Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2003, 14:34
Verwijderd
Kijk het zit zo, ik werd verliefd, dat gebeurt wel eens, niet vaak, maar goed. Maar ik werd dus verliefd op een vriend van mij. Nou allemaal leuk en aardig, en na veel smsen bleek dat hij mij ook leuk vond. Dus, bioscoopje, zoenen en aan was de verkering.
Na een maand begint meneer te twijfelen en maakt het uit, hij is nog niet toe aan verkering. Dus we proberen als vrienden verder te gaan, dit moet ook wel want we zitten in de zelfde hele hechte vriendengroep.
Ik vond het best moeilijk want was nog stapelgek op hem.
Nu komt hij gister met dat ie ook nog gek op mij is en wat we nu moeten doen. Dus ik zeg dat hij maar na moet denken en dat ik dat ook zal doen. Nou krijg ik net weer een berichtje dat we maar beter nix meer kunnen beginnen omdat ie me geen pijn wil doen.
Net alsof ie dat nu niet doet.
Ik weet absoluut niet meer hoe ik me nu moet gedragen tegen hem en hoe ik hem nou kan vergeten als hij me steeds toch weer hoop geeft. Iemand tips??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2003, 14:39
Verwijderd
Heb je ook een beetje doorgevraagd? Bijvoorbeeld waarom hij niet toe is aan een relatie? Waar twijfelt hij over? Ook over zijn gevoelens of alleen het aangaan van de relatie?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 14:42
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Afkappen die zooi! Ik ben ook een tijdje op een meisje geweest waar ik gemengde gevoelens voor had. Dan weer wel, dan weer niet... Gemengde gevoelens zijn nooit goed, daar komt huilen van! Negeer hem en beschouw hem als een goede vriend, meer niet... Iemand die gemengde gevoelens heeft voor een ander zal die ook altijd blijven houden no matter what.. Alsjeblieft luister naar mij ik heb het gehad en dacht dat die gemengde gevoelens over zouden gaan niet dus.. Ik heb met het meisje genomen en na enkele weken had ik er spijt van en toen moest ik het uitmaken.. Voor mij kut, maar voor de persoon die veel om je geeft ook, `t is voor beide partijen moeilijk.. Beter als goede vrienden met elkaar omgaan, dan elkaar met een kwaaie kop voorbijlopen! Ik heb je in id geval gewaarschuwd.. Maar zoals ik altijd zeg volg je hart, die zal je leiden naar de juiste keuze

Laatst gewijzigd op 25-10-2003 om 14:45.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 14:43
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 25-10-2003 @ 15:39:
Heb je ook een beetje doorgevraagd? Bijvoorbeeld waarom hij niet toe is aan een relatie? Waar twijfelt hij over? Ook over zijn gevoelens of alleen het aangaan van de relatie?
Jawel hij wil zn eigen dingen allemaal blijven doen en dat zijn er heeeeeel veel, heeft nooit tijd, hij twijfelt niet aan zn gevoel maar aan de relatie. Hij zegt nu dat we elkaar moeten vergeten, maar dat kan ik niet
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 15:04
Last Resort
Last Resort is offline
afkappen.., van dit geharrewar komt niks. Wel, niet, wel maar toch ook weer niet. Zo blijf je aan de gang.
Oud 26-10-2003, 15:53
Verwijderd
Ik heb dan geen relatie maar ik denk wel dat ik het bij mij nu al drukke leven zou kunnen hebben. ze zou alleen niet moeten gaan eisen me elke dag te kunnen zien, al zou ik dat misschien zelf ook wel willen, dat gaat gewoon niet. Bij die jongen ligt het misschien ook wel zo... Leg hem geen onmogelijke keuze voor in ieder geval. Ik denk dat het bij jullie tijd is voor een goed gesprek. vraag gewoon hoe het voor hem ligt, waarom hij er toch niet helemaal voor gaat nu, stel hem gerust dat je best begrijpt dat hij een druk leven heeft. leg uit hoe het voor jou in elkaar zit, wat jij ervan verwacht, waarom jij zo graag bij hem zou zijn..
er moet toch een oplossing te vinden zijn waarvan je allebei zeker bent dat het de juiste is!
succes ermee.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 16:42
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
Citaat:
Eme schreef op 25-10-2003 @ 15:43:
Jawel hij wil zn eigen dingen allemaal blijven doen en dat zijn er heeeeeel veel, heeft nooit tijd, hij twijfelt niet aan zn gevoel maar aan de relatie. Hij zegt nu dat we elkaar moeten vergeten, maar dat kan ik niet
Afkappen, als hij nu al denkt geen tijd voor je vrij te kunnen maken, dan is hij er inderdaad nog niet aan toe. Mijn vriend en ik hebben allebei ook vrij drukke schema's, maar we vinden elkaar en de relatie belangrijk genoeg om daar ook tijd voor vrij te maken. Blijkbaar vindt hij dat niet, dus dan zou ik er niet aan beginnen als ik jou was; krijg je alleen maar meer verdriet van.

Ik snap mensen nooit zo, die niet twijfelen aan hun gevoel, maar wel aan de relatie ...tja, tenzij je een superfout meisje zou zijn, maar dat blijkt niet het probleem te zijn
Oud 27-10-2003, 13:21
Repeltje
Repeltje is offline
Ik heb hetzelfde gehad met een jongen uit mijn klas. Is natuurlijk een iets inder hechte groep, maar alsnog deed het heel veel zeer. Het is nu meer dan een jaar geleden. Momenteel vind ik het nog steeds moeilijk, maar het gaat beter. Ik ben dikke maatjes met zijn nieuwe vriendin en we kunnen best lol hebben met z'n allen. Het enige wat ik zou kunnen zeggen is: tijd heelt alle wonden. Hoe hard dat ook klinkt. Sux-6!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 14:42
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Eme schreef op 25-10-2003 @ 15:34:
Dus ik zeg dat hij maar na moet denken en dat ik dat ook zal doen. Nou krijg ik net weer een berichtje dat we maar beter nix meer kunnen beginnen omdat ie me geen pijn wil doen.
Conlusie: hij weet het zelf niet zeker en wil dus gewone vrienden blijven
Oud 27-10-2003, 15:06
Verwijderd
ik denk dattie idd niet weet wat ie wil...

maar een relatie die ontstaat tussen vrienden in een hechte groep is ook moeilijk...want stel het gaat op niet zo'n leuke manier uit is de kans groot dat die hele groep uit elkaar valt...

dus ik denk dat het idd beter is dat jullie allebei er even goed over nadenken...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 18:44
Verwijderd
thanx, t is niks en t word nix heb ik hem vertelt en hij heeft t geloof ik geaccepteerd en ik ook.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten