Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2002, 01:30
GSUSINDUSTRY
GSUSINDUSTRY is offline
Ik heb geen enkel idee of dit onderwerp al vaker is geweest maar het leek me wel een leuke topic.

Frankrijk:

Ik was een keer in Disneyland met een paar vriendinnen. En we besloten met z n vieren in zo'n achtbaan te gaan. Langs de kant stond een jongen die naar mij idee daar werkte. Hij viel mij niet heel erg op. We stapten in en reden weg . Het duurde niet lang (hehe) voordat we terug waren. En op dat moment dat ik wou uitstappen werd ik er weer ingeduwd. Ik keek achterom en zag dat ' hij' dat deed. En zei heel lief dat als ik hem kuste nog een keer mocht. Mijn vriendinnen stemden in. En ik gaf hem een kus op zijn wang. Toen we weer terug waren werd ik stapte ik eruit. En daar zat hij op zijn knieen. Vervolgens pakte hij me hand vast en zei dat ik mooi was en dat ik nog een keer moest terugkomen. Helemaal gesmolten liep ik weg omdat, er veel mensen stonden te wachten. En heb hem helaas nooit meer gezien. Dit vond ik dus heel romantisch en zal het zeker nooit vergeten * zucht*

ps: Hij had van die hele mooie lichtgroene ogen *zucht*
Oud 04-05-2002, 07:57
de goeie fee
de goeie fee is offline
awel, het was dus met mijn ex, T.
ik had beloofd langs te gaan, maar aangezien ons mams mij niet kon brengen (grrr), moest ik helemaal 10 km'tjes peddelen met mijn velooke. (in de regen!) (= nog meer grrr) Dus ikke op weg. Natuurlijk was ik veeeeeeel te laat ( = no conditie) en was T.'s verrassing beetje in het water gevallen. Hij had allemaal kaarsjes gezet van aan de achterdeur (waar ik dus binnenga) tot aan de tafel. De wiekjes waren al helemaal verzopen in het kaarsvet doorda ik te laat was, ma bon, nog altijd even lief he. En toen kwam ik bij een mooi gedekte tafel met een roosje op mijn bord enzo. Hij had dus gekookt (smelt smelt), het was wel al 100 keren opgewarmd in de micro ma alleeja. Het hilarische was dat hij spinazie gemaakt had, iets waarmee mijn vriendinnen nog steeds lachen. Ma anywaaaaay, het was het liefste dat iemand ooit voor mij gedaan heeft. Alhoewel, bloemekes krijge van K. was ook best leuk....
Ma volgens mij kan iets romantisch iets heel klein zijn, gewoon een gevoel da ge deelt met z'n twee.
kusjeeee
Oud 04-05-2002, 13:14
kirsten
kirsten is offline
Toen mijn huidige vriend en ik net een week samen waren ging hij voor me koken. Toen ik aankwam had ie over de hele vloer kaarsjes gezet... En hij had ook tiramisu gemaakt, die we dan uiteindelijk maar niet opgegeten hebben, want ik voelde me niet goed meer van al die emotie... (we hebben 'm de volgende week opgegeten)
Oud 04-05-2002, 14:49
X_Saskia_X
X_Saskia_X is offline
het meest romantische met mn huidige vriend??!!dat gebeurde gisteravond
we hadden een beetje ruzie gehad vd week en elkaar eigenlijk nog niet weergezien.
ik was aan het stappen in de vaste discotheek waar ik wel vaker ben(was met mn broer meegegaan)
en hij was er ook (met zn hele vriendenploeg)
hij was er pas veel later dan mij maar dat doet er niet toe.
ik was nog steeds een beetje pissig en we wisten allebei niet echt wat we ermee aanmoesten

maar toen werd er op een gegeven moment t nummer hard to say i'm sorry gedraaid
en dat zong ie practisch op zn knieen voor me (ik stond daarbij ook nog een op een soort van verhoging)
en toen keek hij me heel diep in mn ogen aan en toen zei hij dus dat hij gigantisch veel spijt had van vd week.en hij wou er alles aan doen om het weer goed te maken en daarbij keek hij zo ontzettend lief en toch ook weer zielig tegelijk en toen pakte hij mij om en haalde mij van de verhoging af en toen zoende hij me. en al zn vrienden stonden erbij!!!!!!!!

en vlak daarna werd het nummer van enrique eglesias gedraaid escape (en dat is ons nummertje van het begin af aan al) en daar dansten we toen op.

het ging allemaal zo ............. tja ik kan het eigenlijk niet omschrijven.... hij was zo ontzettend lief enzo dat ik gewoon helemaal wegsmolt. en bij een heleboel dingen wat hij zei wist ik gewoon dat hij het echt meende en dat vond ik gewoon best wel romantisch ook om het feit dat hij alles gewoon zei waar zn vrienden enzo ook bij waren
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 15:01
kimmieeee
kimmieeee is offline
waarom gebeuren dit soort dingen mij nooit
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 16:44
lady_x
lady_x is offline
toen ik een roos kreeg van een jongen
toen een jongen me meevroeg op restaurant
toen een jongen me in m'n ogen bleef aankijken en ik wegsmelte
...
er zijn zoveel romantische momenten
Oud 04-05-2002, 17:01
charly not
charly not is offline
Citaat:
kimmieeee schreef:
waarom gebeuren dit soort dingen mij nooit

hahaha, neej bij mij ook niet!!! ach, komt wel??
Oud 04-05-2002, 20:55
GSUSINDUSTRY
GSUSINDUSTRY is offline
Citaat:
charly not schreef:

Daar twijfel ik niet over !!! Het komt...
Oud 04-05-2002, 21:14
DEChengst
DEChengst is offline
Nou,

Ik kwam haar tegen op de gang en toen zeiden we hallo tegen elkaar.

-Desecrator
Oud 04-05-2002, 21:23
Verwijderd
Nog niet echt iets sUperromantisch maar wel heel lief:

Ik ging `s avonds naar mn vriend (we hadden die dag 3 maanden) en ik stond te wachten bij de tramhalte tot hij me kwam halen en het regende en het was koud en ik moest naar de wc. Komt ie eraan en ik zeg:"O, ik moet ZO nodig plassen en ik heb het koud!" Zegt ie:"Dat is jammer, want we gaan niet naar huis..." Dus toen had ik zoiets van "HUH?" En toen ging ik bij hem achter op de fiets en hij maar fietsen en fietsen en ik had geen idee waar naartoe. Komen we bij een restaurant, heel cool, en zegt ie: "Je mag alles nemen wat je wil, ik betaal." Dus toen hebben we vet lekker gegeten en daarna weer naar zijn huis. Mocht ik ineens weer niet zn kamer in en moest ik wachten op de gang. 3 minuten later roept ie me, staan er allemaal kaarsjes in zn kamer en had ie film gehuurd die we gingen kijken. Zo schattig! Helaas was ik een beetje moe en dus hebben we de film niet af gekeken maar zijn vet chill gaan slapen in zn bedje.

En wat natuurlijk ook geweldig was, was ons weekendje Parijs. Alleen met zn 2en, zonder ouders of wie dan ook. Was vet cool!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 23:34
apart persoontje
apart persoontje is offline
ik geloof da ik op de verkeerde jongens val, nl die, die het al moeilijk vinden om te zeggen 'ik vind je leuk' aaaargh
Oud 05-05-2002, 00:41
nl2suzy
nl2suzy is offline
Nou ja geen etentjes en kaarsjes Daar is mijn vriend niet echt een held in.. maar ik heb wel héél lief een mega teigetje gekrege... met een lampje eraan En dat vondik wel kewl.. kweenie... het is zijn manier van zeggen ik vind je lief En bovenal.. het kettinkje met zn naam maar daar stond dan wel een smiley achter!
Oud 05-05-2002, 13:48
Piccola
Piccola is offline
Mijn vriend stond laatst met een grote bos rozen voor de deur! En toen zei ie: "Meisje, ik hou echt heel veel van jou!" Ik vond dat zo lief van hem! Want hij is niet bepaald romantisch en dit was de eerste keer dat ie zoiets voor iemand had gedaan. Dus dat maakte het voor mij gewoon speciaal. En hij heeft me met kerst onverwachts mee uit eten genomen! En toen we een half jaar samen waren kreeg ik een hele mooie ring met de boodschap dat als de ring wat breder was geweest, hij er "Ik hou van je!" in had laten zetten! En we zijn een keer een weekendje naar Texel geweest! Dat was ook heel leuk.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 13:52
Piccola
Piccola is offline
Oow en een tijdje terug: Ik was met school voor een week naar Berlijn en 's avonds gingen we dus uit. Daar was een groep Italiaanse jongens en ze zaten al de hele tijd te kijken enzo. Ze kwamen naar ons toe en vroegen of we met hun op de foto wouden.. Nou, dat deden we! En toen de foto was genomen kochten ze allemaal een rode roos voor ons bij zo'n mannetje die daar met een mand rozen liep. Vond ik wel lief van ze! Ghehe, maar mijn vriend vond het wat minder lief toen ik het hem vertelde! Hij is een beetje jaloers...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 13:54
kimmieeee
kimmieeee is offline

khoop het ook!!

nee maar ik heb het weleens mij gemaakt we liepen naar zijn huis door een bos hij woont heel afgelegen en toen kreeg ik een kettingje ( alleen jammer dat het 5 dagen later uit was
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 18:32
droomkoningin
droomkoningin is offline
Het is niet echt romantisch, maar wel lief..
Mn vriend was met school naar Efteling geweest en toen ik 's avonds thuiskwam van sporten liep ik mn kamer binnen.En normaal, ligt mn bed zo opengeslagen, maar nu was het dichtgeklapt.Ik me al aant ergeren zo van: wie is er nu weer geweest??(ja zo ben ik ) Lag er zo'n heel klein lief beertje op mn kussen met zn hoofdje net boven de deken uit....lieieieief!!! En toen had ik hem net aan de telefoon
Oud 06-05-2002, 13:18
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
dat ie om 4 uur 's nachts voor m'n deur stond om een cadeautje te geven
hij moest het van zichzelf perse TOEN doen want hij kon niet meer wachten vond ik wel lief
Oud 06-05-2002, 16:20
Piccola
Piccola is offline
Gewoon heel erg lief, in mijn ogen tenminste:
Afgelopen zomer gaf mijn beste vriend/ex, Marco, mij een heel mooi zilver kettinkje! Hij zei dat ie heel veel van me hield en dat ie hoopte dat ik hem door die ketting nooit zou vergeten! En toen deed hij hem bij me om en gaf me een kus op mijn wang. Ik had toen echt de tranen in mijn ogen.. Vond dat zo fijn!! Want nadat het uit ging was ik zo bang dat ik hem kwijt zou raken en dat ik nix meer voor hem betekende enzo...
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 21:34
GSUSINDUSTRY
GSUSINDUSTRY is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Gewoon heel erg lief, in mijn ogen tenminste:
Afgelopen zomer gaf mijn beste vriend/ex, Marco, mij een heel mooi zilver kettinkje! Hij zei dat ie heel veel van me hield en dat ie hoopte dat ik hem door die ketting nooit zou vergeten! En toen deed hij hem bij me om en gaf me een kus op mijn wang. Ik had toen echt de tranen in mijn ogen.. Vond dat zo fijn!! Want nadat het uit ging was ik zo bang dat ik hem kwijt zou raken en dat ik nix meer voor hem betekende enzo...
Echt heel lief!!!

Dat doet me denken aan vorig jaar Israel. Toen ik daar op vakantie was. Ik had daar zo n geweldige jongen leren kennen. Ik was daar voor 2 weken op vakantie. Echt iets voor mij!! Leer ik hem 4 dagen voordat ik weer naar Nl vertrek kennen. Echt een geweldige tijd samen gehad...echt waar!!! Dat vergeet ik dus echt nooit meer. We zouden dit jaar weer gaan maar dat gaat niet door vanwege de situatie daar...Hij gaat ook dit jaar het leger in dus ik zie hem waarscheinelijk nooit meer. Mijn vakantiefoto 's zijn mislukt en zijn email ben ik kwijtgeraakt op weg naar huis. Mijn tassen werden gecontroleerd op weg naar NL. Waarscheinelijk is daar het papiertje uit gevallen **DUBBEL PECH**...dwaal ik weer af

Goed

Laatste avond dus...verschrikkelijk moment!!
Haalde hij een lief klein doosje uit zijn zak. En deed hem open. Ik was helemaal verrast. En toen ik eenmaal zag wat het was. Ik smolt!!!!Het was een tekentje (weet nog steeds net wat het is ) En hij had hem ook in zijn oor( oorknopje ) zitten. Ik vond het zooo lief!! Ik kon hem dus aan een ketting hangen. Dat heb ik ook thuis gedaan. En echt nooit meer afgedaan. Misschien op de hoop dat ik hem nog een keer zie. Met dit keer een goede foto!!!
Oud 07-05-2002, 21:55
Tox
Tox is offline
Mijn meest romantisch moment in mijn leven was ongeveer een maandje geleden. Ik ging al 3,5 maanden met mijn vriendin (annemiek), alleen ik en mijn ex (mieke) (benk vorig jaar een half jaar mee gegaan) begonnen elkaar weer leuk te vinden.

Ik wou het uitmaken alleen mijn vriendin had een uitwisseling dus vond ik het lullig om het onder de uitwisseling te doen dus had ik me voorgenomen het na die week ui te maken.

Maar in die week kwam mijn ex langs (was de tweede keer dat ik haar zag sinds het weer beetje goed aan het komen was), is trouwens negen maanden uitgeweest en ze woont hier ongeveer 45 min fietsen vandaan en had haar in die 9 maanden nog best vaak gezien.

Maar oke ik dwaal af, mijn ex was dus hier en we waren video aan het kijken en aan het bij praten. En op eens begon ze met te kietelen (iets waar ik echt nie tegen kan) en dat wist ze want deed ze "vroeger" (ja klinkt raar, maar is ff fijn woord ). En begonnen we te stoeien. En ineens zat ik op haar buik met mijn benen aan haar weerszijden. En we keken elkaar in de ogen en we zaten 40 cm boven elkaar (onze gezichten) en heel langzaam zakte ik en een dikke 20 min en een heel lange stilte later was ik er nog 3 cm vanaf, ik heb toen niet met haar gezoend omdat ik het eerst uit wilde maken met mijn vriendin, maar het was wel vet romantisch.

Tot slot, het is nu trouwens uit tussen mij en annemiek en ik ga nu met mieke. Is misschien beetje raar gelopen maar ik heb mijn best gedaan haar zoveel mogelijk te sparen.

Maar dat vind ik dus romantisch (dat gezichten gedoe en lang aankijken zonder iets te zeggen)
Oud 07-05-2002, 22:26
highlight
highlight is offline
dat hij een liedje voor mij zong door de telefoon, of toen hij me toen we het 10 maanden hadden onverwachts mee uit eten nam, ergens waar ik al heel lang met hem wilde eten. Of als ik 's avonds nog heel ff belt om te zeggen dat ie me mist ofzow...LIEF
Oud 08-05-2002, 16:22
Flipje het Kipje
Flipje het Kipje is offline
Citaat:
Tox schreef:
Maar dat vind ik dus romantisch (dat gezichten gedoe en lang aankijken zonder iets te zeggen)
Dat kan inderdaad zeer romantisch zijn. Vind ik ook, voelt zo fijn, zo met al die kriebels in je buik! *warm gevoel*

Wat ik erg romantisch vond, was dat mijn vriendje een kaart had gekocht voor mij met een heel lief gedichtje erop (het was een week aan). t Waren maar een paar regels maar de betekenis erachter was/is zoow lief.
Of mn voicemail inspreken met de boodschap dattie me mist.
Gedichtjes + tekeningen maken voor mij.
Kaasjes aansteken als we op zn kamer zijn..
De hele tijd zeggen hoe liev hij me wel niet vind en hoe mooi ( ) ik ben....

Pfff, ja t hoeft vaak niej eens romantisch te zijn.. kan ook gewoon liev zijn en veel voor jezelf betekenen.

Laatst gewijzigd op 08-05-2002 om 19:41.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 17:30
Tox
Tox is offline
ik ben hier helemaal mee eens. Het zijn eigenlijk ook gewoon die hele kleine dingetjes die romantisch zijn!
Oud 08-05-2002, 19:42
cerys
cerys is offline
toch echt met mn huidige vriendje..
gewoon al die keren samen op bedje liggen en lieve woordjes in mn oor gefluisterd krijgen, lieve strelingen over mn lichaam en hele zachte kusjes..
Oud 08-05-2002, 22:25
Verwijderd
In een heel lieve brief, honderd punten waarom een meisje, en dan natuurlijk ook de briefschrijfster, mij leuk zou kunnen vinden. Dat had ik toen echt nodig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2002, 22:43
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
In een heel lieve brief, honderd punten waarom een meisje, en dan natuurlijk ook de briefschrijfster, mij leuk zou kunnen vinden. Dat had ik toen echt nodig.
Aaaaaaaaaaaaaaahhh dat is echt zo schattig Zou ik ook wel heel blij om worden jaah.. Damn!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 22:47
Zyndel
Zyndel is offline
Samen buiten op vakantie een warme zomernacht door brengen in het maanlicht....

Zwemmend... vrijend... mmm....
Oud 09-05-2002, 13:39
Never Gonna Stop
Never Gonna Stop is offline
gheghe moet nog gebeuren........ben wel iets van plan als ze weer ibj mij komt lgoeren, dan is ut zomer ................naja verklap nie wat ik van plan ben want ze komt hier ook wel es langs
Reageren

Regels voor berichten