Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind dat je elkaars meningen moet respecteren. Niet iedereen blokken van wie de mening je niet aanstaat |
![]() |
||
Citaat:
|
Hier oordeel ik niet over zolang ik geen twee kanten van het verhaal heb gehoord. Het kan ook zijn, dat jij op een bepaalde manier reageerd en dat het hem niet aanstaat. Ik bedoel, als hij je probeert duidelijk te maken, dat er ook goeie kanten zijn en jij weigert dat te geloven en komt telkens met alleen jou verhaal aan zetten en verklaard hem voor gek, dan geef ik m nmlk groot gelijk.
Het is dus maar net hoe het is gegaan en aangezien ik dat niet weet, geef ik geen oordeel en zie ik dit meer als een bevestiging voor jou om tegen hem te zeggen: Zie je nou dat ik gelijk heb! Nah, het hoeft niet zo te zijn hoor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
en zoals de mijne ook zei: jij moet het doen en je moet het echt willen en kunnen en het ook tijd geven. maar achteraf ben jij degene die het moet doen. dat je slechte ervaringen met een psych hebt wil nog niet zeggen dat deze zijn of haar vak niet goed doet. soms werkt et gewoon niet. en tja een tweede psych, is toch wel weer een beetje van vooraf aan beginnen, denk ik.
en over die dude.. wat een triest figuah! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Is het in Nederland mogelijk om contact met je psychiater te behouden? Eend | 44 | 19-12-2004 20:31 | |
Psychologie |
Verschil tussen naar psycholoog en psychiater??? Bertram | 17 | 24-03-2004 14:53 | |
Psychologie |
Probeert mijn psychiater mij soms uit de tent te lokken? Droomvlucht | 14 | 05-11-2003 09:49 | |
Psychologie |
psychiater.... Brenda_88 | 22 | 12-10-2003 14:13 | |
Psychologie |
Hoe krijgen psychiaters het voor elkaar om altijd te laat te zijn met dingen Eend | 30 | 04-04-2003 15:57 | |
Algemene schoolzaken |
Psychiater worden miep | 20 | 20-04-2002 10:46 |