Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En die voeten..Ja, je moest es weten hoelang ik daar mee bezig ben geweest ![]() ![]() |
![]() |
|
Wat wílde je tekenen?
Als het een echte man moest wezen (of vrouw) vind ik em lelijk, als het een soort tekenfilmkarakter moest zijn dan zou ik egale kleuren gebruiken, en de lijnen heel strak en dik maken. En even wat meer tijd in dat hoofd steken: die vind ik niet echt geslaagd. En oefen eens wat met het natekenen van mensen van foto's of plaatjes uit een stripboek dat je bevalt... je zult zien dat dat helpt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zijn wel degelijk ronde ogen hoor en met dat zwart bedoel ik binnen de ogen zit ook nog veel zwart plaatje i weg maar er stonden ronde ogen op anime ogen. [Dit bericht is aangepast door Darvan (18-02-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
Je had of gen buitenlijnen of dikkere buitenlijnen moeten maken. Slordig ingekleurd. (en beetje simpel) Je hebt soms te harde en soms weer te zachte lijnen. (vooral te harde lijnen bovenaan bij het haar) Was trouwens niet lullig bedoeld hoor. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Mischien moet je eens goed andere tekeningen bekijken. (strips, tekenfilms, boeken enz.) Niet om die stijl te kopieren of om klakkeloos na te tekenen, maar daaran kun je vaak zien hoe je iets moet doen als je d'r niet uit komt. Ik denk trouwens dat het je mischien ook helpt om alleen met kleurpotlood te tekenen. (vanwege die buitenlijnen enzow)
|
ik vind hem niet zo mooi, het is een beetje kinderlijk getekend ensow, de kleuren vind ik te vaag.
de ogen zijn iets te donker, ik zou ze iets minder zwart maken van binnen zeg maar. de mond moet groter vind ik, als het gemeen moet lijken, zo heeft hij niet echt een uitdrukking. het haar zou ik ook anders doen, de lijnen iig anders, minder hard denkik.. uhmm en de lijnen van het poppetje zelf zou ik dikker en zwater maken zeg maar, dat het een duidelijke omlijning heeft enzow.. de arm die gebogen is vind ik wel errug koel! ik vind hem voor een eerste poging wel goed! doe iets met alle dingen die hier staan en hij word nog koeler! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
N*e*r*d* Verwijderd | 77 | 27-05-2005 08:00 | |
Psychologie |
Mijn kliniek verhaal Eend | 21 | 15-08-2002 14:05 |