Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2003, 18:14
Malden
Malden is offline
heb ik ook al gehad,
gewoon laten zitten en beetje spoelen, is uiteindelijk na een dagje of 3 weggegaan en mooi genezen.
Advertentie
Oud 19-10-2003, 10:54
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
mn wenkbrauwpiercing was kort geleden onstoken. kheb m toen dus gewoon elke dag zeker 2x met uni cura gereinigt, en nu is mn hud er rond om hen al n stuk minder rood. de ontsteking is nu ook weg (geloof ik) maar hij doet nog wel steeds pijn als ik dr op druk.
Oud 19-10-2003, 12:28
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
Malden schreef op 17-10-2003 @ 19:14:
heb ik ook al gehad,
gewoon laten zitten en beetje spoelen, is uiteindelijk na een dagje of 3 weggegaan en mooi genezen.
mjah khad hem ook paar dagen laten zitten. enzow..
maar tging niet weg want er zit allemaal ranz pus enzow in en dat kan er natuurlijk niet uit als zown ding erdoor zit..

ik had hem trouwens ontsmet toen ging ik hem ging stretchen.
lijkt me ook nogal logisch..
Oud 19-10-2003, 12:53
Malden
Malden is offline
kan je die pus er niet uitduwen ofzo? en anders moet je het er ff uithalen, proper maken en er terug doorsteken. misschien even op de tanden bijten maar zo heb ik het gedaan.
Oud 19-10-2003, 14:46
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
hmmz ik had hem er al lang uitgehaald.. dat heb ik ook opgeschreven
nja ik heb hem toen laten genezen dus nu is alles weer goed..
maar ik wil hem dus opnieuw doen...
Oud 19-10-2003, 14:58
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
maybe beginnen met een iets kleinere tusk, en je oor langzaam oprekken.
Ik wou niet zo'n groot gat, en mijn oorgaatje was al redelijk stretchy omdat ik er altijd 3 oorbellen doorheen heb gedragen dus ik kon er een kleinere tusk zo doorheen steken, en heb nergens last van gehad.
Oud 19-10-2003, 15:13
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
okeej tnx..
hmmz ik moet iets verzinnen wat kleiner als dat ding is en wat ik door me oor kan raggen aangezien ik geen geld heb voor een kleinere spike
Oud 20-10-2003, 12:55
**Lololo**
**Lololo** is offline
Hallo,
ik heb al 3 jaar een navelpiercing, en ik heb er altijd een ringetje in gehad. Nu wilde ik er dus een staafje in, en die heb ik gekocht. Toen ik hem thuis erin wilde doen paste hij niet.. Hij zit veel te strak.
Ik heb mijn ringetje er maar weer terug in gedaan, maar ik zou wel graag een staafje erin willen. Wat moet ik nu doen?
Oud 20-10-2003, 13:08
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
**Lololo** schreef op 20-10-2003 @ 13:55:
Hallo,
ik heb al 3 jaar een navelpiercing, en ik heb er altijd een ringetje in gehad. Nu wilde ik er dus een staafje in, en die heb ik gekocht. Toen ik hem thuis erin wilde doen paste hij niet.. Hij zit veel te strak.
Ik heb mijn ringetje er maar weer terug in gedaan, maar ik zou wel graag een staafje erin willen. Wat moet ik nu doen?
hoe bedoel je te strak? het staafje is te dik? Je krijgt hem er toch wel doorheen? Waarschijnlijk ligt het meer aan je gevoel dat hij te strak zit dan dat ie daadwerkelijk is, ook heb je de piercing al 3 jaar dus moet het gaatje goed geheeld zijn en zal het naar alle waarschijnlijkheid gewoon wat meerekken, dus ik zou het staafje even de tijd geven en erin houden (zolang het niet open gaat) en dan krijgt ie vast wel de ruimte. (anders ff navraag doen bij je piercer?)
Oud 20-10-2003, 13:22
**Lololo**
**Lololo** is offline
Citaat:
Narod schreef op 20-10-2003 @ 14:08:
hoe bedoel je te strak? het staafje is te dik? Je krijgt hem er toch wel doorheen? Waarschijnlijk ligt het meer aan je gevoel dat hij te strak zit dan dat ie daadwerkelijk is, ook heb je de piercing al 3 jaar dus moet het gaatje goed geheeld zijn en zal het naar alle waarschijnlijkheid gewoon wat meerekken, dus ik zou het staafje even de tijd geven en erin houden (zolang het niet open gaat) en dan krijgt ie vast wel de ruimte. (anders ff navraag doen bij je piercer?)
Het staafje is niet te dik, maar te kort eigenlijk. Ik kan hem wel dicht doen, maar dan heb ik het gevoel dat ie meer ruimte nodig heeft.
Oud 20-10-2003, 13:27
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
**Lololo** schreef op 20-10-2003 @ 14:22:
Het staafje is niet te dik, maar te kort eigenlijk. Ik kan hem wel dicht doen, maar dan heb ik het gevoel dat ie meer ruimte nodig heeft.
Een grotere navelpiercing kopen misschien? Bij de betere shops heb je ze gewoon in verschillende grootten.
Oud 20-10-2003, 13:55
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 20-10-2003 @ 14:27:
Een grotere navelpiercing kopen misschien? Bij de betere shops heb je ze gewoon in verschillende grootten.
inderdaad

Lololo: heb je trouwens een banaantje? of een ander staafje>
Oud 20-10-2003, 14:04
**Lololo**
**Lololo** is offline

Ik heb er ongeveer zo eentje gekocht.

Maar dan zal ik toch maar ergens een grotere gaan kopen..
Oud 20-10-2003, 14:04
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
**Lololo** schreef op 20-10-2003 @ 15:04:
[afbeelding]
Ik heb er ongeveer zo eentje gekocht.

Maar dan zal ik toch maar ergens een grotere gaan kopen..
idd, succes
Oud 20-10-2003, 18:42
pillbox tales
pillbox tales is offline
bij n piercshop kun je m zelf samen laten stellen, 12 mm nemen, bij mij passen de standaard navelpiercings ook niet
Oud 21-10-2003, 17:35
Toddek
Toddek is offline
ik wil een piercing onder me tong maar ik vroeg me af of iemand er hier ervaring mee had, of ie een ringetje of een staafje had, hoe veel die er voor heeft betaald enzovoort.... ik heb het 1x gezien maar toen heb ik er niet echt iets over gevraagt... dus kan iemand hier me helpen?
Oud 21-10-2003, 19:04
Verwijderd
Citaat:
WampieTrash schreef op 21-10-2003 @ 18:35:
ik wil een piercing onder me tong maar ik vroeg me af of iemand er hier ervaring mee had, of ie een ringetje of een staafje had, hoe veel die er voor heeft betaald enzovoort.... ik heb het 1x gezien maar toen heb ik er niet echt iets over gevraagt... dus kan iemand hier me helpen?
*blurgh*
Oud 21-10-2003, 19:12
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
a new nose schreef op 21-10-2003 @ 20:04:
*blurgh*
Volgens mij vroeg ze of iemand haar kan helpen en niet wat jij ervan vindt.
Oud 21-10-2003, 19:36
Toddek
Toddek is offline
Citaat:
a new nose schreef op 21-10-2003 @ 20:04:
*blurgh*
jankert
Oud 21-10-2003, 20:02
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
WampieTrash schreef op 21-10-2003 @ 20:36:
jankert
Oud 22-10-2003, 10:41
Solid
Solid is offline
Handig, zo'n topic!
Ik wil graag een lippiercing (staafje), maar ik vraag me af hoelang het duurt voordat het genezen is? Ik bedoel, na hoeveel tijd kun je 'm een paar uurtjes eruit halen? ivm met werk..
Oud 22-10-2003, 14:21
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Solid schreef op 22-10-2003 @ 11:41:
Handig, zo'n topic!
Ik wil graag een lippiercing (staafje), maar ik vraag me af hoelang het duurt voordat het genezen is? Ik bedoel, na hoeveel tijd kun je 'm een paar uurtjes eruit halen? ivm met werk..
4-6 weken
Trouwens, niet iedereen kan hem er even gemakkelijk een paar uurtjes uithalen. Uiteindelijk krijg je hem er wel weer doorheen maar het kan even pijn doen.
Oud 22-10-2003, 15:07
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
WampieTrash schreef op 21-10-2003 @ 18:35:
heb 't wel es gezien, maar weet 'r verder niet veel over.
je zou 't aan Skin kunnen vragen, misschien dat zij 'm ook meteen kan zetten dan.
Oud 22-10-2003, 15:27
cha0s
cha0s is offline
gheh, oh ja...

het oprekken van m'n linkeroor met musketon, 2.4 ring en 3.6 ring. ghehe.

en heb 'n nieuw gat in m'n lip laten prikken door 'n vriendin, ook leuk.
Oud 22-10-2003, 15:56
Toddek
Toddek is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 22-10-2003 @ 16:07:
heb 't wel es gezien, maar weet 'r verder niet veel over.
je zou 't aan Skin kunnen vragen, misschien dat zij 'm ook meteen kan zetten dan.
Skin?
over my dead body..
sorry ik heb al een antal mensen gehoort waar zij piercings bij had gezet, nou dat was niets goeds.. ze heeft zelfs een dood normale oorbel weten te verprutsen.... gmmm
ik ga wel naar pedro he's my man
Oud 22-10-2003, 16:02
cha0s
cha0s is offline
mijn lip heeft ze niet verziekt. ze prikt gewoon goed imo. ah well..

Laatst gewijzigd op 22-10-2003 om 16:05.
Oud 22-10-2003, 17:32
Toddek
Toddek is offline
agja ik vertrouw pedro beter en die zie ik ook vaker dus...
maar ik dacht misschien heeft iemand hier ook zo'n piercing. (was wel te verwachten dat dat niet zo is maarja )
Oud 22-10-2003, 20:11
Malden
Malden is offline
Heb ze een tijdje gehad. Ik weet wel niet hoeveel ze kost omdat ik ze zelf had gedaan. Het doet helemaal geen pijn en ik had er een klein ringetje in.
Oud 23-10-2003, 12:50
spunky
spunky is offline
Ik denk dat dit het beste hier kan, maar ik voel me wel een beetje een mietje.

Ik heb namelijk al 4 à 5 jaar gaatjes (4e paar) in mijn oren. Maar ik heb al sinds die tijd dat als ik mijn oorbellen er een uur of langer uit heb, het ontzettend veel pijn doet als ik ze er weer in doe.
Dan kwam er ook weer wit spul uit (pus?) en begint mijn oor weer net zo te branden als toen ik ze had laten schieten. Ik heb ze altijd netjes behandeld met dat sterilonspul enzo, maar het werkt niet. Die dingen willen gewoon niet dichtgroeien ofzo. Wat kan ik het beste doen? Want ik heb nu hele dure oorbellen gekocht en die wil ik liever niet onder de douche en in bed in en tijdens sporten moeten m'n oorbellen er ook uit.
Oud 23-10-2003, 14:50
punkertje !
punkertje ! is offline
Uhm misschien dat je oren niet genezen omdat je er zo te lezen nogal vaak aanzit met je handen... want de genezing absoluut niet bevorderd..... En zelf vind ik sterilon nogal kutspul omdat dat wel onstmet maar ook door de alchol die er inzit de genezing tegengaat. Ikzelf gebruik het liefst Unicura antibacteriele zeep (2)en betadine.

Ik heb zelf nu 7 piercings gehehe. maar ik had er acht... ik had zoon smileypiercing (die onder je bovenlip zeg maar..) maar die is eruit gescheurd.... ik had er ook nog 1 aan de zijkant van me lip.. maar die genas maar niet en toen kreeg ik een abces in me lip en heb hem er maar uitgehaald...
Oud 23-10-2003, 16:33
cha0s
cha0s is offline
hm, ik gebruik Waterstof peroxyde (3%) om 't schoon te maken. (lekker mee spoelen, scheutje peroxyde, scheutje water... ranzige smaak, maar 't wordt wel schoon.)
Oud 23-10-2003, 18:27
punkertje !
punkertje ! is offline
als ik dat nou eerder had geweten..........
Oud 23-10-2003, 19:39
ItsSuuS
ItsSuuS is offline

ik vin piercings engngng.. vooral als je zegt: doorprikken!!
iiiiiiew!!!
Oud 23-10-2003, 21:35
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
ItsSuuS schreef op 23-10-2003 @ 20:39:

iiiiiiew!!!
Oud 23-10-2003, 22:39
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 22-10-2003 @ 17:02:
mijn lip heeft ze niet verziekt. ze prikt gewoon goed imo. ah well..
ghehe, liever doe ik het zelf

vind ik toch een fijner idee
Oud 24-10-2003, 02:08
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
"Beltaine" schreef op 23-10-2003 @ 23:39:
ghehe, liever doe ik het zelf

vind ik toch een fijner idee
juh, oke.. zit ook wat in idd.. maar ja, zij had catheter naalden liggen en wou prikken.. dus vond 't wel best
en om nou voor 'n spiegel te gaan zitten kloten met zo'n naald terwijl iemand anders 't ook ff voor je kan doorprikken.. is ook zoiets he

Laatst gewijzigd op 24-10-2003 om 02:11.
Oud 24-10-2003, 02:10
cha0s
cha0s is offline
Citaat:

iiiiiiew!!!
doorprikken!!
Oud 24-10-2003, 08:42
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 24-10-2003 @ 03:08:
juh, oke.. zit ook wat in idd.. maar ja, zij had catheter naalden liggen en wou prikken.. dus vond 't wel best
en om nou voor 'n spiegel te gaan zitten kloten met zo'n naald terwijl iemand anders 't ook ff voor je kan doorprikken.. is ook zoiets he
hehe juh
Oud 24-10-2003, 08:42
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 24-10-2003 @ 03:10:
doorprikken!!
Oud 24-10-2003, 14:40
Qamra
Qamra is offline
Citaat:

iiiiiiew!!!
Jij valt zeker ook flauw als je een papiersneetje in je vinger hebt...
Oud 24-10-2003, 21:58
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
Qamra schreef op 24-10-2003 @ 15:40:
Jij valt zeker ook flauw als je een papiersneetje in je vinger hebt...
ehw.. nou zo erg isset nu ook weer niet hoor...
ik haat ook vooral ziekenhuizen enzoow.. is vies
kheb oorbellen
vinnik wel kinky genoeg hahaha
Oud 24-10-2003, 23:02
Solid
Solid is offline
Citaat:
ItsSuuS schreef op 24-10-2003 @ 22:58:
ehw.. nou zo erg isset nu ook weer niet hoor...
ik haat ook vooral ziekenhuizen enzoow.. is vies
kheb oorbellen
vinnik wel kinky genoeg hahaha
joh...

hmz heeft iemand een goed adres van een piercing shop in Amsterdam? b.v.d.
Oud 25-10-2003, 16:18
Fog
Fog is offline
ik was vanochtend proefkonijn bij een vriend...

hij werkt in de piercing sjop en is dus in de leer, ik was de eerste die hij echt mocht piercen...door mn lip....al die mensen van die piercingzaak erbovenop en aanwijzingen geven....hij was veel zenuwachtiger dan ik, ik was eigenlijk helemaal niet gespannen of iets...

maar gelukkig ging het goed, is erg mooi geworden [binnekort wel een foto] en natuurlijk meer dan de helft voordeliger
Oud 25-10-2003, 20:16
pillbox tales
pillbox tales is offline
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 25-10-2003 @ 17:18:

hij werkt in de piercing sjop en is dus in de leer, ik was de eerste die hij echt mocht piercen...door mn lip....al die mensen van die piercingzaak erbovenop en aanwijzingen geven....hij was veel zenuwachtiger dan ik, ik was eigenlijk helemaal niet gespannen of iets...

maar gelukkig ging het goed, is erg mooi geworden [binnekort wel een foto] en natuurlijk meer dan de helft voordeliger
niet eens gratis ?
Oud 26-10-2003, 10:23
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 25-10-2003 @ 17:18:

Hoe komt die jongen aan dat werk cq opleiding? Het lijkt mij namelijk wel leuk werk
Oud 26-10-2003, 11:07
Fog
Fog is offline
nee gratis mocht niet...

volgens mij heeft hij gewoon bij de piercing shop gevraagd of ie daar mocht werken en t tegelijk een beetje leren.....maar hij werkt er al 3 jaar ofzo en hij mag nu dus pas piercen....
Oud 26-10-2003, 15:17
Gwen.
Gwen. is offline
Ik zou een onervaren iemand echt niet betalen om me te piercen..
Oud 26-10-2003, 15:44
Fog
Fog is offline
hij heeft er toch 3 jaar voor geleerd...

iemand moet toch de eerste zijn...en er stonden 3 ervaren omheen die echt wel ingegrepen hadden als hij iets fout had gedaan...
Oud 27-10-2003, 09:20
monolo
monolo is offline
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 26-10-2003 @ 16:44:
hij heeft er toch 3 jaar voor geleerd...

iemand moet toch de eerste zijn...en er stonden 3 ervaren omheen die echt wel ingegrepen hadden als hij iets fout had gedaan...
idd, en gelukkig was je heel relaxed ...ik wil foto zien!
Oud 27-10-2003, 10:26
cha0s
cha0s is offline
*grmbl* m'n nieuwe piercing ontstoken en 'r uit moeten halen.
wel eigen schuld... maar toch klote.

Regels voor berichten