Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als we daar weer heengaan is het eigenlijk speciaal voor hem beetje lullig als hij er dan helemaal niet is weet je |
![]() |
||
Citaat:
als ze em morgen tegenkomt kan ze et em toch meteen vragen of ze hem mag mailen of bellen. zoniet dan zou ik gewoon mailen, en ja, misschien checkt ie wel 1 keer per week z'n mail, maar das beter dan helemaal niet. 'k zou in iedergeval niet meteen bellen, denk ik, niet omdat ik het niet durven zou, maar omdat het te snel is ![]()
|
![]() |
ik zou wel voor haar bellen, (mn beste vriendin) maar daarna zou ze t echt zelf moeten doen..
ik ben trouwens heel goed in t overhalen van dat soort dingen, eerst ff melig t telefoonboek pakken en mensen bellen (zogenaamd van de consumentenbond) om te vragen in wat voor kleren ze slapen, dan zijn nmr draaien, en voor ze t weet heeft ze m aan de tel. ![]() Chanel
|
![]() |
Laat haar bellen. Het is haar vlam, dus zij belt. Er is niets zo lullig als een vriendin voor je laten bellen. Als je een huwelijksaanzoek wil doen, dan vraag je toch ook aan niemand anders om het te vragen aan je vriend/vriendin???
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #132 Pruts0r | 496 | 25-07-2008 16:56 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Liefde & Relatie |
Vertel jouw liefdesverhaal hier! Mark | 153 | 20-05-2005 17:32 | |
Psychologie |
nachtmerries: ANGST Fantôme | 27 | 07-10-2003 17:35 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Liefde & Relatie |
Leeftijdsverschil..... 12 en 21 ?!! da-spike | 138 | 25-11-2002 17:30 |