![]() |
|
Verwijderd
|
De voorzitter van de omstreden 'Club van tien miljoen', de historicus drs. P.J. Gerbrands, gaat een politieke partij oprichten. Deze week laat hij de statuten, van wat voorlopig de 'Partij tegen overbevolking' gaat heten, vastleggen.
Gerbrands maakt zich al jaren druk over de overbevolking van Nederland, en vooral over het feit dat daar uit angst voor racisme nauwelijks over gepraat kan worden. Hij werd controversieel door een campagne met kleine annonces, waarin stond 'zestien miljoen is genoeg', 'vol is vol', of 'Nederland is vol, ten dele overvol'. Vorig jaar leidden deze advertenties in onder andere de Volkskrant tot veel verhitte reacties. De aanleiding om een partij op te richten is het 'onterechte' succes van Pim Fortuyn, zo zegt Gerbrands. ''Hij kreeg Nederland in beweging door alleen maar te roepen: de grenzen moeten dicht. Dat betekent dat de Nederlanders niet naar zichzelf hoefden te kijken''. Van Gerbrands hoeft niemand het land uit. Hij wil wel 'de deur sluiten' voor de komst van meer migranten. Daarnaast moet er voor iedereen een geboortebeperking komen 'die er niet om liegt': Kinderbijslag alléén voor het eerste kind. Voor het tweede kind niets meer, en voor het derde kind een symbolische boete van een euro per jaar. Ja, en dat is mijn geschiedenisleraar ![]() ![]() bron: http://frontpage.fok.nl/?id=33694 http://www.tienmiljoen.nl/Ned |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Klasgenoot (Moslim): Tis hier wel bagger geregeld... Gerbrands: Ga dan terug naar je eigen land. Tsja |
![]() |
|
Op wat voor manier dan ook zal er een halt moeten worden toegeroepen aan de bevolkingsaanwas: Nederland barst bijna uit zijn voegen.
Als we de toenmalige regeringsfunctionarissen mogen geloven was Nederland vorige eeuw in de 60-er jaren al vol met 10 miljoen inwoners; reden waarom emigratie werd gestimuleerd. Het vertrek van 100-duizenden Nederlandse emigranten zorgde vervolgens voor een tekort aan arbeidskrachten. Om aan de vraag naar personeel te kunnen voldoen werden vervolgens gast( tussen haakjes)-arbeiders aangetrokken die de Staat der Nederlanden ondertussen al een veelvoud hebben gekost middels uitkeringen van wat zij ooit met hun arbeid hebben ingebracht. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Man zonder die gastarbeiders was de Nederlandse economie nooit zo goed geweest. Wees de gast arbeiders een beetje dankbaar ondankbare vlegel |
![]() |
||
Citaat:
*De Nederlandse staat heeft een groot aandeel in de hogere werkeloosheid onder voormalige gastarbeiders door niet aan te sporen 9of actief mogelijkheden te geven) tot inburgering of het leren van een ander beroep *Waarom denk je dat gastarbeiders meer hebben gekost dan opgebracht 9bron)
|||
Sorry , FF wat schrijffouten verbeterd....
Citaat:
Citaat:
Dezelfde ooit florerende economie die , geef ik toe, deels was te danken aan de inzet van gastarbeiders, gaat nu de vernieling in dankzij de miljarden die jaarlijks naar WAO en sociale dienstuitkeringen gaan, en waarvan in buiten-proportionele mate gebruik wordt gemaakt door diezelde gastarbeider. Naar mijn idee zou Nederland NU welvarender zijn als we nooit aan dat gastarbeidersavontuur waren begonnen, en een stuk veiliger. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Beste Joostje,
Nederland telt op 1 of 2 landen na de meeste inwoners per km2. Je kunt natuurlijk stellen dat een land pas vol is als alle natuur en landbouw-gebieden zijn volgebouwd om in de woonbehoefte van de bevolking te voorzien, m.a.w. Één grote betonmassa. Kan je dan nog van een leefbaar land spreken? In mijn opinie niet. En wat jouw vraag betreft over de bron waar de cijfers staan van de jaarlijkse kosten die de staat maakt om de niet-(meer) werkende allochtonen te onderhouden, inclusief de meerkosten voor de bestrijding van de criminaliteit die vanaf de jaren 70 gigantisch is toegenomen, nog vermeerderd met 10-tallen miljarden investering in de opvang van merendeels economische vluchtelingen, Die link heb ik op dit moment niet voorhanden. |
![]() |
||
Citaat:
*Grootste aandeel allochtonen werkt wel, en betaalt gewoon belasting *Hoe kom je nou op het idee dat er tientallen miljarden word gespendeerd aan de opvang van economische vluchtelinge ![]() Daarnaast heb je niet gereageerd op mijn schrijven dat de discrepantie tussen de allochtone en autochtone bevolking op het gebied van werkeloosheid en criminaliteit grotendeels te wijten is aan de overheid.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
- De bestrijding van criminaliteit kost niet schrikbarend veel meer (gecorrigeerd naar normaal verloop) dan enkele decennia geleden. Kom maar met een link (en niet eentje van democrates.net ofzo) om het tegendeel te bewijzen. - In de opvang van economische vluchtelingen worden niet 'tientallen miljarden' geďnvesteerd. |
![]() |
|||||
Citaat:
Dat is onevenredig veel voor een groep die 12% van bevolking vertegenwoordigt. Citaat:
is werkloos, of leeft van een of andere uitkering. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Nare man : je hoeft mij niet te geloven voor wat betreft de genoemde kosten voor asielopvang.
Misschien kan ik je overtuigen met de volgende link (NEE, NIET VAN DEMOCRATES), en let wel dat hier niet de jaarlijkse uigaven aan de orde zijn, doch de eventuele extra bijkomende kosten als het tegenzit. http://www.telegraaf.nl/krant/archie...ielopvang.html |
![]() |
|
Joostje idd zijn de kosten voor de directe opvang de laatste tijd gedaald omdat er beduidend minder asielzoekers komen.
Aan de andere kant worden t.g.v. het nieuwe overheidsbeleid het dubbele aantal verzoeken om een permanente verblijfsvergunning gehonoreerd. Je kan wel nagaan dat die mensen voor hun levensonderhoud toch weer op de goedgeefsheid van de overheid zijn aangewezen. |
![]() |
||
Citaat:
Niet te vergeten dat door die vergrijzing (en uiteindelijk massale sterfte) er tienduizenden huizen leeg gaan staan, simpelweg omdat er dan te weinig bewoners voor zijn... Ik vraag me af wat voor oplossing deze meneer voor dit probleem heeft...
||
Citaat:
|
Vol is Nederland wel, overvol niet. Dat betekent echter niet dat er geen migranten meer binnen mogen, maar van deze club mag dat dus niet
![]() Offtopic: De LPF staat dat ook toe, maar veel mensen zijn hier niet van op de hoogte (De familie Kop - In 't Zand).
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Laten we in vredesnaam dat beetje natuur en vrije ruimte die we nog hebben redden. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
QUOTE]Tweety2k schreef op 21-10-2003 @ 18:13:
Ik zeg ook niet alles, maar er zijn genoeg "groene vlaktes" die makkelijk gebruikt kunnen worden, begreip me niet verkeerd, ik wil ook geen vol gebouwd Nederland, maar vol is Nederland nog lang niet, het is alleen meer een mode woord van rechts. [/QUOTE] Gemiddeld over Nederland inclusief de door jou genoemde weilanden 436 bewoners per km2. Kan je nagaan hoe zich dat naar de randstad vertaalt. Alleen Taiwan en Bangla Desh zijn nog dichter bevolkt dan Nederland. |
![]() |
||
Citaat:
|
|