Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2003, 20:55
Verwijderd
ik weet dat het niet zo'n druk forum is en dat ie er staat, omdat het eerst een wisselforum was.
Maar ik zie al dagenlang geen activiteit van een FB daar!
bijv deze:http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=641483 is verworden tot een welles/nietes verhaal, terwijl ik het in het begin een potentiële goede inhoudelijke topic vond.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-10-2003, 21:11
Enlightenment
Enlightenment is offline
-> bz
Oud 26-10-2003, 22:21
Verwijderd
Ten eerste, als je ergens problemen mee hebt, pm ons dan. Wij kunnen niet overal tegelijk zijn, laat staan elk topicje op elk moment van de dag doorspitten.
Ten tweede: we proberen een vrij los beleid aan te houden. Over het algemeen is het vrij relaxed op D&A en dat proberen we zo te houden. Het enige waar we meestal op moeten letten is dubbele topics en 'zatte' topics. Tot nu toe is iedereen daar tevreden over. Ik heb geen zin (EN Vlooienband evenmin denk ik) om de sfeer er te gaan verpesten met politieagentje te spelen, ik denk ook niet dat mij dat in dank zou worden afgenomen. Een discrete *kuch* op de juiste momenten doet vaak al wonderen.

En ik snap je probleem rond het topic op zich niet, wat moet ik ermee doen dan, sluiten wegens te hoog discussie-gehalte? Er zijn voor- en tegenstanders, logisch dat de ene wel vindt en de ander niet...

En dat je dagenlang geen activiteit van een Fb ziet daar, vind ik flauwekul. Ik kom elke dag op het forum en anders zodra ik kan, de laatste maand ben ik hoogstens 1,5 dag achterelkaar niet online geweest. Ik zeg misschien niet altijd iets, maar ik check wat dingen, ik controleer eventuele probleemtopics en ga weer offline (ik heb nog steeds een modem en betaal zo'n 300 euro in een maand aan telefoonrekening, zegt genoeg over mijn internetgebruik want bellen doe ik nooit). Daarbij heb ik nog 2 andere fora die ik ook in de gaten hou. En MEESTAL probeer ik wel iets te laten weten in het stoned-topic, zodat iedereen weet dat ik ook al zeg ik voor de rest even weinig, er nog steeds rondhang en nog steeds interesse betoon voor hen!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 22:29
Vlooienband
Vlooienband is offline
Even over dat topic, ik heb wat heen en weer gegooi van wel en niet verwijderd en wat andere loze reacties.
Dan over het minder vaak aanwezig zijn. Het lijkt misschien dat ik erg weinig online ben en zo goed als geen posts lees, maar da's niet echt zo.
Ik kan alleen over mezelf spreken en je vertellen dat ik regelmatig overleg met mutant pleeg, over topic, die aankomende meet en de announcement, m.b.t. die links.
Nu post ik niet in elk topic, omdat ik over sommige onderwerpen gewoonweg niet mee kan praten of voor mijn gevoel niets nuttigs toe kan voegen. Ik snap je klacht half, je hebt ergens wel gelijk als je zegt dat we meer online moeten zijn. 't nadeel is alleen dat we meer dingen te doen hebben dan 24/7 online te zijn.
De links die op M&M of via pm worden gegeven, gaan waarschijnlijk langs ons heen, of de leden zijn eerder aanwezig in de probleemtopics dan wij zelf zijn. Echter, er is altijd wel een fb+ online en mutant en ik zijn nog steeds dagelijks aanwezig, dus zoveel kan er niet fout gaan.

Laatst gewijzigd op 26-10-2003 om 23:02.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 15:02
Footprint
Footprint is offline
kvind het maar gezeur
het beleid is goed op D en A
nutteloze topics worden gesloten en anders wordt het een tijdje aangezien
ik heb iig niets te klagen
Oud 27-10-2003, 17:38
Balance
Balance is offline
Citaat:
Mutant schreef op 26-10-2003 @ 23:21:
Ten eerste, als je ergens problemen mee hebt, pm ons dan. Wij kunnen niet overal tegelijk zijn, laat staan elk topicje op elk moment van de dag doorspitten.
Ten tweede: we proberen een vrij los beleid aan te houden. Over het algemeen is het vrij relaxed op D&A en dat proberen we zo te houden. Het enige waar we meestal op moeten letten is dubbele topics en 'zatte' topics. Tot nu toe is iedereen daar tevreden over. Ik heb geen zin (EN Vlooienband evenmin denk ik) om de sfeer er te gaan verpesten met politieagentje te spelen, ik denk ook niet dat mij dat in dank zou worden afgenomen. Een discrete *kuch* op de juiste momenten doet vaak al wonderen.

En ik snap je probleem rond het topic op zich niet, wat moet ik ermee doen dan, sluiten wegens te hoog discussie-gehalte? Er zijn voor- en tegenstanders, logisch dat de ene wel vindt en de ander niet...

En dat je dagenlang geen activiteit van een Fb ziet daar, vind ik flauwekul. Ik kom elke dag op het forum en anders zodra ik kan, de laatste maand ben ik hoogstens 1,5 dag achterelkaar niet online geweest. Ik zeg misschien niet altijd iets, maar ik check wat dingen, ik controleer eventuele probleemtopics en ga weer offline (ik heb nog steeds een modem en betaal zo'n 300 euro in een maand aan telefoonrekening, zegt genoeg over mijn internetgebruik want bellen doe ik nooit). Daarbij heb ik nog 2 andere fora die ik ook in de gaten hou. En MEESTAL probeer ik wel iets te laten weten in het stoned-topic, zodat iedereen weet dat ik ook al zeg ik voor de rest even weinig, er nog steeds rondhang en nog steeds interesse betoon voor hen!
Offtopic: Kabel/ADSL nemen? 300 euro
Oud 27-10-2003, 19:08
Verwijderd
Citaat:
linda85 schreef op 27-10-2003 @ 18:38:
Offtopic: Kabel/ADSL nemen? 300 euro
Denk je nu echt dat ik dat nog niet zou hebben als dat hier al mogelijk was...
Ik woon in een klotedorp met te weinig abonnees en dan nog eens buiten de bereikbaarheid! Maar er is hoop...

Ik betaal echt niet voor mijn lol 300 euro als het 50 zou kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 00:45
Domino
Domino is offline
Ja en als ze er zijn..

nou ja goed ik laat het erbij.
Oud 28-10-2003, 01:00
Verwijderd
Oh? Toch? Ik dacht dat je me over het hele forum zou gaan volgen en overal commentaar op mij zou gaan posten .

Je doet welgeteld 1 post op D&A sinds 2 maanden en je denkt ons hele beleid te kunnen doorgronden? En ja je zult best wel wat lezen, maar dus heb je voor de rest ook nog niet te klagen gehad en zou je moeten weten dat er geen foto's van anderen gepost mogen worden zonder toestemming. Die regel geldt overigens op het hele forum. Dat jij dat wel in die foto was. kan ik toch niet ruiken? Ik mag dan ook wel fb van Mystiek zijn, helderruikend ben ik nog altijd niet .
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 21:48
Wasp
Wasp is offline
Men kan echt niet zonder mij hè.
Oud 29-10-2003, 13:25
Verwijderd
Verbeeld je maar niet te veel

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten