Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2002, 18:12
Luus'87
Luus'87 is offline
ja tis misschien heel dom vraagje....maar hoe gaat t precies in een bioscoop als je daar met een jongen zit die je leuk vind, ik heb da namelijk afgesproken....maar nog nooit gedaan...duz....tips??????
xxxxxxxxxxxx
me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2002, 18:27
Roosa
Roosa is offline
Nou ja het gaat natuurlijk zoals jij wilt dat het gaat.. jij bepaald wat er wel en niet gebeurd. Het ligt er natuurlijk ook aan of je die jongen al lang kent, of al wat met hem hebt, of hem nog nooit gezien hebt..?
Als ik met mn vriend naar de bioscoop ga, uhm gaan we gewoon een film kijken( hm logisch..), en na afloop wat drinken of uiteten.

Tsja t ligt er aan wat je er van maakt hé.. je kan ook de hele film lang gaan zitten zoenen, tis maar wat je prefereerd. Maar ik ken die jongen niet verder.. dus ikke weet het niet.
Als ik jou was zou ik gewoon afwachten wat er gebeurd, en vooral gewoon jezelf zijn

Maar ik ga zelf niet zo vaak naar de bioscoop eigenlijk.. vind thuis film kijken gezelliger.. maar dat heeft niks met je vraag te maken.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 18:36
Luus'87
Luus'87 is offline
Citaat:
Roosa schreef:
Nou ja het gaat natuurlijk zoals jij wilt dat het gaat.. jij bepaald wat er wel en niet gebeurd. Het ligt er natuurlijk ook aan of je die jongen al lang kent, of al wat met hem hebt, of hem nog nooit gezien hebt..?
Als ik met mn vriend naar de bioscoop ga, uhm gaan we gewoon een film kijken( hm logisch..), en na afloop wat drinken of uiteten.

Tsja t ligt er aan wat je er van maakt hé.. je kan ook de hele film lang gaan zitten zoenen, tis maar wat je prefereerd. Maar ik ken die jongen niet verder.. dus ikke weet het niet.
Als ik jou was zou ik gewoon afwachten wat er gebeurd, en vooral gewoon jezelf zijn

Maar ik ga zelf niet zo vaak naar de bioscoop eigenlijk.. vind thuis film kijken gezelliger.. maar dat heeft niks met je vraag te maken.
ik ken hem eigenlijk vooral van msn, hij zit bij een jongen uit mijn klas in het team en ik heb m 2 x gezien met carnaval (toen hebben we niet gezoend)....helpt dit?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 18:54
marlies
marlies is offline
Zoals Roosa ook al zegt...het gaat zoals jij het wilt laten gaan..Er zijn geen regels..Zolang jij je er maar prettig bij voelt..je hoeft niet hand in hand te lopen/zitten of te gaan zoenen...Laat hem maar gewoon op je af komen en ga niets forceren..Gewoon lol maken!
Oud 03-05-2002, 19:03
Verwijderd
Volgens mij ga je naar een bioscoop om een film te bekijken...je weet toch wel hoe je een film moet bekijken?

Als je alleen met hem wilt zoenen kun je misschien beter vragen of hij het voor wil doen op een donker plekje ofzo...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 19:15
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Bioscoop is voor mij film kijken en een beetje friemelen bij een saaie film. Zoenen vind ik zo irritant. Als er van die zoenende mensen bij me in de buurt zitten, zit ik na de pauze altijd ergens anders. Bah!
Oud 03-05-2002, 19:27
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Bioscoop is voor mij film kijken en een beetje friemelen bij een saaie film. Zoenen vind ik zo irritant. Als er van die zoenende mensen bij me in de buurt zitten, zit ik na de pauze altijd ergens anders. Bah!

Maar ik ben t wel met je eens, lekker irritant

Ik kijk liever thuis een film, maar in de bios kan ook leuk zijn
Als de film niet leuk is, kun je altijd iets anders gaan doen.
(Alleen niet te klef he )

Veel plezier!

xs Juul
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 19:30
Verwijderd
ghehehe....

zoenen in de bioscoop doe ik ook niet hoor....
Dan mis je de hele film.
Zoenen moet je juist doen als hij je thuisbrengt. Ownee dan moet hij jou zoenen

In de bioscoop loop ik altijd te w8en tot hij m'n hand pakt ofzow........zelf onderneem ik lekker nix
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 19:40
Carl
Carl is offline
je moet in ieder geval als je date aandachtig naar de film aan het kijken is niet gaan zoenen ofzo, dat is eigenlijk het leukste om voor het laatste te bewaren...
Oud 03-05-2002, 20:13
Verwijderd
Citaat:
marlies schreef:
Zoals Roosa ook al zegt...het gaat zoals jij het wilt laten gaan..Er zijn geen regels..Zolang jij je er maar prettig bij voelt..je hoeft niet hand in hand te lopen/zitten of te gaan zoenen...Laat hem maar gewoon op je af komen en ga niets forceren..Gewoon lol maken!
En als hij nou niet durft ofzo?
Zit je daar ongemakkelijk (te wachten...)
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 20:56
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Citaat:
eddie schreef:

Haha, ik ken het...
De eerste keer dat ik met een jongen naar de bioscoop ging (was ook gelijk de laatste keer) zat ik daar maar te wachten, en hij achteraf ook.. Het was eigenlijk een grote ramp.. en toen we uiteindelijk de moed hadden om te gaan zoenen, kwam ik er achter (we stonden al weer buiten) dat mn opa al een tijdje stond te wachten, dus toen ging het ook niet door.

Maar van dit verhaal krijg je vast niet veel moed

Gewoon een beetje doen, wat je wilt.. en je ziet wel wat er gebeurd.. hmmm, heb dus niet echt een goeie tip en een beetje nutteloze reply..

sorry, maar wel veel succes

Kus
Oud 03-05-2002, 21:41
Verwijderd
Citaat:
eddie schreef:

ow doe ik altijd
ik w8 desnoods totdat ik eens ons weeg, maar zelf zoenen of handjuh pakken doe ik niet
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 13:28
Carl
Carl is offline
gewoon doen!
als die niet zo leuk reageert....loop je weg en laat je niets meer van je horen ofzow?
Oud 04-05-2002, 13:33
nl2suzy
nl2suzy is offline
Niets meer laten horen is dan toch ook wel weer lullig niet? Weet niet hoor kan aan mij liggen natuurlijk.. Tsja ik denk dat de bioscoop nou niet echt de juiste plek is om af te spreken.. Je kan haast niet praten etc... En dat is juist zo belangrijk als je iemand leuk vind... Maar ja je kan wel staren naar hem 2u lang ofzo
Oud 04-05-2002, 13:54
moenbase
moenbase is offline
het ligt van beide personen af.
1) wat wil jij?
2) wil hij wat jij ook wilt

het is een kwestie van aanvoelen.
Oud 04-05-2002, 18:29
Suerte Donna
Suerte Donna is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

ow doe ik altijd
ik w8 desnoods totdat ik eens ons weeg, maar zelf zoenen of handjuh pakken doe ik niet
Humzz..ik denk dat mijn vriend dan na een aantal keren t ook wel zat es als ik zelf nooit es initiatief neemt..
ik denk dattie t toch wel es leuk vind als jij gewoon begint met zoenen, toch?

Ontopic:

Je gaat gewoon rustig de film kijken, als je durft pak je zijn hand, of wacht je gewoon af totdat hij jouw hand pakt..gaat lief wat spelen met elkaars handen
En na afloop zoek je plekje op waar je rustig met z'n tweetjes bent!!
Oud 04-05-2002, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Suerte Donna schreef:

Humzz..ik denk dat mijn vriend dan na een aantal keren t ook wel zat es als ik zelf nooit es initiatief neemt..
ik denk dattie t toch wel es leuk vind als jij gewoon begint met zoenen, toch?
ik bedoel bij de eerste afspraak/de eerste zoen.

Daarna ben ik juist meestal degene die initiiatieven moet nemen...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

ik bedoel bij de eerste afspraak/de eerste zoen.

Daarna ben ik juist meestal degene die initiiatieven moet nemen...
*zwijmel* Haha, lekker romantisch, alleen jammer dat het weinig gebeurt
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 22:31
Oen
Oen is offline
Nou laatst had ik ook mijn eerste afspraakje in de bioscoop (zie sig.) en we hebben het gewoon heel gezellig gehad, ik heb gewoon aan het eind van de film haar hand vastgepakt (dit was voor mij al heel wat) en verder is er ook niks gebeurt, het was voor mij een heel gezellige avond. En eentje die ik niet snel meer zou vergeten, want oh mijn God wat bonkte mijn hard daar.
Dus forceer niks, en heb gewoon een te gekke avond, samen met een persoon die jij leuk vind en die ook interesse heeft in jou.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 10:59
bambykill
bambykill is offline
'k vin de bioscoop nou niet echt iets van eh euhm romantisch ofzo.
Wisten jullie niks orginelers. Je zit daar maar naar een beeldscherm te kijken en je let helemaal niet meer op elkaar, Je kan veel beter ergens thuis ofzo afspreken, dan kan je eerst veel zoenen en dan wta bebbelen om elkaar beter te leren kennen. Werkt.
Oud 06-05-2002, 14:01
charly not
charly not is offline
Spreek gewoon af in een cafe ofzo, en daarna gewoon bespreken wat je wilt gaan doen..?? Das denk ik wel handig. Kun je altijd evt nog naar de film gaan als jullie daar zin in hebben.
Dus eerst naar een cafe ofzo, weet ik veel, ff wat drinken gezellig praten enzo. En daarna naar de bioscoop. Das veeel gezelliger!!!

SUCCES
Oud 06-05-2002, 20:57
de goeie fee
de goeie fee is offline
Kusseeeeeeeeeee
no doubt jonge!!!
go for it
(and brush your teeth )
kusjeeee *smakkk*
Reageren

Regels voor berichten