb het hart niet om tegen hem te zeggen dat ik niet wil gaan e-mailen, hij zou het niet zo leuk vinden en hij zou ook vragen waarom niet. En ik kan moeilijk zeggen dat ik het niet wil omdat ik tot over mijn oren verliefd op hem ben. Dus, als hij me zijn e-mailadres geeft, neem ik het aan, maar ik zal niets van me laten horen. Nooit niet. *zucht*

Ik ben ook een beetje bezig met hem te vermijden.... Het is heel moeilijk voor mij, maar ik weet dat ik niet langer door kan gaan.... zeker als ik straks van school afga. Omdat ik al een beetje bezig ben met hem te vermijden, zal de klap (dat ik hem nooit meer zal zien) minder hard zijn dan wanneer ik helemaal niets doe om hem te vermijden, snap je een beetje wat ik bedoel? ....Ik ben veel te afhankelijk van hem; ik wil kunnen overleven, ik wil kunnen leven zonder hem.... anders, waar leef ik dan nog voor?

*zucht* Mijn God, wat houd ik toch zielsveel van hem. Hij is mijn enige echte liefde, ik denk niet dat ik ooit nog zo van iemand zal houden als van hem.

In ieder geval, IHateMyself, ik weet wat je nu meemaakt, en ik kan voor jou alleen maar hopen dat je verliefdheid minder wordt. Hoe minder, hoe beter, want dan heb je minder leed.
Geen zelfmoord plegen, trouwens, dat is niet de oplossing (al geef ik toe dat die gedachte ook wel eens in mijn hoofd heeft rondgespookt). Het is het niet waard om je leven op te geven voor iemand die geen ene moer om je geeft. Niet doen, dus.

Veel sterkte, meid!

Ripper
Ik heb hier geen woord meer aan toe te voegen..

Sterkte..
Oud 14-04-2002, 11:12
DrPain
DrPain is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Goed dan kunnen me ouders maar uit elkaar gaan.

En met mijn vorige vriendin scheelde ik 3 jaar en 11 maanden en met mijn huidige scheel ik 2 jaar en 1 maand. Zal ik het dan maar uit maken.

Wat een onzin als die meid ouder is dan 18 dan mag het gewoon allemaal en hoevaak gaat dat nou goed.

Gezond... gezond, gezond, zorg jij maar eerst dat je gezond verstand hebt.
Oud 14-04-2002, 13:01
Severus
Severus is offline
Citaat:
DrPain schreef:
Gezond... gezond, gezond, zorg jij maar eerst dat je gezond verstand hebt.
Helemaal mee eens, DrPain.

Ripper
Oud 14-04-2002, 13:33
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
I haTe MysElF schreef:
Want als jullie da vinden zal ik een eind aan mijn leven moeten maken...voor hem zodat hij geen last meer van mij heeft.
Ik denk dat het beste is als je van de flat af springt jah...

JEZUS wat een vraag!
Oud 14-04-2002, 15:59
Smurfinnetje
Smurfinnetje is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
das een hele domme opmerking.......sorry hoor! Ten eerste:het mag wel, het is niet door de wet verboden en ten tweede: leeftijdsverschil heeft nix met liefde te maken...
Oud 14-04-2002, 18:08
de abt van sion
Citaat:
DrPain schreef:
en met mijn huidige scheel ik 2 jaar en 1 maand. Zal ik het dan maar uit maken.
Dat is prima. Ik schreef "zo'n twee jaar." En "2 jaar en 1 maand" valt binnen die norm.

Iets anders is dat je niet binnen de norm van het begin van de relatie valt. Een gezonde relatie maakt pas werkelijk kans na je 21e.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 18:18
Verwijderd
Leraren zijn ook mensen hoor
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 19:50
DrPain
DrPain is offline
Offtopic:
Citaat:
de abt van sion schreef:
Een gezonde relatie maakt pas werkelijk kans na je 21e.
Dan hoef ik nogmaar een maand te wachten
Oud 15-04-2002, 09:36
$dollarchick$
$dollarchick$ is offline
hi stupid... !!
je gaat toch geen zelfmoord plegen..
al ga je dat doen dan hoef je dat niet
van de daken te schreeuwen...!!
kom je aandacht te kort ofzo??

verliefd zijn (geilen op) een leraar iz no big deallllll
ik vind mijn duits leraar ook fuckin lekkaaahh
JA TOCHHHH ff chill doen
en niet van dit soort dingen zeggen want dan
zet je jezelf aardig voor schutttt....!!

ps:
(ZHazha.. ur right)
(abt shutt up !! 2 jaar waar haal je dat vandaan??
dit soort dingen verschillen per individu... !!!!!
MIJN AANSTAANDE VRIEND IS 5 JAAR OUDER JAAA)

Laatst gewijzigd op 15-04-2002 om 09:38.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 14:45
I haTe MysElF
I haTe MysElF is offline
[QUOTE]$dollarchick$ schreef:
[B]hi stupid... !!
je gaat toch geen zelfmoord plegen..
al ga je dat doen dan hoef je dat niet
van de daken te schreeuwen...!!
kom je aandacht te kort ofzo??

verliefd zijn (geilen op) een leraar iz no big deallllll
ik vind mijn duits leraar ook fuckin lekkaaahh
JA TOCHHHH ff chill doen
en niet van dit soort dingen zeggen want dan
zet je jezelf aardig voor schutttt

Dit is hartstikke serieus hoor!!!Er zijn nog meer problemen dus je moet gewoon je mond erover houden als je de helft niet weet
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 18:27
Mik-mother
Mik-mother is offline
Citaat:
I haTe MysElF schreef:
[B
Dit is hartstikke serieus hoor!!!Er zijn nog meer problemen dus je moet gewoon je mond erover houden als je de helft niet weet [/B]
Waarom verwacht je van ons dat wij alles begrijpen als je de helft niet verteld? Ik ben het niet met hem eens, maar hij mag zijn mening toch wel uiten?
Oud 16-04-2002, 11:14
$dollarchick$
$dollarchick$ is offline
Citaat:
Mik-mother schreef:

Waarom verwacht je van ons dat wij alles begrijpen als je de helft niet verteld? Ik ben het niet met hem eens, maar hij mag zijn mening toch wel uiten?
HAAR, NIET HEM ...!!

Anyway I HATE MY SELF.. je moet je zelf niet zo kwetsbaar
opstellen op t internet...mensen zullen je niet altijd serieus
nemen en er gebruik van maken. dat is iets wat je van te
voren had kunnen bedenken..!!
Bijvoorbeeld je naam.. (niet dat de mijne serieus is)
maar ff eerlijk t komt echt minderwaardig over..tegenover
jezelf... Ik weet ook wel dat ik me er niet druk om moet maken.
maar toch meisje t is voor je best willll oke ??!!
Oud 16-04-2002, 19:31
R_Mgirl
R_Mgirl is offline
I know what you're going through... Fortunately, my teacher has left the building.. Maar ik denk nog steeds vaak aan m, maar gelukkig zie ik m nooit meer, dat maakt t al iets makkelijker.

Suc6 en geen zelfmoord plegen, zet jezelf op de 1e plaats.. waarschijnlijk staat die leraar dat bij jou, maar verzin andere dingen ertussen, bijv.
1> Jezelf
2>School (huiswerk etc. NIET leraren! zie plaats 5)
3>Familie
4>vrienden
5>Leraar?!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 20:09
Verwijderd
Citaat:
I haTe MysElF schreef:
ik ben verliefd op een leraar en ik verw8 natuurlijk geen relatie maar ik zou het leuk vinden als we gewooon vrienden waren.
Ben ik gek???Want als jullie da vinden zal ik een eind aan mijn leven moeten maken...voor hem zodat hij geen last meer van mij heeft.

Ja, dat is een reden.

Met zulke dingen moet je niet spotten.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 21:14
Severus
Severus is offline
Citaat:
R_Mgirl schreef:
I know what you're going through... Fortunately, my teacher has left the building.. Maar ik denk nog steeds vaak aan m, maar gelukkig zie ik m nooit meer, dat maakt t al iets makkelijker.
Ik ben het met je eens dat, als je hem niet meer ziet, het alles makkelijker maakt. Dat is dus ook waarom ik straks geen contact ga houden met de leraar waarop ikzelf verliefd ben (zie mijn 1e post).

Ripper
Oud 17-04-2002, 08:16
x Gurl x
x Gurl x is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Dat slaat dus eg nergus op. Dan kan wel ongeveer iedereen uit elkaar gaan...
Oud 19-04-2002, 11:57
Anne
Anne is offline
Zucht, waar gaat dit over?

Trouwens, dit is niet lullig bedoeld ofzo, want ik weet (helaas) hoe het voelt enzo...
Oud 19-04-2002, 13:52
I haTe MysElF
I haTe MysElF is offline
ow vertel...als je wilt dan
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 14:04
Anne
Anne is offline
Citaat:
I haTe MysElF schreef:
ow vertel...als je wilt dan
Ehm... er zitten hier ook vriendinnen van me, die van niets weten.. hoewel.. nu wel
Ik zal er over na denken, goed?
Oud 19-04-2002, 14:36
I haTe MysElF
I haTe MysElF is offline
okeej, maar ik zou het wel heel erg waarderen moet ik zegguh...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 19:43
Koetjeboo
Koetjeboo is offline
Tsjah....
Heikel onderwerp is dit
't is eigenlijk meer een taboe
leerling houd van leraar en omgekeerd
maar goed laat ik maar nix zeggen.... want ik heb er zelf OOK last van...
ookal is ie al (bijna 'n heel jaar) van school, ik ben nog steeds verliefd op 'm...
*zucht*
als je me wil mailen mag altijd...
weet niet of mensen ook nog is behoefte hebben aan MIJN verhaal hier op 't net...
xxxxxxxxxxx
Oud 19-04-2002, 20:01
Zaza123
Zaza123 is offline
hey meiss,

Ik geloof dat ik wel iets in je verhaal herken..... ik had/heb ook een leraar die ik erg graag mocht(nie verliefd geloof ik.....). Ik ben "begonnen" met veel met hem omgaan. En nu zijn we ong. elkaars beste vrienden....nie helemaal, wel bijna. En die crap over dat 2 jaar leeftijds verschil tsssss JEZUS wat een gelul!
Maar als je met me wil mailen, over m'n "ervaring" ofzo. You're always welcome! zie m'n info.
En om er een beetje uit te komen moet je goed bij je zelf te raden gaan.
veel sterkte.
*hug*
Oud 19-04-2002, 21:53
TA*
TA* is offline
Citaat:
I haTe MysElF schreef:
Ik zou mezelf in ieder geval iet gaan haten, dat lijkt me een beetje overdreven... Het is misschien een beetje vreemd omdat het je leraar is, voor wie je deze speciale (en fijne!) gevoelens hebt. Zelfmoord lijkt me ook een beetje overdreven, dat moet je zeker NIET doen! Je bent absoluut niet gek! Kun jij er wat aan doen dat je dit voelt voor je leraar, nee toch? Leraren zijn ook gewoon mensen (wat sommige anderen er ook van zeggen) en daar kun je ook verliefd op worden.

Een vriendschaapelijke relatie zou heel mooi zijn, maar is vaak moeilijk. Geloof me, ik ken het. Er is ten eerste vaak een leeftijdverschil en ten tweede heeft die leraar heeft een privéleven waarin tie je niet graag toelaat. Begrijpelijk, maar pijnlijk...

Kuzz en succes!
Oud 20-04-2002, 01:51
Severus
Severus is offline
Citaat:
TA* schreef:
Een vriendschaapelijke relatie zou heel mooi zijn, maar is vaak moeilijk. Geloof me, ik ken het. Er is ten eerste vaak een leeftijdverschil en ten tweede heeft die leraar heeft een privéleven waarin tie je niet graag toelaat. Begrijpelijk, maar pijnlijk...
Dat ben ik helemáál met je eens. Dat is o.a. ook een reden voor mij om geen contact te houden met mijn leraar.

Ripper
Oud 20-04-2002, 13:34
AZSXC
AZSXC is offline

je gaat voor je leraar toch geen eind aan je leven maken
Oud 03-05-2002, 18:13
rubidoll
rubidoll is offline
ja natuurlijk vind ik je gek
wie gaat nou zelfmoord plegen voor een ander en dan ook nog voor een leraar.
come on , je bent echt wel meer waard
je pleegt voor niemand zelfmoord , dat is gewoon idioterie
als je verliefd ben op je leraar .
nou kijk , als ie niet getrouwd is
studeer dan even harder en maak je school af
en als je hem dan nog steeds leuk vind
dan is het tenminste mogelijk iets met hem te beginnen
als hij niet in een relatie zit

bekijk het van de positive kant
tenminste zie je degene op wie je verliefd bent tenminste 5 dagen in de week
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 19:07
PaltryPatricia
PaltryPatricia is offline
hoi hoi

ja ik ken dat ik heb een leraar die ik leuk vind
mijn klas weet het inmiddels dus de vorige keer hadden we een inval uur begon iedereen te schreeuwen ze vind u leuk
zei die "wie niet?" ik werd knal rood

liefs paltrypatricia
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 21:09
Chriske
Chriske is offline
Op zich vind ik het niet vreemd klinken. Je moet inderdaad geen relatie verwachten, maar een gewone vriendschap moet kunnen. Ik heb ook een goede vriendschap met een docent.

Blijf gewoon jezelf. Dat is het belangrijkste. En doe waar je je lekker bij voelt!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 21:30
Miess
Miess is offline
Ik kan me best voorstellen dat je op een leraar verliefd wordt hoor, er zijn er zat leuke bij. Kijk tenslotte maar naar mij ;-). Joke.
Even terzake, ik denk dat je die leraar beter uit je hoofd kunt zetten. Waarschijnlijk is hij al getrouwd en is hij al helemaal niet uit op een vriendschappelijke relatie. Tenminste ik kan het voormezelf en mijn collega's kennende nauwelijks voorstellen. Voor mijzelf is het natuurlijk een andere situatie omdat ik zelf 19 ben en ook lesgeef aan leerlingen van 18.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 21:31
Miess
Miess is offline
Citaat:
AZSXC schreef:

Inderdaad
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 04:06
miep
miep is offline
Citaat:
AZSXC schreef:

kenmerkelijk dat je 12 bent
uhm...
geen einde aan je leven maken.
hopelijk gaat het OOIT over.
ben na 2 jr ook nogsteeds op meneer ... verliefd.........
GATVERDAMME
terwijl hij me zo triest behandelt.
nouwja,
succes ermee
Oud 16-05-2002, 04:08
miep
miep is offline
Citaat:
tietipper schreef:
Tsjah....
Heikel onderwerp is dit
't is eigenlijk meer een taboe
leerling houd van leraar en omgekeerd
maar goed laat ik maar nix zeggen.... want ik heb er zelf OOK last van...
ookal is ie al (bijna 'n heel jaar) van school, ik ben nog steeds verliefd op 'm...
*zucht*
als je me wil mailen mag altijd...
weet niet of mensen ook nog is behoefte hebben aan MIJN verhaal hier op 't net...
xxxxxxxxxxx
heikel?
enne..... ik ben trowuens wel vaker verliefd op leraren geweest
ook een keer onwijs toen ik 14 was, en je wilt niet weten hoe oud die was!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
nouja,
STERKTE IEDEREEN!
het is echt VET klote!!
Oud 16-05-2002, 15:14
MA*lu*Ku
MA*lu*Ku is offline
Aloha!

Pfff ik kan erover meepraten, verliefd op een leraar!! Volgens mij kunnen veeeeele meisjes erover meepraten! Vreemd genoeg jongens niet erg vaak. Of ze moeten het verbergen natuurlijk...

Maar om even to the point te komen: Ik ben een van de weininge meisjes die ook daadwerkelijk wat hebben gehad met een leraar.. Maar of ik er nou trots op moet zijn... Ik schaam me eerlijk gezegd kapot, maar ik vind toch dat je moet weten dat het een fikse tegenvaller was en dat ik liever gewoon verliefd was gebleven op hem. Het was wel even een kick dat ik echt wat mey hem had (alweer 2 jr geleden, ik was 15 hij 25->-ja bijna een pedo ja...) Dusss... Maar het was helemaal niet zo boeiend als ik had verwacht maar dat lag ook wel een beetje aan z'n intelligentie natuurlijk..

JE MOET ER ECHT BLIJ MEE WEZEN DAT HET NIKS KAN WORDEN WANT RELATIES MET LERAREN GAAN BIJNA NOOIT GOED! Echt hoor! Hee heel erg veel succes met alles en ik hoop dat je het leven niet meer zo depri inziet! Kop op he!'t Komt allemaal wel goed !

Dikke knuffel,
MA*lu*Ku
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 22:42
de abt van sion
Citaat:
x Gurl x schreef:

Dat slaat dus eg nergus op. Dan kan wel ongeveer iedereen uit elkaar gaan...
Gaat iedereen dan met een leraar?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 22:25
girlspider
girlspider is offline
Citaat:
haai_heidi schreef:
Op mijn vorige school was dat ook het geval. Die man is gescheiden van zijn vrouw en later hertrouwd met een ex-leerlinge. Nog steeds hapy couple hoor

Anyway girl, als je wil babbelen, ik zie je wel op msn.

knuf
-X-

GS
Oud 17-05-2002, 23:08
de abt van sion
Citaat:
girlspider schreef:

Op mijn vorige school was dat ook het geval. Die man is gescheiden van zijn vrouw en later hertrouwd met een ex-leerlinge. Nog steeds hapy couple hoor

Anyway girl, als je wil babbelen, ik zie je wel op msn.

knuf
-X-

GS
Zeker in Apeldoorn, hè?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 10:55
AZSXC
AZSXC is offline
Citaat:
DrPain schreef:
Je moet niet zo veel van andere mensen aantrekken, of ze je gek vinden. En al helemaal niet met zelfmoord drijgen. Als ik jou was zou ik het even stil houden. En vriendschap is volgens mij ook niet goed, dan hebben andere leerlingen snel dat je voorgetrokken wordt (ookal is dat niet zo).

Maar je bent echt niet gek, d'r zijn zo veel mensen die dat hebben (gehad)
wel mee eens
Reageren

Regels voor berichten