![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga nu maar eens verschillende soorten zeep uitproberen en als dat niet helpt moet ik maar eens zo'n apparaat kopen (erg aan de prijs helaas, vind ik). Bedankt voor jullie reacties, anderen vraag ik nog meer dingen te noemen. ![]() |
![]() |
|
mijn ervaring is dat met een mesje veel minder irriteert dan een apparaat. Kheb zelf de gilette mach3 Turbo...en die scheer wel lekker, heb eigenlijk nergens last meer van sinds ik een mes heb..
|
Verwijderd
|
Mijn vriend scheert nu ook met schuim en mesje ipv apparaat, heeft veel minder last van rode vlekjes en droge huid.
Hij doucht eerst even goed warm, dan laat hij de wasbak vollopen met warm water en smeert dan de gel op (gilette for men), dan gewoon stukje voor stukje scheren. Door het warme water blijft het dan zacht. Gaat heel goed ![]() Je kan er achteraf ook een zalfje met aloë vera op doen, dan helpt goed. Smeer er geen after shave met alcohol of iets soortgelijks op; dat zorgt júist voor irritatie. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
weet alleen niet of t werkt bij de mannelijk gezichtshuid ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: Ik gebruik (voor benen en/of oksels) scheergel voor vrouwen van Gillette en dan de blauwe bus, volgens mij is dat sensitive, óf ik gebruik wasolie van nivea, óf ik gebruik cremespoeling. En daarna een beetje bodylotion ofzo, of verzorgende deodorant, want ik ga geen bodylotion in m'n oksels smeren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Zown kuipje van de Vergulde hand, met een kwastje... kwastje onder de warme kraan,.. en inzepen maar. Vervolgens me
Mach 3 deroverheen.. en tadaaa,.. nergens last van.... ![]()
|
Ik scheer mn oksels en mn benen met een ladyshave (benen heel soms met een wegwerpmesje van gilette omdat het dan gladder wordt). Ik scheer altijd zonder scheerschuim of wat dan ook maar smeer mn benen daarna in met bodylotion en mn oksels in met talkpoeder.
||
Citaat:
![]() Volgens mij staat er nu Nivea scheerschuim, zo'n blauwe bus. Daarna gebruik ik aftershave, of één of andere lotion... heb nu toevallig Nivea Aftershave Lotion 2 in 1. Ruikt wel lekker en het geeft een frisser gevoel dan wanneer je niks opdoet ![]()
Laatst gewijzigd op 22-10-2003 om 16:09. |
![]() |
|
tijdens het scheren (ik scheer nat) kruitvat spul uit zo'n potje met dat je met een kwastje op moet smeren. da zorgt voor soepel scheren.
en na de hand doe ik sanex erop, da is de enige die egt nie pikt!! en ruikt nog goed ook
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Puistjes R093 | 53 | 20-10-2010 14:25 |