Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
WHAHAHAWHAWHAWHAWHAHWHAHWHAHWHAHWHA ok. Als je nou voorgesteld had om via pm of iets dergelijks een normale discussie over mijn reply aan te gaan dan was ik daar natuurlijk op in gegaan maar nee, het op deze manier "letterlijk" uit willen vechten van een dergelijk incident heeft nou niet bepaald mijn voorkeur. Met deze reactie heb je jezelf qua geloofwaardigheid diep in de min gedrukt..... Shit....even vergeten er rekening mee te houden dat je vast geen idee hebt wat ik nu eigenlijk aan je (in deze spreekwoordelijke) verstand probeer te peuteren, dus dan maar zo: Tief op; ik heb hier geen zin in.
||
Citaat:
![]()
|
ik wou een keer m'n fiets van z'n slot halen, maar het slot zat vast en ik bleef een half uur rammelen, totdat iemand opmerkte"rij jij op een vrouwenfiets?" toen merkte ik pas dat ik aan een vrouwenfiets zat te rammelen van hetzelfde merk als mij fiets(gazellen) en hetzelfde soort slot
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hoezeel breezah drink je per week? Woon je misschien in een achterbuurt? Doe je VMBO-T omdat VMBO-M te moeilijk voor je was? |
![]() |
|
![]() |
Over iemand anders:
Een jongens uit mn leerjaar had meer fouten in zn grieks dan er opgaves waren.. ![]() Ikke zelf: Handig hoor, zo'n slot van AXA zo'n draai 'ik zit altijd in de knoop' slot. Hij is uitrekbaar, maar ik was gisteren serieus een half uur bezig om dat ding normaal uit mn voorwiel te halen. En mn vrinden maar denken dat ik hun gewoon expres wilde laten wachten...
|
nu niet maar ik heb de conrectrice van me school wel eens voor slikslet uitgemakt terwijl ze nog geen meter achter me stond
en tsja toen denen we allebij maar et of onze neus bloedde ![]()
|
Verwijderd
|
Hm, het is echt iets voor mij om tegen kasten en deurposten op te lopen, maar dat heb ik de laatste tijd nou net níet gedaan. Eigenlijk heb ik helemaal niks gehad de laatste tijd helemaal niet van die 'dat moet mij weer gebeuren' acties gehad...
*kijkt wantrouwig om zich heen* Hoezo stilte voor de storm... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb altijd van die ongelukkige uitspraken. Laatst was ik met een paar vriendinnen op een pyamafeestje, we lagen in het donker te praten en het onderwerp was seks. Maar ik lag ondertussen naar buiten te kijken en zei: "He! Ik zie een ster!"
Dat werd dus verkeerd opgevat. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik was eens in Utrecht aan het stappen. Ging ik met wat vrienden een wazige club binnen, maar de muziek was wel goed. Eenmaal binnen, rdelijk snel een of ander meisje aan de haak geslagen. Dus al snel waren we aan het zoenen en tegen elkaar op aan het dansen. Op een gegeven moment loopt ze weg naar blijkbaar iemand die ze kent, onder tussen dans ik lekker verder. Bedoel, was daar nu eenmaal in de eerste plaats om te dansen.
Komen er opeens een boel kerels mijn kant op. Spreken ze me nog aan ook ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Op vakantie afgelopen jaar, ik wilde de deur openschoppen, maar hij klemde nogal en dat wist ik niet. Mjah, teen gekneusd
![]() ![]() En heb een keer ontzettend hard tijdens een voorstelling in de schouwburg moeten niezen. En nog een keer in diezelfde schouwburg, heel hard een stukje van Hans Teeuwen zeggen over de jostiband ( '' KUTMUZIEK '' ) op een moment dat het nét helemaal stil viel *schaamschaam* |
![]() |
|
![]() |
Paar weken geleden: ik liep door school, vlak langs de deur van de herenwc. En de deur ging toen natuurlijk net open, *boem*. Loop ik een meter verder, en kijk ik even achterom, knal ik tegen mijn lerares Nederlands aan (een eh, redelijk mollig persoon), *boem*.
Het scheen er erg grappig uit te zien ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een kennis van mijn ouders heeft net zn perenboomgaard leeggehaald en kilo's weggegeven. t waren kweeperen dus dan kan je niet veel meer mee doen dan er jam van maken. Belt hij op om te vragen of dat gelukt is, ik weet van niks, dus hij legt uit dat hij peren heeft meegegeven. zeg ik "oooh, is dat het wat er zo meurt in de garage".
![]() ![]() |
![]() |
|
uhm, een Engelse toets met 20% dossierweging (examen) maken. In tijdnood komen en dus alles ontzettend snel maken, maar precies tijdens de bel tot de conclusie komen dat je gelukkig alles goed en wel beantwoord hebt. Naar huis gaan, vakantie houden en op de laatste dag van je vakantie ineens de toets vinden die je gemaakt hebt!
![]() en vervolgens dus een 0 krijgen voor je toets... ![]()
|
Verwijderd
|
was ik net onderweg naar mijn plaatselijke scooterdealer voor een nieuwe uitlaat...... 50 meter voordat ik er was.....
*hoort opeens geluid van motor* ik draai mijn hoofd om zit er een grote vriend in het blauw op zijn witte met blauw/rood gestreepte motor achter mij. dus ik moest stoppen, mee naar het bureau voor de ultieme rollenbank test ![]() uitslag van de test: te snel dus. dus ipv dat ik wegga met het beruchte gele papiertje krijg ik een waarschuwing. oom agent: "de volgende keer dat ik jou aanhou (en dat komt zeker weten) loopt ie origineel!!!!" dus nieuw uitlaatje zit eronder. maar het pijpje blijft er nog even in ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
b00 is niet echt!
Even ter informatie ![]() 1 Van m'n boxen deed het niet. Toevallig heb ik gisteren een nieuwe kabel (aantal stukjes oude kabel aan elkaar sesoldeerd enzo) aangelegd. Daarom heb ik die hele kabel nagekeken, waarna ik ontdekte dat het kabeltje van de computer naar m'n versterker niet goed in m'n geluidskaart zat :/. |
![]() |
|
Hm, ik zat gisteren met 4 vriendinnen in een Ierse pub in Rotterdam, ik zat met 1 van hen te praten. Eerst over pianomuziek, dan over toneel.... Op een zeker moment merkte een derde op dat wij wel heel veel gemeen hadden. Gilde ik keihard door die pub: "Nietes, zij is nog maagd!" Ik deed het echt per ongeluk...
![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 29-10-2003 om 16:43. |
![]() |
|
achja
alles beter dan struikelen over eigen fiets (let: terwijl hij netjes opgesteld stond) onderuitgaan en precies met je gezicht in de stront vallen; recht voor de neus van al je klasgenootjes dat gebeurde me gisteren ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik zat vanmiddag in de trein. Komen er zo 3 christelijke kakmeisjes naast en tegenover me zitten. (Tot overmaat van ramp niet eens knap). Gingen ze kwetteren over 'stomme' gymleraren, domme grapjes maken en discussieren of je nou vóór of na het eten moet bidden ("Je gaat toch niet er na bidden zeg, ben je gek ofzo? Jeetje, ander onderwerp graag!")
En daar zit je dan middenin... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|