Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2003, 20:23
rodina
rodina is offline
Doe je er aan mee? Wat voor makeup heb je allemaal, wat gebruik je altijd, wat alleen met uitgaan, wat zijn leuke dingetjes om andere eens aan te raden? Koop je de simpele etos dingetjes of is alleen Chanel of Lancome goed genoeg voor je?

Calvin Klein

Anne Klein

Christian Dior

Issey Miyake

Julien McDonald

Just Cavalli

Yamamoto

Alles hoort bij de zomercollectie van 2004
Oud 26-10-2003, 20:43
frozenfountain
frozenfountain is offline
Je bent wel op dreef met topics openen vandaag, rodina

Mascara van Lancome gebruik ik bijna elke dag. Lipgloss van Lancome, L'Oreal of lippenstift van Rimmel, Maybeline. Als ik uitga gebruik ik wat meer 'glim' make-up. Gouden oogschaduw, glittertjes. Ik wil niet dat m'n make-up opvalt, dus ik gebruik veel bruin, oranje en geel/gouden tinten. En als ik in een wilde bui ben: rood (op m'n lippen)
Ik doe niet mee aan de make-up trends, ik vind het soms gewoon TE. En soms staat het mij ook niet.

En soms is het gewoon raar! Zoals de laatste twee foto's, wat is dat nou bij haar oog? Ik heb weleens een gezichtsmasker gebruikt dat er zo uitzag...
De modellen van Calvin Klein, Anne Klein en Julien McDonald zijn wel mooi opgemaakt vind ik.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 20:47
rodina
rodina is offline
Citaat:
frozenfountain schreef op 26-10-2003 @ 21:43:
Je bent wel op dreef met topics openen vandaag, rodina

En soms is het gewoon raar! Zoals de laatste twee foto's, wat is dat nou bij haar oog? Ik heb weleens een gezichtsmasker gebruikt dat er zo uitzag...
je moet wat he op zondagavond

Ja het lijkt op dat mango/meloenmasker van DrvdHoog.. Volgens mij is het een soort van plastic wat er op zit.. Vasaline oid kan niet, dat kan nooit zo blijven zitten. Beetje folie-achtig..
Oud 26-10-2003, 20:50
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik hou niet zo van make-up. Gewoon op een gewone dag doe ik alleen wat mascara (van invite/rimmel geloof ik) Als ik er echt té brak uit zie wat oogschaduw+oogpotlood erbij. Wel altijd lipgloss/lippenbalsem.
Als ik uit ga hetzelfde.
Heb ik een enorme pukkel, dan camoufleer ik die wel, maar da's dan ook alles.
Alleen als ik echt niets te doen heb, of ineens per ongeluk zin heb me op te maken, dan wat meer oogpotlood, eyeliner ook, en ga ik wat aanklooien met diamantjes en een kleurtje op mijn lippen.
Maar verder hou ik me er eigenlijk niet mee bezig.
Oud 26-10-2003, 20:54
Verwijderd
ik vind dior altijd enig, en chanel is meestal altijd wel mooi netjes.

als ik er zin in heb smeer ik lekker uitgebreid en opvallend
zo niet, dan alleen een glossje, mascara en een oogpotloodje.

make-up verschilt van lancome en givenchy tot etos en manhattan

aan make-up trends meedoen, mwah ik let er wel op en als ik wat leuks tegenkom doe ik het ook wel na, meestal rommel ik gewoon wat aan.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 21:21
Verwijderd
Oeh ik kan geen kleuren zien op copmuter maar ziet er wel leuk uit!

dit is de laatste gothictrend:
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 21:24
Taeke
Taeke is offline
Citaat:
eXo schreef op 26-10-2003 @ 22:21:

[afbeelding]
Oud 26-10-2003, 21:32
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:

[afbeelding]
Hij heeft puntschoenen aan, dat is eigenlijk wel BrEeZaH
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 21:55
Mysterons
Mysterons is offline
Alleen die van Just Cavalli vind ik eigelijk mooi. Ik hou niet van donkerder gemaakte huid, liever lichter, en geen getekende wenkbrauwen. Wel van felgekleurde oogschaduw, of donkere ogen met rode lippen.

Zelf heb ik meestal bruine oogschaduw en mascara (soms oogpotlood), of een fel kleurtje met zelfde kleur oogpotlood.
Oud 26-10-2003, 22:35
Verwijderd
Ik gebruik nooit make-up
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 08:34
Qamra
Qamra is offline
Als ik make-up gebruik, dan is het paarse of groene oogschaduw (staat zo mooi met mijn oogkleur ). Wat zwarte of paarse (lijkt zwart) mascara en een zwart lijntje.

Niets boeiends, want ik heb twee linkerhanden
Oud 27-10-2003, 09:23
Verwijderd
omfg @eXo

Ik doe meestal alleen zwarte mascara en oogpotlood op. Soms nog wat glitterspul ofzo.
Ik heb niet 1 winkel waar ik het koop, ook niet echt 1 merk.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 09:53
Verwijderd

Dit lijkt het meeste op mijn dagelijkse make up. Bruin boven, wit onder, verder naturel.

Als ik uit ga is het meestal wat opvallender. Meestal donkerbruine of donkergroene glans oogschaduw, en veel mascara. Als ik eyeliner op heb zegt mijn moeder altijd dat ik gemeen kijk, dus dat doe ik maar heel soms.

In die nieuwe clip van de sugarbabes heeft dat donkere meisjes zo'n wit randje boven haar lippen, net zoiets als hij Julien McDonald en Just Cavalli. Leuk dus!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 10:34
Verwijderd
Mascara heb ik van Yves Rocher.. klont niet, mooi zwart, makkelijk eraf te halen, ook als het door regen uitloopt. 1 veegje en weg.

Verder gebruik ik oogpotlood. Af en toe wel wat oogschaduw maar die is nu op en aangezien ik in een blutte periode zit heb ik geen nieuwe. Ik weet ook eigenlijk niet zo goed wat voor kleuren ik het beste kan gebruiken en dergelijke.

Poederen enzo doe ik niet aan, hou ik niet van. Heb geen extreem glimmende huid ofzo dus boeit ook niet zo.

Lippenstift staat mij niet zo goed, in ieder geval geen opvallende kleuren. Mn lippen zijn van zichzelf al redelijk mooi gekleurd zeg maar, dat het op foto's vaak lijkt of ik lippenstift op heb. Dus als ik het op doe neem ik een kleur die redelijk dicht bij mijn eigen zit, fel rood ofzo ziet er niet uit bij mij.

Bij anderen vind ik subtiele make-up het mooist. Natuurlijke schoonheid, geen plamuurhoofd. Soms kan opvallend wel mooi zijn, als het de natuurlijke schoonheid accentueert zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 15:46
Li
Li is offline
Ik vind dat model van Cavalli mooi opgemaakt, Julien McDonald opzich ook wel mooi, maar dat model ziet er beetje te gepoederd uit.

Wat ik zelf opdoe is eigenlijk heel verschillend. Laatste tijd vooral zwarte mascara, lichtbruine oogschaduw, wit oogpotlood, highlither onder m'n wenkbrauw en lichtglazende lippenbalsem.
Met uitgaan soms wel heftiger

Make up merken zijn vooral van Lancôme en Chanel, maar ik heb ook genoeg van manhattan, bourjois en rimmel
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 18:15
Vice
Vice is offline
Zelf gebruik ik zwarte mascara, eyeliner en oogpotlood. Soms ook wel eens oogschaduw en lippenstift. Het meeste is van L'Oreal.

Make up trends vind ik wel leuk om te zien, maar zelf doe ik er niet aan mee. Niet dat ik het lelijk vind, ik ben alleen te lui voor om daarvoor een 0,5 uur eerder uit bed moeten gaan.
Oud 27-10-2003, 18:27
guess what
guess what is offline
Ik gebruik in mn doordeweekse leven alleen een beetje mascara van rimmel en af en toe oogpotlood.
Als ik uitga gebruik ik wat foudation (clinique) anders krijg ik zo'n rood hoofd, en een beetje oogschaduw (verschillende kleuren, verschillende merken) en gebruik Juicy Tubes voor mn lippen (lancome).
Oud 27-10-2003, 18:48
Verwijderd
Normaal draag meestal alleen maar mascara en wat lipgloss. Soms camoufleer ik wel iets, maar ik kwak nooit mn hele gezicht vol. Als ik uitga, doe ik soms ook nog wat oogschaduw op.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 19:01
feline
feline is offline
Ik doe helemaal niet mee aan make-up trends. Omdat ik het in het dagelijks leven helemaal niet mooi vind om extreem te gaan doen met make-up. Hooguit bij een feest ofzo.
Zelf draag ik meestal mascara van Maybelline, verder coverstick van Theatre, en soms oogschaduw van de Hema en foundation van de Hema. Verder een lipgloss en klaaaaar !
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 19:02
paranoid
paranoid is offline
ik gebruik doordeweeks altijd mascara.. en een dikke streep oogpotlood varierend.. van enkel een streep of een puntje aan de zijkant.. en ik draag altijd rode lippenstift.. thats me!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 19:31
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
trends let ik niet zo op eigenlijk.
ik koop meestal ook niet echt dure dingen. het duurste wat ik heb is bourjois of rimel, maar meestal hou ik t bij etos of miss helen. mits ze leuke kleuren hebben.

sinds kort heb ik mn wenkbrauwen weer weggehaald, dus die teken ik op met zwart automatisch köhlpotlood, verder gebruik ik meestal zeegroene, lichtgroene, knalroze of lilapaarse oogschaduw. en af en toe een lijntje witte eye-gloss op mn bovenste ooglid. &dan wat zwarte eyeliner en mascara.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 19:58
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Mysterons schreef op 26-10-2003 @ 22:55:
Alleen die van Just Cavalli vind ik eigelijk mooi.
Ja.Die ogen .

Ik gebruik nooit meek-up.
Oud 27-10-2003, 20:04
Dree
Dree is offline
Ik draag in het dagelijks leven wat bronzing poudre, mascara, wenkbrauwpotlood, parelmoer oogschaduw, bruine oogschaduw en coverstick bij donkere kringen onder mijn ogen.
Ik volg dus niet echt make-up trends. Ik heb laatst voor een gala afgeknipte stukjes nepwimper gebruikt -> vampig effect. De meisjes van de sugarbabes hebben het in hun nieuwste clip, en ik zag het es bij JLo en Beyoncé.
En ik heb es in een opwelling een fluo oogschaduw met glitters gekocht in de chill out
Oud 27-10-2003, 20:14
Balance
Balance is offline
Ik gebruik elke dag maar een klein beetje make-up:
foundation, (klein beetje) rouge en oogschaduw.
Probeer het zo naturel mogelijk te houden en doe dus niet echt aan die trends.
Oud 27-10-2003, 20:31
Roos
Roos is offline
Meestal heel basic.. veel mascara, wit oogpotlood onder, en zwart oogpotlood boven (vervaagd). Soms wat foundation.
En lipgloss van Bourjois.

Ik heb ook een geweldig turkoise oogpotlood, die gebruik ik ook best vaak. De tijd van "blauwe oogschaduw = fout" is echt voorbij
En ik heb blauwe ogen en donker haar, dus dat knalt lekker

Met uitgaan heftiger ja, maar 't ligt eraan waar ik heenga. Voor Off_corso ga ik meer m'n best doen, dan voor de stamkroeg (waar ik iedereen ken )

Ik hou me niet echt bezig met de catwalk-make-up. Maar soms zie ik iets in tijdschriften staan ofzo, wat ik oppik
Oud 28-10-2003, 12:51
Verwijderd
dat model van Julian MacDonald ziet er gaaf uit! lekker glamorous, maar wel stijlvol ofzo...

dit was mijn nuttige bijdrage
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 12:55
DutchGirl
DutchGirl is offline
Citaat:

[afbeelding]
kom niet meer bij!!!!!!!!!!
Oud 28-10-2003, 13:09
just.a.girl
just.a.girl is offline
ik gebruik altijd mascara,blusher en lipgloss/balsem

mascara en blusher van l'oreal
lipgloss/blasem verschilt.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 14:02
chaostar
chaostar is offline
Het verschilt van dag tot dag wat ik op heb, soms helemaal niks, soms mascara, eyeliner, oogpotlood en oogschaduw en weet ik veel wat. Het enige wat ik nooit gebruik is foundation/coversticks (en wimperkrullers).

Verder volg ik de make-up trends niet, wel lees ik soms tips in van die modebladen (gedistributeerd door tante .

Mascara heb ik van L'Oreal, eyeliner van etos, verder heb ik veel van estee lauder omdat ik daar een keer een heel pakket (lippenstiften, oogpotloden, blusher, oogschaduws, nagellak) van gekregen heb van diezelfde tante. Hele fijne make-up, blijft heel goed zitten.
Reageren

Regels voor berichten