Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Retentie van 24 uur, als je mazzel hebt, (en recent) wisselende snelheden... Euh... Owja, het ging over Payne. Dat je ook met Mona mag spelen is wel fet, ik loop de hele tijd expres rondjes om naar haar kon.. euh... Naja iig, het is fet. ![]()
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 19-10-2003 om 18:38. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kom momenteel niet echt verder in het spel, misschien hier iemand met een tip? [ff gespoilerd ivm verhaallijn]
Spoiler
BvD ![]()
||
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
|
het zal wel aan mn pc liggen, maar ik vind em niet zo verschrikkelijk veel mooier als MP1...
Ik vind het oude ventje juist vet, het is meer echt als ie oud wordt! ow mn systeem is dit (voor het geval dat jullie er over gaan zeiken ![]() P4, 2.4Ghz 512MB DDR-Ram GeForce 4 Ti 4800 SE 40 GB (maar 5600rpm) harddisk
||
Citaat:
![]() Edit: Juh, gelukt. Einde. ![]()
Laatst gewijzigd op 20-10-2003 om 21:41. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Om even terug te komen op dat gemekker over usenet: usenet is pas vet als je over een goede newsserver beschikt. En met het gros der ISP's is dat helaasch niet het geval, niet iedereen heeft Newszilla-access, Nare Man (maar ik lekker wel
![]() |
![]() |
|
je kunt het snel uitspelen, maar dat zijn echt mensen die geen moeite doen het leuk te spelen. ik kan ook binnen vijf minuten door een level heen rennen en dan klaar zijn, maar ik kies er voor om alles zo stylisch mogelijk te doen. John Woo stijl, vaak reload ik ook bepaalde actie scenes om het nog cooler uit te voeren.
|
![]() |
||
Citaat:
ik probeer altijd om zonder health verlies langs die gasten te komen |
![]() |
|
Ik vind Max Payne II niet te kort. Maar ik vind het ook niet perfect uitgewerkt. Je kunt niet bukkend lopen en dus weinig dekking zoeken. De AI komt vrijwel altijd naar je toe waardoor je geen shootouts kunt hebben. Het is ook niet echt 'moeilijk' want jij bent degene met bullet-time en daarmee vergroot je alleen je eigen voordeel maar, en imo niet helemaal het spelplezier. Want wat doe je, je ziet een ventje en je duikt opzij, in bullet-time, en pompt hem vol. Wat ik eigenlijk wil is dat iemand zijn shotgun op me leegt, en ik op het laatste moment wegduik en al vliegend mijn Ingrams op hem afvuur. Uiteraard is de badguy ook niet dom en rolt opzij en schiet mij door mijn hoofd. Load game. Opnieuw. Zoiets, maar nu is het meer "bullet-time aan, schieten en next part". Natuurlijk doe ik over sommige stukken wel meerdere keren, maar ik mis echt dat filmische effect. Geen idee hoe je dat moet bereiken overigens, maar ik 'mis' het wel. Maar het is wel een goede game. zeker wel.
Laatst gewijzigd op 21-10-2003 om 18:21. |
![]() |
|
Ik zit ff vast en voor de gene die dit nie willen lezen scroll maar ff verder, want ik weet nie hoe je dat spoiler gedoe doet
![]() Ik zit in Part3 level1 (d8 ik), iig in het ziekenhuis waar je ook al in het begin bent. Je hebt geen wapens en zal die dus wel ergens in het level moeten zoeken, maar ik weet echt niet waar (en die ventjes die je de hele tijd ombeukt schieten nogal veel ![]() tnx!
||
Citaat:
Spoiler
|
kep 't in 6 uur uitgespeeld, wel beetje makkelijk, je gaat haast niet dood.. je komt veel man tegen, doet bullettime, schiet ze allemaal dood en pakt een paar painkillers en je kan weer door :x.
viel me wel op dat er vaak iemand door de vloer heen probeerd te schieten... een computerbot dus.. zit je zo om je heen te kijken wat er nou op je schiet.. blijkt ie boven je te zitten in een andere level
|
![]() |
veel lol modz op 3drealms
|
![]() |
|
De originele Payne was leuk, maar erg oppervlakkig, waardoor de bullet-time gereduceerd werd tot niets meer dan een coole gimmick. Ook was het grafisch niet echt top, ondanks enkele never-seen-before features en een redelijk variety aan omgevingen.
Deel twee is in dat laatste opzicht DRASTISCH verbeterd. Niks geen koddige animaties of vervelende clipping, maar fraaie en realistische movement waarbij alles kapot en omver kan. Kisten, stoelen, tafels....echt ALLES beweegt zoals het in het echt ook zou doen. Ook textureel gezien is het spel sterk verbeterd. haarscherp, gedetaileerd en altijd in proportie. De facials stellen echter wel weer een beetje teleur. Max ziet er niet uit en bij zijn tegenstanders is het nog een graadje erger, ondanks de op het eerste gezicht effectieve bodyscanning. Jammer. Kwa gameplay is het spel nagenoeg onveranderd(meer van hetzelfde)en dat is een beetje teleurstellend. Het script is weliswaar aardig en de voice acting sterk vooruit gegegaan sinds deel 1, maar het is in de praktijk nog steeds alleen maar schieten en deurtjes openen. Niet echt het kenmerk van een topgame dus. Toch is en BLIJFT het schieten, al dan niet in bullet-time, ontzettend leuk om te doen, dus dat zorgt ervoor dat de game niet zal vervelen zolang je er mee bezig bent. M.A.W: Gewoon een lekkere no brainer voor op een regenachtige dag, niets meer, maar zeker ook niets minder.
|
Mission pack available!!! check www.maxpayne2.com en dan bij downloads!
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Max Payne 1 was echt SUPER mooi voor die tijd, ik had ook geen clipping problemen... En bullet time niet meer dan een gimmick? Man ik dook bijna alleen in bullet time! En deel 2 is wel meer van het zelfde, maar je kan nu met een 2e caracter spelen, wat ook wel eens leuk is! En het is zo liniear als een plankje maar, door het 2e caracter is het volgens mij toch wel ietsje gevarieerder dan deurtje open en schieten, volgende deurtje, etc... Maar ja dat is mijn mening
|
Verwijderd
|
Geen clipping problemen in MP en MP2? Doe maar eens een jump-dodge naar de zijkant, tegen een lage tafel aan. Max rolt tegen die tafel aan alsof het een vierkante doos is (er zit waarschijnlijk ook een vierkante clippingbox omheen).
Beetje jammer dat ze met de vernieuwde Havock-engine (vergelijkbaar met de Karma-engine uit UT2003) niet de mogelijkheid hebben benut om Max zélf beter met de omgeving te laten interacten. Verder vind ik inderdaad de face skins erg lelijk. De kleding gaat wel, maar misschien zie ik ze ook wel zeer lelijk omdat ik Pixel Shader Skins niet aan heb staan (ik heb geen DX9-kaart). En het is natuurlijk oneindig jammer dat net als in Max Payne het spel zo ongelooflijk lineair is. Op vrijwel alle plekken kun je slechts éen deur is, nergens hoef je te zoeken, etc. zoals boven gezegd. Leuk dat je Mona kunt worden, maar niet meer dan dat. Ze komt ook te weinig aan bod naar mijn smaak. Verder vind ik de graphics eigenlijk überhaupt nogal tegenvallen in verhouding tot MP, er zijn meer polygonen en de texturen zijn veel groter, maar daar houdt het ook ongeveer mee op. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
'Romantische' games Rerisen Phoenix | 39 | 30-03-2008 16:19 | |
Games |
Welke games heb je allemaal? Muzzle | 40 | 27-09-2005 16:26 | |
Games |
Welk spel speel je nu of heb je net gespeeld topic Verwijderd | 125 | 13-06-2004 15:41 | |
Games |
Welke games heb je origineel? Verwijderd | 108 | 10-01-2004 12:11 | |
Games |
Max Payne 2 .. the fall of Max Payne .. Marcade | 7 | 08-11-2003 22:06 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 |