Nasum heeft volgens mij de hele tour gecanceld, anders was ik zondag naar 013 gegaan.
Ik heb wel slaapplekken in Nijmegen, maar das wel n end vanaf t station lopen
laatste trein naar Nijmegen gaet om half 3 hoorde ik
a new nose schreef op 20-10-2003 @ 18:46: komt nasum nog ergens?
Wahaha!
Hasum loopt al langer dan een jaar ofzo dingen af te zeggen.
Maar goed, ik denk dat ik er wel present ben in Willemeen, het wordt iig weer lekker rustig daar, saaie tent.
Damn, wat was het druk gister! En waar kwamen die nu-metals vandaan? Super irritante kids die in kringetjes gaan zitten en eigen bier meenemen en denken dat Bloodboil Inhume was omdat het op de drums stond, wahaha.
Voor de rest super gezellig en meer bekenden dan ik verwacht had.
Er was zeker veel jong publiek..strax wordt Exhumed nog die nieuwe Korn ofzo
Maar t was errug vet, Cephelic Carnage en Exhumed waren errug gaaf en Inhume ook! Ben zelfs vergeten om nog naar de distro te kijken, maar dat beskouw ik maer als een goed teken
Skinless schreef op 26-10-2003 @ 14:24: Er was zeker veel jong publiek..strax wordt Exhumed nog die nieuwe Korn ofzo
Maar t was errug vet, Cephelic Carnage en Exhumed waren errug gaaf en Inhume ook! Ben zelfs vergeten om nog naar de distro te kijken, maar dat beskouw ik maer als een goed teken
Opes, skinless stond hier nog ingelogd
Heb Exhumed helaasch niet gezien, laatste treinen zijn echt kut. Heb iig nog wat foto's gemaakt van CC en wat zatte hoofden, mocht er iemand behoefe hebben, zet ik ze wel online als ik er nog aan toe kom dan.