Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2003, 20:41
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Nirvanaat schreef op 20-10-2003 @ 21:34:

Ja, ik heb echt extreeem veel met mn haar gedaan. Voor het hele dreads gedoe ook al een keer of 4 ontkleurd en ontelbare keren geverfd in alle kleuren van de regenboog. Toch zag mn haar er altijd heel mooi uit, heel zacht en glanzend.

jezus en dan te bedenken dat mijn haar nu onwijs brak is, na mijn dreads.. hehe
alhoewel ik het daarvoor al wel heel vaak gekleurd had..maar toch
hoe heb jij t trouwens voor elkaar gekregen ze er in 3 uur uit te kammen!? ik was er (samen met hulpjes) echt dik 14 uur mee bezig, bij elkaar op geteld..
Oud 20-10-2003, 20:47
mypinkpumps
mypinkpumps is offline
@ Nirvanaat:

Ja dat ken ik, voordat ik dreads had, heb ik het ook heel vaak geverfd maar het bleef mooi en zacht
Maar als je ze gewoon goed indread vallen ze ook niet uit elkaar madame. Maar dat zal vast wel lukken nu neem ik aan met al die tips. Er is echt een hele goede site btw: Ge-wel-dig!
Er staan echt heel veel goede tips om je dreads goed bij te houden. Hoef je niet elke keer naar de kapper...

@ dreadmanneke:
Aah, dat is al een tijdje. Ik denk dat ik het ook nog wel een tijdje volhoud. Ik kan niet zonder ze.. echt niet. Het is ook echt een verslaving, een lifestyle
Oud 20-10-2003, 20:50
mypinkpumps
mypinkpumps is offline
Citaat:
weezzz schreef op 20-10-2003 @ 21:41:
hoe heb jij t trouwens voor elkaar gekregen ze er in 3 uur uit te kammen!? ik was er (samen met hulpjes) echt dik 14 uur mee bezig, bij elkaar op geteld..

14 uur!
Respect...
Oud 20-10-2003, 20:51
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Ik zeg niet dat mijn haar er nu zo geweldig uitziet hoor maar voor mn dreads was het mooi, wat ik er ook mee uitspookte.
14 uur Ik dacht dat 3 uur lang was...naja ik heb eerst alle 82 elastiekjes eruit gehaald, was ik geloof ik al 3 kwartier mee bezig en toen dreads natgemaakt, cremespoeling erin (ik had nog van die flesjes nabehandelingscreme van haarverf over, kheb er anderhalf flesje van gebruikt) en eerst de onderkanten uit elkaar gehaald met kam en de bovenkanten eerst met mn vingers en uiteindelijk ook gekamd en steeds opnieuw creme erin.
Oud 20-10-2003, 20:55
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
@dreadkraaltje: Ik hou ze ook zeker nog wel een heele tijd.
Ik wil ze echt vet lang laten worden
Oud 20-10-2003, 20:55
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Nirvanaat schreef op 20-10-2003 @ 21:51:
Ik zeg niet dat mijn haar er nu zo geweldig uitziet hoor maar voor mn dreads was het mooi, wat ik er ook mee uitspookte.
14 uur Ik dacht dat 3 uur lang was...naja ik heb eerst alle 82 elastiekjes eruit gehaald, was ik geloof ik al 3 kwartier mee bezig en toen dreads natgemaakt, cremespoeling erin (ik had nog van die flesjes nabehandelingscreme van haarverf over, kheb er anderhalf flesje van gebruikt) en eerst de onderkanten uit elkaar gehaald met kam en de bovenkanten eerst met mn vingers en uiteindelijk ook gekamd en steeds opnieuw creme erin.
bij mij zat bovenaan alles ongeveer aan elkaar gegroeid, dus dat was een hél om uit elkaar te halen. daarom duurde het ook zo lang, want ik kon het er moeilijk gewoon afknippen.. (kon wel, maar staat niet zo flatteus)
Oud 20-10-2003, 20:57
mypinkpumps
mypinkpumps is offline
Citaat:
dreadmanneke schreef op 20-10-2003 @ 21:55:
@dreadkraaltje: Ik hou ze ook zeker nog wel een heele tijd.
Ik wil ze echt vet lang laten worden
Haha ...
Dat zeg ik ook elke keer als ik ze weer net heb laten afknippen... Het lukt me alleen nooit om ze Echt lang te laten groeien.
Is wel heel erg vet lange dreads
Oud 20-10-2003, 20:58
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Dreadkraaltje* schreef op 20-10-2003 @ 21:47:
@ Nirvanaat:

Ja dat ken ik, voordat ik dreads had, heb ik het ook heel vaak geverfd maar het bleef mooi en zacht
Maar als je ze gewoon goed indread vallen ze ook niet uit elkaar madame. Maar dat zal vast wel lukken nu neem ik aan met al die tips. Er is echt een hele goede site btw: Ge-wel-dig!
Er staan echt heel veel goede tips om je dreads goed bij te houden. Hoef je niet elke keer naar de kapper...
Ja! Die site heb ik echt vaak doorgelezen voordat ik dreads nam. Maar ik snap niet dat die mensen hun dreads met alleen wax zetten, als ik er geen permanentvloeistof doorheen mik vallen ze volgens mij zeker uit elkaar. Een collega van me heeft ze ook met alleen wax laten zetten.
Ik ga zeker tegen die vriendinnen zeggen dat ze hard mogen raggen met die kam, nog harder dan vorige keer (en dat was al pijnlijk ).
Ik heb nu tenminste wel goeie wax gekocht, beeswax zonder patroleum Bij die vorige dreads waxte ik eerst gewoon niet en later heel af en toe Murray's erin maar dat schijnt niet zo goed te zijn.
Oud 20-10-2003, 20:58
mypinkpumps
mypinkpumps is offline
@ weezzz

Hoe lang had jij ze?
Oud 20-10-2003, 21:01
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
Dreadkraaltje* schreef op 20-10-2003 @ 21:57:
Haha ...
Dat zeg ik ook elke keer als ik ze weer net heb laten afknippen... Het lukt me alleen nooit om ze Echt lang te laten groeien.
Is wel heel erg vet lange dreads
Waarom zou je dat doen dan? je wilt ze niet te lang laten worden?
Oud 20-10-2003, 21:01
mypinkpumps
mypinkpumps is offline
Citaat:
Nirvanaat schreef op 20-10-2003 @ 21:58:
Ja! Die site heb ik echt vaak doorgelezen voordat ik dreads nam. Maar ik snap niet dat die mensen hun dreads met alleen wax zetten, als ik er geen permanentvloeistof doorheen mik vallen ze volgens mij zeker uit elkaar. Een collega van me heeft ze ook met alleen wax laten zetten.
Ik ga zeker tegen die vriendinnen zeggen dat ze hard mogen raggen met die kam, nog harder dan vorige keer (en dat was al pijnlijk ).
Ik heb nu tenminste wel goeie wax gekocht, beeswax zonder patroleum Bij die vorige dreads waxte ik eerst gewoon niet en later heel af en toe Murray's erin maar dat schijnt niet zo goed te zijn.
Ja, ik denk ook niet dat het lang blijft zitten met alleen wax. Bij mij bleef het (met een waxbeurt) iets van twee weken goed zitten (en zonder permanent vloeistof).
Die beeswax heb ik ook, die is echt . Ruikt ook zo lekker. En verder gebruik ik ook af en toe Murray's. Alleen ik wax het de laatste tijd niet meer zo vaak, het is niet nodig en het is ranzig. Zitten al m'n kleren weer onder de wax en m'n handen ook als ik even m'n haar wil aanraken .
Ik gebruik nu wel heel veel kokosolie van Let's Dred en van Mucho! Dat is echt Jammiejam... Ruikt lekker en m'n dreads zuigen alle olie in een nacht wel op dus ik heb geen last van vettig haar
Oud 20-10-2003, 21:03
mypinkpumps
mypinkpumps is offline
Citaat:
dreadmanneke schreef op 20-10-2003 @ 22:01:
Waarom zou je dat doen dan? je wilt ze niet te lang laten worden?
Ik heb elke keer het rare verschijnsel dat als ze dan eindelijk wat langer zijn dat ik ze weer duf vind staan.
En ik wil ook elke keer wat anders met m'n dreads. Nu is het ook zo gaar geknipt b.v.
Maar bij andere mensen vind ik het wel erg mooi staan...
Oud 20-10-2003, 21:05
Ramble On
Ramble On is offline
Van welk merk is jouw beeswax? Mijne van Kuza, is ook een lekker grote pot en ruikt idd erg lekker
Ik wil trouwens geen middenscheiding meer in mn dreads, maar kweet niet hoe ik ze dan goed kan verdelen. Ben bang dat de voorste in mn gezicht gaan hangen omdat die best wel kort zijn (ongeveer tot mn bovenlip).
Oud 20-10-2003, 21:10
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Dreadkraaltje* schreef op 20-10-2003 @ 21:58:
@ weezzz

Hoe lang had jij ze?
5 maanden en 2 weken.
Oud 20-10-2003, 21:11
mypinkpumps
mypinkpumps is offline
Mijn wax is van Murray's... Ruikt ook zeer lekker en hij is net iets dunner dan die oranje pot Murray's wax.
Ik heb ook een middenscheiding nu, ik zou er alleen wel vanaf willen. 'Vroeger' droeg ik m'n dreads altijd in een staart en toen was die scheiding irritant, nu trouwens ook. Ik had het leuker gevonden (nu ik het dus los draag doordat de rechterkant zo kort is) als m'n dreads niet in een scheiding vielen maar dat het juist wel voor m'n gezicht viel. Dan had ik de 'pony' ook waarschijnlijk scheef afgeknipt. Had ik zeer leuk gevonden.
Die scheiding... --> *Zucht* Maar iig, het ligt er dus wel een btje aan hoe je je dreads meestal 'draagt' volgens mij.
Oud 20-10-2003, 21:12
mypinkpumps
mypinkpumps is offline
Citaat:
weezzz schreef op 20-10-2003 @ 22:10:
5 maanden en 2 weken.
Woow, wel handig dat je ze er na 5 maanden nog uit kon halen..!
Jij had ze toch ook door vrienden laten zetten?
Oud 20-10-2003, 21:16
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Ik heb ze ook door vrienden laten zetten. Je bent gek als je ze bij de kapper laat zetten en er belachelijk veel voor gaat betalen.
Oud 20-10-2003, 21:17
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Dreadkraaltje* schreef op 20-10-2003 @ 22:12:
Woow, wel handig dat je ze er na 5 maanden nog uit kon halen..!
Jij had ze toch ook door vrienden laten zetten?
jup, maar daar lag het niet aan hoor
ik had ze niet goed bijgehouden, en het pluist ontzettend, ik had altijd al snel klitten in mijn haar. dus het groeide gewoon binnen no time aan elkaar vast, en verder dreadde het niet mooi, vond ik. daarbij had ik áltijd pijn aan mijn hoofdhuid..
en ik wil altijd wat anders met mijn haar, dus nu is het weer kort en eigenlijk ben ik er heel blij mee, want ik kan het nu weer alle kanten op zetten

dreads zijn geweldig, maar niet voor mij.
Oud 20-10-2003, 21:20
mypinkpumps
mypinkpumps is offline
Citaat:
weezzz schreef op 20-10-2003 @ 22:17:
jup, maar daar lag het niet aan hoor
ik had ze niet goed bijgehouden, en het pluist ontzettend, ik had altijd al snel klitten in mijn haar. dus het groeide gewoon binnen no time aan elkaar vast, en verder dreadde het niet mooi, vond ik. daarbij had ik áltijd pijn aan mijn hoofdhuid..
en ik wil altijd wat anders met mijn haar, dus nu is het weer kort en eigenlijk ben ik er heel blij mee, want ik kan het nu weer alle kanten op zetten

dreads zijn geweldig, maar niet voor mij.
Ja, wat dat betreft ben ik wel een btje jaloers op je meisje. Ik zou ook wel weer af en toe normaal haar willen hebben omdat je er zoveel kanten mee op kunt en dan zie ik vooral nu overal leuke kapsels. Dat werkt dus frustrerend.
Oud 20-10-2003, 21:35
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Dreadkraaltje* schreef op 20-10-2003 @ 22:11:
Mijn wax is van Murray's... Ruikt ook zeer lekker en hij is net iets dunner dan die oranje pot Murray's wax.
Ik heb ook een middenscheiding nu, ik zou er alleen wel vanaf willen. 'Vroeger' droeg ik m'n dreads altijd in een staart en toen was die scheiding irritant, nu trouwens ook. Ik had het leuker gevonden (nu ik het dus los draag doordat de rechterkant zo kort is) als m'n dreads niet in een scheiding vielen maar dat het juist wel voor m'n gezicht viel. Dan had ik de 'pony' ook waarschijnlijk scheef afgeknipt. Had ik zeer leuk gevonden.
Die scheiding... --> *Zucht* Maar iig, het ligt er dus wel een btje aan hoe je je dreads meestal 'draagt' volgens mij.
In die beeswax van Murray's (dat gele potje toch?) zit wel patroleum, dus die had ik maar niet genomen.
Ik wil die scheiding niet omdat dat irritant is als ik mn dreads in een staart wil als ze langer zijn (nu kunnen ze niet eens in een staart ). Staat toch leuker zonder scheiding vind ik. Ik droeg mn dreads los maar meestal met een haarband, dan zag je lekker niet hoe vreemd ze zaten als ik net mn bed uitkwam en geen tijd had om er iets aan te doen. Dat ze zo vreemd zaten als ik wakker werd kwam misschien ook doordat ik ze in een staartje deed (voor zover mogelijk) en een panty over mn kop haha. Misschien is dat allemaal wel niet nodig of worden ze dan juist pluizig?
Oud 20-10-2003, 21:43
regardless
regardless is offline
Citaat:
Dreadkraaltje* schreef op 20-10-2003 @ 22:01:
Ja, ik denk ook niet dat het lang blijft zitten met alleen wax. Bij mij bleef het (met een waxbeurt) iets van twee weken goed zitten (en zonder permanent vloeistof).
Die beeswax heb ik ook, die is echt . Ruikt ook zo lekker. En verder gebruik ik ook af en toe Murray's. Alleen ik wax het de laatste tijd niet meer zo vaak, het is niet nodig en het is ranzig. Zitten al m'n kleren weer onder de wax en m'n handen ook als ik even m'n haar wil aanraken .
Ik gebruik nu wel heel veel kokosolie van Let's Dred en van Mucho! Dat is echt Jammiejam... Ruikt lekker en m'n dreads zuigen alle olie in een nacht wel op dus ik heb geen last van vettig haar

YEAH die kokos olie heb ik ook! lekker he!
doe je dat in al je dreads? ik dacht mischien glijden ze daar wel van uit, of hoe je dat ook zegt hehe.

offtopic: ces is lief
Oud 20-10-2003, 21:46
mypinkpumps
mypinkpumps is offline
Citaat:
regardless schreef op 20-10-2003 @ 22:43:
YEAH die kokos olie heb ik ook! lekker he!
doe je dat in al je dreads? ik dacht mischien glijden ze daar wel van uit, of hoe je dat ook zegt hehe.

offtopic: ces is lief
Hehehe, glijden ze waaruit? Maar iig, ik doe het in al m'n dreads.. Echt dat spul is Ge-wel-dig! Ruikt Te Lekker <3
Oud 20-10-2003, 21:53
mypinkpumps
mypinkpumps is offline
Citaat:
Nirvanaat schreef op 20-10-2003 @ 22:35:
In die beeswax van Murray's (dat gele potje toch?) zit wel patroleum, dus die had ik maar niet genomen.
Ik wil die scheiding niet omdat dat irritant is als ik mn dreads in een staart wil als ze langer zijn (nu kunnen ze niet eens in een staart ). Staat toch leuker zonder scheiding vind ik. Ik droeg mn dreads los maar meestal met een haarband, dan zag je lekker niet hoe vreemd ze zaten als ik net mn bed uitkwam en geen tijd had om er iets aan te doen. Dat ze zo vreemd zaten als ik wakker werd kwam misschien ook doordat ik ze in een staartje deed (voor zover mogelijk) en een panty over mn kop haha. Misschien is dat allemaal wel niet nodig of worden ze dan juist pluizig?
Ja, in den beginne deed ik ook een panty over m'n hoofd. Maar daar ahd ik geen zin meer in op een gegeven moment. Maar als je ze al wat langer hebt pluizen ze zowiezo niet meer zo heel erg behalve bij de wortel dan.
Maar wrom is die petroleum erg dan?
En in een staart vind ik ook zonder scheiding veel leuker. Veel veel leuker. Maargoed, ben nu verdoemd tot het los dragen van m'n dreads...
Oud 20-10-2003, 22:03
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
dreadmanneke schreef op 20-10-2003 @ 21:41:
2 jaar en 2 maanden, ongeveer...
Ik had ze de helft zo lang als jou

