![]() |
|
Minder belangrijk? In mijn geval niet, denk ik...
Hmmmm... Maar ik zou denken dat vrouwen waarde hechten aan andere dingen. Als ik een partner zou hebben waar ik alleen mee zou zoenen en knuffelen zou ik dat aankunnen (hoewel het niet makkelijk zou zijn) Als ik een partner zou hebben waarmee ik alleen echt sex mee zou hebben, helemaal geen knuffels enzo, zou ik dat afschuwelijk vinden. Sex gaat voor mij idd voor een belangrijk deel om intimiteit. Daarom trekt een one night stand me ook niet zo; dat mist wat mij betreft toch een gedeelte van wat sex zo lekker maakt.
||
Citaat:
Maar aangezien ik een jongen ben, kan je denk ik niet zo makkelijk een onderscheid maken tussen jongens en meiden op dit gebied.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor jongens idd misschien meer voor de lusten...maar ook om te laten dat je heel erg veel om je vriend/vriendin geeft...Maar sex heeft zeker waarde...en dit zeg ik niet alleen omdat het gevoel zo fijn is, het is ook fijn omdat je samen zo intiem kan zijn enzo, dat maakt het heel speciaal
![]() |
![]() |
|
Natuurlijk kan ik niet zeggen wat sex waard is voor jongens, maar wel wat het voor mij betekend.
Sex hoeft van mij niet, serieus niet. Ik kan onwijs goed zonder sex. Natuurlijk vind ik het fijn als het wel gebeurt, en heb ik er ook wel eens zin in, maar wanneer mijn vriend een keer geen zin heeft en ik wel, tja... boeit mij echt niets, even jammer natuurlijk, maar vind het niet erg. Ik vind het net zo fijn om gigantisch dicht tegen zijn warme lichaam te kruipen en dan zo in slaap te vallen.
|
en je hebt dan geen zin om met jezelf te gaan spelen?
hoe zit dat met de rest, als je vriend(in) geen zin heeft, ga je dan met jezelf spelen? met eventueel als gevolg dat de ander ook zin krijgt, maar, voor dit geval ... dat gebeurt dus niet, de ander heeft geen zin. wat doe je? en wat doe je als dat vaker gebeurt? |
![]() |
||
Citaat:
Als mijn vriend een maand lang geen zin heeft (of hij is er niet), dan heb ik een maand lang geen sex... Ik merk wel dat hij zoiets niet echt volhoudt, hij zou ook, wanneer we elkaar een maand niet zien, met zichzelf 'spelen'. Hij zegt dat hij het doet én omdat het fijn is én omdat het dan puur lichamelijk is. Wanneer we sex hebben is het niet alleen om lichamelijke doeleinden, maar ook om elkaar mentaal gerust te stellen... Maar dat kan ik dus net zo goed door hem lekker stevig vast te houden, of 's nachts dicht tegen hem aan te kruipen.
|
Verwijderd
|
Hmz.. sex is voor mij heel dubbel, het gaat voor mij zeker niet om de lust maar om de intimiteit en ook de lol en weekveel. Kheb ook niet zo heel extreem vaak zin zeg maar.. en tkan echt per moment steeds veranderen..
Ik heb denk ik teveel negatieve ervaringen in verband met sex gehad, zowel zelf.. als bij mensen om me heen waardoor er voor mij aan lust (waar die gebeurtenissen uit voort kwamen) een heel naar gevoel zit, en aan sex dus owk een nare kant zit. Het is dus de intimiteit die voor mij de waarde heeft, en die uit zich dan owk in sex... Ik kan owk op sommige momenten ineens heel erg in paniek raken.. Nouw jah.. tis allemaal echt heel erg dubbel bij mij.. Gelukkig gaat mn vriend dr geweldig mee om |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en dat herken ik een beetje in jullie situatie. in een goede relatie moet je daar mee om kunnen gaan en de ander voor jezelf (en je klaarkomen) stellen. |
![]() |
|
kan t me bijna niet voorstellen ik d8 juist andersom... voor mij heeft sex in elk geval wel heel veel waarde en als k een keer wel heel veel zin heb maar dan niet daaraan toe wil geven (om wat voor stomme reden dan ook) dan baal ik daar zooooo ontzettend van. sex is heel intiem en k zou t absoluut niet met iemand willen doen waar k niks om geef!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
hij wil geen sex meer.... zonnetje1985 | 83 | 16-11-2005 11:36 | |
Liefde & Relatie |
Nog steeds geen sex? John_doe | 42 | 05-04-2005 00:52 | |
Liefde & Relatie |