Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn meest romantisch moment in mijn leven was ongeveer een maandje geleden. Ik ging al 3,5 maanden met mijn vriendin (annemiek), alleen ik en mijn ex (mieke) (benk vorig jaar een half jaar mee gegaan) begonnen elkaar weer leuk te vinden.
Ik wou het uitmaken alleen mijn vriendin had een uitwisseling dus vond ik het lullig om het onder de uitwisseling te doen dus had ik me voorgenomen het na die week ui te maken. Maar in die week kwam mijn ex langs (was de tweede keer dat ik haar zag sinds het weer beetje goed aan het komen was), is trouwens negen maanden uitgeweest en ze woont hier ongeveer 45 min fietsen vandaan en had haar in die 9 maanden nog best vaak gezien. Maar oke ik dwaal af, mijn ex was dus hier en we waren video aan het kijken en aan het bij praten. En op eens begon ze met te kietelen (iets waar ik echt nie tegen kan) en dat wist ze want deed ze "vroeger" (ja klinkt raar, maar is ff fijn woord ![]() Tot slot, het is nu trouwens uit tussen mij en annemiek en ik ga nu met mieke. Is misschien beetje raar gelopen maar ik heb mijn best gedaan haar zoveel mogelijk te sparen. Maar dat vind ik dus romantisch (dat gezichten gedoe en lang aankijken zonder iets te zeggen)
|
dat hij een liedje voor mij zong door de telefoon, of toen hij me toen we het 10 maanden hadden onverwachts mee uit eten nam, ergens waar ik al heel lang met hem wilde eten. Of als ik 's avonds nog heel ff belt om te zeggen dat ie me mist ofzow...LIEF
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat ik erg romantisch vond, was dat mijn vriendje een kaart had gekocht voor mij met een heel lief gedichtje erop (het was een week aan). t Waren maar een paar regels maar de betekenis erachter was/is zoow lief. Of mn voicemail inspreken met de boodschap dattie me mist. Gedichtjes + tekeningen maken voor mij. ![]() Kaasjes aansteken als we op zn kamer zijn.. De hele tijd zeggen hoe liev hij me wel niet vind en hoe mooi ( ![]() Pfff, ja t hoeft vaak niej eens romantisch te zijn.. kan ook gewoon liev zijn en veel voor jezelf betekenen.
Laatst gewijzigd op 08-05-2002 om 19:41. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
gheghe moet nog gebeuren........ben wel iets van plan als ze weer ibj mij komt lgoeren, dan is ut zomer ................naja verklap nie wat ik van plan ben want ze komt hier ook wel es langs
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |