Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Oh, en Haai_Heidi, is die leraar ook getrouwd (geweest) en heeft hij kinderen? Als dat zo is, is het wel een beetje erg smerig van hem dat hij er dan met zijn ex-leerling vandoor gaat. Ripper
||
![]() |
Citaat:
Sterkte..
||
Citaat:
En met mijn vorige vriendin scheelde ik 3 jaar en 11 maanden en met mijn huidige scheel ik 2 jaar en 1 maand. Zal ik het dan maar uit maken. Wat een onzin als die meid ouder is dan 18 dan mag het gewoon allemaal en hoevaak gaat dat nou goed. Gezond... gezond, gezond, zorg jij maar eerst dat je gezond verstand hebt.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Iets anders is dat je niet binnen de norm van het begin van de relatie valt. Een gezonde relatie maakt pas werkelijk kans na je 21e. |
![]() |
|
![]() |
hi stupid... !!
je gaat toch geen zelfmoord plegen.. ![]() al ga je dat doen dan hoef je dat niet van de daken te schreeuwen...!! kom je aandacht te kort ofzo?? verliefd zijn (geilen op) een leraar iz no big deallllll ik vind mijn duits leraar ook fuckin lekkaaahh JA TOCHHHH ff chill doen en niet van dit soort dingen zeggen want dan zet je jezelf aardig voor schutttt....!! ps: (ZHazha.. ur right) (abt shutt up !! 2 jaar waar haal je dat vandaan?? dit soort dingen verschillen per individu... !!!!! MIJN AANSTAANDE VRIEND IS 5 JAAR OUDER JAAA)
Laatst gewijzigd op 15-04-2002 om 09:38. |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]$dollarchick$ schreef:
[B]hi stupid... !! je gaat toch geen zelfmoord plegen.. ![]() al ga je dat doen dan hoef je dat niet van de daken te schreeuwen...!! kom je aandacht te kort ofzo?? verliefd zijn (geilen op) een leraar iz no big deallllll ik vind mijn duits leraar ook fuckin lekkaaahh JA TOCHHHH ff chill doen en niet van dit soort dingen zeggen want dan zet je jezelf aardig voor schutttt Dit is hartstikke serieus hoor!!!Er zijn nog meer problemen dus je moet gewoon je mond erover houden als je de helft niet weet |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Anyway I HATE MY SELF.. je moet je zelf niet zo kwetsbaar opstellen op t internet...mensen zullen je niet altijd serieus nemen en er gebruik van maken. dat is iets wat je van te voren had kunnen bedenken..!! ![]() Bijvoorbeeld je naam.. (niet dat de mijne serieus is) maar ff eerlijk t komt echt minderwaardig over..tegenover jezelf... Ik weet ook wel dat ik me er niet druk om moet maken. maar toch meisje t is voor je best willll ![]()
|
![]() |
|
![]() |
I know what you're going through... Fortunately, my teacher has left the building..
![]() Suc6 en geen zelfmoord plegen, zet jezelf op de 1e plaats.. waarschijnlijk staat die leraar dat bij jou, maar verzin andere dingen ertussen, bijv. 1> Jezelf 2>School (huiswerk etc. NIET leraren! zie plaats 5) 3>Familie 4>vrienden 5>Leraar?! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, dat is een reden. Met zulke dingen moet je niet spotten. |
![]() |
||
Citaat:
Ripper
||
![]() |
Citaat:
|
Tsjah....
Heikel onderwerp is dit 't is eigenlijk meer een taboe leerling houd van leraar en omgekeerd maar goed laat ik maar nix zeggen.... want ik heb er zelf OOK last van... ookal is ie al (bijna 'n heel jaar) van school, ik ben nog steeds verliefd op 'm... ![]() *zucht* als je me wil mailen mag altijd... weet niet of mensen ook nog is behoefte hebben aan MIJN verhaal hier op 't net... ![]() xxxxxxxxxxx
|
hey meiss,
Ik geloof dat ik wel iets in je verhaal herken..... ik had/heb ook een leraar die ik erg graag mocht(nie verliefd geloof ik.....). Ik ben "begonnen" met veel met hem omgaan. En nu zijn we ong. elkaars beste vrienden....nie helemaal, wel bijna. En die crap over dat 2 jaar leeftijds verschil tsssss JEZUS wat een gelul! Maar als je met me wil mailen, over m'n "ervaring" ofzo. You're always welcome! zie m'n info. En om er een beetje uit te komen moet je goed bij je zelf te raden gaan. veel sterkte. *hug*
||
![]() |
Citaat:
Een vriendschaapelijke relatie zou heel mooi zijn, maar is vaak moeilijk. Geloof me, ik ken het. Er is ten eerste vaak een leeftijdverschil en ten tweede heeft die leraar heeft een privéleven waarin tie je niet graag toelaat. Begrijpelijk, maar pijnlijk... Kuzz en succes!
||
Citaat:
![]() Ripper
|
![]() |
ja natuurlijk vind ik je gek
wie gaat nou zelfmoord plegen voor een ander en dan ook nog voor een leraar. come on , je bent echt wel meer waard je pleegt voor niemand zelfmoord , dat is gewoon idioterie als je verliefd ben op je leraar . nou kijk , als ie niet getrouwd is studeer dan even harder en maak je school af en als je hem dan nog steeds leuk vind dan is het tenminste mogelijk iets met hem te beginnen als hij niet in een relatie zit bekijk het van de positive kant tenminste zie je degene op wie je verliefd bent tenminste 5 dagen in de week |
![]() |
|
![]() |
Ik kan me best voorstellen dat je op een leraar verliefd wordt hoor, er zijn er zat leuke bij. Kijk tenslotte maar naar mij ;-). Joke.
Even terzake, ik denk dat je die leraar beter uit je hoofd kunt zetten. Waarschijnlijk is hij al getrouwd en is hij al helemaal niet uit op een vriendschappelijke relatie. Tenminste ik kan het voormezelf en mijn collega's kennende nauwelijks voorstellen. Voor mijzelf is het natuurlijk een andere situatie omdat ik zelf 19 ben en ook lesgeef aan leerlingen van 18. |
![]() |
||
Citaat:
![]() uhm... geen einde aan je leven maken. hopelijk gaat het OOIT over. ben na 2 jr ook nogsteeds op meneer ... verliefd......... GATVERDAMME terwijl hij me zo triest behandelt. nouwja, succes ermee ![]()
||
Citaat:
![]() enne..... ik ben trowuens wel vaker verliefd op leraren geweest ![]() ook een keer onwijs toen ik 14 was, en je wilt niet weten hoe oud die was!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH nouja, STERKTE IEDEREEN! het is echt VET klote!!
|
![]() |
Aloha!
Pfff ik kan erover meepraten, verliefd op een leraar!! Volgens mij kunnen veeeeele meisjes erover meepraten! Vreemd genoeg jongens niet erg vaak. Of ze moeten het verbergen natuurlijk... Maar om even to the point te komen: Ik ben een van de weininge meisjes die ook daadwerkelijk wat hebben gehad met een leraar.. Maar of ik er nou trots op moet zijn... Ik schaam me eerlijk gezegd kapot, maar ik vind toch dat je moet weten dat het een fikse tegenvaller was en dat ik liever gewoon verliefd was gebleven op hem. Het was wel even een kick dat ik echt wat mey hem had (alweer 2 jr geleden, ik was 15 hij 25->-ja bijna een pedo ja...) ![]() ![]() JE MOET ER ECHT BLIJ MEE WEZEN DAT HET NIKS KAN WORDEN WANT RELATIES MET LERAREN GAAN BIJNA NOOIT GOED! Echt hoor! Hee heel erg veel succes met alles en ik hoop dat je het leven niet meer zo depri inziet! Kop op he!'t Komt allemaal wel goed ![]() Dikke knuffel, MA*lu*Ku |
![]() |
||
Citaat:
![]() Anyway girl, als je wil babbelen, ik zie je wel op msn. knuf -X- GS
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op leraar, hoe overleef ik die zomervakantie?! Madchen16 | 33 | 28-06-2007 19:40 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op leraar? (ander soort topic dan 'Verliefd op leerkracht') Alistar | 72 | 15-02-2007 00:53 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een leraar.. Suzy Q | 47 | 07-11-2003 15:24 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op leraar Jim+AnnaFan | 5 | 24-02-2003 20:59 | |
Liefde & Relatie |
is mijn leraar verliefd op mij? HelpMePlease | 16 | 01-10-2002 19:49 | |
Algemene schoolzaken |
is mijn leraar verliefd op mij? HelpMePlease | 1 | 27-02-2002 18:31 |