Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2003, 18:17
DaWeZ
DaWeZ is offline
Citaat:
-=[ruelF]=- schreef op 11-10-2003 @ 20:37:
hoop dat dit mag hier

01. Ben je op dit moment verliefd?
Ja
02. Is de liefde ook wederzijds?
Ja
03. Heb je een relatie?
- Zo ja, hoe lang al?
3 maanden
04. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker?
Periodes..
05. Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent?
- Zo ja, hoe vertel je het?
- Zo nee, waarom niet?
T zijn niet hun zaken..
06. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad?
2
07. Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf?
Voor mezelf
08. Hoe voel je je als je verliefd bent?
Nogal gelukkig, je mist ze vaak, blijer dan anders (in mezelf)
09. Word je snel verliefd?
Nee, zeker niet
10. Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid?
Ik neem vaak wel het initiatief, maar doe het op een heel rustige manier
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2003, 19:08
Arwyn
Arwyn is offline
01 Yup
02 Niet dat ik weet... (hij heeft al een vriendin dus ik denk t niet... )
03 Nee dus
04 Euhm... Hangt van de persoon af... Mijn (beste) vriendinnen hebben 't meestal toch wel door, maar niet al m'n vrienden en andere mensen waarschijnlijk gewoon niet.
05 Nee. Ik vind niet dat m'n ouders hoeven te weten dat ik verliefd ben. Als ik een relatie heb krijgen ze het wel te horen hoor, maar als ik verliefd ben vind ik het toch niet echt interessant om te vertellen...
06 0
07 Ik vertel het niet gelijk aan iedereen, vooral niet als zij die jongen ook kennen. Meestal hou ik het eerst even voor mezelf, maar na een tijdje vertel ik het wel aan m'n beste vriendin en soms ook aan anderen.
08 Als hij met me gepraat heeft ben ik wel vrolijk, over het algemeen wel eigenlijk, maar ja, het idee dat hij al een vriendin heeft maakt mij nou niet bepaald vrolijk he...
09 Nee, valt wel mee. Ik moet een jongen eerst echt kennen voordat ik verliefd wordt, het groeit.
10 Ik neem niet echt initiatief. Ik kijk meer de kat uit de boom zeg maar Als mij duidelijk wordt gemaakt door die persoon dat-ie mij leuk vindt, laat ik wel wat merken natuurlijk
Oud 24-10-2003, 21:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
01. Ben je op dit moment verliefd? Nee
02. Is de liefde ook wederzijds? Nee
03. Heb je een relatie? Nee
04. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? Totaal niet te merken.
05. Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent? Nee man, ben je gek ofzo?!
- Zo nee, waarom niet? Omdat ik mijn ouders liever helemaal niks vertel en dit soort dingen zal ik ze al helemaal nooit vertellen. Kzou me kapot schamen. Om een of andere rare reden krijg ik bij hun altijd het idee dat ik zoiets niet hoor te denken...
06. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? geen
07. Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? Hou 't altijd voor mezelf... tenzij ze er heel erg lang over doorvragen. En dan meestal nog niet.
08. Hoe voel je je als je verliefd bent? Ene moment goed, maar daarna meestal heel erg kut, omdat 't toch niks word.
09. Word je snel verliefd? Nee, gelukkig niet. Dan zou ik constant doodongelukkig zijn.
10. Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid? Afwachtend. Nogal problematisch.

Laatst gewijzigd op 24-10-2003 om 21:15.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 08:58
U-NiQ
U-NiQ is offline
Jazeker..
Ook dat..
03. Heb je een relatie?
Yup
- Zo ja, hoe lang al?
Zo'n 5 maandjes.
04. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker?
Je kunt het wel aan me merken.. Vooral op het begin praat ik over niets anders dan over de persoon waar ik verliefd op ben..
- Zo ja, hoe vertel je het? Als ik verliefd op iemand ben vertel ik het meestal niet. Althans, niet in de trand van: "Mam, ik ben verliefd op *Naam*!".. Maar als ik een relatie met die desbetreffende persoon heb, vertel ik het wel.
- Zo nee, waarom niet? Nvt
Ik heb er hiervoor 1 gehad. De relatie die ik nu heb ik ook vrij serieus.
Ik vertel het meteen aan mijn vrienden.
Dat ligt aan de situatie. Ik kan me helemaal geweldig voelen, maar ik kan me ook bijhoorlijk rot voelen, vooral als de verliefdheid niet wederzijds is.
Hmm.. Dat verschilt ook denk ik..
10. Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid?
Ik neem zeker wel iniatief..
Oud 25-10-2003, 13:27
Sweet-Suzy
Sweet-Suzy is offline
01. Ben je op dit moment verliefd? Jah
02. Is de liefde ook wederzijds? jep
03. Heb je een relatie? ja
- Zo ja, hoe lang al? nu bijna een jaar
04. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? Sommigen merken dat wel
05. Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent? ja
- Zo ja, hoe vertel je het? waarom niet.. heb al een jaar
- Zo nee, waarom niet?
06. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? eigenlijk is dit de 1e
07. Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? Vertel het niet altijd gelijk
08. Hoe voel je je als je verliefd bent? Gelukkig
09. Word je snel verliefd? Echt verliefd wordt ik niet snel
10. Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid? afwachtend
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 13:34
Verwijderd
Citaat:
hoop dat dit mag hier

