Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2003, 19:40
Verwijderd
De voorzitter van de omstreden 'Club van tien miljoen', de historicus drs. P.J. Gerbrands, gaat een politieke partij oprichten. Deze week laat hij de statuten, van wat voorlopig de 'Partij tegen overbevolking' gaat heten, vastleggen.

Gerbrands maakt zich al jaren druk over de overbevolking van Nederland, en vooral over het feit dat daar uit angst voor racisme nauwelijks over gepraat kan worden. Hij werd controversieel door een campagne met kleine annonces, waarin stond 'zestien miljoen is genoeg', 'vol is vol', of 'Nederland is vol, ten dele overvol'. Vorig jaar leidden deze advertenties in onder andere de Volkskrant tot veel verhitte reacties.

De aanleiding om een partij op te richten is het 'onterechte' succes van Pim Fortuyn, zo zegt Gerbrands. ''Hij kreeg Nederland in beweging door alleen maar te roepen: de grenzen moeten dicht. Dat betekent dat de Nederlanders niet naar zichzelf hoefden te kijken''. Van Gerbrands hoeft niemand het land uit. Hij wil wel 'de deur sluiten' voor de komst van meer migranten. Daarnaast moet er voor iedereen een geboortebeperking komen 'die er niet om liegt': Kinderbijslag alléén voor het eerste kind. Voor het tweede kind niets meer, en voor het derde kind een symbolische boete van een euro per jaar.

Ja, en dat is mijn geschiedenisleraar dom dom dom

bron: http://frontpage.fok.nl/?id=33694
http://www.tienmiljoen.nl/Ned
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2003, 19:42
Verwijderd
Ik vind die club van 10 miljoen nog wel grappig
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 19:43
Verwijderd
Nu nog wel, straks niet meer
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 19:46
Joostje
Joostje is offline
wat een koddigaarts... Die Janmaat was ook al geschiedenisleraar, wat is er toch mis met dat soort mensen
Oud 20-10-2003, 19:46
Verwijderd
je zegt het zelf, geschiedenisleraren
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 19:48
Verwijderd
Ik vrees dat er toch domme mensen zullen zijn die de club van tien miljoen serieus nemen.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 19:51
Verwijderd
Er zullen altijd domme mensen blijven die alles serieus nemen, helaas.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 19:54
Verwijderd
Anders wordt het ook zo saai hier Volgende week maandag zie ik Gerbrands Dan is mijn vakantie ten einde
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 19:55
Zaina
Zaina is offline
That sucks, zo klopt dat liedje van Fluitsma en van Tijn toch niet meer
Oud 20-10-2003, 19:57
Verwijderd
Nou ik kan je vertellen die gast is aardig rechts
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 20:01
Verwijderd
Ik vind dat ze zeker op sommige punten wel gelijk hebben, alleen de vraag is en blijft hoe we de bevolkingsgroei binnen de perken moeten houden. Want het ecologische draagvlak van Nederland is niet onbeperkt.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 20:09
Verwijderd
Aantal kinderen beperken tot 2 lijkt me de beste oplossing
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 20:11
Isa
Isa is offline
rijken de villas ontnemen en laten plaatsmaken voor gezinnen dat is ook wel een oplossing tegen dat VOL probleem
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 20:11
Verwijderd
Een tien als cijfer, maar dan Amerikaanse telling
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 20:14
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
Isa schreef op 20-10-2003 @ 21:11:
rijken de villas ontnemen en laten plaatsmaken voor gezinnen dat is ook wel een oplossing tegen dat VOL probleem
Jah.. en vervolgens peren alle rijken hem ook, en dondert de hele economie zowiezow in elkaar,.. goeie oplossing
Oud 20-10-2003, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Alexanchez schreef op 20-10-2003 @ 21:32:
Anarchie is toch dat je tegen elke vorm van overheersing bent, en dat je vrij bent om te doen en laten wat je wilt?
Volgens mij is het dus niet links of rechts.

Wat een vreselijke geschiedenisleraar moet dat trouwens zijn.
Valt mee hoor, hij is wel grappig om naar te luisteren, slaat soms door als hij Jodensterren of hakenkruizen ziet, en heeft af en toe wat harde opmerkingen zoals hier, in de pauze:

Klasgenoot (Moslim): Tis hier wel bagger geregeld...
Gerbrands: Ga dan terug naar je eigen land.

Tsja
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 21:19
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Je geselecteerde berichten zijn succesvol verwijderd! We sturen je nu automatisch terug naar het onderwerp
okee. En nu een tweede kans, maar dan op een goede manier.
Oud 20-10-2003, 21:27
Verwijderd
De wereld moet 1 miljard mensen inkrimpen wil het voortleven met de dieren die nu nog niet uitgestroven zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 21:27
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 20-10-2003 @ 20:51:
Er zullen altijd domme mensen blijven die alles serieus nemen, helaas.
Ja.. ik erger me er aan. Het plan van dat clubje rakkerrrs lijkt me nogal moeilijk te realiseren.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 22:25
SSER
SSER is offline
Citaat:
Joostje schreef op 20-10-2003 @ 20:46:
wat een koddigaarts... Die Janmaat was ook al geschiedenisleraar, wat is er toch mis met dat soort mensen
Hij heeft ook op onze school les gegeven, maar dat was voor mijn tijd
Oud 20-10-2003, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Pibbo schreef op 20-10-2003 @ 22:27:
De wereld moet 1 miljard mensen inkrimpen wil het voortleven met de dieren die nu nog niet uitgestroven zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 23:15
Boosoog
Boosoog is offline
Op wat voor manier dan ook zal er een halt moeten worden toegeroepen aan de bevolkingsaanwas: Nederland barst bijna uit zijn voegen.

Als we de toenmalige regeringsfunctionarissen mogen geloven was Nederland vorige eeuw in de 60-er jaren al vol met 10 miljoen inwoners; reden waarom emigratie werd gestimuleerd.

Het vertrek van 100-duizenden Nederlandse emigranten zorgde vervolgens voor een tekort aan arbeidskrachten.

Om aan de vraag naar personeel te kunnen voldoen werden vervolgens gast( tussen haakjes)-arbeiders aangetrokken die de Staat der Nederlanden ondertussen al een veelvoud hebben gekost middels uitkeringen van wat zij ooit met hun arbeid hebben ingebracht.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Boosoog schreef op 21-10-2003 @ 00:15:
Op wat voor manier dan ook zal er een halt moeten worden toegeroepen aan de bevolkingsaanwas: Nederland barst bijna uit zijn voegen.

Als we de toenmalige regeringsfunctionarissen mogen geloven was Nederland vorige eeuw in de 60-er jaren al vol met 10 miljoen inwoners; reden waarom emigratie werd gestimuleerd.

Het vertrek van 100-duizenden Nederlandse emigranten zorgde vervolgens voor een tekort aan arbeidskrachten.

Om aan de vraag naar personeel te kunnen voldoen werden vervolgens gast( tussen haakjes)-arbeiders aangetrokken die de Staat der Nederlanden ondertussen al een veelvoud hebben gekost middels uitkeringen van wat zij ooit met hun arbeid hebben ingebracht.
Nee gast arbeiders kwamen hier om van een uitkering te leven?

Man zonder die gastarbeiders was de Nederlandse economie nooit zo goed geweest. Wees de gast arbeiders een beetje dankbaar ondankbare vlegel
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 23:43
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Boosoog schreef op 21-10-2003 @ 00:15:

*Nederland heeft nu16 miljoen mensen, en het nbarst nog steeds niet uit haar voegen. Waarom zouden we die functionarissen dan moeten geloven?
*De Nederlandse staat heeft een groot aandeel in de hogere werkeloosheid onder voormalige gastarbeiders door niet aan te sporen 9of actief mogelijkheden te geven) tot inburgering of het leren van een ander beroep
*Waarom denk je dat gastarbeiders meer hebben gekost dan opgebracht 9bron)
Oud 20-10-2003, 23:47
Boosoog
Boosoog is offline
Sorry , FF wat schrijffouten verbeterd....

Citaat:
kenjirro schreef op 21-10-2003 @ 00:19:
Nee gast arbeiders kwamen hier om van een uitkering te leven?
Dat beweer ik nergens..

Citaat:
Man zonder die gastarbeiders was de Nederlandse economie nooit zo goed geweest. Wees de gast arbeiders een beetje dankbaar ondankbare vlegel
Dat dachten die korte termijndenkers toen ook.
Dezelfde ooit florerende economie die , geef ik toe, deels was te danken aan de inzet van gastarbeiders, gaat nu de vernieling in dankzij de miljarden die jaarlijks naar WAO en sociale dienstuitkeringen gaan, en waarvan in buiten-proportionele mate gebruik wordt gemaakt door diezelde gastarbeider.

Naar mijn idee zou Nederland NU welvarender zijn als we nooit aan dat gastarbeidersavontuur waren begonnen, en een stuk veiliger.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2003, 00:02
Boosoog
Boosoog is offline
Beste Joostje,

Nederland telt op 1 of 2 landen na de meeste inwoners per km2.

Je kunt natuurlijk stellen dat een land pas vol is als alle natuur en landbouw-gebieden zijn volgebouwd om in de woonbehoefte van de bevolking te voorzien, m.a.w. Één grote betonmassa.

Kan je dan nog van een leefbaar land spreken? In mijn opinie niet.

En wat jouw vraag betreft over de bron waar de cijfers staan van de jaarlijkse kosten die de staat maakt om de niet-(meer) werkende allochtonen te onderhouden, inclusief de meerkosten voor de bestrijding van de criminaliteit die vanaf de jaren 70 gigantisch is toegenomen, nog vermeerderd met 10-tallen miljarden investering in de opvang van merendeels economische vluchtelingen, Die link heb ik op dit moment niet voorhanden.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 00:08
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Boosoog schreef op 21-10-2003 @ 01:02:
Beste Joostje,

Je kunt natuurlijk stellen dat een land pas vol is als alle natuur en landbouw-gebieden zijn volgebouwd om in de woonbehoefte van de bevolking te voorzien, m.a.w. Één grote betonmassa.

Kan je dan nog van een leefbaar land spreken? In mijn opinie niet.

Totaal mee eens. Maar er kunnen nog best wat meer mensen bijkomen . Vooral de landbouw neemt een onevenredig groot aandeel in het landbezit in Nederland.

En wat jouw vraag betreft over de bron waar de cijfers staan van de jaarlijkse kosten die de staat maakt om de niet-(meer) werkende allochtonen te onderhouden, inclusief de meerkosten voor de bestrijding van de criminaliteit die vanaf de jaren 70 gigantisch is toegenomen, nog vermeerderd met 10-tallen miljarden investering in de opvang van merendeels economische vluchtelingen, Die link heb ik op dit moment niet voorhanden.
*Bestrijding van de criminaliteit komt niet alleen op de rekening van allochtonen
*Grootste aandeel allochtonen werkt wel, en betaalt gewoon belasting
*Hoe kom je nou op het idee dat er tientallen miljarden word gespendeerd aan de opvang van economische vluchtelinge
Daarnaast heb je niet gereageerd op mijn schrijven dat de discrepantie tussen de allochtone en autochtone bevolking op het gebied van werkeloosheid en criminaliteit grotendeels te wijten is aan de overheid.
Oud 21-10-2003, 00:26
Verwijderd
Citaat:
Boosoog schreef op 21-10-2003 @ 01:02:
Beste Joostje,

Die grote 'betonrevolutie' is allang in gang gezet door de autochtone bevolking, namelijk zo'n 15-20 jaar na de afloop van de tweede wereldoorlog. De enorme betonnen kolossen van bijvoorbeeld de Bijlmer zijn ontworpen voor autochtone Nederlanders, sterker nog de trend was in de jaren '90 dat die vervangen werden door laagbouw.

Citaat:
[Kan je dan nog van een leefbaar land spreken? In mijn opinie niet.
Het is hier dus onleefbaar Totale onzin natuurlijk. Het kan zijn dat ik in een elitaire kakkerwijk woon, maar Nederland is zeker nog wel leefbaar.

Citaat:
- De toestroom naar de WAO is maar voor een relatief klein gedeelte toe te schrijven aan allochtonen. Als je het gaat uitsplitsen naar afkomst dan zijn het nog steeds de autochtone Nederlanders die het meeste geld kosten.

- De bestrijding van criminaliteit kost niet schrikbarend veel meer (gecorrigeerd naar normaal verloop) dan enkele decennia geleden. Kom maar met een link (en niet eentje van democrates.net ofzo) om het tegendeel te bewijzen.

- In de opvang van economische vluchtelingen worden niet 'tientallen miljarden' geďnvesteerd.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 00:30
Boosoog
Boosoog is offline
Citaat:
Joostje schreef op 21-10-2003 @ 01:08:
*Bestrijding van de criminaliteit komt niet alleen op de rekening van allochtonen
wel voor het grootste deel; je hoeft alleen maar naar de samenstelling van de gevangenis-bevolking te kijken: meer dan 60% is allochtoon of genaturaliseerde buitenlander.

Dat is onevenredig veel voor een groep die 12% van bevolking vertegenwoordigt.

Citaat:

*Grootste aandeel allochtonen werkt wel, en betaalt gewoon belasting
Een ten opzichte van de autochtoon onevenredig percentage
is werkloos, of leeft van een of andere uitkering.

Citaat:

*Hoe kom je nou op het idee dat er tientallen miljarden word gespendeerd aan de opvang van economische vluchtelinge
Dat is niet zo moeilijk: er wordt per jaar meer dan € 2.000.000.000 besteed aan de opvang van asielzoekers, en dat al vele jaren lang, en daarvan is het gros economische gelukszoeker.

Citaat:
Daarnaast heb je niet gereageerd op mijn schrijven dat de discrepantie tussen de allochtone en autochtone bevolking op het gebied van werkeloosheid en criminaliteit grotendeels te wijten is aan de overheid.
Dat is jouw mening waar ik het niet mee eens ben.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 00:36
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Boosoog schreef op 21-10-2003 @ 01:30:
wel voor het grootste deel; je hoeft alleen maar naar de samenstelling van de gevangenis-bevolking te kijken: meer dan 60% is allochtoon of genaturaliseerde buitenlander.

Dat is onevenredig veel voor een groep die 12% van bevolking vertegenwoordigt.

Dat is het ook, maar aan de andere kant zijn de sociaal-economische omstandigheden ook niet gelijk aan die van de gemiddelde autochtoon. Daarnaast is gevangenisbevolking zeker geen goede maatstaf voor de gemidelde crimineel.

Een ten opzichte van de autochtoon onevenredig percentage
is werkloos, of leeft van een of andere uitkering.

Juist, zie boven.

is niet zo moeilijk: er wordt per jaar meer dan € 2.000.000 besteed aan de opvang van asielzoekers, en dat al vele jaren lang, en daarvan is het gros economische gelukszoeker.

1) De opvang van asielzoekers kosten in 1998 893 miljoen euro. Ik neem aan dat de kosten niet zijn gestegen, ja zelfs gedaald door de forse afname van het aantal asielzoekers sinds vorig jaar.
2) Waarom denk je dat het gros economisch gelukszoeker is?

is jouw mening waar ik het niet mee eens ben.

Waarom niet? Zou je het integratie en omschollingsbeleid tov allochtonen tot 1990 willen omschrijven? Volgens mij gaat dat niet echt lukken door gebrek daaraan.
Oud 21-10-2003, 00:44
Boosoog
Boosoog is offline
Nare man : je hoeft mij niet te geloven voor wat betreft de genoemde kosten voor asielopvang.

Misschien kan ik je overtuigen met de volgende link (NEE, NIET VAN DEMOCRATES), en let wel dat hier niet de jaarlijkse uigaven aan de orde zijn, doch de eventuele extra bijkomende kosten als het tegenzit.

http://www.telegraaf.nl/krant/archie...ielopvang.html
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 00:54
Boosoog
Boosoog is offline
Joostje idd zijn de kosten voor de directe opvang de laatste tijd gedaald omdat er beduidend minder asielzoekers komen.

Aan de andere kant worden t.g.v. het nieuwe overheidsbeleid
het dubbele aantal verzoeken om een permanente verblijfsvergunning gehonoreerd.

Je kan wel nagaan dat die mensen voor hun levensonderhoud toch weer op de goedgeefsheid van de overheid zijn aangewezen.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 10:06
Amnesiac84
Amnesiac84 is offline
Citaat:
Ja, en dat is mijn geschiedenisleraar dom dom dom
Kun je eens een keer in een heftige discussie vragen wat volgens hem het probleem van de vergrijzing moet oplossen? Als hij voor geboortebeperking én migratiestop is... Dan moeten wij over een jaar of 30/40 90% van ons loon overdragen aan pensioenen, AOW-premies etc.

Niet te vergeten dat door die vergrijzing (en uiteindelijk massale sterfte) er tienduizenden huizen leeg gaan staan, simpelweg omdat er dan te weinig bewoners voor zijn...

Ik vraag me af wat voor oplossing deze meneer voor dit probleem heeft...
Oud 21-10-2003, 10:20
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Amnesiac84 schreef op 21-10-2003 @ 11:06:
Kun je eens een keer in een heftige discussie vragen wat volgens hem het probleem van de vergrijzing moet oplossen? Als hij voor geboortebeperking én migratiestop is... Dan moeten wij over een jaar of 30/40 90% van ons loon overdragen aan pensioenen, AOW-premies etc.

Niet te vergeten dat door die vergrijzing (en uiteindelijk massale sterfte) er tienduizenden huizen leeg gaan staan, simpelweg omdat er dan te weinig bewoners voor zijn...

Ik vraag me af wat voor oplossing deze meneer voor dit probleem heeft...
migranten!!
Oud 21-10-2003, 10:27
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Nederland is nog lang niet vol, pak de trein maar eens en rij eens door alle weilanden die waar niks of niemand woont (koeien alleen).
Oud 21-10-2003, 13:07
geen punt.
geen punt. is offline
Vol is Nederland wel, overvol niet. Dat betekent echter niet dat er geen migranten meer binnen mogen, maar van deze club mag dat dus niet
Offtopic: De LPF staat dat ook toe, maar veel mensen zijn hier niet van op de hoogte (De familie Kop - In 't Zand).
Oud 21-10-2003, 14:38
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Tweety2k schreef op 21-10-2003 @ 11:27:
Nederland is nog lang niet vol, pak de trein maar eens en rij eens door alle weilanden die waar niks of niemand woont (koeien alleen).
Ja, maar als je dat vol gaat bouwen krijg je natuur-en millieu bescherming op je platte dak. Het lijkt me wel interessant om te weten hoe links-extremistische millieufreaks er over denken....die zouden hun waterhoofdjes breken over dit dilemma
Oud 21-10-2003, 14:51
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Boosoog schreef op 21-10-2003 @ 01:54:
Joostje idd zijn de kosten voor de directe opvang de laatste tijd gedaald omdat er beduidend minder asielzoekers komen.

Aan de andere kant worden t.g.v. het nieuwe overheidsbeleid
het dubbele aantal verzoeken om een permanente verblijfsvergunning gehonoreerd.

Je kan wel nagaan dat die mensen voor hun levensonderhoud toch weer op de goedgeefsheid van de overheid zijn aangewezen.

De eerste maanden zal dat zeker zo zijn, maar daarna zie ik geen reden waarom zij werkeloos zouden blijven. Bovendien gaat het hier om POLITIEKE vluchtelingen, niet economische.
Oud 21-10-2003, 14:54
little nemo
little nemo is offline
het gaat nou trouwes wel druk worden op rechts...lpf, die gek van een smit met zn partijtje, heinsbroek en nou ook nog deze idioten...naja, kennelijk heb je tog een vorm van socialiteit en intelligentie nodig om samen te werken...
Oud 21-10-2003, 15:28
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Grim schreef op 20-10-2003 @ 21:11:
Een tien als cijfer, maar dan Amerikaanse telling
Amerikanen tellen met letters als beoordeling.
Oud 21-10-2003, 15:28
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
little nemo schreef op 21-10-2003 @ 15:54:
het gaat nou trouwes wel druk worden op rechts...lpf, die gek van een smit met zn partijtje, heinsbroek en nou ook nog deze idioten...naja, kennelijk heb je tog een vorm van socialiteit en intelligentie nodig om samen te werken...
Tja, wat dat betreft komt er eindelijk wat tegengas voor links...
Oud 21-10-2003, 16:39
Boosoog
Boosoog is offline
Citaat:
Tweety2k schreef op 21-10-2003 @ 11:27:
Ja hoor; zelfs in Hong Kong groeit hier en daar nog een sprietje gras.
Laten we in vredesnaam dat beetje natuur en vrije ruimte die we nog hebben redden.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 17:01
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Boosoog schreef op 21-10-2003 @ 17:39:
Laten we in vredesnaam dat beetje natuur en vrije ruimte die we nog hebben redden.
Natuur is iets anders dan landbouw.
Oud 21-10-2003, 17:13
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
Boosoog schreef op 21-10-2003 @ 17:39:
Ik zeg ook niet alles, maar er zijn genoeg "groene vlaktes" die makkelijk gebruikt kunnen worden, begreip me niet verkeerd, ik wil ook geen vol gebouwd Nederland, maar vol is Nederland nog lang niet, het is alleen meer een mode woord van rechts.
Oud 21-10-2003, 17:15
geen punt.
geen punt. is offline
Vol betekent niet 'geen ruimte', vol betekent 'geen werk, geen woonruimte en geen geld'.
Oud 21-10-2003, 18:23
Boosoog
Boosoog is offline
QUOTE]Tweety2k schreef op 21-10-2003 @ 18:13:
Ik zeg ook niet alles, maar er zijn genoeg "groene vlaktes" die makkelijk gebruikt kunnen worden, begreip me niet verkeerd, ik wil ook geen vol gebouwd Nederland, maar vol is Nederland nog lang niet, het is alleen meer een mode woord van rechts. [/QUOTE]

Gemiddeld over Nederland inclusief de door jou genoemde weilanden 436 bewoners per km2.

Kan je nagaan hoe zich dat naar de randstad vertaalt.

Alleen Taiwan en Bangla Desh zijn nog dichter bevolkt dan Nederland.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 19:02
Dinalfos
Dinalfos is offline
Okay mensen. Pak jullie spullen en vertrek massaal naar canada. Dan mogen de moslims het land bezetten en hebben wij nergens last van
Oud 21-10-2003, 20:11
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Die gasten vertrouw ik niet helemaal, maar ik vind wel dat Nederland nu al te vol is. Bijna alles is volgebouwd, op wat weilanden na, en grotendeels ontbost.
Oud 21-10-2003, 20:12
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 21-10-2003 @ 16:28:
Tja, wat dat betreft komt er eindelijk wat tegengas voor links...
tegengas?? door 100 rechtse partijtjes?? naja, versplintering geeft geen tegengas hoor, daarnaast is links nog altijd kleiner dan rechts....
Oud 21-10-2003, 20:17
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
little nemo schreef op 21-10-2003 @ 21:12:
daarnaast is links nog altijd kleiner dan rechts.... [/B]
Dat snap ik ook wel, mon ami Zag je die smiley niet
Reageren

Regels voor berichten