Advertentie | |
|
![]() |
|
Iemand die te veel symptonen heeft, die heeft het juist niet.
Ga alsjeblieft niet zelf op zoek, want dan praat je jezelf alleen maar dingen aan. Zo maak je nou bij jezelf van een dipje een psychose. Toevoeging: Ik had nooit verwacht van mezelf, dat ik het zou hebben. Ik was er ook niet echt naar op zoek. Leef gewoon verder als je gaat denken: O, dat kan ik hebben! Dan word je helemaal gek en het is een beetje á la fa.
|
Mijn kapper zei een keer tegen een man die zelf z'n haar had geknipt:
'als je het niet kan, moet je het ook niet doen.' Nou geldt dit niet voor alle dingen, (bepaalde dingen die je niet kunt kan je zeker leren, en je moet ook absoluut niet alles gaan ontwijken wat je niet kan), maar: Je bent geen deskundige, ga dus ook niet zelf conclusies enz trekken. Zo heb je alleen maar meer kans dat je jezelf allerlei dingen aanpraat die er niet eens hoeven te zijn, dat je verkeerd omgaat met de problemen die je evt hebt, enz. Als je dénkt dat je bijv borderline hebt, ga dan naar iemand die wél bevoegd is om zoiets vast te stellen. (arts, psycholoog enz idd) Dan heb je iig zekerheid, en kan je ook geholpen worden om er mee om te leren gaan, een oplossing te zoeken enz.
|
![]() |
Ik ken ook iemand met borderline en het is iig niet leuk om daar mee te leven.. ze kunnen er wel genoeg aan doen tegenwoordig dus wees gerust.
kijk gewoon op google.nl en dan borderline krijg je echt heel veel info. of op www.borderline.pagina.nl Succes |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Offtopic: ik wantrouw wel alles wat zich psycholoog noemt, ze achten zichzelf namelijk al te vaak boven de rest van de mensheid te staan, een grote misvatting |
![]() |
|
Als je wilt weten wat borderline is moet je me ff toevoegen me vader heeft het heel erg dus ik kan het je precies uitleggen. mansonbitch@hotmail.com
![]() |
![]() |
||
Citaat:
jaja, de hulpverlening gaat vooruit!
||
Citaat:
![]() Hij zei nl dat ze wél kunnen spreken van een 'borderlinestoornis in ontwikkeling'oid, maar nog geen preciese diagnose kunnen stellen omdat je persoonlijkheid tot je 18de nog veranderd.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Sommigen maken er een sport van mij overal te volgen en af te kraken en zo al mijn topics te verzieken. Zal ik dat voortaan ook maar gaan doen dan? Dan zal het zeker heel wat gezelliger worden hier! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (En dat is niet tegen Mir bedoeld, omdat ik die toevallig quote.) |
![]() |
||
Citaat:
Niet dat ik iets tegen jou heb.. maar vind je jezelf niet een tikkeltje kinderachtig op deze manier?
|||
Citaat:
Het is wel inderdaad zo dat de ene psycholooog totaal wat anders kan constateren als de ander, maar meestal zit het wel in dezelfde richting. Mijn psychiater zij laatst zelf nog dat het best kan zijn dat als ik nu ook gesprekken ga doen bij nog 4 andere psychs, dat elk een andere conclusie kan hebben. Maar let wel, wel in dezelfde richting. Ik denk dat dit ook grotendeels met jezelf te maken heeft, want of je nou bij elk van de 4/5 psychiaters precies hetzelfde verhaal verteld? Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
thnx allemaal, k denk toch da k manisch depri ben, maja k moe maar nie zoveel denken want dan word k gek. k ga dinsdag weer naar de schoolpsychologe en dan wil k t er wel over hebbe..
Nog iets: k ben toendertijd gestopt met de pil omdat volges mijn huisarts t daar ook nog wel es in kon zitten dat k me zo depri voel. maja dat heeft nie echt geholpen, n klein beetje maybe.. nu loop k sinds kort bij de schoolpsychologe en die zei dat k beter wel weer aan de pil kon gaan omdat het niks uitmaakt.nu heb k zondag mn eerste pil weer ingenomen en om heel eerlijk te zijn voelde k me maandag depri, dinsdag iets beter maar nog nie helemaal 100%, en vandaag voel k me ook weer best wel depri. denken jullie dat de pil al zo snel n reactie geeft, of is t gewoon puur toeval??aangezien k de afgelopen 2 weken toch op n redelijke rechte lijn heb gezeten kwa stemmingen..
|
![]() |
Je kunt zelf ook geen diagnose stellen, heb het er dus idd maar ff over met die psychologe.
De pil kan dat gevolg zeker hebben, soms/vaak kan je tegen een andere pil wel of iig beter. Misschien de moeite waard om te proberen als je toch aan de pil wilt. (= Leonoor)
|
![]() |
nou k ben dus aan de pil vanwege mn acne, iets waar deze pil (diane-35) vrij goed tegen helpt, k ben ook weer aan de pil omdat k ruim 3 maanden nie ongesteld ben gweest en dus om mn hormonen weer n beetje in balans te krijgen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik wens je alvast veel succes bij dat gesprek. Liefs, Laura
||
Citaat:
![]() Maar tot hoeverre gaat je persoonlijkheid nog veranderen als je over een maandje 18 word? ![]() ![]()
||
Citaat:
Persoonlijk vind ik het ook tamelijk vaag allemaal ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Volgens mij lag dan de 'basis' dan vast oid... Het zou nl makkelijk te verwarren met pubertijd zijn als ze voor je 18de de diagnose zouden stellen (...) (Wederom niet zelf bedacht ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat moeten ze dan met iemand die in z'n tweede jeugd zit...? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-Topic #84 Roosje | 498 | 08-02-2007 08:03 | |
Psychologie |
Borderline? J3s | 45 | 07-09-2005 23:14 | |
Psychologie |
Borderline gedichten?! Duifje | 13 | 18-03-2004 17:12 | |
Psychologie |
borderline, helder uitgelegd MazeMouse | 28 | 07-01-2004 14:37 | |
Psychologie |
Ze zeggen dat ik Asperger heb, maar ik heb borderline Rabbi Daniel | 122 | 21-10-2003 20:45 | |
Lifestyle |
Stelling Diovai | 53 | 26-03-2003 19:03 |