Advertentie | |
|
![]() |
|
De kans is groot dat ze je wel aannemen hoor. De appie is altijd op zoek naar goedkope arbeidkrachten. Wat een 15 jarige kost gewoon verrekte weinig geld voor hun. Vanaf je 15e mag je gaan werken bij de AH. Maar of je dan achter de kassa kan weet ik niet zo, denk het haast niet. Maar houdbaar enzo, gewoon vakken vullen is geen probleem hoor. Ik zou het maar gewoon proberen als ik jou was.
||
Citaat:
|
Vanaf je 16e mag je achter de kassa, vakkenvullen mag je vanaf 14 jaar. Overigens: stuur gewoon sollicitatieformulieren op. Maakt een goede indruk en ze hebben je gegevens. Ook: áls je op gesprek moet komen, ben je in principe al aangenomen
![]() Succes!
||
Citaat:
of dat nog steeds zo is: geen idee.
|
in Tilburg zochten ze n tijdje terug zelfs vakkenvuller van onder de 16!!! Gewoon op zoek naar goedkope arbeidskrachten dus. Denk dat je er wel makkelijk binnekomt, net of ze hoge eisen kunnen gaan stellen. Als je je gewoon een btje enthousiast opstelt zal dat vast wel goedkomen. Suc6!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik weet dat ze bij ons nog wel mensen van 15 aannemen vooral omdat je die nog goedkoper kan opleiden dan iemand van 16. Echter 15 Jarige kunnen dus niet het werk doen van een 16 jarige waardoor ze dus vaker 16 jarige aannemen die dus gewoon eigelijk alles mogen in de winkel. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
of uh, niet geschoten is altijd mis ![]() ![]()
|
![]() |
De Arbo-wet is gewoon kut. Als 15-jarige mag je niet achter de kassa zitten, dus als je dat zou willen mag het ook niet.
Als 15-jarige mag je doordeweeks maar tot 19:00 werken uiterlijk en niet meer dan 7 uur op een dag (incl school). Kortom: je mag bijna geen flikker als je bedrijf zich houdt aan de regels uit de arbo-wet. Daarom gaan veel bedrijven voor 16-jarigen, omdat je daar iets meer mee kunt. Die mogen tot 22:00 werken, 9 uur op een dag (incl school ![]() Maar succes, het zal er wel vanaf hangen of ze mensen nodig hebben en hoe je over komt... Maar als ze mensen nodig hebben is er een goede kans dat je wordt aangenomen hoor.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En ik werkte op me 16 naaste me school meer dan 9 uur hoor dus dat intresseerd mij en me baas geen flikker ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Een half jaartje geleden ging ik ook solliciteren bij de AH en ik werd meteen uitgenodigd voor een gesprek. De dag na het gesprek mocht ik al een kassacursus doen en de dag DAARNA kon ik beginnen. Bij ons nemen ze heel snel mensen aan, maar ze hebben wel bepaalde eisen. Je mag bijv. geen gothic zijn of gekleurd haar hebben (ook niet een paar gekleurde plukjes). Ik zou het als ik jou was gewoon proberen. Tiz wel zwaar hoor om de hele dag te zitten achter de kassa. JUIST omdat je de hele dag zit en de hele tijd hetzelfde doet... Je moet tog ergens je geld mej verdienen
![]() |
![]() |
|
![]() |
Bij albert heijn nemen ze je sneller aan, hoe jonger je bent. De winst-formule van de AH is namelijk: kinderarbeid en woekerprijzen is goed voor Moberg en de zijnen.
Voor iedereen die bij de albert heijn werkt: doe het voor de gezelligheid, maar verpats jezelf, en het waardevolste wat je te geven hebt: tijd van je leven niet voor die paar magere Euro's per uur.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik werk ook bij de Ah als vakkenvuller, en ik was 15 toen ik werd aangenomen. Dit was deze juni. Nu hebben ze weer personeel nodig tussen de 15 en 17 jaar. Gewoon zo goedkoopmogelijk dus. Het nadeel van personeel van 15 jaar is dat ze na 19:00 niet meer mogen werken en het werk hier is pas klaar vaak rond 21:00 dus ze hebben het liefste mensen van 16 want die mogen langer blijven en zijn goedkoop
|
Ik werk ook in een supermarkt en iedereen die begint daar op zijn 15e
en ben begonnen in de vulploeg door de week, en na 2 maanden heb ik kassa leren draaien en ging ik weleens invallen op zaterdag en zo ook in de winkelvloer en op de slagerij afdeling... dus kwam er op neer dat ik gewoon eigenlijk elke zaterdag wel werkte, en toen ben ik er ook avonden bij gaan doen en na een half jaar ben ik vast cassiere geworden, net nog tijdje vleeswaren afdeling gehad maar dat lag me niet zo vreselijk 1tonig werk... maar officieel mag je op je 15e nog helemaal niet kassa draaien en op de slagerijafdeling staan (en machines gebruiken) het hangt er dus ook vanaf hoe streng ze daar bij die ah zijn... en anders word het vakken vullen, maar dat is vaak wel door de week en niet in het weekend. maar je moet toch ergens beginnen... ik werk nu meer dan 3 jaar in onze supermarkt en heb het er enorm naar mijn zin.
|
![]() |
denk dat het wel duidelijk is dat het bij elke AH anders is..
ik hoorde iemand reageren van: houdbaar kan niet, want dat is 's avonds, maar vers 's middags: ook dit is overal anders (vrachtwagens kunnen niet overal tegelijk zijn). Bij ons komt houdbaar rond 12.00 uur en vers rond 19.00 uur. Bij ons nemen ze trouwens wel pas vanaf 16 aan, maar erg streng zijn ze de laatste tijd niet meer volgens mij..stelletje kneuzen die nieuwe collega's *zucht*. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
de lonen zoals ze bij AH worden gehanteerd bij indienst treden zijn . Dit zijn de CAO lonen die bij de C1000 en EDHA waarvan ik het weet ook gehanteerd worden. Echter komen bij de AH hier o.a. nog winstuitkering (13de maand) bij, dit is bij de andere niet zo. Allemaal hebben ze wel vakantiedagen en vakantiegeld maar van bijde is mij nooit duidelijk geworden of ze ook ADV-uren hebben. 13 2,62 14 2,62 15 2,62 16 3,02 17 3,45 18 3,90 19 4,55 20 5,30 21 6,17 22 7,16 23 8,35 Zodra je er (uit me hoofd) 9 maanden werkt en minimaal 16 bent kan je promotie maken, op je 17de verdien je dan 4,13 omgerekend zo'n 8,50 gulden. Iemand intresse naar meer info zeg het maar ![]() |
![]() |
|
Ik denk het niet, mijn zus heeft er ook 2 keer gesoliciteerd maar die werd niet aangenomen en ze is 16!Maarja we wonen weer ergens anders als jij denk ik, ik denk dat dat overal verschillend is!
|
Donderdag solicitatiegesprek, vrijdag aangenomen maandag begonnen...
zo ging het bij mij, ik kende iemand die daar werkte en ze belden mij ook nog op... ja... ben een gewild persoon ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|