Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ze vallen op foute mannen omdat ze spannend zijn.
Ik geloof niet dat mijn vriend fout is, en saai is hij ook niet... dus mja, ik val niet op foute mannen. Ik kijk altijd heel erg de kat uit de boom voor ik mezelf een jongen leuk laat vinden, te spannende jongens vallen dus al snel af... maar te saaie jongens ook. |
![]() |
|
Het ging in dat programma geloof ik ook om vrouwen die op mannen vallen die gewoon niet goed boor hun zijn. Dus niet in het algemeen niet goed, maar gewoon niet goed voor hun.
Kijk en daar kan ik me wel weer heel goed in vinden. Ik val elke keer op hetzelfde type. Heel erg lief, maar totaal niet sociaal, totaal niet knap en totaal niet zelfverzekerd. In het begin is dat lieve bijna aanbiddende heel leuk, maar na een tijdje komt het me zo mijn keel uit! Toch val ik er elke keer weer voor en gaat het elke keer weer mis. Ik weet niet waarom ik toch elke keer weer een relatie met die types begon. Ik werd geqoon verliefd op ze en hoopte elke keer weer dat het nu wel zou lukken. Maarja, niet natuurlijk.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het probleem is, denk ik, dat veel mensen niet echt nadenken voor ze verliefd worden ![]() |
![]() |
|
jup, daar ben ik erg goed in. De enige persoon waar ik echt geen vergissing mee heb gemaakt vond ik in eerste instantie ook lichamelijk niet aantrekkenlijk (gewoon echt niet mijn type...), maar geestelijk klikte het 100%. Mjah maar of 't werkt met geestelijk alleen is dus de vraag.
Ik ben er nu voor een tweede keer ingelopen (eerste keer gezoend met verkeerd persoon, tweede keer alleen kusje, maar in het hoofd zat ik al fout) eerste keer heb ik ervan geleerd en ik zal nooit meer zomaar zoenen met iemand als ik meer voor die persoon voel(en weet dat t niet wederzijds is) En toch heb ik t weer verkeerd gedaan tweede keer, ik was er echt van overtuigt dat 't zou werken (was ook nog goede vriend die net relatie had gehad, met wie t al heel lang als goede vrienden klikte en waarbij het heel close ging) maar heb 't toch weer mis....hij wil geen vastigheid. pff te ingewikkeld verhaal, maar je kan twee keer dezelfde fout maken (al leek het een totaal andere situatie. |
![]() |
||
Citaat:
Ook denk ik dat het probleem niet alleen licht bij de foute man/vrouw, maar dat degene die op foute mensen valt zelf vaak niet heel erg sterk in zijn/haar schoenen staat.
|
![]() |
Herken het gelukkig totaal niet en ook geen idee waarom sommige vrouwen dit wel doen. Een vroegere vriendin van me had het wel heel erg en die zei inderdaad dat ze foute mannen gewoon interessanter vond (daarbij denk ik dat ze door haar lage zelfbeeld ook veel -heeeeel veel- pikte van mannen, maar goed).
Tja, ik vind het persoonlijk veel interessanter als ik iets aan een man heb en me niet heel de tijd hoef af te vragen in welk bed hij nou weer gaat duiken vanavond.
||
Citaat:
Nadenken of je er wat mee doet (relatie met die persoon beginnen) is wat anders natuurlijk.
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat ik te kritisch ben om op een foute jongen te vallen. Maar ja, you never know..
|
Verwijderd
|
Nee, ik val niet op foute mannen. Niet als je onder foute mannen, mannen verstaat die mij pijn doen. Ik zou niet bij iemand blijven die mijn vrijheid teveel beperkt of mij geestelijk of lichamelijk mishandeld.
Zolang ik meer ongelukkig dan gelukkig wordt van een relatie stop ik ermee, hoeveel ik ook van diegene houdt. Ik zou het anders gewoon over het algemeen niet meer trekken. Het ging volgens mij trouwens niet zozeer over heel veel vrouwen, meer dat er vrouwen zijn die telkens weer op foute mannen vallen, als een soort verslaving. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ach ik viel in mn pubertijd op foute "mannen" (jongens) . Het gaf best wel een kick dat zo'n stoere kerel bij jou hoort en bij niemand anders (oke 1 keer wel
![]() Maar ik denk dat t vooral gaat om je eigen zelfvertrouwen en het aanzien van andere mensen. Foute mannen zijn vaak sexy, omdat ze een ruwe uitstralingen hebben. ofzo |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Er zijn gewoon jongens die niet trouw kunnen blijven en het liefst zoveel mogelijk meisjes op een avond willen, maar er zijn net zo goed meisjes die dit doen. En iedereen kan zich weleens vergissen. Verliefd worden kan je niet echt tegengaan, maar ik denk dat het wel naief is iets te beginnen met zo'n "verkeerd persoon". |
![]() |
|
![]() |
naah tis nie zo moeilijk hoor... tis gwoon aantrekkingskracht, niet omdat ie fout is, maar diegene heeft dan zelf gewoon aantrekkingskracht, door bv zijn uiterlijk, manier van kijken, iets in zn karakter
tsjaah en het verdere verhaal is meestal al wel bekend, hij is heel lief en aardig en leuk, dus uiteindelijk geeft je verstand zich over, je probeert t, het werkt nie, maar jij blijft hem leuk vinden vanwege zn aantrekkingskracht en das nie een kwestie van naiviteit, maar ik denk meer de gedachte van goh.. ik kan m afblokken en altijd ergens die obsessie voor hem houden omdat je de gedachte van misschien had t gewerkt niet van je af kan zetten. Of je probeert het en komt dan of tot de harde conclusie dat hij niet zo is zoals jij hoopte dat ie zou zijn of heel misschien werkt het toch (maar in dat geval is het ook eigenlijk al geen foute man meer) Jaah fout.. ik denk dat het meer n kwestie is van dat hij zich uiteindelijk niet zo gedraagt als jij graag zou willen, dat hij niet aan jou 'verwachtingspatroon' voldoet.. en of je hem daar dan de schuld van kan geven...
||
![]() |
Citaat:
|
Ik denk ook dat het voor sommige vrouwen wel klopt...Ik herken mezelf er ook wel in. Nou ja goed als een jongen al bekend staat om vreemdgaan en dan soort gedonder dan dus niet..maar het soort foute jongens zoals tja dealers ofzo ik zeg maar wat...trekt mij wel...omdat het gewoon spannend is. Het is gewoon de kick denk ik dat degene fout bezig is en dat jij daar opeens bij betrokken word. En met "goeie" jongens verveel ik me meestal snel...niet spannend genoeg.
|
ja ik herken het!
Mijn eerste vriend was een egoist, mijn 2e heeft me alleen maar gebruikt, mijn 3e was erg bezitterig en jaloers, mijn 4e was weederom een egoist en een enorme player...en 1 vd jongens die ik pas heb leren kennen is een ontzettende leugenaar! Heb ik weer! ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar vergeet niet dat een foute vrouw niet spannend is. Een foute man is in zoverre nog sociaal geaccepteerd dat men het bij het psychologisch profiel van een man vindt passen. Een vrouw hoort daarentegen lief, begrijpend, warm, etc. te zijn. Een foute vrouw is dus voor mannen alleen om zoiets al minder interessant
||
Citaat:
mja maar die fantasie komt zelden uit idd... daarom zijn zulke mannen gewoon verslavend ookal draait het dus niet om hen, maar om je eigen gevoel van uniek zijn. ik kan het bijvoorbeeld ook slecht hebben als ik wat gezoend e.d. heb met een jongen die ik leuk en aantrekkelijk vind, maar mij verder weinig boeit, en als ie vervolgens geen interesse in mij meer heeft... ik bedoel HALLOOO!!! weet je hoe leuk ik ben! en dan is ie plotseling veel interessanter en wordt het een soort obsessie die dus niet om hem draait maar eigenlijk om mij mij mij! verdorie! ![]() (ben ik de enige die hier soms last van heeft...?) ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
De Kantine |
Legendarische quotes van forumers. Missy | 110 | 09-07-2009 23:03 | |
Psychologie |
Foute keuze. TheCreator | 19 | 20-07-2007 11:49 | |
Lifestyle |
Foute Mannen/ Vrouwen berlin | 210 | 27-11-2005 22:38 | |
Lifestyle |
foute mannen Verwijderd | 1 | 12-06-2005 00:16 | |
Seksualiteit |
De pil - een vreemde drug Just Johan | 7 | 28-01-2003 19:41 |