Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2003, 14:26
Beryll
Beryll is offline
Dit topic is voor je mooiste treinverhalen!

Op de eerste dag van dit schooljaar reed ik terug naar huis. Opeens stond een man van een bankje tegenover me op. Hij liep de coupé uit in de richting van de machinist. Niet lang daarna stond de trein met een schok stil en vielen alle lichten uit. Conducteurs liepen verdwaasd door de trein, drie, vier, achter elkaar aan, zonder iets te zeggen! Het was inmiddels zes uur en ook buiten was er geen licht. Mensen probeerden zicht te krijgen met hun aanstekers maar faalden!

Plots kwam de man die was opgestaan terug en zei: Ik ga mijn broer toch maar later zoeken!

Vervolgens hoorden we dat de stroom was uitgevallen. Gelukkig konden we tien minuten later weer verder.

Inmiddels was ik natuurlijk al wel intiem geweest met het meisje op het bankje naast me.

Ok, dat laatste is flauwekul...maar wat hebben jullie meegemaakt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2003, 14:33
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik snap het verhaal niet

Er is trouwens een hele site over treinverhalen, weet de URL ff niet meer.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 15:38
Surjirro
Surjirro is offline
Die site
Oud 31-10-2003, 15:44
PV
PV is offline
www.omroephumor.nl geloof ik

uhm ja, ik had gister de trein van 8 uur, was ik even na half 9 in Roosendaal.. stap ik in de verkeerde trein kwam ik in een of ander gat (Oudenbosch) uit toen de intercity terug genomen, die gelukkig 10 minuten later al kwam, en dat was ook meteen de trein die ik anders in Roosendaal had moeten hebben, dus niks verloren

goed dit is geen mooi verhaal maar dat maakt niet uit
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 15:52
Remqo
Remqo is offline
Het is al ruim een half jaar geleden. Ik moest toen in Utrecht overstappen, de intercity naar Haarlem moest ik hebben. Ik kijk op het bord en daar staat dat ik spoor 4 moest hebben. Ook de bordjes op het perron gaven aan dat die trein richting Haarlem ging. Ik stap die trein dus in, en merkte ineens dat ie de verkeerde kant op ging. Haarlem en Arnhem lijken qua naam een beetje op elkaar maar het is toch een hele andere kant op.
Ik dacht dat het aan mij lag, dat ik toch niet goed op de bordjes gelet had. Maar bij Driebergen-Zeist, stapten toch zeker 30 andere mensen uit die in de verkeerde trein zaten
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 16:41
Gwinnie
Gwinnie is offline
3 weken geleden was ik op weg naar mn vriend toen er een hele vreemde 'man' naast me kwam zitten. hij liet 40 euro op de grond vallen en deed net of hij het niet zag.
10 minuten later keek hij me aan met een briefje van 50 euro in z'n handen 'das oud papier he?' en stopte hij het in de prullenbak en liep weg. ik dacht 'wat krijgen we nou?' maar na 2 minuten kwam hij terug en begon te schreeuwen 'je dacht toch zeker niet dat ik gek was!!??'
later stond ik toevallig in het gedeelte waar ook 4 conducteurs stonden (op utrecht) toen kwam hij daar weer aanlopen en wilde hij wel even een potje 'sparren' met 1 van hen.

ik vond t niet leuk in de trein toen..
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 16:57
Verwijderd
Begin vh schooljaar was het echt nog niet donker om 6 uur.. maarjah.. boeiend.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 17:01
BBEM
BBEM is offline
Nou ik maak echt teveel mee in de trein....
maar een van de leukste dingen was toch wel dat ik op een ochtend de trein in stapte om naar school te gaan.
De trein kwam aanrijden en iedereen stapte in en uit en toen iedereen eenmaal in de trein zat en de trein nog 5 min moest wachten op een andere trein vond ik het wel verdomd warm in de trein en het stonk ook een beetje. Dus ik keek naar buiten en zag rook uit de trein komen dus ik loop naar de conducteur toe en zei 'je trein staat in de fik' dus meteen politie en brandweer gewaarschuwd en alle mensen uit de trein en van het perron. De hulpdiensten kwamen pas na 14 min aankakken. En gingen vervolgens aan de slag, aangezien ik fotocamera bij me had nog ff paar foto's genomen. En net toen ik van het perron afliep beleefde ik nog wel een hilarisch moment toen de persfotograaf aan kwam rennen en ik zei "je bent te laat "
maar goed ik kon niet te lang blijven want ik had proefwerk te maken op school, maar ik had wel een goede reden om te laat te komen gelukkig.
Nog een paar foto's

Oud 31-10-2003, 17:05
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
BBEM schreef op 31-10-2003 @ 18:01:
Nou ik maak echt teveel mee in de trein....
maar een van de leukste dingen was toch wel dat ik op een ochtend de trein in stapte om naar school te gaan.
De trein kwam aanrijden en iedereen stapte in en uit en toen iedereen eenmaal in de trein zat en de trein nog 5 min moest wachten op een andere trein vond ik het wel verdomd warm in de trein en het stonk ook een beetje. Dus ik keek naar buiten en zag rook uit de trein komen dus ik loop naar de conducteur toe en zei 'je trein staat in de fik' dus meteen politie en brandweer gewaarschuwd en alle mensen uit de trein en van het perron. De hulpdiensten kwamen pas na 14 min aankakken. En gingen vervolgens aan de slag, aangezien ik fotocamera bij me had nog ff paar foto's genomen. En net toen ik van het perron afliep beleefde ik nog wel een hilarisch moment toen de persfotograaf aan kwam rennen en ik zei "je bent te laat "
maar goed ik kon niet te lang blijven want ik had proefwerk te maken op school, maar ik had wel een goede reden om te laat te komen gelukkig.
Nog een paar foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoeveel geld heb je ervoor gekregen?
Oud 31-10-2003, 17:11
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
fractuur schreef op 31-10-2003 @ 18:05:
Hoeveel geld heb je ervoor gekregen?
ow niets, maar hij was wel pissed dat hij geen eerste foto's had, maar dat probeerde hij niet te laten merken, het was echt een beetje zo'n paparazi fotograaf
Oud 31-10-2003, 17:21
sexylexy
sexylexy is offline
ik heb niet van die boeiende verhalen in de trein, maar er ligt wel een station + spoor langs de school, elke vrijdag komt er een stoomtrein langs met nog een kilometer goederen erachteraan. ook een keer zat ik in een lokaal, en toen kwam die trein weer langs, alle tafels trillen.
Oud 31-10-2003, 19:15
Thomas
Thomas is offline
Hehe, met de trein maak je zoveel dingen mee. Stations vergeten, mensen tussen de deur, onmogelijke omroepberichten etc. Elke dag is het weer lachen met de NS.

Laatst gewijzigd op 31-10-2003 om 21:44.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 19:23
Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Ik heb laatst op Utrecht Centraal 20 minuten stil gestaan omdat ze het knopje van de wissel niet konden vinden
Oud 31-10-2003, 19:56
Verwijderd
Laatst eindelijk een ritje gemaakt met de nieuwe sneltreinen op Zwolle-Roosendaal: een 1700-loc duwend met 7 ICK-bakken én een fonkelnieuw BDs-stuurstandrijtuig
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 20:55
Janneke1
Janneke1 is offline
De trein tsjah...
Vreemde mensen doen het hem vaak..
Opeens 3 mannen in zwart pak en zonnebril die bij je komen zitten en echt geen woord zeggen

Of een vrouw die op iemands schoot valt.

Of rare omroepjes...laatst iets van ' Mevrouw ....... (weet naam niet meer) u wordt verzocht naar de machinist te komen'....
2 minuten later...
"Annie kom nou gewoon!".
Was wel grappig

En van die vreselijke flauwe dingen..in Den Helder. "U dient hier uit te stappen, dit is het laatste punt en de rails houdt op" en dat elke keer

Mjah slapende mensen zijn ook leuk om naar te kijken
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 20:57
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
nare man schreef op 31-10-2003 @ 20:56:
Laatst eindelijk een ritje gemaakt met de nieuwe sneltreinen op Zwolle-Roosendaal: een 1700-loc duwend met 7 ICK-bakken én een fonkelnieuw BDs-stuurstandrijtuig
Nieuwe sneltreinen? Sinds wanneer?
Hmm ik reis dagelijks met die trein, maar heb nog niets gemerkt van nieuwe sneltreinen...
Oud 31-10-2003, 20:57
zwoesj
zwoesj is offline
Een keer he, toen vertrok de trein op tijd.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Unique schreef op 31-10-2003 @ 21:57:
Nieuwe sneltreinen? Sinds wanneer?
Hmm ik reis dagelijks met die trein, maar heb nog niets gemerkt van nieuwe sneltreinen...
Het interieur van die treinen is ook hetzelfde als van de rijtuigen die al reden, maar deze hebben de locomotief aan de achterkant zitten en aan de voorkant een soort rijtuig mét chauffeurscabine, maar zonder motor.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 21:17
Verwijderd
een aantal weken geleden zat ik in een trein van 3 treinstellen toen vlak voor Deventer werd omgeroepen dat de voorste 2 door zouden rijden en dat ze dus de achterste zouden afkoppelen.
Even later roept de conducteur om dat hij 'zojuist bericht heeft gekregen dat de achterste 2 treinstellen worden afgekoppeld'
oftewel: ze kregen de achterste gewoon niet los
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 21:44
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
zwoesj schreef op 31-10-2003 @ 21:57:
Dat doen ze de laatste tijd wel vaker.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 12:41
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Nou, dat maak ik dan blijbaar ook mee.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 13:12
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 01-11-2003 @ 13:41:
Nou, dat maak ik dan blijbaar ook mee.
Ik ook dagelijks, geweldig is het niet?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 13:16
Verwijderd
Vertraing in de trein nijmegen - zwolle. . tussen elst en arnhem (bij die wijk / station in aanbouw) stonden we opeens stil..duurde allemaal ff en toen kwam de melding dat d'r wat mis was met de remleidingen. Uiteindelijk na een boel gedoe gingen we na een uur weer rijden "we hopen dat onze remcapaciteit voldoende is" :/
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 14:02
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Wawl schreef op 01-11-2003 @ 14:12:
Ik ook dagelijks, geweldig is het niet?
een hele verbetering, wat je noemt.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 14:08
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
nare man schreef op 31-10-2003 @ 22:01:
Het interieur van die treinen is ook hetzelfde als van de rijtuigen die al reden, maar deze hebben de locomotief aan de achterkant zitten en aan de voorkant een soort rijtuig mét chauffeurscabine, maar zonder motor.
Hmm okay. Weer wat geleerd. Ik zal er volgende week eens op letten. En het precieze voordeel daarvan is..? (Zijn ze sneller, maken ze minder geluid..?). Of is het alleen maar een heel duur nieuw speeltje?

Ja een beetje negatief misschien, maar ik heb nou niet echt het idee dat dat zo'n fantastische verbetering is..
Oud 01-11-2003, 14:51
Qamra
Qamra is offline
Dingen als "We naderen nu Den Haag Centraal, dit is het eindpunt van deze trein, vergeet uw bagage en kinderen niet want ik weet niet wat ik met die laatste moet doen!"

Owja, keer van Delft naar Rijswijk, conducteur komt controleren. Ik laat mijn OV zien, zegtie doodleuk; "Deze klopt niet" *hart stopt met kloppen* "Hoezo?" *conducteur pakt mijn OV, houdt hem tegen zijn oor* "Ik hoor niets"... Haha grapjas...
Oud 01-11-2003, 14:58
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
de conducteur laatst:
dames en heren wij naderen station eindhoven, zoals u misschien is opgevallen heeft deze trein 22 uitgangen, het is dus niet nodig om allemaal in het midden uit te stappen waardoor er bejaarden en kinderen tussen het spoor en de trein kunnen vallen
Oud 01-11-2003, 15:04
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Een paar maanden geleden gingen een vriendin en ik, inclusief 2 huge rugzakken en nog een paar losse tassen, met de trein naar lowlands.. Op zich ging alles goed en het was niet overdreven druk in de trein.. Maar toen moesten we op een gegeven moment ergens uitstappen om over te stappen en we kwamen een beetje laat in actie.. dus wij al onze tassen pakken, rugzak om en snel die trein uit, maar we zaten boven dus moesten we eerst nog het deurtje door om via de trap naar beneden te gaan.. En jah, dat deurtje is best smal.. dus die vriendin bleef vast zitten met dr tas in dat deurtje.. hahaha en ik lag heelmaal dubbel omdat ut er gewoon zow komisch uit zag .. maar ondertussen was de trein dus mooj alweer doorgereden, met als gevolg dat we op het volgende station uit moesten stappen om weer terug te gaan..

Tjah, je had erbij moeten zijn..
Oud 01-11-2003, 20:15
wissie
wissie is offline
Valt er in de categorie 'mooie' treinverhalen ook per ongeluk met je hand tussen de deur van de trein komen en er een gekneusde hand aan overhouden?

Zo ja, dan heb ik een mooi treinverhaal meegemaakt
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 20:21
Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Qamra schreef op 01-11-2003 @ 15:51:
Owja, keer van Delft naar Rijswijk, conducteur komt controleren. Ik laat mijn OV zien, zegtie doodleuk; "Deze klopt niet" *hart stopt met kloppen* "Hoezo?" *conducteur pakt mijn OV, houdt hem tegen zijn oor* "Ik hoor niets"... Haha grapjas...
Ik denk dat hij bedoelde dat hij je wilde neuken.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 20:27
Verwijderd
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 01-11-2003 @ 15:58:
de conducteur laatst:
dames en heren wij naderen station eindhoven, zoals u misschien is opgevallen heeft deze trein 22 uitgangen, het is dus niet nodig om allemaal in het midden uit te stappen waardoor er bejaarden en kinderen tussen het spoor en de trein kunnen vallen
wat een held zeg
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 20:29
Verwijderd
Citaat:
BBEM schreef op 31-10-2003 @ 18:11:
ow niets, maar hij was wel pissed dat hij geen eerste foto's had, maar dat probeerde hij niet te laten merken, het was echt een beetje zo'n paparazi fotograaf
Euh, is dat niet het "station" in zuidhorn
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 20:55
marieke_temp
marieke_temp is offline
van de zomer
ik zat op een balkon (zo'n tussenstukje) en daar was ook de wc. de conducteur kwam kaartjes controleren, wc was bezet dus hij klopte even geloof ik, gaat die deur open en met een wat sjofele kerel komt er ook een groen-blauwe wietwalm de deur uit. zegt die conducteur alleen met een stalen gezicht 'meneer hier mag u niet roken'

en jaaaaaren geleden
mama en ik gaan altijd met de fiets en de trein naar de camping, ik was een jaar of 10 ofzo en kon mijn eigen fiets nog niet de trein uit tillen. mama had haar fiets op het perron gezet, de hond daar aan een paal geknoopt en toen.. gingen de deuren dicht! ze kon nog net op tijd weer bij mij in de trein springen maar de hond stond dus nog op het station, net als haar fiets! na een kwartier had ze de conducteur gevonden, na een half uur waren we op het volgende station, overstappen, op assen had een man die ook bij ons in de trein had gezeten en alles had gezien de fiets en hond naar de gevonden voorwerpen gebracht en uiteindelijk is alles goed gekomen

vorige week
er was wat vertraging aangekondigd omdat er werkzaamheden waren bij lage zwaluwe, op een gegeven moment stonden we daar voor de moerdijkbrug stil roept de conducteur om 'u wist al dat u een beetje vertraging zou hebben, wat u nog niet wist is dat het wat meer gaat worden. we staan namelijk stil.' een tijdje later, als we de brug al over zijn 'we rijden weer'
Oud 01-11-2003, 21:23
Verwijderd
Er staat altijd een column op scholieren.com , Die ging deze keer over een 'treinverhaal' was heel erg goed
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 22:43
Verwijderd
op 12 oktober was ik van plan naar den bosch te reizen om daar samen met mn liefste zn verjaardag te vieren. Alles goed en wel... echter gaf de site van de ns aan om via zwolle in plaats van via harderwijk te reizen. Ik dus naar zwolle toe, kaartje kopen, bleek dat kaartje ineens 3 euro duurder te zijn! (en dat vermelden ze niet even op de website van de ns dat wanneer je door werkzaamheden een andere route moet pakken, je ook kans hebt om meer geld te moeten betalen. Ach eindelijk zat ik in de trein... vertrekt ie tien minuten later dan gepland. Dan wordt er omgeroepen dat er een seinstoring is en dat iedereen wordt verzocht over te stappen. Eenmaal op de overstapplaats kan ik weer instappen, de trein rijd toch weer door. De reis verliep verder rustig... tot in Nijmegen...: "Het kan eventjes duren voordat we weer verder rijden, de conducteurs zijn kwijt." Tien minuten later: "U wordt allen vriendelijk verzocht hier uit te stappen wegens logistieke problemen..." Na een half uur gewacht te hebben op de volgende trein ben ik ruim een uur later dan gepland eindelijk in den bosch....

En verder van datsoort geintjes *station gemist, we rijden terug* *remsysteem is defect en daardoor staathetachterste deel van de trein vol rook* *trein rijdt niet verder, en daarsta je dan in de middle of nowhere...*
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 22:58
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
8 wagens plus een loc? Dat zie je anders nooit... Normaal maximaal 7 wagens.

Oh ja, gisteren had ik er ook zoeen, in Deventer konden we niet aan het perron staan. Laatste wagen stond op het viaduct over de Brinkgreverweg, net naast het perron.

En een paar weken geleden in Zutphen:
"Dames en heren, over enkele ogenblikken komt op spoor 4 de vertraagde stoptrein naar Doetinchem binnen. Herhaling, ..."

Wat klopt daar niet?

Wel: Zutphen heeft geen spoor 4, en er is nog nooit een rechtstreekse trein Zutphen-Doetinchem geweest.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 23:03
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
miewbeessie schreef op 01-11-2003 @ 23:43:
op 12 oktober was ik van plan naar den bosch te reizen om daar samen met mn liefste zn verjaardag te vieren. Alles goed en wel... echter gaf de site van de ns aan om via zwolle in plaats van via harderwijk te reizen. Ik dus naar zwolle toe, kaartje kopen, bleek dat kaartje ineens 3 euro duurder te zijn! (en dat vermelden ze niet even op de website van de ns dat wanneer je door werkzaamheden een andere route moet pakken, je ook kans hebt om meer geld te moeten betalen. Ach eindelijk zat ik in de trein... vertrekt ie tien minuten later dan gepland. Dan wordt er omgeroepen dat er een seinstoring is en dat iedereen wordt verzocht over te stappen. Eenmaal op de overstapplaats kan ik weer instappen, de trein rijd toch weer door. De reis verliep verder rustig... tot in Nijmegen...: "Het kan eventjes duren voordat we weer verder rijden, de conducteurs zijn kwijt." Tien minuten later: "U wordt allen vriendelijk verzocht hier uit te stappen wegens logistieke problemen..." Na een half uur gewacht te hebben op de volgende trein ben ik ruim een uur later dan gepland eindelijk in den bosch....

En verder van datsoort geintjes *station gemist, we rijden terug* *remsysteem is defect en daardoor staathetachterste deel van de trein vol rook* *trein rijdt niet verder, en daarsta je dan in de middle of nowhere...*
Jij hebt dus 3 euro teveel betaald.

Als je moet omreizen wegens werkzaamheden hoef je nooit meer te betalen.

Volgende keer beter nadenken, dus.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 23:22
Verwijderd
Ik heb nagedacht...

Aangezien ze me eerst stuurden van harderwijk naar zwolle en vandaar uit door naar den bosch, dacht ik laat ik gewoon de trein in zwolle pakken, dat is dan goedkoper, of net zo duur... en ik hoef dan 30 minuten minder lang te reizen. Ik heb dit uitgelegd aan het loket, echter zeiden ze me dat ik dan maar in harderwijk het kaartje had moeten kopen
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 23:39
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
miewbeessie schreef op 02-11-2003 @ 00:22:
Ik heb nagedacht...

Aangezien ze me eerst stuurden van harderwijk naar zwolle en vandaar uit door naar den bosch, dacht ik laat ik gewoon de trein in zwolle pakken, dat is dan goedkoper, of net zo duur... en ik hoef dan 30 minuten minder lang te reizen. Ik heb dit uitgelegd aan het loket, echter zeiden ze me dat ik dan maar in harderwijk het kaartje had moeten kopen
Tja, dat is zo.

Volgende keer dus je kaartje in Harderwijk ofzo kopen.

Of uit de automaat!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 00:05
zeep007
zeep007 is offline
dat er tijdens zomertoer niemand naast me wou zitten in de overvolle trein en dat er een heel stoer omaatje naast me kwam zitten, maar wel meteen haar mes liet zien....

laatste dag van zomertoer begon ik jantje ( ownee JAN ) smit te neurien en voordat ik het wist zong de hele coupe luidkeels het hele liedje mee...

iedereen kende de tekst!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 00:10
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 02-11-2003 @ 01:05:
dat er tijdens zomertoer niemand naast me wou zitten in de overvolle trein en dat er een heel stoer omaatje naast me kwam zitten, maar wel meteen haar mes liet zien....

laatste dag van zomertoer begon ik jantje ( ownee JAN ) smit te neurien en voordat ik het wist zong de hele coupe luidkeels het hele liedje mee...

iedereen kende de tekst!
Dat zijn best wel vage dingen, ja
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 08:14
Verwijderd
Vandeweek zat ik (vrijwel alleen in die coupé) in de trein van Tilburg naar Helmond, toen er een man naast me kwam zitten. Hij kwam echt helemaal tegen me aanzitten. Ik vond het stom staan om zomaar op te staan en ergens anders te gaan zitten, maar ik voelde me toch niet helemaal op m'n gemak.
Ik pakte m'n wiskundeboek, en zat het een beetje door te bladeren, toen ik merkte dat die kerel mee zat te kijken. Opeens begon 'ie tegen me te praten; welke studie ik deed, of het moeilijk was, was hij voor werk deed, etc. Ik gaf steeds kort maar krachtig antwoord, in de hoop dat hij doorhad dat ik geen zin had om met hem te praten.
Ondertussen kwam 'ie steeds dichter tegen me aanzitten. Gelukkig moest 'ie een paar stations eerder eruit als ik. Voordat 'ie opstond boog die engerd zich naar me toen, en fluisterde zachtjes in m'n oor: "Ik raak een beetje erg opgewonden van je". Volgens mij zakte m'n mond 10 cm open. Ik dacht eerst dat ik het niet goed verstaan had. Toen zei ik maar: "nou, ik niet van jou, engerd." oid.

bah..als ik er nu aan denk krijg ik weer kippenvel...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 09:45
Boef
Boef is offline
Ik ging op Utrecht centraal de trein in, en was een plaats aan het zoeken. Terwijl ik rond liep viel het me op dat de trein toch wel erg leeg was. Ik verder lopen, om te kijken of er nergens mensen waren. Maar ik was de enige, vond ik eng en ben toen uitgestapt. 2 seconden nadat ik uitstapte reed de trein weg naar een of ander rangeer terein. Ik ben wel blij dat ik uitgestapt ben
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 14:04
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 31-10-2003 @ 16:44:
www.omroephumor.nl geloof ik

uhm ja, ik had gister de trein van 8 uur, was ik even na half 9 in Roosendaal.. stap ik in de verkeerde trein kwam ik in een of ander gat (Oudenbosch) uit toen de intercity terug genomen, die gelukkig 10 minuten later al kwam, en dat was ook meteen de trein die ik anders in Roosendaal had moeten hebben, dus niks verloren

goed dit is geen mooi verhaal maar dat maakt niet uit
best wel dom
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 14:24
aapje
aapje is offline
ik zat een tijd terug met een vriendin in de trein..komt er een omaatje helemaal verwilderd aan rennen...die dacht dat ze de trein zou missen terwijl ze nog 10 minuten had...ik lag helemaal dubbel...omdat ze zo raar rende....en tot overmaat van ramp kwam ze naast me zitten..kheb et verdere stuk in die trein alleen maar gelachen,...

en ik heb ook een x gehad dat ik in de trein zat en een heel raar kuchje hoorde ..het klonk alsof een oud gammel fossiel mannetje kuchtje...komt er een vrouw aan lopen met zown klein wit hondje...en dat kuchje maakte dat hondje dus steeds...tklonk egt raar...ik kwam niet meer bij van het lachen...toen bekeek ik die hond eens goed en zag ik dat zn staart kal was en eruit zag als een rattestaart....ooohw wat heb ik gelachen...

en ik heb ook welleens gehad dat ik als brugsmurfje bijna bezweek onder mn tas..en ook nogges moest rennen voor de trein..ik rennen wil ik die trein in springen val ik...lag ik daar languit...ohw god wat schaamde ik me toen..

ach en ik heb teveel van zulke dingen meejgemaakt denk ik..de helft ben ik alweer vergeten
Oud 02-11-2003, 14:55
chaostar
chaostar is offline
"dames en heren er is wat filevorming op het spoor ontstaan omdat kinderen stenen op de rails hebben gelegd"

Dat betekende dus 5 minuten rijden en dan weer 10 minuten stil staan.

En elke keer weer het gestress van toeristen of de trein wel op schiphol stopt...
Oud 03-11-2003, 17:14
telluriet
telluriet is offline
Laatst, een stelletje smerig minderwaardig tuig in de trein.

- Negers, stoere rappertjes.
- Trappen de hele boel kapot (ramen,deuren en prullebakken moesten het ontgelden).
- Vallen andere reizigers lastig (vooral de dames).
- Lopen te schreeuwen en te gillen.
- Rijden zwart.
- Zoeken ruzie met de conducteur.

en om de boel compleet te maken:

- Ze slaan de conducteur doodleuk op zijn bek.
Oud 03-11-2003, 17:25
arP-socialist
arP-socialist is offline
Citaat:
zwoesj schreef op 31-10-2003 @ 21:57:
tuurlijk en jij denkt dat we daar intrappen
dat is gewoon onmogelijk
Oud 03-11-2003, 17:37
arP-socialist
arP-socialist is offline
conductrice, van waar gaat de trein naar rotterdam (vanuit dordrecht) vanaf spoor 1
wij wachten
eeh jongens je moet vanaf spoor 3 gaan hij staat te wachten
wij goed en wel in die trein, we wachten op assistentie van de spoorwegpolitie dit kan enkele minuten duren excuses voor de overlast,
zegt een buiten staander op spoor 1 vertrekt de trein naar r'dam nu, ga op spoor 1 op de conducteur af, meneer gaat deze trein nu rijden of die andere, deze zegt hij we hebben sein veilig gekregen, volgend station, uw word verzocht over te stappen op en buslijn naar rotterdam deze trein rijdt niet verder wegens technische problem

dordrecht-r'dam normale reistijd 15-20 min
deze keer anderhalf uur
Oud 03-11-2003, 17:41
arP-socialist
arP-socialist is offline
oja ook een keer

omroepbericht *door een koppelingsfout staat de achterste coupe nog op het vorig station*
Reageren

Regels voor berichten