Advertentie | |
|
![]() |
|
Zoals Roosa ook al zegt...het gaat zoals jij het wilt laten gaan..Er zijn geen regels..Zolang jij je er maar prettig bij voelt..je hoeft niet hand in hand te lopen/zitten of te gaan zoenen...Laat hem maar gewoon op je af komen en ga niets forceren..Gewoon lol maken!
|
![]() |
Bioscoop is voor mij film kijken en een beetje friemelen bij een saaie film. Zoenen vind ik zo irritant. Als er van die zoenende mensen bij me in de buurt zitten, zit ik na de pauze altijd ergens anders. Bah!
||
Citaat:
![]() Maar ik ben t wel met je eens, lekker irritant ![]() Ik kijk liever thuis een film, maar in de bios kan ook leuk zijn ![]() Als de film niet leuk is, kun je altijd iets anders gaan doen. ![]() (Alleen niet te klef he ![]() ![]() Veel plezier! xs Juul |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zit je daar ongemakkelijk (te wachten...) ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De eerste keer dat ik met een jongen naar de bioscoop ging (was ook gelijk de laatste keer) zat ik daar maar te wachten, en hij achteraf ook.. Het was eigenlijk een grote ramp.. en toen we uiteindelijk de moed hadden om te gaan zoenen, kwam ik er achter (we stonden al weer buiten) dat mn opa al een tijdje stond te wachten, dus toen ging het ook niet door. Maar van dit verhaal krijg je vast niet veel moed ![]() Gewoon een beetje doen, wat je wilt.. en je ziet wel wat er gebeurd.. hmmm, heb dus niet echt een goeie tip en een beetje nutteloze reply.. sorry, maar wel veel succes Kus
|
Niets meer laten horen is dan toch ook wel weer lullig niet? Weet niet hoor kan aan mij liggen natuurlijk.. Tsja ik denk dat de bioscoop nou niet echt de juiste plek is om af te spreken.. Je kan haast niet praten etc... En dat is juist zo belangrijk als je iemand leuk vind... Maar ja je kan wel staren naar hem 2u lang ofzo
![]()
||
Citaat:
ik denk dattie t toch wel es leuk vind als jij gewoon begint met zoenen, toch? Ontopic: Je gaat gewoon rustig de film kijken, als je durft pak je zijn hand, of wacht je gewoon af totdat hij jouw hand pakt..gaat lief wat spelen met elkaars handen ![]() ![]() En na afloop zoek je plekje op waar je rustig met z'n tweetjes bent!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daarna ben ik juist meestal degene die initiiatieven moet nemen... ![]() |
![]() |
|
Nou laatst had ik ook mijn eerste afspraakje in de bioscoop (zie sig.) en we hebben het gewoon heel gezellig gehad, ik heb gewoon aan het eind van de film haar hand vastgepakt (dit was voor mij al heel wat) en verder is er ook niks gebeurt, het was voor mij een heel gezellige avond. En eentje die ik niet snel meer zou vergeten, want oh mijn God wat bonkte mijn hard daar.
Dus forceer niks, en heb gewoon een te gekke avond, samen met een persoon die jij leuk vind en die ook interesse heeft in jou. |
![]() |
|
![]() |
'k vin de bioscoop nou niet echt iets van eh euhm romantisch ofzo.
Wisten jullie niks orginelers. Je zit daar maar naar een beeldscherm te kijken en je let helemaal niet meer op elkaar, Je kan veel beter ergens thuis ofzo afspreken, dan kan je eerst veel zoenen en dan wta bebbelen om elkaar beter te leren kennen. Werkt. ![]()
|
Spreek gewoon af in een cafe ofzo, en daarna gewoon bespreken wat je wilt gaan doen..?? Das denk ik wel handig. Kun je altijd evt nog naar de film gaan als jullie daar zin in hebben.
Dus eerst naar een cafe ofzo, weet ik veel, ff wat drinken gezellig praten enzo. En daarna naar de bioscoop. Das veeel gezelliger!!! SUCCES ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Enquete bioscoop bezoek dlennartd | 9 | 22-05-2006 15:02 | |
Films, TV & Radio |
Rize vanaf 13 oktober in de bioscoop filmmayhem | 6 | 20-09-2005 22:30 | |
Films, TV & Radio |
Bioscoop abbonement... Verwijderd | 6 | 09-04-2005 15:48 | |
Films, TV & Radio |