Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2003, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Isa schreef op 13-10-2003 @ 17:38:
juist en die jagers met geweren moeten vervolgens met een gevechtsvliegtuig beschoten worden.
mjah.

ik stem voor een "groot formaat gevechtsvliegtuig" , TU-160 peeps.

maar ff serieus: bush heeft schijt aan alles, tenzij het geld in het laatje brengt, dan is het heilig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2003, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Insane Juggalo schreef op 14-10-2003 @ 13:37:
Hoe durft hij zoiets voor te stellen? Heeft de VS dan geen internationale verdragen getekend waarin het doden van bedreigde diersoorten verboden wordt. En zo ja, is de VS dan niet gewoon verplicht volgens het verdragenrecht om zich daar aan te houden?
Ze zeggen die verdragen gewoon op, makkelijk zat
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 08:59
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 14-10-2003 @ 22:44:
Ze zeggen die verdragen gewoon op, makkelijk zat
...echte nazis schaffen wetten (of verdragen) die ze niet uitkomen niet af hoor, die houden zich er gewoon niet aan
heb jij de vs uit de vn zien stappen toen ze irak aanvielen?? nee toch zeker
Oud 15-10-2003, 10:51
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 15-10-2003 @ 09:59:
...echte nazis schaffen wetten (of verdragen) die ze niet uitkomen niet af hoor, die houden zich er gewoon niet aan
heb jij de vs uit de vn zien stappen toen ze irak aanvielen?? nee toch zeker
Maar ik heb wel gezien wat ze met Kyoto gedaan hebben
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 15-10-2003 @ 11:51:
Maar ik heb wel gezien wat ze met Kyoto gedaan hebben
Dat verdrag hadden ze nog niet geratificeerd volgens mij. Hetzelfde geldt voor het ICC.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 15:58
Franse imbeciel
Franse imbeciel is offline
Aan de andere kant: als Bush domme dingen als deze blijft ondernemen, is het prijsschieten voor de democraten en die kunnen hem dan uit het Witte huis jagen bij de volgende verkiezingen. In netwerk zag je nog net geen sadistisch glimlachje op het gezicht van Madeline Albright.

Uit deze feiten blijkt toch duidelijk dat Bush, net als al die senatoren, zo corrupt is als ik het weet niet hoe.
Oud 15-10-2003, 16:16
Brutus
Brutus is offline
hij zorgt er tenminste voor dat ie nooit meer opnieuw wordt gekozen
Oud 15-10-2003, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 15-10-2003 @ 16:24:
Dat verdrag hadden ze nog niet geratificeerd volgens mij. Hetzelfde geldt voor het ICC.
Niet opnieuw ondertekend
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 15-10-2003 @ 18:57:
Niet opnieuw ondertekend
Wat bedoel je?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 08:53
bealzebub
bealzebub is offline
Da's nog niet alles, met die dieren. Vandaag liet hij weten dat hij Irak geen 20 miljard wilde geven om herop te bouwen...Wanneer treedt die vent eens een keer af??
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 08:57
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
die gast spoort echt niet!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 09:26
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-10-2003 @ 14:54:
'...in Pakistan te doden'.

Dus meneer bepaalt even in welke landen welke regelgeving van toepassing is op dieren en die kan door hem vrijelijk gewijzigd worden? Ik hoop dat ze die jagers beschieten met Stingers.
De mens behoort ook to de dierenrijk. Dus ik zou zeggen, pak die Bush maar aan.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Mujahideen schreef op 17-10-2003 @ 10:26:
off topic: Heej jou nickname is mijn echte naam maar dan in enkelvoud dus Mujahid
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 21:11
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 17-10-2003 @ 10:26:
Maar (helaas?) nog niet bedreigd
Oud 18-10-2003, 23:36
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
Nou gekken zoals Bush als president zijn zeldzaam,dus pleeg zelfmoord Mr Bush,dan verlos je de wereld van een groot kwaad
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 18-10-2003 @ 22:11:
Maar (helaas?) nog niet bedreigd
Ach, bedreigd, bedreigend, what's the difference. Afmaken die hap
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Gothic Queen schreef op 19-10-2003 @ 00:36:
Nou gekken zoals Bush als president zijn zeldzaam,dus pleeg zelfmoord Mr Bush,dan verlos je de wereld van een groot kwaad
Nou dood hoeft ie niet, maar wat mij betreft trekt ie zich terug op z'n Texaanse ranch.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 21:21
McCaine
McCaine is offline
Wat ik hier niet helemaal volg is waarom die woede allemaal op Bush gericht is? Het is nog altijd Congress die wetsvoorstellen aanneemt of afkeurt, en het is Congress die dus bepaalt of dit zal gebeuren of niet. Voor zover ik weet valt dit onder interstate commerce en dus hun werkterrein.
Oud 19-10-2003, 21:35
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 19-10-2003 @ 22:21:
Wat ik hier niet helemaal volg is waarom die woede allemaal op Bush gericht is? Het is nog altijd Congress die wetsvoorstellen aanneemt of afkeurt, en het is Congress die dus bepaalt of dit zal gebeuren of niet. Voor zover ik weet valt dit onder interstate commerce en dus hun werkterrein.
Het congress stelt niets voor en gaat altijd mee met de president
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 21:40
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 19-10-2003 @ 22:35:
Het congress stelt niets voor en gaat altijd mee met de president

Ik hoop dat je sarcastisch was. If not, dan moet je echt eens een geschiedenisboekje opentrekken.
Oud 20-10-2003, 09:14
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 19-10-2003 @ 22:21:
Euhm.. Bush lanceerde het plannetje?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 14:03
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 20-10-2003 @ 10:14:
Euhm.. Bush lanceerde het plannetje?
Sure, maar er worden zoveel plannen gelanceerd. De helft ervan sterft in subcommittee, en daar zit een hoop idioots tussen. Ik zou me pas druk gaan maken als het waarschijnlijk lijkt dat het wordt aangenomen.
Oud 20-10-2003, 14:07
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
In ieder geval is Bush het aanspreekpunt van de Amerikaanse regering, imo.
Oud 20-10-2003, 14:56
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 20-10-2003 @ 15:07:
In ieder geval is Bush het aanspreekpunt van de Amerikaanse regering, imo.
Daar valt op zich wat voor te zeggen. Maar het blijft wat vreemd om heel boos op Balkenende te worden als Minister van der Hoeven de studiefinanciering verlaagt.
Oud 20-10-2003, 15:51
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
McCaine schreef op 20-10-2003 @ 15:56:
Daar valt op zich wat voor te zeggen. Maar het blijft wat vreemd om heel boos op Balkenende te worden als Minister van der Hoeven de studiefinanciering verlaagt.
Klopt, maar dat heeft geen effect op andere landen, dit gedoe met beschermde diersoorten wel, omdat ze vanuit derde-wereldlanden geïmporteerd worden naar de VS. Het zijn toch voornamelijk Balkenende en BuZa die het beleid zullen moeten verdedigen tegenover het buitenland. Een beetje vreemd is het in dit geval misschien wel idd.
Oud 26-10-2003, 15:39
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Prima dat ie arme landen wilt helpen, maar de manier waarop is van de gekken. Weer een mooi bewijs wat voor domme aap die Bush is.
Oud 26-10-2003, 15:42
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Isa schreef op 13-10-2003 @ 16:51:
ik hoop dat dat niet de enige reden is dat je dit een domme actie vind
Ik hoop t ook niet.
Oud 26-10-2003, 15:43
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
kaasstaafje schreef op 26-10-2003 @ 16:39:
Weer een mooi bewijs wat voor domme aap die Bush is.
Hij is wel in Yale afgestudeerd. Dat wordt voor mij moeilijk denk ik (nu ja, Harvard dan).
Oud 26-10-2003, 15:45
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
bealzebub schreef op 17-10-2003 @ 09:53:
Da's nog niet alles, met die dieren. Vandaag liet hij weten dat hij Irak geen 20 miljard wilde geven om herop te bouwen...Wanneer treedt die vent eens een keer af??
Nee? Hoeveel dan wel?
Oud 26-10-2003, 15:47
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
McCaine schreef op 26-10-2003 @ 16:43:
Hij is wel in Yale afgestudeerd. Dat wordt voor mij moeilijk denk ik (nu ja, Harvard dan).
Misschien hééft ie wel hersens, maar gebruikt ie ze gewoon verkeerd.
Oud 26-10-2003, 19:18
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 26-10-2003 @ 16:43:
Tja, Pa heeft ook zeer veel ervoor betaald, dan mag je die arme man toch ook niet teleurstellen als uni
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 19:21
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 26-10-2003 @ 20:18:
Tja, Pa heeft ook zeer veel ervoor betaald, dan mag je die arme man toch ook niet teleurstellen als uni
Eh, dat geldt voor iedereen die in Yale studeert, ongeacht afkomst. Collegegeld is gewoon nogal veel daar.
Oud 26-10-2003, 19:38
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
McCaine schreef op 20-10-2003 @ 15:56:
De verhouding tussen Bush en zijn ministers is een heel andere dan die van Balkenende en zijn ministers. Een beetje onzinnige vergelijking dus.
Oud 26-10-2003, 21:38
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Joostje schreef op 26-10-2003 @ 20:38:
De verhouding tussen Bush en zijn ministers is een heel andere dan die van Balkenende en zijn ministers. Een beetje onzinnige vergelijking dus.
Ik denk dat de 'Ministers' van Bush meer zelf durven te handelen dan die van Balkenende, ja. Maar dat versterkt mijn punt alleen maar.
Oud 27-10-2003, 14:10
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
BillyFish schreef op 13-10-2003 @ 14:51:
van fok.nl

Bush wil handel in zeldzame diersoorten toestaan
Gepost door Gerson (M4stermind) - maandag 13 oktober 2003 @ 13:54 - Bron: Tribnet
President Bush van de Verenigde Staten wil veranderingen aanbrengen in natuurbeschermingsmaatregelen. Deze veranderingen houden in dat jagers, circussen en de dierenindustrie diersoorten die met uitsterven bedreigd worden, mogen vermoorden, gevangen nemen en geïmporteerd mogen worden. *knip*
----------------------------------------

Er is ECHT iets mis met die gast! ....ik ben sprakeloos!

Weet je wat ik vind? Ik vind dat dat Bush zelf een bedreigde diersoort is die aan alle kanten opgesloten en verscheept en zelfs gedood mag worden!!!
Oud 27-10-2003, 16:09
Francine_Luyckx
Francine_Luyckx is offline
Een realistisch argument voor:

Ik las laatst een boek (ben de titel vergeten) waarin argumenten werden gegeven dat het eigenlijk helemaal niet zo erg is dat diersoorten uitsterven. Behalve dan om ethische en morele redenen is het geen punt: "waarom moeten olifanten en aapjes blijven leven? Wat hebben we daar aan?", zei het boek.
Dat zou dus een argument voor Bush zijn. Wat vinden jullie hiervan?

Ikzelf ben het er niet mee eens. Morele en ethische redenen zijn genoeg en daarbij hebben deze dieren vast een goede functie want elk dier heeft toch een functie in de kringloop, bijv. olifanten houden de begroeing kort etc.

Bush deugt echt niet helemaal. Gelukkig beginnen Amerikanen zelf dit nu ook in te zien. Ik hoop het tenminste.
Oud 27-10-2003, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Francine_Luyckx schreef op 27-10-2003 @ 17:09:

Ik las laatst een boek (ben de titel vergeten) waarin argumenten werden gegeven dat het eigenlijk helemaal niet zo erg is dat diersoorten uitsterven. Behalve dan om ethische en morele redenen is het geen punt: "waarom moeten olifanten en aapjes blijven leven? Wat hebben we daar aan?", zei het boek.

Ikzelf ben het er niet mee eens. Morele en ethische redenen zijn genoeg en daarbij hebben deze dieren vast een goede functie want elk dier heeft toch een functie in de kringloop, bijv. olifanten houden de begroeing kort etc.
Ik ben het eens met jouw argument. Daarnaast zijn levende wilde dieren stukken waardevoller en mooier dan dode dieren, maar dat is meer een emotioneel argument.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 06:35
Donald Duck
Donald Duck is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 13-10-2003 @ 22:13:
Pff, so what, als ie andere landen bombardeerd heeft niemand er wat tegen, maar als ie dode dieren uit andere landen wil halen wel

Die man is gewoon een gevaar
Als hij andere landen bombardeerd en mensen hebben er wat tegen kan je het heus wel ergens horen maar daar wordt dan minder streng naar gekeken dan met dieren. Sommige mensen vinden dieren veel belangrijker dan mensen
Oud 02-11-2003, 23:02
Skyrise
Skyrise is offline
1. die gast moet dood.

2. die gast moet zo ontzettend hard dood

3. die gast is echt heel hard op weg om de werelds eerste 'democratische' en tevens grootste massamoordenaar en dictator te worden

please.. stuur een boeing op et witte huis af.. echt waar er moet gewoon een einde komen aan het einde van de "beschaving"
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 23:04
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Francine_Luyckx schreef op 27-10-2003 @ 17:09:

Bush deugt echt niet helemaal. Gelukkig beginnen Amerikanen zelf dit nu ook in te zien. Ik hoop het tenminste.
in godsnaam: WAAROM MOETEN MENSEN BLIJVEN LEVEN!>?

et feit dat er zulke ontzettend DOMME mensen met zoveel macht op deze planeet rondlopen zou mij bijna aanzetten om NU de oorlog te beginnen zodat we zo snel mogelijk weer kunnen beginnen met proberen samen er iets van te maken op deze wereld.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten