Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind dat literatuur of kunst helemaal geen boodschap moet opdringen. Ik kan gewoon niet tegen boeken met een moraal. Ik lees een boek voor de lol, voor de spanning, voor de emoties. Citaat:
Maar ik geef meestal geen kritiek op die teksten juist omdat die zo persoonlijk zijn. Ik denk dat ik veel te bang ben om iemand te kwetsen... |
![]() |
|
*lol*
![]() maar aan de andere kant, soms vin ik iets gewoon niet mooi, kan niet vertellen waarom vin het gewoon 'bah' ![]() 'kijk het zit zo, ik vin gewoon dat het niet zo mooi is omdat het mij niet aantrekt en ik het gewoon niet leuk vin om naar te kijken..' is ook weer zoveel werk en je hebt er uiteindelijk nix aan.. en als je iets mooi vind, kan het gewoon mooi zijn. dat je nix weet om het te verbeteren maar er alleen een mening over hebt. heb ik nou iets heel onduidelijks gezecht??
|
Helemaal mee eens.
Alleen vind ik het een verijste dat er in die argumentatie ook aleen objectief gereageerd word. Er is bijvoorbeeld in een post van mij door een bepaald persoon gereageerd met "dit en dat is fout".. daar kan ik me persoonlijk ontiegelijk aan ergeren.. want iets is *niet* per definitie fout! Breng iets *altijd* als je eigen mening.. dus met "ik vind" erbij. Hier kan de bekriticeerde weinig negatiefs op terugzeggen, aangezien het de mening is van de bekriticerende. Know what I mean ? ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #1 Spelleider | 480 | 07-12-2011 09:07 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #87 Furby Feeder | 500 | 02-08-2011 20:33 | |
Lichaam & Gezondheid |
Dilemma IVF en abortus ***ailá*** | 106 | 20-05-2008 21:38 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |