Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2002, 20:22
QT
QT is offline
Ik heb dus deus ex en ik aan t spelen maar ik kom de boot niet op? op een gegeven moment als je de terroristen uit the statue of liberty verdreven hebt moet je van t eiland af naar NY uhm nu is dus de vraag hoe kom ik in de boot?

thx
Oud 04-05-2002, 20:26
GeritoDM
GeritoDM is offline
Eerst gewoon de missie uitspelen he? DIe gozer overhalen in het Vrijheidsbeeld-zonder-hoofd en dan gewoon naar die boot en dan klikken ossow?
Oud 04-05-2002, 20:48
QT
QT is offline
Gozer in vrijheidsbeeld? vrijheidsbeeld heb ik gevonden
maar welke man bedoel je die Leader van NSA ofzoiets? (helemaal bovenin?) die heb ik al gesproken
ik heb daar een beetje rondgewandeld en toen moest ik naar het politiebureau om te gaan praten met een of andere meerdere

nu heb ik van die kerel in het politiebureau de opdr. om naar de docks te gaan doe ik dat zegt ie dat ik mijn objective gehaald heb

maar ik kom echt die boot (bij the south docks) niet op "use" doet niks dan zegt die man alleen maar jah laten we gaan ???

ik snap t niet

ik zwem er naar toe werkt niet kom er niet op
probeer over het hek te springen kan niet

uhm ja duidelijke hulp zou toch prettig zijn
Oud 04-05-2002, 23:46
MadEgg
MadEgg is offline
Het is NSF, niet NSA, maar goed.

Je loopt naar die boot toe, hij zegt Let's go, jij kiest Okay, en je vertrekt. Als dat niet gebeurt dan is er iets mis met je spel, ik heb het net nog ff nagespeeld en zo gaat 't hier wel...

Je hoeft trouwens niet te zwemmen of over hekje te lopen, je loopt de dock op, gaat naar de boot, en dan praat je met die vent.
Oud 05-05-2002, 11:04
Bladerunner
Bladerunner is offline
voor dat probleem is een simpele verklaring, dat probleem komt voor bij warez-versies van Deus-ex.
Oud 05-05-2002, 12:20
QT
QT is offline
Citaat:
MadEgg schreef:
Het is NSF, niet NSA, maar goed.

Je loopt naar die boot toe, hij zegt Let's go, jij kiest Okay, en je vertrekt. Als dat niet gebeurt dan is er iets mis met je spel, ik heb het net nog ff nagespeeld en zo gaat 't hier wel...

klopt tis nsf maar goed

uhm ik kan da dus niet kiezen hij zegt lets go en dan niks nothing happens ?!!? ik zal t nog wel eens proberen

thanx anyway
Oud 05-05-2002, 12:52
Dreampoet
Dreampoet is offline
Mag ik eens iets vragen over Deus Ex? Is het de moeite om te kopen, ik twijfel immers tussen het volgende spel dat ik wil kopen... is Deus Ex niet te veel verhaal, maar ook actie? Eigenlijk koop ik liefst games die de balans perfect in het midden houden (alleen maar het beste dus )

Groetjes, Dreampoet
Oud 06-05-2002, 12:08
Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Ik vond Deus Ex zeker de moeite waard! Er zat een supergoed verhaal in, en er was ook de nodige actie. Echt een aanrader.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 13:59
QT
QT is offline
Tja lastige vraag
ik vin het tot nu toe best een goed spel je moet wel veel babbelen met de andere mensen in het spel op zich als je een beetje snel kan lezen (in het engels natuurlijk) dan is het niet zo'n probleem en dan is het denk ik wel een aanrader

ik vin het overigens best een lastig spel het schieten enzo is een stukje lastiger dan bij andere games denk je met een sniper iemand van grote afstand neer te halen niet dus ding wiebelt als een gek en raken is best wel lastig dan maar je kunt stabalizers erop toepassen enz dan gaat t wel tis gewoon een vrij realistisch spel maar het verhaal speelt in de toekomst dus tja uhm misschien begrijp je wat ik probeer te zeggen

je kunt anders ook de demo d/len en eens kijken of dat je bevalt?!

Nouja

TABBBEEEE!
Oud 08-05-2002, 15:09
MadEgg
MadEgg is offline
Citaat:
QT schreef:
Tja lastige vraag
ik vin het tot nu toe best een goed spel je moet wel veel babbelen met de andere mensen in het spel op zich als je een beetje snel kan lezen (in het engels natuurlijk) dan is het niet zo'n probleem en dan is het denk ik wel een aanrader

ik vin het overigens best een lastig spel het schieten enzo is een stukje lastiger dan bij andere games denk je met een sniper iemand van grote afstand neer te halen niet dus ding wiebelt als een gek en raken is best wel lastig dan maar je kunt stabalizers erop toepassen enz dan gaat t wel tis gewoon een vrij realistisch spel maar het verhaal speelt in de toekomst dus tja uhm misschien begrijp je wat ik probeer te zeggen

je kunt anders ook de demo d/len en eens kijken of dat je bevalt?!

Nouja

TABBBEEEE!
Yepz, zeker realistisch. Dat vind ik er ook goed aan, samen met het geweldige verhaal wat erin zit.
De moeite waard, een enorme storyline, goed voor een paar weken/maand gamen (als je haast hebt that is )
Oud 08-05-2002, 15:34
Kezmanian Devil
Er zou een film van gemaakt moeten worden. Zo goed is het verhaal.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 19:35
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Het verhaal is politiek/filosofisch zo'n topper. En de actie en augmentations zijn ook zooo super.
De eerste keer dat ik het uit heb gespeeld is het me gelukt er 100 uur over te doen (exclusief crashes waarna ik tot de conclusie kwam dat ik niet had gesaved).

Ze zouden er idd een film van moeten maken. - En de manieren om de missies aan te pakken zijn zoooo vrij. Ik weet nog dat ik met level 4 speed/jump augmentations die vuile (er zitten hier mensen die het spel nog niet uit hebben gespeeld dus ik geef naam van alom bekende badguys niet, dat dozijn weetjewel) lekker lastigviel.
Ik kwam uit ventilatierooster in douches, maakte een TRQ-lise, rende daar heen en sprong weer in dat ding dat in het plafond zat - zo kewl... en dat verhaal... - mijn strategie is btw ook een scope op je pistool en master pistols. - en ik kick er ook op om zo min mogelijk kills te maken (maar soms kick ik er ook op om een cleansweap te maken )

Ik wacht echt vol verwachting op Deus Ex 2... daar zou het btw nog beter mogelijk zijn om kills te voorkomen.

Ik vind het einde met Helios btw het intrigerendst, interessants, meest aanzettend tot filosofie. (ik denk er nog steeds over - en er zet ERG veel in)
Oud 09-05-2002, 07:32
psygnosos
psygnosos is offline
Zeker de moeite waard, t heeft alles wat een spel nodig heeft, verhaal actie en realisme....Behalve dat mislukte lichtzwaard dan Maar dat is inderdaad een probleem wat nogal vaak voorkomt bij illegale versie's........ Dus gewoon legaal kopen!!
Oud 09-05-2002, 20:52
Rerisen Phoenix
Deus Ex 2 wordt btw ook gaaf, maakt gebruik van zwaar aangepaste versie van Unreal Warfare engine. Ook merkte je dat de AI in Deus Ex erg scripted was, in Deus Ex 2 is bijna alles 'natuurlijk' op conversaties en belangrijke gebeurtenissen na. Ook wordt je op bepaalde punten niet meer gedwongen een bepaald iets te doen maar houdt je altijd mogelijkheden.

Ook is het bij Deus Ex 2 mogelijk om door het hele spel te komen zonder 1 kill te maken. Bij Deus Ex 1 waren dat er 3... (mja, praktisch gezien moest je wel meer dood maken om lekker door te kunnen gaan).
Oud 10-05-2002, 11:17
Kezmanian Devil
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
Ook is het bij Deus Ex 2 mogelijk om door het hele spel te komen zonder 1 kill te maken.
Da's wel een vette uitdaging! Als je dat lukt...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 12:29
Rerisen Phoenix
dat niet killen dat is geen fuck aan... niet dat ik altijd cleansweap.. maar ik iemand die in de weg staat ruim ik altijd snel en efficient op.
Reageren

Regels voor berichten