Advertentie | |
|
![]() |
|
Weet je wel zeker dat hij het niet weet? Misschien is dat wel de reden waarom het nu uit is tussen die 2: dan is het ook zo vreemd als jij met dat gegeven aan komt zetten
![]() Ik zou daar eerst achter proberen te komen en weet je zeker dat hij het niet weet, zou ik het wel zeggen. Ok, het is geweest en gebeurd, maar toch. Als het bij mij zo was, zou ik het meteen tegen mijn vriendje zeggen. Ik zou het niet voor me kunnen houden (tenminste als ik zeker wist dat hij het niet weet).
|
Verwijderd
|
Niet vertellen.
Mijn vriend's ex is vreemdgegaan, en hij weet vaag dat ze dat 'mischien' is gegaan, tot in hoever en wat weet hij niet... ook niet met wie. Ik wel want desbetreffend persoon heeft mij bekend, zonder dat ik het vroeg, hoe het zat. Ik weet dus hoe het zit, en ik laat mijn vriend in de waan dat het meisje ondanks dat ze zo'n verknipt jong meisje is toch aan HEM nog trouw was, omdat ik het simpel weg niet over mn hart verkrijg om dat van hem weg te nemen.. toch wel omdat hij dr ook niet graag over praat... (En het is nu toch over, dus laat t verleden lekker rusten) ofzow ![]() |
![]() |
|
Niet vertellen. Dit gaat jou ten eerste niets aan. Ten 2e kan hij denken dat je haar zwart probeert te maken. Hij zal er sowieso niet blij mee zijn en dat is dan 'jouw schuld'. Ik denk niet dat hij het je in dank zal afnemen, ondanks dat het niet echt jouw schuld is. Zoiets wil hij niet horen...
|
Ik zou het hem niet vertellen. Het komt over alsof je dan probeert te stoken, zelfs als dat helemaal niet je bedoeling is...
ow ja... k moet t even kwijt: zij als in het tegenovergestelde van hij is met een lange IJ! zei met een korte ei is de verleden tijd van zeggen... ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zeggen of niet? tafelkleedjesau | 6 | 29-07-2014 21:40 | |
Liefde & Relatie |
zeg je het je ex-vriend of niet? LA BLADIRA | 73 | 23-09-2006 16:40 | |
Liefde & Relatie |
wel of niet vertellen? achtduisent | 53 | 06-03-2006 22:10 | |
Liefde & Relatie |
Klassiek probleem: Verliefd, vertellen of niet? U*NiQ | 13 | 17-07-2005 18:42 | |
Liefde & Relatie |
vreemdgegaan...vertellen of niet?! barbiebitch | 126 | 17-11-2004 22:41 | |
Psychologie |
vertellen of niet? Anonymusjuh | 8 | 16-11-2003 20:07 |