Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2003, 12:34
puk_666
puk_666 is offline
hey mensen
kweet eik niet zo goed waar dit berichtje moet maar ik zet m maar hier neer....
euhm ff denken waar moet ik beginnen
nou vandaag was het dus da ik met een jongen zat te chatten en we hadden het over psychiaters en ik heb dus best lang bij een psych gezeten maar toen moest ik naar een andere psych... maar omdat die vorige mij nite zo goed had geholpen ben ik daar dus niet geweest
dit heb ik zo ook aan die jongen uitgelegd maar hij heeft er wel goede ervaringen mee... en nou heeft hij me dus geblokt op msn enz en hij is vet pissig... maar nou wil ik eik weten zo van vinden jullie het "goed" zeg maar da hij mij het geblokt???
alvast bedankt voor het lezen
Oud 18-10-2003, 12:46
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Wat raar, als jij er geen goede ervaring mee hebt, ga je toch niet zomaar iemand blokken? Ik snap dat niet van die jongen, jullie kunnen er toch over praten, waarom het precies niet goed ging...
Oud 18-10-2003, 12:58
Nona
Nona is offline
Ik snap er echt helemaal niets van. Waar is hij dan zo boos om?
Oud 18-10-2003, 13:04
Verwijderd
ik vind het zowieso niet goed dat iemand een persoon blokt om deze redenen.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 13:04
puk_666
puk_666 is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 18-10-2003 @ 13:58:
Ik snap er echt helemaal niets van. Waar is hij dan zo boos om?
omda hij wel goede ervaringen heeft met een psychiater en ik niet en hij vind het zielig hoe ik erover praat
Oud 18-10-2003, 13:05
Verwijderd
Citaat:
puk_666 schreef op 18-10-2003 @ 14:04:
omda hij wel goede ervaringen heeft met een psychiater en ik niet en hij vind het zielig hoe ik erover praat
het is fout van hem vind ik.

Ik vind dat je elkaars meningen moet respecteren. Niet iedereen blokken van wie de mening je niet aanstaat
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 13:10
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
******** schreef op 18-10-2003 @ 14:05:
Ik vind dat je elkaars meningen moet respecteren. Niet iedereen blokken van wie de mening je niet aanstaat

Geen aandacht meer aan geven denk ik...
Oud 18-10-2003, 13:14
Slashy
Slashy is offline
Wel heel raar om iemand daarom te blocken. Misschien mag hij je gewoon niet.... (niet lullig bedoeld ofzo)
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 13:15
A3aan
A3aan is offline
Goed?

Wat n rare kerel. Jullie hebben 2 verschillende meningen over dezelfde psychiater en dan blokt ie je. Slaat ook nergens op.

Als ik jou was zou ik me vooral niet laten inpalmen door die kerel.

Maar waarom ga je er eigenlijk vanuit dat jij fout zit en die kerel goed?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 13:25
puk_666
puk_666 is offline
Citaat:
A3aan schreef op 18-10-2003 @ 14:15:
Goed?

Maar waarom ga je er eigenlijk vanuit dat jij fout zit en die kerel goed?
kweenie denk gwoon doordat ik het vaag vind da die psychiater mij niet echt heeft kunnen helpen terwijl ze daar toch voor worden opgeleid....
Oud 18-10-2003, 13:49
Eend
Eend is offline
Hier oordeel ik niet over zolang ik geen twee kanten van het verhaal heb gehoord. Het kan ook zijn, dat jij op een bepaalde manier reageerd en dat het hem niet aanstaat. Ik bedoel, als hij je probeert duidelijk te maken, dat er ook goeie kanten zijn en jij weigert dat te geloven en komt telkens met alleen jou verhaal aan zetten en verklaard hem voor gek, dan geef ik m nmlk groot gelijk.

Het is dus maar net hoe het is gegaan en aangezien ik dat niet weet, geef ik geen oordeel en zie ik dit meer als een bevestiging voor jou om tegen hem te zeggen: Zie je nou dat ik gelijk heb!
Nah, het hoeft niet zo te zijn hoor Maar ik ga dr gewoon niet verder op in.
Oud 18-10-2003, 14:38
Verwijderd
Citaat:
puk_666 schreef op 18-10-2003 @ 14:25:
kweenie denk gwoon doordat ik het vaag vind da die psychiater mij niet echt heeft kunnen helpen terwijl ze daar toch voor worden opgeleid....
Niet elke psychiater is een goede. Een beetje kortzichtig om dan meteen te denken dat alle psychiaters hun werk niet goed doen. En een probleem kan een psychiater niet voor jou oplossen, dat moet je zelf doen. Een psychiater kan je een beetje de goede richting in wijzen maar een psychiater maakt je niet beter.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 14:42
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 18-10-2003 @ 15:38:
Niet elke psychiater is een goede. Een beetje kortzichtig om dan meteen te denken dat alle psychiaters hun werk niet goed doen. En een probleem kan een psychiater niet voor jou oplossen, dat moet je zelf doen. Een psychiater kan je een beetje de goede richting in wijzen maar een psychiater maakt je niet beter.
Idd. Plus dat niet elke psychiater/psycholoog/wat voor hulpverlener dan ook en/of zijn behandelwijze bij elke persoon past (net als in het normale leven niet iedereen bij elkaar past).
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 15:41
Donald Duck
Donald Duck is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 18-10-2003 @ 15:42:
Idd. Plus dat niet elke psychiater/psycholoog/wat voor hulpverlener dan ook en/of zijn behandelwijze bij elke persoon past (net als in het normale leven niet iedereen bij elkaar past).
Groot gelijk!! Je zou van een psychiater of psycholoog toch wel mogen verwachten dat hij of zij wel weet dat iedereen anders is en niet er maar een werkwijze op na houden.
Oud 20-10-2003, 20:00
Verwijderd
en zoals de mijne ook zei: jij moet het doen en je moet het echt willen en kunnen en het ook tijd geven. maar achteraf ben jij degene die het moet doen. dat je slechte ervaringen met een psych hebt wil nog niet zeggen dat deze zijn of haar vak niet goed doet. soms werkt et gewoon niet. en tja een tweede psych, is toch wel weer een beetje van vooraf aan beginnen, denk ik.

en over die dude.. wat een triest figuah!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten