![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En je zal inderdaad wel een goeie en snelle stofwisseling hebben, aangezien je ook niet sport. Offtopic: lucky bastard... ik wou dat ik niet aankwam als ik zoveel at... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Is dit iets van de laatste weken ?
Zo'n sterk veranderd eetpatroon kan (heel cliche, maar toch ook waar) duiden op een winterdepressie, waarvan je zelf moet inschatten in welke mate van ernst natuurlijk als je t niet vertrouwt zou ik gewoon even langs een arts gaan, of inderdaad je dag eens beginnen met een flink ontbijt en goed lunchen ow en btw.. voor degene die t vroeg: Tricolore is pasta.. in drie kleuren ;-)
|
tricolore is lekker
![]() ik eet ook onwijs veel maar kom ook niet aan. ik hou gellukig wel heel veel van groente dus eet de hele dag door komkommer en worteltjes ![]() brood vult echt onwijs veel en vind ik vaak net zo lekker als chocola en snoep... (alsje er muisjes ofzo op doet ![]() maarja het zal wel aan je stofwisseling liggen ofzo..ik weet ook niet waarom ik niet aankom. het zit vast in mn genen (hoe schrijf je dat?)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
eetprobleem.. Anoniiem | 8 | 18-10-2011 08:14 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Psychologie |
Vriendin met eetprobleem. Verwijderd | 45 | 11-05-2005 16:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
eetprobleem??? LucyWillow | 7 | 15-05-2004 20:48 | |
Psychologie |
Anorexia? Eetprobleem? Niemande | 53 | 02-06-2003 15:36 | |
Psychologie |
Eetprobleem Cinamon | 12 | 11-07-2002 12:53 |