Advertentie | |
|
![]() |
|
Dank voor jullie reaxi's!
lovetear: ja, daar zit een heel verhaal achter ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik vind 'r mooi. Heel mooi in inhoud, iets herkenbaars en goed verwoord. Ik wist in eerste instantie niet wat de titel betekende, maar dat is nu duidelijk, je hebt een Mooie titel
![]() Klein feedbackje nog; voor mijn gevoel had je door mogen gaan in de 2e strofe, door gaan met de 2e regel, nog iets uitbreiden, maakt het wellicht wat meer af?, maar goed, dat is mijn gevoel. Een mooi stukje werk, fijn dromerig ![]()
||
@ lovetear
je moet een gedicht niet lezen als een verhaaltje je moet je erin kunnne plaatsen en de diepere betekenis ervan zien bij dit gedicht kan ik meteen merken dat het om een zielstoestand gaat, een nieuw begin wellicht een gedicht is net als een schilderij, het betekent wat de toeschouwer ziet btw witregel had weggelaten moeten worden voor de rest mooie inhoud Citaat:
||
Citaat:
|
Hm ik vind die rijm niet echt storend ofzo.. Ik probeer het altijd in mn hoofd voor te lezen, en de klanken zijn wel hetzelfde, dus ik vind het absoluut geen bezwaar!
Ik vind het een geweldig stuk, vooral door het metrum denk ik. Maar ook omdat ik me er een soort verhaal bij kan indenken.. Ik vind dit een uitermate sterk geschreven dichtsel ![]() Genesis |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
-
Citaat:
![]() - Dreamerfly: Dankje ![]() Over de laatste regel: Eigenlijk precies wat Genesis zegt ![]() ![]() ![]() Verder iedereen bedankt voor jullie reaxi's, erg leuk om te lezen ![]()
|
![]() |
|
|