Advertentie | |
|
![]() |
|
aha ik hoorde vandeweek een ander verhaal maar wel dat het op hetzelfde neerkomt
dat een groep marokanen dus een meid pakten vroegen Groepsex? of een Smiley? het meisje kiest dus voor de smiley..doordat ze die smiley opat vond ze dus alles goed en die marokanen sneede de mondhoeken van dat meisje los blablabla verder weet ik neit meer maar wel gelul iig |
![]() |
|
Keej, niet friss, maar:, m y & n/... duss.... wij schrokken ons de *piep*!!!! woooooow nnniet normaal, wie dit bedacht heeft moet wel heel ziek zijn..... zoiets doe je toch nie! magoed..... maar ik
![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Antillianen zijn trouwens ook in tegenwoordig.
||
Citaat:
![]()
|
het is geen spam wel overbodige troep dus juist in de kantine, daarom niet gesloten denk ik,
maja tuurlijk doen ze dat wel, net of ze; als ze je eigenlijk willen verkrachten en je dan een eeuwige glimlach geven, dan daarna niet meer zouden verkrachten, het is natuurlijk bullshit het gaat weer eens over marokkanen zou niet gek opkijken als een of andere racist dit heeft verzonnen, en ja ik ga om 2 uur 's nachts ook altijd met mijn vrienden over straat om tegen het waarschijnlijke in, een paartje tegen te komen en dan met die groep vrienden die gozer in elkaar meppen ik vraag niet eens meer of ze de eeuwige glimlach wil ik doe het gewoon, heb ook standaard een gasbrander bij om het ijzerdraad te verhitten ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Voor als er nog mensen waren die er nog in geloofden:
ROTTERDAM Een broodje-aapverhaal over een Marokkanenbende die jonge meisjes bedreigt,heeft politiekorpsen in het hele land veel onnodig werk bezorgd. Volgens het onware gerucht laten de Marokkanen meisjes kiezen tussen een groepsverkrachting en een 'eeuwige glimlach'.In het laatste geval krijgen de meisjes sneetjes in beide mondhoeken gekerfd.De bende zou zout in de wond strooien om de 'smiley' te vereeuwigen. Het verhaal circuleert sinds een maand in Nederland.Het wordt verspreid via sms'jes en emails.Een Leidse deskundige meldt dat het verzinsel al in de jaren zestig in Schotland de ronde deed. Bron: NOS Teletekst
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In Nederlands hebben we het zelf over zulke 'stadssagen' gehad, ze worden altijd verteld via via. En dees is niet waar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Toch raar dat het ook in Frankrijk de ronde deed,en in Belgie ook,en dat het toen niet waar was.
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Ik dacht dat, om dat het op Broodje aap stond, óók dat het fake was. Maar het bleek toch echt te zijn." |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoofdverdachte in zaak-Anja Joos is een Tunesiër PAUL VUGTS AMSTERDAM - De hoofdverdachte van het doodschoppen van Anja Joos is geen Marokkaan, zoals de autoriteiten steeds hebben gemeld, maar een achttienjarige jongen die is geboren in Tunesië. Dat blijkt uit het strafdossier, waarin de jongen bekent Joos tweemaal in de rug te hebben geschopt toen ze op de grond lag. Hij verklaart 'boos' te zijn geweest omdat Joos een stoel naar het groepje had gegooid. De hoofdverdachte is één van de negen jongens die het na een vermeende winkeldiefstal aan de stok kregen met de drugsverslaafde Joos. De ruzie escaleerde toen zij de jongens voor iets als 'kut-Marokkanen' uitschold. Onder de verdachten is nog een niet-Marokkaanse jongen. Hij is geboren in Ghana. Joos viel tijdens de ruzie op haar zij op de grond, waarna één of twee jongens haar enkele schoppen gaven. De Tunesiër verklaart in het dossier 'niet te weten' waarom hij Joos heeft geschopt. Hij zegt dat hij boos was geworden toen ze een stoel in de richting van zijn groepje gooide. Toen ze was gevallen, heeft hij haar met zijn rechtervoet twee trappen gegeven, bekent hij. De laatste weken was er steeds sprake van dat Marokkaanse jongens Joos hadden doodgetrapt. Ook burgemeester Job Cohen bevestigde kort na het voorval dat de verdachten Marokkanen waren. Dat droeg bij aan het debat over de stelselmatige overlast van Marokkaanse jongens in de stad. Volgens advocaten Eveline Groenendaal en Gerard Hamer van een Marokkaanse verdachte heeft Cohen de Marokkaanse gemeenschap onnodig gestigmatiseerd. ''Het is te bizar voor woorden dat zelfs de burgemeester de Marokkaanse jongens ten onrechte zo in een hoek heeft gezet. En dat terwijl hoofdofficier van justitie Leo de Wit en Cohen heel snel hadden kunnen weten dat belangrijke verdachten geen Marokkanen waren. Maar ja, zoals zo vaak hadden de Marokkanen het weer eens gedaan.'' Volgens zijn woordvoerder gaat Cohen er nog steeds van uit dat de verdachten, merendeels medewerkers van supermarkt Dirk van den Broek, Marokkanen zijn. Verder wil hij niet reageren. Justitie wil slechts kwijt dat 'de groep hoofdzakelijk uit Marokkanen bestond'. ''Wat inderdaad niet wil zeggen dat het allemaal Marokkanen zijn,'' zegt een woordvoerder. Overigens stellen de advocaten dat nog allerminst vaststaat dat de jongens door het schoppen bewust het risico namen dat Joos daaraan zou overlijden. ''Ze was erg verzwakt en had al een zeer beschadigde milt. Een gezond mens was waarschijnlijk niet overleden. Dat mevrouw Joos zo ziek was, wisten de jongens natuurlijk niet.'' © Het Parool, 25-10-2003
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Een hardnekkig gerucht over een bende Marokkanen die meisjes benadert met de keuze tussen een groepsverkrachting of een "eeuwige glimlach", houdt politiekorpsen in heel Nederland bezig. De meisjes die kiezen voor de zogenoemde 'smiley' krijgen twee messneden in de mondhoeken. De jongens strooien zout in de wonden om een eeuwig litteken te veroorzaken, zo gaat het verhaal.
"Er is niets van waar", zeggen meerdere politiewoordvoerders. In de regio Rotterdam circuleert het gerucht sinds vorige week, maakte een woordvoerder woensdag bekend. Het verhaal verspreidt zich op scholen, via sms en via twee verschillende kettingmailtjes. De politie in de regio Haaglanden meldde bijna drie weken geleden dat angst onder scholieren en ouders volkomen onterecht is. "Het is een gerucht." Halverwege september dook het verhaal voor het eerst op in Nederland, in Leiden, in de regio Roosendaal en in Zaltbommel. In een steeg achter het politiebureau in Roosendaal was een jong stel door een aantal jongeren belaagd. De jongen zou in elkaar zijn geslagen en het meisje kreeg de keuze voorgelegd. Na verontruste telefoontjes van ouders zocht de politie tevergeefs naar de slachtoffers. Folklore Peter Burger onderzoekt voor de Universiteit van Leiden de fenomenen stadslegenden en moderne folklore. Volgens de docent journalistiek is het gerucht inmiddels ook opgedoken in Utrecht, Groningen en Enschede. Eeuwige glimlach De originele versie van het verhaal van de eeuwige glimlach is ruim zestig jaar oud en komt uit het Schotse Glasgow, zegt de onderzoeker. In Londen werd het verhaal in verband gebracht met de aanhang van de voetbalclub Chelsea die supporters van de tegenstander zou bewerken. Keuze In 1990 is het verhaal het Kanaal overgestoken en is er de keus voor verkrachting aan toegevoegd. Via Franstalig België in 1999 is het begin dit jaar tijdens de rellen in het Antwerpse Borgerhout overgewaaid. Op dat moment zijn de racistische varianten ontstaan. Vlamingen waarschuwden elkaar voor een groep Marokkanen, Marokkaanse vrouwen verpreidden het verhaal over een groep gewelddadige Vlamingen. Kettingmail "Het ziet er erg vertrouwenwekkend uit", zegt Burger over de laatst opgedoken kettingmail die is ondertekend door een medewerkster van de directie asiel- en migratiezaken van het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken. De vrouw heeft het mailtje per ongeluk met haar elektronische handtekening eronder doorgestuurd, laat ze desgevraagd weten. De politie Midden- en West-Brabant verwacht dat het gerucht nog wel even zal rondwaren. De politie heeft de identiteit van de verzender van de kettingmail niet kunnen achterhalen. Volgende week wordt het onderzoek afgesloten. Burger vermoedt dat het gruwelijke verhaal door publiciteit snel zal verdwijnen. Hij sluit niet uit dat het in nieuwe vormen terugkeert. Vanwege de "onzinnig sadistische" aard ervan, gelooft Burger niet dat het gerucht mensen op ideeën brengt. "Zoals blijkt wekt het alleen de interesse van grappenmakers en leugenaars." http://nu.nl/news.jsp?n=225422&c=10
Laatst gewijzigd op 29-10-2003 om 19:40. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De glimlach I C U | 16 | 30-05-2005 19:25 | |
Verhalen & Gedichten |
"Nee, kijk dan Marco met zijn eeuwig gerammel aan de beek" Valentijn | 5 | 19-10-2004 14:17 | |
De Kantine |
Wat is het mooiste broodje aap verhaal dat je kent...? sjoeltie | 60 | 18-09-2004 23:35 | |
De Kantine |
wist je wel dat je in je slaap spinnen eet? Sparkles | 102 | 24-03-2004 12:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Eeuwige glimlach kuzmelis | 2 | 24-11-2003 11:33 |