Advertentie | |
|
![]() |
|
de muziek die ik zo graag liefheb overdragen aan een ander of bekend maken aan een ander
om informatie op te doen om de vrije tijd te verdrijven om mensen af te kraken op hun smaak? voor de gein? een soort van entertainment voor jullie
|
Omdat het andere forum waar ik lid van ben tijdelijk plat lag, ben ik hiernaartoe uitgeweken. Het voordeel met dat andere forum (wat inmiddels wer open is) www.zenial.nl is dat ALLES mag, daar zijn geen moderators, alleen als het veel te erg wordt, dan kan een topic verwijderd worden.
Ik zit nu ook nog hier omdat het me toch wel beviel, ik vind het alleen een beetje zeikerig allemaal, omdat gewoon niks mag, alles wordt gesloten als het maar een beetje leuk is. k vind het soms geen scholierenforum, maar een schoolforum, met leraren als moderators Maar ach, ik amuseer me wel hier ![]()
||
Citaat:
![]() ontopic: *is het de muziek te vinden die de pijn doet verzachten Die je hoop geeft? is het de muziek die jullie kracht geeft? - ik heb niet zo veel pijn, en hoop en kracht enzo heeft iedereen nodig maar goed, om je op friso manier gestelde vraag gewoon te beantwoorden: ja ik ben altijd op zoek naar meer muziek, muziek die ik niet ken, waar ik iets aan heb, die mij aanspreekt en dat is waarschijnlijk de belangrijkste reden waarom ik hier ben gekomen in ieder geval.. .. *is het de muziek die jullie zo graag liefhebben overdragen aan een ander of bekend maken aan een ander - Meestal ben ik degene die dingen te laat leert kennen dus dat is bij mij wat minder van toepassing maar als ik gek ben van iets wat hier niet algemeen bekend is dan vind ik dat idd best leuk om door te geven.. *Is het om informatie op te doen Ja, ook dat absoluut, als ik dit forum niet had gehad had ik in ieder geval meer moeite moeten doen om alle informatie mbt concerten en nieuwe cd's en zo te weten.. *is het om de vrije tijd te verdrijven. Is het voor de gein? Is het een soort van entertainment voor jullie Tuurlijk, als ik iets beters te doen heb zit ik hier niet, of iig dan hoor ik hier niet te zitten maar ja af en toe ![]() is het ommensen af te kraken op hun smaak? nee geloof eerlijk gezegd niet dat ik dat ooit heel erg heb gedaan.. wat is het, wat jullie drijft naar deze plek gewoonte? misschien zijn er wel andere veel hippere forums maar ik ben heir gewoon lang lang geleden terecht gekomen, ken de mensen, vind de meeste mensen aardig en mijn redenen om hier te komen worden nog steeds vervult dus waarom zou ik weggaan.. ha zown lang antwoord had je nog niet gehad he.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Vreemd. Tenzij je een meerdere persoonlijkheidssyndroom heb, is het een foute zin
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() dat je het weet....no balls near me!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
de weg; of waarom gaat de zon niet onder... sjoeltie | 10 | 11-09-2004 17:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Waarom nou jij... Rossantha | 6 | 03-06-2004 21:01 | |
De Kantine |
Waarom heeft Machiavelli een ban?! Mea Culpa | 6 | 05-04-2004 12:54 | |
De Kantine |
Waarom heeft hasseltboy een ban?! Mea Culpa | 6 | 05-04-2004 12:49 | |
ARTistiek |
De weg; of waarom gaat de zon niet onder? Prada | 21 | 15-04-2002 14:23 | |
Verhalen & Gedichten |
waarom? misspretty | 0 | 06-11-2001 16:13 |