Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik snap niet waar ze zich allemaal zo druk om maken, anders laat je toch andere mensen het voor je halen dat kunnen ze toch niet controleren ![]()
||
Citaat:
Niet per se, maar liever wel dan niet. En iedereen doet weleens iets wat niet mag, jij net zo goed.
||
Citaat:
||
Citaat:
neem aan dat ze niet aan ieder glasje willen ruiken ofzo haha hoewel dit alles wel al best ver gaat vind ik ![]()
||
Citaat:
Jemig drinken jullie nooit alcohol ofzo?
||
Citaat:
maar degene die me wel helpen, thnx
||
![]() |
Citaat:
al die 14 en 15 kindjes op zaterdag die na één drankje al denken dat ze dronken zijn omdat dat stoer is, daar word ik pas doodziek van ![]()
||
Citaat:
![]() Bovendien heb ik al meer dan genoeg lol zónder alcohol en lust ik graag een gewoon cola'tje alcohol is voor lozers ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ja als je dan perse moet drinken om de trieste reden dat je erbij wilt horen ofzo. Kun je natuurlijk iedere kleurloze drank en liefst een die ook niet heel sterk ruikt mixen met iedere willekeurige frisdrank. Overingens keur ik het af. Het wordt niets voor niets gecontroleerd. Doordat jij zo nodig moet drinken kan de eigenaar een boete krijgen of in het ergste geval zijn vergunning kwijt raken. dan heb je helemaal niets meer en ontneem je andere mensen hun baan. |
![]() |
||
Citaat:
Ik drink niet om stoer te zijn, nog een keer.... Ik drink voor de gezelligheid en als je zin hebt om te discusseren of alcohol nodig is voor een gezellige avond verwijs ik je naar D&A, daar heb je al een topic over dat onderwerp. En bovendien drink ik niet heel veel ofzo, maar drie drankjes op een avond en ik ben dan ook niet aangschoten, als ik wel meer drink (wat heel zelden gebeurt) dann ben ik wel eens een beetje aangeschoten, maar nooit echt dronken. En ik vind dat je ook wel met iets meer respect over mij mag praten, ik heb jou niks misdaan. Maar goed, als je me niet wilt helpen hou dan liever je mond, anders blijven we offtopic aan het discusseren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
tja, alles waar wodka door heen zit lijkt me er gewoon uit zien als gewoon fris/jus of wat dan ook...of is er iets dat extreem reageerd op wodka en dus verkleurd? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En ik drink verdomme niet omdat het stoer is ofzo, ik drink om dezelfde redenen als ieder ander die legaal drinkt. Maar ik vind dat jullie niet niet, jullie zijn ontzettend bevooroordeeld en lullen maar zo dom ver me moeten praten als een domme breezerslet want dat ben ik niet en lul alsjeblieft niet als een kip zonder kop massa na.
||
Citaat:
|
|