03. Heb je een relatie?
- Zo ja, hoe lang al?
- Zo nee, waarom niet?
1. Ja
2. Niet (meer)
3. Nee
4. Koele kikker, over het algemeen
5. nee, die gaan heel irritant kinderachtig doen als ik dat doe ("oehhh, heb je een vriendinnetje?", en dan elke dag vragen hoe het nou met haar gaat")
6. 1
7. Ik vertel het aan een kleine selectie vrienden.
8. verliefd
9. Totaal niet
10. afwachtend, als ik echt verliefd ben vind ik het gevaarlijk om de goede relatie die we al hebben wellicht te verbreken, omdat de gevoelens niet wederzijds zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 14:18
Verwijderd
Citaat:
hoop dat dit mag hier

01. Ben je op dit moment verliefd? Ja
02. Is de liefde ook wederzijds? dat weet ik niet precies
03. Heb je een relatie? nee
- Zo ja, hoe lang al?
04. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? vaak merken ze het wel jah
- Zo ja, hoe vertel je het? Ja want ik kan het toch niet voor me houden en ze zien het altijd gelijk
- Zo nee, waarom niet?
06. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? 3
07. Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? Ligt eraan op wie ik verliefd ben
08. Hoe voel je je als je verliefd bent? meestal heel blij, nu beroerd
09. Word je snel verliefd? nee
10. Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid? initiatief
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 15:23
Verwijderd
Ja
Gelukkig wel!
03. Heb je een relatie?
- Zo ja, hoe lang al?
Yep, al bijna 16 maanden!
Ze merken het wel,ik ben vrolijker en geef een grote bek tegen mn vlam...Fout, weet het,mja...
- Zo nee, waarom niet?
Nee, omdatik vroeger nogal snel verliefd was..en nu,tja, was niet nodig, was overduidelijk!
Dis de eerste
Zou het het liefst van de daken schreeuwen,maar hou t vaak eerst ff voor mezelf
Heel erg..euhm, tja...verliefd?
Yaps
Heel erg afwachtend, helaas
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 17:17
Verwijderd
[B]Ben je op dit moment verliefd?
Ja

Is de liefde ook wederzijds?
Ja

Heb je een relatie?
nee

Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker?
Je kan het wel aan me merken. Me ergens op concentreren lukt niet meer 100% ik denk de hele tijd aan diegene, ik ben de hele tijd vrolijk enzo

Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent?

Ik vertel het ze niet, maar ze hebben het wel door. En als ze dan vragen gaan stellen zeg ik gewoon dat ik verliefd ben.

Hoeveel serieuze relaties heb je gehad?
2

Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf?
Ik vertel het meestal niet. Nouja niet direct in ieder geval. Maar meestal merken ze het wel.

Hoe voel je je als je verliefd bent?
vrolijk, blij, ongeconcentreerd, energiek

Word je snel verliefd?
nee, helemaal niet.

Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid
Afwachtend.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 17:27
zoef de haas
zoef de haas is offline
ja
ja
03. Heb je een relatie?
- Zo ja, hoe lang al? ja anderhalve maand
04. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? je kan het wel aan me merken maar niet echt dat het super opvalt denk ik

- Zo nee, waarom niet? alsof dat voor hun interessant is en verder blijven ze naders tog maar vragne hoet het met hem gaat en me bestoken met allemaal wijze raad...
dit is de 3e
der zijn wel vrienden die et aan me merken en dan vertel ik het ze ook wel enzo maar verder vertel ik het meestal niet uit mezelf
blij en verliefd...
vroeger wel nu niet echt meer
dat ligt eraan op wie en hoe diegene tegenover mij doet
Oud 25-10-2003, 20:11
jacky151
jacky151 is offline
1. jah
2. jah
3. jah 3 weken
4. soms nu wel....
5. ja gaat ongeveer zo mam ik ben verliefd zucht me ma: alweer? op wie? en dan volgt er een heel gesprek
6. 1
7. gelijk vertellen natuurlijk het zijn toch me vrienden die horen dat soort dingen te weten
8. als ik heel de tijd aan hem moet denken
9. neej vind jongens wel snel leuk....
10 hangt er van af wat voor jongen het is en wat ik van die jongen wil......
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 00:56
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
Citaat:
hoop dat dit mag hier

01. Ben je op dit moment verliefd? ja
02. Is de liefde ook wederzijds? ja
03. Heb je een relatie?
- Zo ja, hoe lang al? nee, wil het ff rustig houden.
04. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? het is best wel duidelijk te merken
- Zo nee, waarom niet? nee, geen behoefte aan, ik krijg dan toch alleen maar commentaar van mijn vader dat ik nog te jong ben en zo (ik ben 16)
06. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? 1 echt serieuze. ook nog een gigantische misser, die was wel serieus bedoeld maar hett was echt vreselijk dus ik te hem niet mee.
07. Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? als ik écht verliefd ben wil ik het aan iedereen vertellen die het horen wil!
08. Hoe voel je je als je verliefd bent? heel blij en gek en.. nou ja ik word er dus letterlijk "prettig gestoord" van.
09. Word je snel verliefd? ik word wel snel gecharmeerd maar het duurt wat langer voor ik echt helemaal gek word.
10. Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid? ligt eraan. als ik vrij zeker ben dat hij mij ook ziet zitten, neem ik wel initiatieven, ja.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 08:06
sas_andrea
sas_andrea is offline
ja...
ja
03. Heb je een relatie?
- Zo ja, hoe lang al?
al 2,5 jaar.
zo om en om... de ene dag heel blij en springerig en de andere dag totaal niet te merken.
mn moeder wel, voor haar kan je niets geheim houden. die snuffelt in mn spulletjes.
- Zo nee, waarom niet?
mn vader niet meteen, die is nogal ouderwets ingesteld en vind dat ik nog veels te jong ben om met jongens volwassene dingen te doen. (zoenen, sex etc...)
1
gelijk aan mn vrienden.
fijn, blij, vrolijk, ongeconcentreerd.
valt mee.
initiatiefnemer... ik ga niet blijven wachten, ik wil weten of het gevoel wederzijds is.
Oud 26-10-2003, 09:09
Verwijderd
ja.
ik geloof het wel, ja.
03. Heb je een relatie?
ja. - Zo ja, hoe lang al? 'al' 2 maanden.
het is duidelijk te merken.
pas als ik wat met iemand heb, eh, anders gaat het ze niks aan.
2/3
ik vertel het.
eng.
nee.
hangt ervan af of ik het gevoel heb of het klikt.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 09:21
Envy
Envy is offline
Citaat:
hoop dat dit mag hier

01. Ben je op dit moment verliefd? Nou ik vind wel mensen leuk, maar k ben neit verliefd.
02. Is de liefde ook wederzijds? Uhm, kep gezoend.
03. Heb je een relatie? Nee
- Zo ja, hoe lang al? -----
04. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? sommigen merken het zo, anderen niet
05. Vertel jij het aan je ouders als je verliefd bent? nee
- Zo ja, hoe vertel je het? -----
- Zo nee, waarom niet? omdat het ze nix aangaat
06. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? 0
07. Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? aan sommigen wel
08. Hoe voel je je als je verliefd bent? vrolijk, hyper
09. Word je snel verliefd? uhm weet ik niet
10. Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid? afwachtend, ik durf nix
Oud 26-10-2003, 21:05
Sailor
Sailor is offline
[QUOTE]-=[ruelF]=- schreef op 11-10-2003 @ 20:37:
[B]hoop dat dit mag hier

Een beetje
Weet ik (nog) niet echt
De mensen in mn directe omgeving merken het wel, want ik ben veel vrolijker en begin soms zomaar te lachen enzo
Deze keer weten ze er wel iets van, maar dat komt omdat naar de bios zouden gaan (50 km verder op), maar meestal niet.
0
Aan mijn beste vrienden vertel ik het wel gelijk, daar zijn ze voor toch
Heel vrolijk, blij, beetje druk , soms verward
Ik word niet echt snel verliefd, ik wil het meisje wel eerst een beetje leren kennen, ik ben nog nooit op een meisje verliefd geworden die ik nog nie kende, later wel
Meestal heel afwachtend, maar op het meisje waar ik nu een beetje verliefd op ben neem ik meer het initiatief (tot nu toe )

Laatst gewijzigd op 26-10-2003 om 21:08.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 21:17
Big Boi
Big Boi is offline
Niet dat ook maar iemand geinteresseerd zou zijn in mijn onderstaand schrijven... toch maar ff het lijstje ingevuld

Jep, helaas wel

Denk 't niet... Nogal moeilijk want ik heb het desbetreffende persoon al geen 5 maanden meer gezien totdat je haar ineens in de kroeg tegenkomt (gister jah) (en jah ik word zo snel verliefd )

03. Heb je een relatie?

Neen

04. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of

gedraag je je als een koele kikker?
Jep, ik heb het constant over diegen tot het je neusgaten uit komt dus dan merk je al aardig snel wanneer ik verliefd ben

Nope, ik vertel het alleen als er ook daadwerkelijk sprake is van een consensuele relatie. Vertellen over elk meisje waar ik verliefd op ben (geweest) zou hele lange gesprekken opleveren die resulteren in opvolgende vragen zoals: 'hoe gaat het ook alweer met...' vul maar in

Kan ik niet zo goed beoordelen want wat is nou een serieuze relatie? Als ik het naar mezelf inschat, dan zou ik zeggen zo'n 3 serieuze relaties

Niet aan al mijn vrienden, maar de vrienden die me het dichtst bij het hart staan toch wel.

Té vrolijk af en toe, kan me maar moeilijk concentreren, vooruit plannend, verliefd ( ), gelukkig.. zo'n beetje het standaard vlinders in de buik gevoel dus

Jep, wel aardig snel denk ik... dat komt ook omdat ik snel met te weinig genoegen neem en nogal impulsief ben

Ik ben een die vaak de kat uit de spreekwoordelijke boom moet kijken. Teleurstelling motiveert mij niet echt om een volgende keer initiatief te nemen dus wil ik er vaak eerst zeker van zijn of een verliefdheidsgevoel wederzijds is...

Bedankt voor het luisteren
Oud 28-10-2003, 20:31
Verwijderd
Citaat:
hoop dat dit mag hier

Jaaaaaah!!!

Het is allemaal nog heeeel spannend.. Het zit echt in zo'n "Relatie?-netwel-netniet-" stadium! snappie? we zijn allebei gek op elkaar.. maarrrrrrr de BAAAAAAAM moet nog komen zodat het echt weer een relatie wordt!

03. Heb je een relatie?
- Zo ja, hoe lang al?

Heb wel relatie met hem gehad, half jaartje

Als het wederzijds is, mag ieeeeeeeedereen het horen.. als ik weet dat diegene niet op mij is, hou ik het geheim!

Jah die horen het eigenlijk als eerste!

Maaaaaaaaaam! Ik ben weer verlieeeeeeeeefd!

- Zo nee, waarom niet?

3/4

Alleen aan mn beste vriendjes

Ligt eraan of het wederzijds is; dan; heeeeeeeeeeeel blij gewoon continu en als het in stilte is.. dan voel ik me kut

Tegenwoordig niet meer, 'vroeger' wel

Initiatief! Ik vind het echt vreselijk om in stilte verliefd zijn en wil het liefst meteen iets proberen..

Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 21:04
Verwijderd
01. Ben je op dit moment verliefd? nee
02. Is de liefde ook wederzijds? nvt
03. Heb je een relatie? net een week uit
- Zo ja, hoe lang al? een relatie van 2 maanden ongeveer
04. Als je verliefd bent kan iedereen dat dan aan je merken of gedraag je je als een koele kikker? owww, dan mag iedereen het weten hoor. Als ik verliefd ben dan kan ik het maar over 1 ding hebben
- Zo nee, waarom niet? Omdat mijn moeder te bemoeierig
06. Hoeveel serieuze relaties heb je gehad? 1 (2 keer met dezelfde jongen eigenlijk)
07. Vertel je het gelijk aan al je vrienden of hou je het meer voor jezelf? ik vertel het gelijk door!
08. Hoe voel je je als je verliefd bent? als ik echt verliefd ben dan krijg ik geen hap door mijn keel, ren ik om het half uur naar het toilet en voel ik me helemaal in de wolken
09. Word je snel verliefd? nee
10. Ben je iemand die initiatief neemt of zich juist afwachtend opstelt bij een verliefdheid? Ik neem het initiatief... vooral omdat ik niet snel verliefd word wil ik me er voor 100 % in zitten om verkering te krijgen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten