![]() |
|
Verwijderd
|
ik weet dat het niet zo'n druk forum is en dat ie er staat, omdat het eerst een wisselforum was.
Maar ik zie al dagenlang geen activiteit van een FB daar! bijv deze:http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=641483 is verworden tot een welles/nietes verhaal, terwijl ik het in het begin een potentiële goede inhoudelijke topic vond. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik woon in een klotedorp met te weinig abonnees en dan nog eens buiten de bereikbaarheid! Maar er is hoop... Ik betaal echt niet voor mijn lol 300 euro als het 50 zou kunnen zijn. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh? Toch? Ik dacht dat je me over het hele forum zou gaan volgen en overal commentaar op mij zou gaan posten
![]() Je doet welgeteld 1 post op D&A sinds 2 maanden en je denkt ons hele beleid te kunnen doorgronden? En ja je zult best wel wat lezen, maar dus heb je voor de rest ook nog niet te klagen gehad en zou je moeten weten dat er geen foto's van anderen gepost mogen worden zonder toestemming. Die regel geldt overigens op het hele forum. Dat jij dat wel in die foto was. kan ik toch niet ruiken? Ik mag dan ook wel fb van Mystiek zijn, helderruikend ben ik nog altijd niet ![]() |
![]() |
|
|