Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mag ik eens iets vragen over Deus Ex? Is het de moeite om te kopen, ik twijfel immers tussen het volgende spel dat ik wil kopen... is Deus Ex niet te veel verhaal, maar ook actie? Eigenlijk koop ik liefst games die de balans perfect in het midden houden (alleen maar het beste dus
![]() Groetjes, Dreampoet
|
Tja lastige vraag
ik vin het tot nu toe best een goed spel je moet wel veel babbelen met de andere mensen in het spel op zich als je een beetje snel kan lezen (in het engels natuurlijk) dan is het niet zo'n probleem en dan is het denk ik wel een aanrader ik vin het overigens best een lastig spel het schieten enzo is een stukje lastiger dan bij andere games denk je met een sniper iemand van grote afstand neer te halen niet dus ding wiebelt als een gek en raken is best wel lastig dan maar je kunt stabalizers erop toepassen enz dan gaat t wel tis gewoon een vrij realistisch spel maar het verhaal speelt in de toekomst dus tja uhm misschien begrijp je wat ik probeer te zeggen je kunt anders ook de demo d/len en eens kijken of dat je bevalt?! Nouja TABBBEEEE!
||
Citaat:
De moeite waard, een enorme storyline, goed voor een paar weken/maand gamen ![]() ![]()
|
Het verhaal is politiek/filosofisch zo'n topper. En de actie en augmentations zijn ook zooo super.
De eerste keer dat ik het uit heb gespeeld is het me gelukt er 100 uur over te doen (exclusief crashes waarna ik tot de conclusie kwam dat ik niet had gesaved). Ze zouden er idd een film van moeten maken. - En de manieren om de missies aan te pakken zijn zoooo vrij. Ik weet nog dat ik met level 4 speed/jump augmentations die vuile (er zitten hier mensen die het spel nog niet uit hebben gespeeld dus ik geef naam van alom bekende badguys niet, dat dozijn weetjewel) lekker lastigviel. Ik kwam uit ventilatierooster in douches, maakte een TRQ-lise, rende daar heen en sprong weer in dat ding dat in het plafond zat ![]() ![]() Ik wacht echt vol verwachting op Deus Ex 2... daar zou het btw nog beter mogelijk zijn om kills te voorkomen. Ik vind het einde met Helios btw het intrigerendst, interessants, meest aanzettend tot filosofie. (ik denk er nog steeds over - en er zet ERG veel in)
|
![]() |
Zeker de moeite waard, t heeft alles wat een spel nodig heeft, verhaal actie en realisme....Behalve dat mislukte lichtzwaard dan
![]() ![]()
|
Deus Ex 2 wordt btw ook gaaf, maakt gebruik van zwaar aangepaste versie van Unreal Warfare engine. Ook merkte je dat de AI in Deus Ex erg scripted was, in Deus Ex 2 is bijna alles 'natuurlijk' op conversaties en belangrijke gebeurtenissen na. Ook wordt je op bepaalde punten niet meer gedwongen een bepaald iets te doen maar houdt je altijd mogelijkheden.
Ook is het bij Deus Ex 2 mogelijk om door het hele spel te komen zonder 1 kill te maken. Bij Deus Ex 1 waren dat er 3... (mja, praktisch gezien moest je wel meer dood maken om lekker door te kunnen gaan).
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95.2 Dark Phoenix | 500 | 03-12-2013 19:00 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95.1 Spelleider | 500 | 27-11-2013 20:13 | |
Games |
[Deus Ex] Gez: mid-game save Diary of Dreams | 5 | 20-03-2005 19:56 | |
Games |