Mijn dreads zijn almost history
en Jezus wat gaan sommige moeizaam
Oud 20-10-2003, 22:14
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Dreadkraaltje* schreef op 20-10-2003 @ 22:53:
Ja, in den beginne deed ik ook een panty over m'n hoofd. Maar daar ahd ik geen zin meer in op een gegeven moment. Maar als je ze al wat langer hebt pluizen ze zowiezo niet meer zo heel erg behalve bij de wortel dan.
Maar wrom is die petroleum erg dan?
En in een staart vind ik ook zonder scheiding veel leuker. Veel veel leuker. Maargoed, ben nu verdoemd tot het los dragen van m'n dreads...
(gelezen hier op het forum en gehoord van een vriend met dreads): je dreads vervilten minder snel en het trekt stof en viezigheid aan..maar als ik naar jouw dreads kijk vraag ik me ook af waar dat vandaan komt, jouwe zijn echt mooi en vervilt volgens mij.
Oud 21-10-2003, 00:57
Hagel
Hagel is offline
hoe lang moet je haar minstens zijn voor dreads?
Oud 21-10-2003, 07:19
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Narod schreef op 21-10-2003 @ 01:57:
Minstens 10, maar 20 is mooier en blijft beter zitten.
Oud 21-10-2003, 08:09
mypinkpumps
mypinkpumps is offline
Citaat:
Nirvanaat schreef op 20-10-2003 @ 23:14:
(gelezen hier op het forum en gehoord van een vriend met dreads): je dreads vervilten minder snel en het trekt stof en viezigheid aan..maar als ik naar jouw dreads kijk vraag ik me ook af waar dat vandaan komt, jouwe zijn echt mooi en vervilt volgens mij.
Dankjewel kind
Ze zijn indd wel vervilt... niet allemaal alleen hoor. Maar ik weet niet waardoor dat komt, dus door die panty vervilten ze minder snel bedoelt die vriend of niet? Vervilten bedoel je toch mee dat ze gladder worden ofzo?
Ik doe m'n dreads trouwens meestal los als ik ga slapen. Anders word ik wakker met zo'n staart vorm.
Oud 21-10-2003, 11:41
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Dreadkraaltje* schreef op 21-10-2003 @ 09:09:
Dankjewel kind
Ze zijn indd wel vervilt... niet allemaal alleen hoor. Maar ik weet niet waardoor dat komt, dus door die panty vervilten ze minder snel bedoelt die vriend of niet? Vervilten bedoel je toch mee dat ze gladder worden ofzo?
Ik doe m'n dreads trouwens meestal los als ik ga slapen. Anders word ik wakker met zo'n staart vorm.
Ik neem aan dat ze wax met petroleum bedoelde, daar vervilten je dreads stukken slechter door. Vervilten is dat je dreads gewoon echt vastgegroeid zijn, zodat er geen losse plukken haar meer aanzitten/.
Oud 21-10-2003, 14:38
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 21-10-2003 @ 12:41:
Ik neem aan dat ze wax met petroleum bedoelde, daar vervilten je dreads stukken slechter door. Vervilten is dat je dreads gewoon echt vastgegroeid zijn, zodat er geen losse plukken haar meer aanzitten/.
Ja ik bedoelde de wax.
Maar is het nou beter om je dreads in een staart te doen als je met panty slaapt? Want die staart vorm is idd
Oud 21-10-2003, 17:50
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Nirvanaat schreef op 21-10-2003 @ 15:38:
Ja ik bedoelde de wax.
Maar is het nou beter om je dreads in een staart te doen als je met panty slaapt? Want die staart vorm is idd
niet te geloven dat ik zelfs forummers tegenkom als ik om 8 uur s'ochtends thee ga halen bij de AH op Centraal, wanneer krijg je je dreadjes nou weer?
Oud 21-10-2003, 18:01
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef op 21-10-2003 @ 18:50:
niet te geloven dat ik zelfs forummers tegenkom als ik om 8 uur s'ochtends thee ga halen bij de AH op Centraal, wanneer krijg je je dreadjes nou weer?
Hihi, ja dat was wel grappig! Ik was eerst niet van plan iets te zeggen maar toen toch maar wel.
Ik krijg ze maandag weer. Maar dus wel een stuk of 25 ipv 82.
Oud 21-10-2003, 18:25
Firefly
Firefly is offline
Paarden anti-klit werkt best goed (mits je het geduld hebt om het op te laten drogen)
Oud 21-10-2003, 19:45
Jules
Jules is offline
Citaat:
Firefly schreef op 21-10-2003 @ 19:25:
het op te laten drogen)
....oh!! Dat was het dus Alies!
Oud 21-10-2003, 19:46
liesbethlykke
liesbethlykke is offline
Citaat:
Narod schreef op 21-10-2003 @ 01:57:
8 werkte bij mij ook , maar je moet er dan wel steeds veel aan frunniken en doen. Ik vond ze zo kort eigenlijk wel grappig ze stonden in het begin half omhoog. En als je ze kort maakt schijnen ze later mooier te worden.
Oud 21-10-2003, 21:02
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
Sooz schreef op 21-10-2003 @ 20:45:
Oud 21-10-2003, 21:15
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 20-10-2003 @ 20:24:
mijnes blijven mooi nog wel een jaartje zitten (alhoewel ik soms beetje jaloers word op die leuke kapsels tegenwoordig)
Die van jou zijn dan ook ultiem mooi en jij hebt er het ultiem mooie hoofd voor. Als ik jou zie dan heb ik altijd weer een week een wil ik nou dreads crisis.
Oud 21-10-2003, 21:48
Verwijderd

nou als ik ze ooit nog ga afknippen kan ik ze miss wel in jou haar vlechten
Oud 21-10-2003, 21:51
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Sooz schreef op 21-10-2003 @ 20:45:

hahaha

Mrijk, weer dreads maar doen dan?
Oud 22-10-2003, 07:37
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Jezus, ik ben in mijn eentje een week bezig geweest (zonder conditioner of andere zooi..)

Owke, ik moest wel tussendoor naar school, maar dan nog!
Oud 22-10-2003, 14:22
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Qamra schreef op 22-10-2003 @ 08:37:
Jezus, ik ben in mijn eentje een week bezig geweest (zonder conditioner of andere zooi..)

Owke, ik moest wel tussendoor naar school, maar dan nog!
Dat zal dan wel het bewijs zijn dat mijn haar echt niet goed dreadde.
Oud 22-10-2003, 21:59
mypinkpumps
mypinkpumps is offline
Citaat:
Qamra schreef op 22-10-2003 @ 08:37:
Owke, ik moest wel tussendoor naar school, maar dan nog! [/B]
Ghigi Moest ik even om lachen...
Oud 22-10-2003, 22:01
Grooveline
Grooveline is offline
Vraagje: Hoevaak en hoe wassen jullie die dreadz?
Oud 22-10-2003, 22:04
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Grooveline schreef op 22-10-2003 @ 23:01:
Vraagje: Hoevaak en hoe wassen jullie die dreadz?
Hoevaak:eerst 2/3 maanden niet en daarna tsja..uhm om de 2 weken ofzo ?

Hoe:met shampoo
Oud 22-10-2003, 22:05
mypinkpumps
mypinkpumps is offline
Ik was het met water en speciale shampoo.
En verder was ik het niet vaak (1 keer per een a twee weken ) Maar dat maakt niet echt veel uit; het jeukt niet, het stinkt niet, ruikt juist lekker door de wax en het is niet vies op de een of andere manier...
Oud 22-10-2003, 22:10
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Dreadkraaltje* schreef op 22-10-2003 @ 23:05:
Ik was het met water en speciale shampoo.
En verder was ik het niet vaak (1 keer per een a twee weken ) Maar dat maakt niet echt veel uit; het jeukt niet, het stinkt niet, ruikt juist lekker door de wax en het is niet vies op de een of andere manier...
Was ik dan de enige met stinkdreads
Het jeukte best wel bij mij en het stonk wel een beetje vooral de dag na het uitgaan.

Ik zal vragen of iemand een foto maakt als ze er weer inzitten
Oud 22-10-2003, 22:28
mypinkpumps
mypinkpumps is offline
Citaat:
Nirvanaat schreef op 22-10-2003 @ 23:10:
Het jeukte best wel bij mij en het stonk wel een beetje vooral de dag na het uitgaan.

Oeioeioei, en waar stonk het naar? Naar rook of echt gewoon viezigheid? Ja, okee, bij mij jeukte het alleen de eerste twee weken ofzo. Maar nooit echt Extreem. Nu ook bijna nooit.

Foto --> *Hell yeaht*
Oud 22-10-2003, 22:56
Jules
Jules is offline
Citaat:

Mijn dreads waren een hel de eerste drie maanden. Na concerten stonken ze vreselijk, als ik bukte en die walm kwam mee naar beneden.. mijn god ik werd er gewoon misselijk van. 'Normaal' roken ze ook niet al te fris, trouwens.
En het jeukte gigantisch!
En als ik even over mijn hoofd krabde zat er allemaal hoofdvet onder mijn nagels.
Dus. Het kán! Vieze stinkdreads. Maar je went eraan..
Oud 22-10-2003, 22:59
Jules
Jules is offline
Citaat:
weezzz schreef op 21-10-2003 @ 22:51:
Mrijk, weer dreads maar doen dan?
Lijkt me een puik plan
Oud 23-10-2003, 07:54
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Ne hoor, de mijne stonken naar verbrand haar van het draaien/rollen/dingesen..

Regels voor berichten