Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ja ik geloof er geen fuck van dat we in de tijd kunnen reizen, maargoed.
ALs ik stoned ben, heb ik wel us brute filosofien enzo, kweet ze ff niet meer, maar het had iets te maken met dat mens en dier allemaal van elkaar afstamt en bij elkaar hoort en organismes waaruit iets anders voorvloeit ofzo...hm als ik stoned ben zal ik er weer over nadenken... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik zat laatst Dwarl te kijken (jeweetwel de EOkwis), en toen zag ik het:
Na de dood wordt alles donker, en opeens sta je in de spotlight, achter een fout jaren zeventig kwistafeltje (groen/oranje). Een in het paars-groen ribbelpak gestoken kerel (hoe heet die EO presentator nou ![]() Vraag een: Hoeveel dagen zat Noach op de Ark? Met een goed antwoord verdien je letters van een bijbels begrip Krijg je punten ed Oja, en je moet vechten a la american gladiator met de duivel (met van de giga wattenstaven) En als je wint, mag je de hemel in, jeuj jaja, ik heb wel vreemde ideen :/
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond Gatara's idee wel erg goed, dat wij een virus zijn dat cel aarde aanvalt... Maar vormt het helaal met cel aarde dan nog een groot geheel? Mja, toen ik dat las voelde ik me echt heel erg evil.... 't voelt ook super... mja, 't zou gewoon zo kunnen zijn zeg maar ![]() Ik probeerde me vroeger met een vriendinnetje altijd te bedenken wat voor een vorm het helaal heeft, uiteindelijk kwamen we eruit dat het een piramide is die heel hard rondtolt, dus als je het dan bekijkt heeft hij niet echt een vorm. Een paar jaar later las ik dat in een wetenschappelijk blad, zo dacht een professor er ook over. Vond ik wel erg cool ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
"vies vuil persoon met krullend blond haar!" zei de jongen met strak glad blond haar tegen Pietje toen hij langs liep. ![]()
||
Citaat:
![]() Trouwens, hij was voorzover ik weet ook niet uit op wereldverovering, alleen wat lebensraum tm de kaukasus voor de zogenaamde arische bevolking ![]()
|
![]() |
|
|