Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
hell.... ogen, uitstraling... kleding, schoenen zijn ook heeeel belangrijk en mooie handen... én gespierd maar niet zo'n macho..ennuh... niet zo'n heel verlegen persoontje want die durven hun eigen mening nie te zeggen en das ook aantrekkelijk
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
jah heb ik ook last van, die handen van mijn vriend zijn zooo mooi. alleen hij bijt op z'n nagels ![]() ![]() maar ze blijve mooi ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() alleen is die van mij nog beter: hij speelt piano!! *zucht* ![]()
|
Verwijderd
|
dreadz!!!! wel verzorgde dreadz dann..
Enneuh, bij mn vriend vinnik ut geweldig als ie zo in een bepaalde houding met los haar gitaar staat te spelen.. *smelt* owjah.. en hij moet een eigen stijl hebben, dus niej zown kuddedier.. maar gwoon een eigen, bijzondere stijl.. liefst beetje alternatief.. (muh vriend.. zucht) Laatst gewijzigd op 05-05-2002 om 21:05. |
![]() |
|
Een lieve lach en lieve ogen, maar dat is nogal standaard...
Ehm verder vind ik het leuk als hij danst en een beetje stoer probeert over te komen terwijl hij eigenlijk alleen maar heel schattig is ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Een veelzeggend/nadenkend gezicht. Arrogantie (op de een of andere manier) en subtiliteit.
|
![]() |
Als hij veel zelfvertrouwen heeft en dat een beetje doet falen als hij bij mij is...
Als hij mondig en vlot is, ik blijk erop te vallen, terwijl ik op het moment zelve me nogal minder voel odmat ik niet uit kan blinken, 't zal wel 'n machtspositie zijn die ik, onbewust, leuk vind ofzo... |
![]() |
|
Wat ik aantrekkelijk vind?
Een meid waarmee je goede gesprekken kan voeren, waar je niet alles uit hoeft te trekken, maar die je het gevoel geeft dat ze je vertrouwd. Dat ze je problemen bij je durft neer te leggen en dat je er samen goed over kan praten, dat je ook weet dat je bij haar terecht kan. Ja dan klikt het wel. Uiterlijk is ook belangrijk, maar minder. Tegenwoordige ziet elke gezonde meid er wel lekker uit. ![]() Snow ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat vind jij aantrekkelijk? floyd101 | 55 | 01-07-2012 13:55 | |
Seksualiteit |
Grote hoeveelheid zaad bij zaadlosing? Heb jij heb?En wat vinden de vrouwtjes er van? Pyro Power | 69 | 29-03-2010 21:52 | |
Liefde & Relatie |
[Relatie-Meter]Wat vinden jullie ervan? Jolt | 15 | 21-05-2005 22:46 | |
Seksualiteit |
Vind jij jezelf sexueel aantrekkelijk Ijke | 204 | 05-10-2003 21:37 | |
Seksualiteit |
Welke forummer zou jij graag in een spel van uitbundige copulatie willen betrekken? Ochlocraat | 241 | 30-08-2003 17:15 | |
Liefde & Relatie |
Een gesprek beginnen Dotcom | 12 | 05-12-2002 11:57 |