Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ken Strike Anywhere al een paar jaar, en ik vind eht echt de vetste band die er is zo ongeveer ![]() ![]() Dus ikke wil! K heb de website gevonden denkik, (www.winston.nl) maar staat verder niks over kaartjes kopen oid ![]() Grutjes! HELP MIJJJJJ! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() K weet niet over welke albums jij het hebt, maar ik heb Ballads From The Revolution, Operation Phoenix, Symptoms of a leveling spirit en the phenomenon of carving van GR, en alles van Strike Anywhere, maar een echte overeenkomst? Nee, dus echt neit, Strike Anywhere maakt veel explosievere punk. Gaat iet wat meer de HC kant op in vergelijking met Good Riddance. Kortom, k vinnet grote bullshit om te zeggen dat strike anywhere een good riddance rip off is, heb je het uberhaupt weleens geluisterd? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Deze en de reactie hierboven zijn trouwens van Pruttelpot, mn vriendin is hier vergeten uitteloggen vorige week ![]() Laatst gewijzigd op 26-10-2003 om 02:08. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Is zeer zeker een vette cd. Persoonlijk vind ik em ook beter dan de nieuwe (Exit English), hoewel de nieuwe toch wat serieuser is. Change is a Sound blijft een geweldig album met ontzettend vette lyrics ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
support: New Mexican Disaster Squad
(bron: www.exitenglish.com) NMDS - Vultures NMDS - Your Incorrect Laatst gewijzigd op 07-12-2003 om 13:15. |
Advertentie |
|
![]() |
|
reserveren door een mailtje te sturen naar het mailadres dat een stukje omhoog staat, maar ik heb begrepen dat het uitverkocht is.
|
Verwijderd
|
5 Year Plan speelt ook (http://www.codex4.org/Board-topic597.html)
|
![]() |
|
Beetje laat..
Maar was volop toffe avond.. 5 Year Plan was ![]() Strike Anywhere was echt super vet.. Heb me erg vermaakt tijdens het concert.. De zaal was ook wel relax.. Wat ook fijn was dat het tijdig begon en dat het op een relax tijdstip ook eindigde, kon ik tenminste relax de trein halen..
|
![]() |
|
|