Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2003, 18:59
Grooveline
Grooveline is offline
Ach bij FTPs is het soms ook irritant, dan moet je weer uploaden om credits te krijgen.
Oud 18-10-2003, 19:02
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
hehe ratio suckage. echt triest is dat. sharen > traden.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 19:11
Grooveline
Grooveline is offline
Ach heel soms heb je van die FTPs waarbij je gewoon 3 files moet uploaden, dan kan je gewoon 3 .txt files uploaden en ben je er zo in
Oud 18-10-2003, 19:39
Bartje
Bartje is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 18-10-2003 @ 19:55:
uh, dat was niet helemaal serieus bedoeld natuurlijk. die progs zijn idd wat makkelijker in het gebruik, maar wel minder populair en bekend. het gaat er vooral om dat die gewoon perfect werken, ff aanzetten en paar uur later is het klaar.

welwillendheid van mensen om online te blijven -> bhahaha alleen mensen met breedband gebruiken die programma's en ook al is maar 1% van hen bereid om te blijven sharen, wereldwijd gezien is dat altijd een groot aantal, zelfs voor iets wat erg impopular is.

maar ehm, je wil toch niet zeggen dat newsgroups of ftp lastig is wel?
nou je moest eens weten wat mij gevraagd werd
het dlen van FTP is niet moeilijk.
maar het makne ervan is wat tricky ligt ook aan de exploit
maar dat kunnen maar weinig mensen begrijpen

dlen kan iedereen natuurlijk, maar het hetmaken van zo een "scene" is moelijker en voor sommige te moeilijk, vandaar Kazaa enz..
Oud 18-10-2003, 21:39
NielZ
NielZ is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-10-2003 @ 13:47:
Dat is overigens ook meteen het sleutelwoord: nieuwsgroepen. Wil je elke dag de nieuwste muziek, games, DVDs etc. kunnen bemachtigen dan moet je niet werken met P2P-programma's maar met nieuwsgroepen. Over hoe je daar mee werkt zijn genoeg handleidingen te vinden.
Tsja, en dán ben je genaaid als je @Home hebt...
Retentie van 24 uur, als je mazzel hebt, (en recent) wisselende snelheden...

Euh... Owja, het ging over Payne.
Dat je ook met Mona mag spelen is wel fet, ik loop de hele tijd expres rondjes om naar haar kon.. euh... Naja iig, het is fet.
Oud 18-10-2003, 23:59
CrazY G
CrazY G is offline
ja ik wil ook usenet gebruiken, maar in welke groep moet je zitten voor max payne?
wil iemand die de scene kent me even pm-en

Laatst gewijzigd op 19-10-2003 om 00:24.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 00:14
Screaming Slave
uh, kzou wat cryptischer zijn wat betreft zulke dingen, CrAzY G. anders forumbaas delete-delete.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 00:25
CrazY G
CrazY G is offline
je hebt gelijk ff aangepast
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 18:31
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-10-2003 @ 18:18:
Elitair gezanik? Wat lul je nou dom uit je nek? Dat heeft niks met elitair te maken, gewoon met de dagelijkse praktijk.

Met P2P-sharingprogramma's ben je afhankelijk van de welwillendheid van de ander om online te zijn, van de hoeveelheid users (en daarmee verbonden de snelheid), van de uploadsnelheid van de ander.

Via de nieuwsserver van bijvoorbeeld XS4ALL heb je altijd een downstream van 150 KB/sec, staat het spul altijd online, heb je geen geklooi met uploads van anderen die trager gaan als er meer mensen downloaden en kun je veel makkelijker vragen om reposts en aanvullingen als een bepaalde RAR-file bijvoorbeeld corrupt is.

Dit zijn allemaal objectieve voordelen die iedereen die zowel nieuwsgroepen als P2P-programma's gebruikt zal onderschrijven. En het feit dat jij denkt dat ik die naam niet noem omdat ik elitair wil overkomen zegt waarschijnlijk alleen iets over je eigen minderwaardigheidscomplex. Je mag ook wel gewoon toegeven dat usenet beter werkt, maar dat je daar tot nu toe gewoon nog niet van had gehoord
Nare Man heeft gelijk - Nieuwsgroepen roeleren. Ik heb 'n beta binnengehaald van Half Life 2. cool! Zoiets vind je dus gewoon niet op Kazaa. En als de bestandnaam en grootte gelijk is gaat-ie supertraag (5 kb/s ofzo, want je bent afhankelijk van de uploadsnelheid van anderen) en áls je hem compleet binnen hebt kunnen halen blijkt het pr0n te zijn of iets heel anders.

Laatst gewijzigd op 19-10-2003 om 18:38.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 01:14
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-10-2003 @ 13:59:
Ik denk dat het in die kwaliteit als hier in de screenies gepost is, niet echt lekker gaat draaien op alles behalve een CPU van 3000+ MHz in combinatie met een vette Radeon 9800 Pro of FX5900 Ultra
Gedeeltelijk not true. AMD 2100+ en R9800P en het draait als een zomers zonnetje.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 01:33
Screaming Slave
xp1900+ 512mb ram gf4 ti4200 hier, draait chill @ 1024x768 met alles full.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 12:53
II_Duce
II_Duce is offline
bij mij draait die ook goed
alleen dat irritante laden en die klote levels met dat vage beeld
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 18:34
NielZ
NielZ is offline
Citaat:
II_Duce schreef op 20-10-2003 @ 13:53:
bij mij draait die ook goed
alleen dat irritante laden en die klote levels met dat vage beeld
Dat vage beeld is typerend voor Payne... Ik geef toe dat het niet altijd even lekker gamen is, maar het draagt wel bij aan de sfeer van het spel.

Ik kom momenteel niet echt verder in het spel, misschien hier iemand met een tip?
[ff gespoilerd ivm verhaallijn]
Spoiler

BvD
Oud 20-10-2003, 19:24
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
NielZ schreef op 20-10-2003 @ 19:34:
Dat vage beeld is typerend voor Payne... Ik geef toe dat het niet altijd even lekker gamen is, maar het draagt wel bij aan de sfeer van het spel.

Ik kom momenteel niet echt verder in het spel, misschien hier iemand met een tip?
[ff gespoilerd ivm verhaallijn]
Spoiler

BvD
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 20:25
Smobbo
Smobbo is offline
het zal wel aan mn pc liggen, maar ik vind em niet zo verschrikkelijk veel mooier als MP1...
Ik vind het oude ventje juist vet, het is meer echt als ie oud wordt!
ow mn systeem is dit (voor het geval dat jullie er over gaan zeiken):
P4, 2.4Ghz
512MB DDR-Ram
GeForce 4 Ti 4800 SE
40 GB (maar 5600rpm) harddisk
Oud 20-10-2003, 20:56
NielZ
NielZ is offline
Citaat:
BendeBen schreef op 20-10-2003 @ 20:24:
Spoiler
mmmmz, die had ik al wel zien zitten, maar nog niet geprobeerd... Tnx, ga gelijk ff doen!
Edit: Juh, gelukt. Einde.

Laatst gewijzigd op 20-10-2003 om 21:41.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 01:01
Verwijderd
Om even terug te komen op dat gemekker over usenet: usenet is pas vet als je over een goede newsserver beschikt. En met het gros der ISP's is dat helaasch niet het geval, niet iedereen heeft Newszilla-access, Nare Man (maar ik lekker wel ). Maar als je bijvoorbeeld met Chello zit opgescheept, dan heb je absoluut geen hol aan binarygroepen.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 01:04
Screaming Slave
demon (supernews) > newszilla
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 02:15
Verwijderd
Citaat:
Crystal Method schreef op 21-10-2003 @ 02:04:
demon (supernews) > newszilla
Weinig kans.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 06:48
Blizz
Blizz is offline
Spoiler

so simpel is het

anyways, kben aant wachten op een repost :>
Oud 21-10-2003, 11:35
Screaming Slave
Citaat:
Dobermann schreef op 21-10-2003 @ 03:15:
Weinig kans.
hogere retentie, veel meer binaries (120TB tegenover 20TB), lijkt me duidelijk. ni eens discussie over mogelijk
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 13:22
Chill
Chill is offline
nou jaaa zeg, kep dat spel nu (in 2 dagen) al uitgespeeld. tis echt TE kort. bah zeg.
Oud 21-10-2003, 14:57
II_Duce
II_Duce is offline
Citaat:
Chill schreef op 21-10-2003 @ 14:22:
nou jaaa zeg, kep dat spel nu (in 2 dagen) al uitgespeeld. tis echt TE kort. bah zeg.
ja me 2
net zoals de vorige
te saai
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 15:29
hoertje
hoertje is offline
Citaat:
Peperkorrel schreef op 17-10-2003 @ 17:03:
Ben benieuwd of dit deel níet in anderhalve dag uit te spelen is...
ja helaas wel ik had em zondag al uit gespeelt
Oud 21-10-2003, 16:33
GRRR
GRRR is offline
je kunt het snel uitspelen, maar dat zijn echt mensen die geen moeite doen het leuk te spelen. ik kan ook binnen vijf minuten door een level heen rennen en dan klaar zijn, maar ik kies er voor om alles zo stylisch mogelijk te doen. John Woo stijl, vaak reload ik ook bepaalde actie scenes om het nog cooler uit te voeren.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 16:39
BendeBen
BendeBen is offline
gezeik over de lengte
tis nooit goed
of te lang of te kort

mp is kort omdat ie gewoon vet is
halo bijv is veel te lang want dr is geen ruk aan
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 16:41
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
GRRR schreef op 21-10-2003 @ 17:33:
je kunt het snel uitspelen, maar dat zijn echt mensen die geen moeite doen het leuk te spelen. ik kan ook binnen vijf minuten door een level heen rennen en dan klaar zijn, maar ik kies er voor om alles zo stylisch mogelijk te doen. John Woo stijl, vaak reload ik ook bepaalde actie scenes om het nog cooler uit te voeren.
word up

ik probeer altijd om zonder health verlies langs die gasten te komen
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 18:18
Prime Evil
Prime Evil is offline
Ik vind Max Payne II niet te kort. Maar ik vind het ook niet perfect uitgewerkt. Je kunt niet bukkend lopen en dus weinig dekking zoeken. De AI komt vrijwel altijd naar je toe waardoor je geen shootouts kunt hebben. Het is ook niet echt 'moeilijk' want jij bent degene met bullet-time en daarmee vergroot je alleen je eigen voordeel maar, en imo niet helemaal het spelplezier. Want wat doe je, je ziet een ventje en je duikt opzij, in bullet-time, en pompt hem vol. Wat ik eigenlijk wil is dat iemand zijn shotgun op me leegt, en ik op het laatste moment wegduik en al vliegend mijn Ingrams op hem afvuur. Uiteraard is de badguy ook niet dom en rolt opzij en schiet mij door mijn hoofd. Load game. Opnieuw. Zoiets, maar nu is het meer "bullet-time aan, schieten en next part". Natuurlijk doe ik over sommige stukken wel meerdere keren, maar ik mis echt dat filmische effect. Geen idee hoe je dat moet bereiken overigens, maar ik 'mis' het wel. Maar het is wel een goede game. zeker wel.

Laatst gewijzigd op 21-10-2003 om 18:21.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 12:41
Smobbo
Smobbo is offline
Ik zit ff vast en voor de gene die dit nie willen lezen scroll maar ff verder, want ik weet nie hoe je dat spoiler gedoe doet

Ik zit in Part3 level1 (d8 ik), iig in het ziekenhuis waar je ook al in het begin bent. Je hebt geen wapens en zal die dus wel ergens in het level moeten zoeken, maar ik weet echt niet waar (en die ventjes die je de hele tijd ombeukt schieten nogal veel ) dus kan iemand ff zeggen waar ik ongeveer een wapen kan vinden?

tnx!
Oud 26-10-2003, 13:29
Bartje
Bartje is offline
Citaat:
Alfred J. Kwak! schreef op 26-10-2003 @ 13:41:
Ik zit ff vast en voor de gene die dit nie willen lezen scroll maar ff verder, want ik weet nie hoe je dat spoiler gedoe doet

Ik zit in Part3 level1 (d8 ik), iig in het ziekenhuis waar je ook al in het begin bent. Je hebt geen wapens en zal die dus wel ergens in het level moeten zoeken, maar ik weet echt niet waar (en die ventjes die je de hele tijd ombeukt schieten nogal veel ) dus kan iemand ff zeggen waar ik ongeveer een wapen kan vinden?

tnx!
Spoiler
Oud 26-10-2003, 14:06
Smobbo
Smobbo is offline
tnx, btw hoe doe je dat spoiler ding?
Oud 26-10-2003, 15:45
wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
Alfred J. Kwak! schreef op 26-10-2003 @ 15:06:
tnx, btw hoe doe je dat spoiler ding?
Gewoon eerst openen met [ SPOILER ] en dan aan elkaar.. en afsluiten met [ / SPOILER ] aan elkaar!
Oud 26-10-2003, 19:37
Smobbo
Smobbo is offline
Spoiler
Oud 27-10-2003, 18:38
Blizz
Blizz is offline
kep 't in 6 uur uitgespeeld, wel beetje makkelijk, je gaat haast niet dood.. je komt veel man tegen, doet bullettime, schiet ze allemaal dood en pakt een paar painkillers en je kan weer door :x.

viel me wel op dat er vaak iemand door de vloer heen probeerd te schieten... een computerbot dus.. zit je zo om je heen te kijken wat er nou op je schiet.. blijkt ie boven je te zitten in een andere level
Oud 27-10-2003, 19:53
halilo
halilo is offline
ik heb hem gek super spel
als je in almelo woont kan ik het voor je regelen
mail me dan
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 19:01
Azathoth
Azathoth is offline
Ik heb em in Turkije gekocht voor 6 miljoen (zo'n 3,60)
hij roelt
Oud 30-10-2003, 21:11
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Ik heb dit spel ook sinds gisteren en ik heb mezelf voorgenomen om maar 3 chapters per dag te spelen Ik ben nu bij part2 chapter 1 en het koelste tot nu toe was het huis van die Mona
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 22:38
Smobbo
Smobbo is offline
ik zit nu al een tijdje bij part 3 chapter 2 ofzow, maar om de 1 of andere reden is het niet echt een spel wat je MOET uitspelen
en dat terwijl het verhaal super is
het wordt namelijk nogal ééntonig na een tijdje
Oud 31-10-2003, 12:49
Verwijderd
Ik vind vooral die scène bij Vlad nogal lame, bovenin het huis van Woden, aan het eind van (ik geloof) Part 3 chapter 8, erg zwak
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 15:41
herz
herz is offline
veel lol modz op 3drealms
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 16:47
Dinalfos
Dinalfos is offline
De originele Payne was leuk, maar erg oppervlakkig, waardoor de bullet-time gereduceerd werd tot niets meer dan een coole gimmick. Ook was het grafisch niet echt top, ondanks enkele never-seen-before features en een redelijk variety aan omgevingen.

Deel twee is in dat laatste opzicht DRASTISCH verbeterd. Niks geen koddige animaties of vervelende clipping, maar fraaie en realistische movement waarbij alles kapot en omver kan. Kisten, stoelen, tafels....echt ALLES beweegt zoals het in het echt ook zou doen. Ook textureel gezien is het spel sterk verbeterd. haarscherp, gedetaileerd en altijd in proportie. De facials stellen echter wel weer een beetje teleur. Max ziet er niet uit en bij zijn tegenstanders is het nog een graadje erger, ondanks de op het eerste gezicht effectieve bodyscanning. Jammer.

Kwa gameplay is het spel nagenoeg onveranderd(meer van hetzelfde)en dat is een beetje teleurstellend. Het script is weliswaar aardig en de voice acting sterk vooruit gegegaan sinds deel 1, maar het is in de praktijk nog steeds alleen maar schieten en deurtjes openen. Niet echt het kenmerk van een topgame dus. Toch is en BLIJFT het schieten, al dan niet in bullet-time, ontzettend leuk om te doen, dus dat zorgt ervoor dat de game niet zal vervelen zolang je er mee bezig bent.

M.A.W: Gewoon een lekkere no brainer voor op een regenachtige dag, niets meer, maar zeker ook niets minder.
Oud 31-10-2003, 23:55
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Mission pack available!!! check www.maxpayne2.com en dan bij downloads!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 02:06
Prime Evil
Prime Evil is offline
Mja, Dead Man Walking. Dat vind ik toch dom, maar toch weer twee nieuwe maps. Een gegeven paard..
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 12:55
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 31-10-2003 @ 17:47:
De originele Payne was leuk, maar erg oppervlakkig, waardoor de bullet-time gereduceerd werd tot niets meer dan een coole gimmick. Ook was het grafisch niet echt top, ondanks enkele never-seen-before features en een redelijk variety aan omgevingen.

Deel twee is in dat laatste opzicht DRASTISCH verbeterd. Niks geen koddige animaties of vervelende clipping, maar fraaie en realistische movement waarbij alles kapot en omver kan. Kisten, stoelen, tafels....echt ALLES beweegt zoals het in het echt ook zou doen. Ook textureel gezien is het spel sterk verbeterd. haarscherp, gedetaileerd en altijd in proportie. De facials stellen echter wel weer een beetje teleur. Max ziet er niet uit en bij zijn tegenstanders is het nog een graadje erger, ondanks de op het eerste gezicht effectieve bodyscanning. Jammer.

Kwa gameplay is het spel nagenoeg onveranderd(meer van hetzelfde)en dat is een beetje teleurstellend. Het script is weliswaar aardig en de voice acting sterk vooruit gegegaan sinds deel 1, maar het is in de praktijk nog steeds alleen maar schieten en deurtjes openen. Niet echt het kenmerk van een topgame dus. Toch is en BLIJFT het schieten, al dan niet in bullet-time, ontzettend leuk om te doen, dus dat zorgt ervoor dat de game niet zal vervelen zolang je er mee bezig bent.

M.A.W: Gewoon een lekkere no brainer voor op een regenachtige dag, niets meer, maar zeker ook niets minder.
Euh ja, hoe erg kan je het NIET eens zijn met een mening
Max Payne 1 was echt SUPER mooi voor die tijd, ik had ook geen clipping problemen...
En bullet time niet meer dan een gimmick? Man ik dook bijna alleen in bullet time!
En deel 2 is wel meer van het zelfde, maar je kan nu met een 2e caracter spelen, wat ook wel eens leuk is! En het is zo liniear als een plankje maar, door het 2e caracter is het volgens mij toch wel ietsje gevarieerder dan deurtje open en schieten, volgende deurtje, etc...
Maar ja dat is mijn mening
Oud 01-11-2003, 15:26
Verwijderd
Geen clipping problemen in MP en MP2? Doe maar eens een jump-dodge naar de zijkant, tegen een lage tafel aan. Max rolt tegen die tafel aan alsof het een vierkante doos is (er zit waarschijnlijk ook een vierkante clippingbox omheen).

Beetje jammer dat ze met de vernieuwde Havock-engine (vergelijkbaar met de Karma-engine uit UT2003) niet de mogelijkheid hebben benut om Max zélf beter met de omgeving te laten interacten.

Verder vind ik inderdaad de face skins erg lelijk. De kleding gaat wel, maar misschien zie ik ze ook wel zeer lelijk omdat ik Pixel Shader Skins niet aan heb staan (ik heb geen DX9-kaart).

En het is natuurlijk oneindig jammer dat net als in Max Payne het spel zo ongelooflijk lineair is. Op vrijwel alle plekken kun je slechts éen deur is, nergens hoef je te zoeken, etc. zoals boven gezegd. Leuk dat je Mona kunt worden, maar niet meer dan dat. Ze komt ook te weinig aan bod naar mijn smaak.

Verder vind ik de graphics eigenlijk überhaupt nogal tegenvallen in verhouding tot MP, er zijn meer polygonen en de texturen zijn veel groter, maar daar houdt het ook ongeveer mee op.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten