Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2001, 09:42
Verwijderd
Oh! How angry the wicked woman was then, and so terrified, too, that she scarcely knew what to do. At first she thought she would not go to the wedding at all, but then she felt that she could not rest until she had seen the young Queen. No sooner did she enter the palace than she recognized little Snow-White, and could not move for terror.

Then a pair of red-hot iron shoes was brought into the room with tongs and set before her, and these she was forced to put on and to dance in them until she could dance no longer, but fell down dead, and that was the end of her.

Zou dit misschien voor mij kunnen vertalen...iig kunnen vertellen wiens end het daar is. Wie er sterft, de 'wicked woman' of 'the young queen'. Heeeeeeeeeel erg bedankt alvast.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2001, 10:45
Verwijderd
M'n Nederlands laat kennelijk ook nog al te wensen over...draai de e en de o in goed maar om, misschien wel een goed plan...
Met citaat reageren
Oud 25-10-2001, 11:16
Verwijderd
]Oh! How angry the wicked woman was then, and so terrified, too, that she scarcely knew what to do. At first she thought she would not go to the wedding at all, but then she felt that she could not rest until she had seen the young Queen. No sooner did she enter the palace than she recognized little Snow-White, and could not move for terror.

Then a pair of red-hot iron shoes was brought into the room with tongs and set before her, and these she was forced to put on and to dance in them until she could dance no longer, but fell down dead, and that was the end of her.

De sleutelzin hier staat in vet. Zij herkende Sneeuwwitje. De vraag is: Wie herkende Sneeuwwitje? Antwoord: The wicked woman. Dus in dit stuk tekst wordt 'de wicked woman' bedoel met she.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2001, 12:16
Verwijderd
Citaat:
DutchECK schreef:

De sleutelzin hier staat in vet. Zij herkende Sneeuwwitje. De vraag is: Wie herkende Sneeuwwitje? Antwoord: The wicked woman. Dus in dit stuk tekst wordt 'de wicked woman' bedoel met she.

Fenk joe vette mug!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2001, 12:17
Verwijderd
En ze danst zichzelf dood ofzo?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2001, 13:11
Teddybeertje in love
Teddybeertje in love is offline
Ik denk dat ze te veel heeft gedanst endaarom was ze uitgeput en kon ze niet meer.Ze was misschien blij met die schoentjes
Oud 25-10-2001, 14:24
Verwijderd
fout!
De boze heks was zo kwaad en angstig dat ze nauwelijks wist wat te doen. Eerst wilde ze niet naar de bruiloft, maar ze voelde dat ze niet kon rusten voor ze de jonge koningin had gezien. Ze ging het paleis binnen en meteen herkende ze Sneeuwwitje. Ze kon zich niet meer bewegen van angst.

Toen werd een paar gloeiendhete ijzeren schoenen in de kamer gebracht. De boze heks werd gedwongen erin te dansen tot ze niet meer kon, maar ze viel dood neer. Zo kwam ze aan haar eind.

De vertaling
De heks heeft dus gedwongen zichzelf dood gedanst.

[edit]Nog vragen? Een ander stukkie tekst misschien? Post ze maar.[/edit]
Met citaat reageren
Oud 25-10-2001, 14:51
Verwijderd
Dank je. Goed in Engels soms?

Citaat:
DutchECK schreef:

[edit]Nog vragen? Een ander stukkie tekst misschien? Post ze maar.[/edit]

De rest heb ik met mijn eigen gebrekkige Engels (heel) vrij vertaald. Sommige stukken beetje overgeslagen, zo van 'dat gebeurd in de film niet', maar hier kam ik echt niet uit.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2001, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef:
Dank je. Goed in Engels soms?

Toevallig wel
Daar vroeg je toch ook naar, ik voelde me geroepen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten