Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2002, 22:43
vixen
vixen is offline
is het waar dat sex voor meiden minder belangrijk is, en veel minder boeit dan voor jongens, dus als meiden gevingerd worden ze er minder waarde aan hechten in vergelijking met jongens als ze afgetrokken worden?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 22:49
Verwijderd
Euh, dat ligt eraan Momenteel heeft sex voor mij errug veel waarde, ... daar gaan we ook maar niet dieper op in. Tis dat ik een eis aan mezelf heb gesteld, anders...

Maar anyway, als een jongen goed kan vingeren, vinden de meiden het even leuk!! Maar goed, jongens die dat kunnen moeten het natuulk eerst leren, en als ze het niet kunnen is er niet veel boeiends aan, nee...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 23:19
Günther
Günther is offline
meiden hechten er meer sentimentele waarde aan, jongens meer lichamelijke waarde

(deze stellingen zijn praktijk gebaseerde waarnemingen )
Oud 04-05-2002, 00:24
Kirk22
Kirk22 is offline
meisjes zijn minder gericht op de sex, meer op de intimiteit.
Oud 04-05-2002, 00:39
Verwijderd
Citaat:
black angel schreef:
Waarmee je meteen je eigen stellingen ontkracht, aangezien je al aangeeft dat het om individuele ervaringen gaat die dus niet representatief zijn voor de totale groep. Maar goed.

Ik ben het wel met Kirk22 hierboven eens, in de zin dat ik denk dat het voor meisjes inderdaad meer om de intimiteit van het geheel draait en voor jongens meer om de afzonderlijke 'onderdelen'.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 09:00
BlackMystery
BlackMystery is offline
dunno
is nogal vaag
als iemand da bij mij doet terwijl dat ik er helemaal geen liefde voor voel
betekend dat ook niets voor mij
als iemand da doet waar ik veel van hou betekend het wel veel voor me
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 09:09
Dark Angel
Dark Angel is offline
Minder belangrijk? In mijn geval niet, denk ik...

Hmmmm... Maar ik zou denken dat vrouwen waarde hechten aan andere dingen.

Als ik een partner zou hebben waar ik alleen mee zou zoenen en knuffelen zou ik dat aankunnen (hoewel het niet makkelijk zou zijn)

Als ik een partner zou hebben waarmee ik alleen echt sex mee zou hebben, helemaal geen knuffels enzo, zou ik dat afschuwelijk vinden.

Sex gaat voor mij idd voor een belangrijk deel om intimiteit. Daarom trekt een one night stand me ook niet zo; dat mist wat mij betreft toch een gedeelte van wat sex zo lekker maakt.
Oud 04-05-2002, 13:07
chanel
chanel is offline
sex is voor mij heel belangrijk, alleen niet in de hoeveelheid.

Chanel
Oud 04-05-2002, 13:13
YoungSimba
YoungSimba is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Minder belangrijk? In mijn geval niet, denk ik...

Hmmmm... Maar ik zou denken dat vrouwen waarde hechten aan andere dingen.

Als ik een partner zou hebben waar ik alleen mee zou zoenen en knuffelen zou ik dat aankunnen (hoewel het niet makkelijk zou zijn)

Als ik een partner zou hebben waarmee ik alleen echt sex mee zou hebben, helemaal geen knuffels enzo, zou ik dat afschuwelijk vinden.

Sex gaat voor mij idd voor een belangrijk deel om intimiteit. Daarom trekt een one night stand me ook niet zo; dat mist wat mij betreft toch een gedeelte van wat sex zo lekker maakt.
Ook al heb ik geen ervaring, denk ik dat ik me hier goed in kan vinden. Maar het zou zonder seks echt zeker niet makkelijk zijn, nee.

Maar aangezien ik een jongen ben, kan je denk ik niet zo makkelijk een onderscheid maken tussen jongens en meiden op dit gebied.
Oud 04-05-2002, 13:22
ZHAzha
ZHAzha is offline
meiden gaan liever winkelen
Oud 04-05-2002, 13:53
birdy
birdy is offline
Citaat:
ZHAzha schreef:
meiden gaan liever winkelen
dus echt niet!!! seks is voor mij best belangerijk, maar het moet niet zomaar met iemand zijn echt iemand waar je veel voor voelt. maar ik denk dat voor mij de intimiteit meer teld als puur de lust, ik denk ook dat het per persoon verschillend is, echt niet alle jongens zijn puur lichamelijk ingesteld en niet alle meisjes gaat het om de intimiteit.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 06:51
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
birdy schreef:

dus echt niet!!! seks is voor mij best belangerijk, maar het moet niet zomaar met iemand zijn echt iemand waar je veel voor voelt. maar ik denk dat voor mij de intimiteit meer teld als puur de lust, ik denk ook dat het per persoon verschillend is, echt niet alle jongens zijn puur lichamelijk ingesteld en niet alle meisjes gaat het om de intimiteit.
Voor mij ook hoor
Oud 05-05-2002, 09:49
youriw
youriw is offline
de vraag is volgens mij dan ook, kun je een relatie hebben zonder sex te hebben? zou je dat 'volhouden'?

ik persoonlijk denk heel eerlijk van niet, maar ik ben nog niet in die situatie geweest
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 14:09
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
youriw schreef:
de vraag is volgens mij dan ook, kun je een relatie hebben zonder sex te hebben? zou je dat 'volhouden'?
Ik kon het niet. Maar dat was ook meer het gevoel dat hij lichamelijk gezien geen interesse had in me - als we geen sex hadden gehad om een andere reden was het misschien anders gelopen.
Oud 05-05-2002, 14:21
youriw
youriw is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:

Ik kon het niet. Maar dat was ook meer het gevoel dat hij lichamelijk gezien geen interesse had in me - als we geen sex hadden gehad om een andere reden was het misschien anders gelopen.
juist, je kan geen sex hebben omdat het lichamelijk gezien niet wil, maar je kan ook geen sex hebben omdat hij of zij niet lichamelijk in je geinteresseerd is ... dat lijkt me een reden om het uit te maken denk ik.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 15:10
Verwijderd
Voor jongens idd misschien meer voor de lusten...maar ook om te laten dat je heel erg veel om je vriend/vriendin geeft...Maar sex heeft zeker waarde...en dit zeg ik niet alleen omdat het gevoel zo fijn is, het is ook fijn omdat je samen zo intiem kan zijn enzo, dat maakt het heel speciaal
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 15:15
Sciza
Sciza is offline
Natuurlijk kan ik niet zeggen wat sex waard is voor jongens, maar wel wat het voor mij betekend.

Sex hoeft van mij niet, serieus niet. Ik kan onwijs goed zonder sex. Natuurlijk vind ik het fijn als het wel gebeurt, en heb ik er ook wel eens zin in, maar wanneer mijn vriend een keer geen zin heeft en ik wel, tja... boeit mij echt niets, even jammer natuurlijk, maar vind het niet erg. Ik vind het net zo fijn om gigantisch dicht tegen zijn warme lichaam te kruipen en dan zo in slaap te vallen.
Oud 05-05-2002, 15:21
youriw
youriw is offline
en je hebt dan geen zin om met jezelf te gaan spelen?

hoe zit dat met de rest, als je vriend(in) geen zin heeft, ga je dan met jezelf spelen? met eventueel als gevolg dat de ander ook zin krijgt, maar, voor dit geval ... dat gebeurt dus niet, de ander heeft geen zin. wat doe je?

en wat doe je als dat vaker gebeurt?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 16:23
Sciza
Sciza is offline
Citaat:
youriw schreef:
en je hebt dan geen zin om met jezelf te gaan spelen?

hoe zit dat met de rest, als je vriend(in) geen zin heeft, ga je dan met jezelf spelen? met eventueel als gevolg dat de ander ook zin krijgt, maar, voor dit geval ... dat gebeurt dus niet, de ander heeft geen zin. wat doe je?

en wat doe je als dat vaker gebeurt?
Ik speel nooit met mezelf. Wel gedaan hoor, toen deed ik het ook omdat ik het fijn vond, niet omdat het moest ofzo...
Als mijn vriend een maand lang geen zin heeft (of hij is er niet), dan heb ik een maand lang geen sex...

Ik merk wel dat hij zoiets niet echt volhoudt, hij zou ook, wanneer we elkaar een maand niet zien, met zichzelf 'spelen'. Hij zegt dat hij het doet én omdat het fijn is én omdat het dan puur lichamelijk is. Wanneer we sex hebben is het niet alleen om lichamelijke doeleinden, maar ook om elkaar mentaal gerust te stellen... Maar dat kan ik dus net zo goed door hem lekker stevig vast te houden, of 's nachts dicht tegen hem aan te kruipen.
Oud 05-05-2002, 16:24
Verwijderd
Hmz.. sex is voor mij heel dubbel, het gaat voor mij zeker niet om de lust maar om de intimiteit en ook de lol en weekveel. Kheb ook niet zo heel extreem vaak zin zeg maar.. en tkan echt per moment steeds veranderen..

Ik heb denk ik teveel negatieve ervaringen in verband met sex gehad, zowel zelf.. als bij mensen om me heen waardoor er voor mij aan lust (waar die gebeurtenissen uit voort kwamen) een heel naar gevoel zit, en aan sex dus owk een nare kant zit. Het is dus de intimiteit die voor mij de waarde heeft, en die uit zich dan owk in sex...

Ik kan owk op sommige momenten ineens heel erg in paniek raken.. Nouw jah.. tis allemaal echt heel erg dubbel bij mij..

Gelukkig gaat mn vriend dr geweldig mee om
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 16:27
youriw
youriw is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
dan heb je geluk! het zal voor hem ook niet altijd even makkelijk zijn, maar gelukkig gaat dat wel goed.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 16:30
Sciza
Sciza is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

Dat is echt belangrijk, I know!
Oud 05-05-2002, 16:48
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:

dan heb je geluk! het zal voor hem ook niet altijd even makkelijk zijn, maar gelukkig gaat dat wel goed.
Nouw jah..door hoe hij ermee omgaat heb ik dr gwoon lol in.. Altijd super respectvol en heel voorzichtig enzow, en alles vragen zodat nix dak niet wil gebeurd enzow.. en als ik iets niet prettig vind ofzow snapt ie hoe dat komt en is niet meteen beledigd enz. Waardoor er dus eigenlijk geen enkel probleem is, maar veel waarde heeft het dus niet voor mij, de sex zelf.. de intimiteit met hem wel zeg maar..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 16:56
youriw
youriw is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Nouw jah..door hoe hij ermee omgaat heb ik dr gwoon lol in.. Altijd super respectvol en heel voorzichtig enzow, en alles vragen zodat nix dak niet wil gebeurd enzow.. en als ik iets niet prettig vind ofzow snapt ie hoe dat komt en is niet meteen beledigd enz. Waardoor er dus eigenlijk geen enkel probleem is, maar veel waarde heeft het dus niet voor mij, de sex zelf.. de intimiteit met hem wel zeg maar..
ik ken zoveel jongens die volgens mij niet goed met die situatie om zouden kunnen gaan. mijn vriendin heeft iets anders, die heeft rug en bekkenproblemen, die kan zo ineens tijdens de sex vastschieten (wat enorm pijn doet) en dan moeten we stoppen. niet iedereen kan daar evengoed mee omgaan denk ik, maar ze zegt ook tegen mij, doordat je gewoon meteen stopt en niet voor eigen succes (klaarkomen) gaat, weet ik ook dat je om me geeft.
en dat herken ik een beetje in jullie situatie. in een goede relatie moet je daar mee om kunnen gaan en de ander voor jezelf (en je klaarkomen) stellen.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 18:11
Verwijderd
Citaat:
black angel schreef:
meiden hechten er meer sentimentele waarde aan, jongens meer lichamelijke waarde

pcies!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 20:08
Verwijderd
Citaat:
girlmetwijdebroeken schreef:

pcies!
Vinnik nie, het ligt meer aan het moment. Bij mij heeft het momenteel minder intiems dan fysieks. -_o (ok, niet dat ik ook echt iets doe, maar het gaat om het idee).
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 03:34
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kan t me bijna niet voorstellen ik d8 juist andersom... voor mij heeft sex in elk geval wel heel veel waarde en als k een keer wel heel veel zin heb maar dan niet daaraan toe wil geven (om wat voor stomme reden dan ook) dan baal ik daar zooooo ontzettend van. sex is heel intiem en k zou t absoluut niet met iemand willen doen waar k niks om geef!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten