Advertentie | |
|
![]() |
|
euhm... je kan warm water krijgen voor thee of soep, ze verkopen cola, fanta, sprite, water (bruis en plat), appelsap, appelsiensap (en nog wat denk ik maar ik breng me eigen drinken mee dus ik weet het zo niet!) verder kan je ook suikerwafels, chocoladewafels of wafels met zowel vanille als chocolade kopen. als je geen boterhammen bij hebt kan je ook zo van die cracotten kopen
![]()
|
Mars-icecream apparaat
Snoepautomaat Blikjesautomaat of 3 Koffie/thee/Chocoautomaten Bij het cafetaria kan je van alles bestellen...Na half 8 zelfs hele menu's Maar overdag gewoon: Patat Frikadel Kroket Kipkorn Broodjes met van alles Kruidenboter Jam Boter Slaatje En heel veel snoep en koek
|
![]() |
Saucijzenbroodjes
Worstenbroodjes Spaceshuttles (gehakt op een stokje ofzo) hamburgers bapaobroodjes tosti hotdogs vroeger pizzapunten (de dingen die hierboven staan wisselen ze trouwens af) frisdrankautomaat snoepautomaten mars/bounty enzo automaat broodjes gezond (gewoon ham en kaas op een bolletje...) slaatjes (in zo'n plastic bakje) Kortom: alles wat de dietisten verboden hebben ![]() Ik koop trouwens nooit wat, mijn vreetbuien bewaar ik altijd voor thuis ![]() Laatst gewijzigd op 22-11-2003 om 22:04. |
![]() |
|
pizzabroodjes
saucijzenbroodjes nasi-schijven gevulde koeken appelkoeken roze koeken chips bisc & -koekjes kinderbueno drop, en diverse soorten snoep er zijn 2 mars-automaten 2 coca-cola automaten nog een ice-tea ofzo automaat we HADDEN een cup-a-soup automaat, maar daar zaten ratten in ![]() verder nog koffie en thee er is dus eigenlijk niets gezonds. |
![]() |
|
![]() |
1 koffie/chocolademelk automaat
3 frisdrankautomaten 1 Redband automaat met allerlei snoep 1 'Gewone' snoepautomaat, met chips, repen, autodrop enz. 1 Cup-a-Soup automaat 2 Mars/Snickers/Bounty etc. automaat Dat is 't wel zo'n beetje geloof ik ![]() Ik gebruik eigenlijk alleen de koffie/chocolademelk automaat. |
![]() |
|
Bij de aula:
1 frisdrankautomaat 1 zuivelautomaat (melk, yoghurt etc.) 1 automaat voor thee/koffie/chocolademelk/soep (warm) 1 snoepautomaat met van alles en nog wat (stroopwafels/chips/sultana etc.) 1 snoepautomaat met repen (mars/M&M etc.) Vorig jaar of twee jaar geleden hadden we nog een broodjesautomaat waar van alles inzat. Maar dat liep niet goed, de broodjes waren te duur en niet zo populair. Dus die is nu weg. In de rest van de school staan geloof ik nog 2 drinkautomaten (koffie/frisdrank). |
![]() |
|
hm, we hadden altijd een automaat met broodjes gezond en pakjes melk enzo, maar die is weggehaald (zeker te weinig omzet
![]() ![]() en bij de concierges verkopen ze appelflappen, broodjes kroket, pizzabroodjes en frikandellen (die, heel toepasselijk, 'braakstaven' worden genoemd) |
![]() |
|
hmmz, wij hebben snoepautomaten. blikjes automaten en verder kun je broodjes frikandel, worst, gezond, kaas, ham, kroket kopen. ook kun je tosti's, soep en ijs kopen.
het enige wat ontbreekt is patat. maar eigenlijk vind ik het maar dom dat ze alleen maar ongezond voedsel hebben, en niet eens melk of fruit enzo. jaja gezond.. ![]()
|
Broodje smeerkaas, broodje filet american, broodje gezond, chiabatti gezond, broodje kaas, broodje ham, broodje chorizo worst, krentebol met kaas, krentebollen, broodje kroket, broodje frikadel, broodje kaassoufle, broodje kipcorn, broodje picanto, saucijzenbroodje, ham/kaas broodje, appelflap, broodje sate.
Dan nog los: Frikadel, kroket, kipcorn, kaassoufle, picanto, bami of nasi schijven of wat het ook zijn. Appel, mandarijn, kiwi en banaan. Melk, karnemelk, AA-drink, fruitontbijt, chocomel, yoghurtdrink en fruit melk. Dan hebben we nog frisdrank automaten met de standaard frisdranken. We hebben een spa-automaat met spa rood, blauw en 3 soorten fruit. Een fruitdrankjes automaat. Een andere fruitdrankjes automaat met dingen als appelsientje, vitamientje, coolbest..etc. Dan is er ook nog een marsautomaat en een automaat met bijna dezelfde inhoud als het marsautomaat maar dan overal de grotere versie van + stroopwafels, milkachocolade, gevulde koeken, muesli-repen en ook nog scheermesjes, panty's en papierenkoksmutsjes. Dat is dan in de kantine. Dan is er ook nog een bakkerij van de school die uiteraard zoet gebak verkoopt en zoete hapjes zoals pizza, croissant, saucijzenbroodje, ham/kaas broodje en gewoon complete broden. Taart is er ook te koop. ![]() ♥ mijn school. |
![]() |
|
Wij hebben alle soorten snoep ( en buitenlands snoep als Oreos en andere dingen ) Koeken en veel Indish eten zoals Roti, Kipsate enzo. Ze verkopen ook ( duh ) drinken en rookworsten
![]() Maar wij zitten nu in een noodgebouw omdat onze school ( het Barlaeus GYmnasium ) verbouwd word, daar krijgt onze kantinechefkokkin ![]() |
![]() |
|
- automaat met koffie, thee, chocolademelk en heet water voor soep
- automaat met flesjes splash - automaat met flesjes cola enzo - automaat met marsen, twixen enz. - zo'n automaat met roze koeken, wafels, zakjes snoep van Katja, enz.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Vraagjes over het HBO Moow17 | 1 | 16-07-2009 15:57 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
De Kantine |
Een open brief wat vinden jullie er nu van ? MAGIC-MAN | 30 | 21-10-2003 18:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Schrammen Met Verdriet .:SuPaHGuRl:. | 5 | 01-06-2003 17:47 | |
Eindexamens 2003 |
organistatie bal/stunt sunflouwer | 7 | 24-04-2003 15:57 | |
Algemene schoolzaken |
hoogbegaafdheid lastig op school? Gevederde | 24 | 23-10-2002 10:56 |